Dan heb je ook niet lang geslapen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben weer wakker, mag zo al aan de arbeid
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Accu van de auto leegnet nu ik even de boodschappen wilde doen... nu even stofzuigen en wachten totdat mn moeder komt om over te starten...
Gaat helaas niet lukken. Maar hij doet het weer... mn moeder en ik kunnen heel goed overstarten....quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan laat je Lennon toch even duwen?
Mogguh Etcie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:27 schreef Etcetera het volgende:Ik heb het idee dat het een schitterende dag gaat worden vandaag
De eerste opzet voor een 1 april grap op de voorpagina van de site zetten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen, behalve wachten op mail van m'n begeleider
Een prachtige dag om zo slapend door te brengen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:44 schreef De_Hertog het volgende:
Inderdaad een prachtige dag om op kantoor te zitten en te werken..
Daar is het inderdaad ook prima weer voor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een prachtige dag om zo slapend door te brengen.
Eigenlijk is het best een idee om te kijken of dat kan/mag enzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De eerste opzet voor een 1 april grap op de voorpagina van de site zetten.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best een idee om te kijken of dat kan/mag enzo
OMGquote:
Ik weet alleen waar het zit, ben er nooit binnen geweestquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Die meeuw is echt briljant!
[..]
Nu al heerlijk terrasjesweer hoor! Heerlijk, iedereen vrolijk en het ruikt zo lekker buiten als het zonnetje schijnt![]()
Ken je het eettent "Opa" in R'dam toevallig? Ga ik vrijdag eten met collega's maar geen idee of het iets is.
Deze?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Gare site van schooler schijnt een usability lab te zitten ergens, maar kan dus nergens vinden waar en hoe
Waar de zoek functie op de site al niet goed voor is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze?
http://www.rug.nl/webplatform/usability/testen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar de zoek functie op de site al niet goed voor is.
Ik vond 'm door naar usability te laten zoeken op de rug site zelf.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"usability center gronigen"
En dan ga ik er even vanuit dat Etc op de uni zit
Dan kan ik net zo goed gaan slapen.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed gaan slapen.![]()
quote:Verbod op ijsberenhandel afgeschoten
Ha IARLquote:
Tot later IARLquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef iamredleader het volgende:huiswaarts, zoweteen treintje naar Amsterdam
En nog een:quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Bij Nu.NL hebben ze hun lolbroek ook weer aan
[..]
quote:'Ook misbruik bij katholiek blindeninstituut'
Langdurig misbruik destijds in doofpot gestopt
En Simonis was stomverbaasd toch?quote:
Dan is hij zeker de enige die echt niet wist....quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En Simonis was stomverbaasd toch?
Antoine Bodar is vermoedelijk juist priester geworden vanwege deze praktijken.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan is hij zeker de enige die echt niet wist....
Ja gedoogbeleid......quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een soort van legalisering?
Als niemand er iets van zegt zal het wel goed zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Whiteguy op 18-03-2010 21:06:37 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |