abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 10:38:07 #76
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79245302
Oh dat heeft m'n schoonmoeder ook
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:39:17 #77
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_79245337
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat heeft m'n schoonmoeder ook
Je moet haar dus ook altijd aankijken als je wat zegt?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:42:15 #78
30252 Soempie
Procreating
pi_79245442
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:31 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mee eens

Ik ben erg blij met mn mastertitel straks, maar soms wou ik ook wel dat ik mezelf de ellende van die laatste paar jaar had bespaard hoor

En doe je rustig aan Soemp geen goed teken als je weer ziek bent!
Het is zeker geen goed teken. Volgens mij ben ik elke keer 2 weken beter en dan weer ziek, maar ik slaap ook elke nacht maar een uur of 3/4. Ik ben zelfs bij m'n scriptiebegeleider in huilen uitgebarsten, omdat ik het allemaal niet meer zag zitten. En op een gegeven ogenblik dacht ik echt: 'ik kan altijd nog heel ver de zee inlopen ofzo'. Echt niet goed, totaal niet gelukkig, doodmoe, en alleen maar bezig met studie en alles bij elkaar houden. Pff, ik word nog liever kassajuf op het moment. Bij alle leuke dingen denk ik alleen maar: 'oh nee, weer een avond geen tijd om artikels te lezen.'

Nu nog m'n stageplek afzeggen en het m'n familie vertellen. Man, man, die gaan het echt niet tof vinden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 10:43:51 #79
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79245501
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:39 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Je moet haar dus ook altijd aankijken als je wat zegt?
Vaak wel, want ze draagt die dingen niet graag
With four other people
And aliens
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:44:04 #80
92644 mr_anonimous
pi_79245510
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:42 schreef Soempie het volgende:

[..]

Het is zeker geen goed teken. Volgens mij ben ik elke keer 2 weken beter en dan weer ziek, maar ik slaap ook elke nacht maar een uur of 3/4. Ik ben zelfs bij m'n scriptiebegeleider in huilen uitgebarsten, omdat ik het allemaal niet meer zag zitten. En op een gegeven ogenblik dacht ik echt: 'ik kan altijd nog heel ver de zee inlopen ofzo'. Echt niet goed, totaal niet gelukkig, doodmoe, en alleen maar bezig met studie en alles bij elkaar houden. Pff, ik word nog liever kassajuf op het moment. Bij alle leuke dingen denk ik alleen maar: 'oh nee, weer een avond geen tijd om artikels te lezen.'

Nu nog m'n stageplek afzeggen en het m'n familie vertellen. Man, man, die gaan het echt niet tof vinden.
Als je dit vertelt aan ze dan denk ik dat ze het wel zullen begrijpen. Jouw gezondheid en geluk staat voor hun voorop lijkt me!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 10:44:34 #81
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79245520
quote:

[..]

Wat jij nodig hebt, is minstens 2 weken vrij. 1 week om uit te zieken, 1 week om bij te komen. En sterkte met alles regelen meis, dat is echt kut inderdaad
With four other people
And aliens
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:44:48 #82
92644 mr_anonimous
pi_79245531
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:43 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Vaak wel, want ze draagt die dingen niet graag
Mijn moeder gelukkig wel. Want anders zou praten met haar onmogelijk zijn.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:45:36 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79245563
Oh men, de vriend van mijn moeder is grafisch vormgever, en ik had hem gevraagd om mijn scriptie mooi vorm te geven. Zit het nu te bekijken in PDF, en het is zo mooi

Hij heeft op allerlei kleine details gelet, en mooie letters gebruikt enzo
Ik kan niet wachten tot ik het heb laten printen en inbinden
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 10:47:11 #84
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79245627
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Oh men, de vriend van mijn moeder is grafisch vormgever, en ik had hem gevraagd om mijn scriptie mooi vorm te geven. Zit het nu te bekijken in PDF, en het is zo mooi

*jaloers wordt* maar ik vind het ook tof om dat zelf te doen eerlijk gezegd
With four other people
And aliens
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:48:13 #85
92644 mr_anonimous
pi_79245674
quote:

Cool!
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:51:02 #86
30252 Soempie
Procreating
pi_79245794
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:44 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Wat jij nodig hebt, is minstens 2 weken vrij. 1 week om uit te zieken, 1 week om bij te komen. En sterkte met alles regelen meis, dat is echt kut inderdaad
Ja, ik moet alleen nog zoveel. Eerst maar eens zien dat ik m'n tentamen haal, dan op bezoek bij m'n zus (gaat niet goed) en zondagavond weer voor een halve week studie naar Utrecht. En als ik dan terugkom moet ik als een idioot een essay schrijven en m'n onderzoeksvoorstel inleveren. Wat een kutleven.

'there's a life accross the river that was meant for me. Instead I live my life in constant misery'

Daar loop ik al weken mee in m'n hoofd. Wat wil ik nu echt? Nou, dit zeker niet. Vandaar m'n beslissing.

Thanks for listening.

En wat LB zegt, ik zie het echt niet gebeuren dat ik m'n master in 1 jaar haal, dat wordt minstens 2 jaar en daar heb ik niet eens het geld voor, laat staan de puf.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:51:36 #87
30252 Soempie
Procreating
pi_79245813
quote:

Tof.
pi_79245830
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:31 schreef mr_anonimous het volgende:
En natuurlijk moet GS weer foto's posten van de verdachte....
http://www.geenstijl.nl/m(...)moordenaar.html#more
door het hier te posten, werk jij er anders wel aan mee
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
Haken, is best populair momenteel. Soms worden er ook echt mooie dingen gemaakt Misschien moet ik het ook maar eens gaan leren.
Mijn moeder deed dat vroeger echt veel. Haar meesterwerk: een 2,5 x 2,5 meter beddensprei
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:52:05 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79245838
quote:

[..]

Soempie!! Dat klinkt écht niet goed, maar dat kan ook haast niet met zo weinig slaap. Het is al langer bekend dat chronisch slaaptekort tot depressie kan leiden he, dus zorg dat je je nachtrust pakt!

Zeg me alsjeblieft dat Sven wel 100% achter je staat, dat is wel het minste wat je nu kunt gebruiken! Je familie zal het toch heus wel begrijpen? Een bachelor is niet 'voortijdig stoppen met je studie', het is een volwaardig diploma en volgens mij kom jij er heus wel!
pi_79245880
Soempie, je moet doen wat jij wilt en wat goed is voor je. Niet gaan sloven ten koste van je gezondheid om maar die master te halen, omdat dat van je wordt verwacht. Dat kan altijd nog, mocht je willen, maar is echt niet per se nodig
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:53:40 #91
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79245896
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Etcetera het volgende:

[..]

*jaloers wordt* maar ik vind het ook tof om dat zelf te doen eerlijk gezegd
Oh, ik ook wel, maar ik ben niet zo eigenwijs om te denken dat ik het beter kan dan hij En het is wel mn scriptie, dus die moet gewoon goed zijn
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:54:10 #92
92644 mr_anonimous
pi_79245917
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:51 schreef B.ertha het volgende:

[..]

door het hier te posten, werk jij er anders wel aan mee

Klopt.

Maar ik was onthutst over het feit dat de schandpaal weer terug is......
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 10:56:10 #93
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79246005
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh, ik ook wel, maar ik ben niet zo eigenwijs om te denken dat ik het beter kan dan hij En het is wel mn scriptie, dus die moet gewoon goed zijn
Helemaal gelijk Al iets van dat examenbureau gehoord?

Soemp, ik zou willen dat ik je een steuntje in de rug kon geven Wat je ook doet, veel succes en sterkte
With four other people
And aliens
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:57:20 #94
92644 mr_anonimous
pi_79246053
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:51 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, ik moet alleen nog zoveel. Eerst maar eens zien dat ik m'n tentamen haal, dan op bezoek bij m'n zus (gaat niet goed) en zondagavond weer voor een halve week studie naar Utrecht. En als ik dan terugkom moet ik als een idioot een essay schrijven en m'n onderzoeksvoorstel inleveren. Wat een kutleven.
Sterkte Soemp. En als je wilt schelden ofzo mag dat altijd tegen mij.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:57:36 #95
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79246065
Soempie: vooral doen waar je jezelf op dit moment het beste bij voelt. Ik heb in een vergelijkbare situatie dezelfde keus gemaakt en er geen moment spijt van gehad. Goed, het kost soms wat meer moeite als je niet het 'standaard' traject volgt maar als je doet waar je zelf zin in hebt voel je je stukken beter en dat helpt echt een hoop.

Succes
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:01:30 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79246218
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Helemaal gelijk Al iets van dat examenbureau gehoord?

Soemp, ik zou willen dat ik je een steuntje in de rug kon geven Wat je ook doet, veel succes en sterkte
Ik heb inmiddels een brief gehad waarin de precieze tijd van de uitreiking, en de aanwezige docenten vermeld staan, dus dat lijkt me goed (ondertussen hou ik progress wel in de gaten hoor!)

En ik ben nog zo benieuwd of mn scriptiebegeleider er nou bij is... hij stond niet genoemd, maar hij zit dan ook niet in de examencommissie natuurlijk omdat ie nu in Utrecht werkt.
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:01:53 #97
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79246233
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:57 schreef De_Hertog het volgende:
Soempie: vooral doen waar je jezelf op dit moment het beste bij voelt. Ik heb in een vergelijkbare situatie dezelfde keus gemaakt en er geen moment spijt van gehad. Goed, het kost soms wat meer moeite als je niet het 'standaard' traject volgt maar als je doet waar je zelf zin in hebt voel je je stukken beter en dat helpt echt een hoop.
Amen
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:03:59 #98
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79246305
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:04:08 #99
30252 Soempie
Procreating
pi_79246310
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Soempie!! Dat klinkt écht niet goed, maar dat kan ook haast niet met zo weinig slaap. Het is al langer bekend dat chronisch slaaptekort tot depressie kan leiden he, dus zorg dat je je nachtrust pakt!

Zeg me alsjeblieft dat Sven wel 100% achter je staat, dat is wel het minste wat je nu kunt gebruiken! Je familie zal het toch heus wel begrijpen? Een bachelor is niet 'voortijdig stoppen met je studie', het is een volwaardig diploma en volgens mij kom jij er heus wel!
M'n familie niet, maar Sven zeker wel. Sven maakt me natuurlijk ook elke dag mee en die ziet ook wel dat het niet goed gaat.
Gister zei hij dat hij in elk geval nog even veel van me houdt, wat ik ook besluit.

Ik ga maar eens douchen en leren.
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:06:15 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79246382
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:04 schreef Soempie het volgende:

[..]

M'n familie niet, maar Sven zeker wel. Sven maakt me natuurlijk ook elke dag mee en die ziet ook wel dat het niet goed gaat.
Gister zei hij dat hij in elk geval nog even veel van me houdt, wat ik ook besluit.

Dan moet je je familie maar eens heel duidelijk maken wat dit leven met je doet, en anders hebben ze pech
Het leven is meer dan een papiertje!

Succes meid, en ook sterkte alvast bij je zus
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:06:42 #101
92644 mr_anonimous
pi_79246398
Oh crap.... Ik ga denk ik te laat komen voor mijn afspraak.....

Tot later
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:11:24 #102
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79246578
quote:

[..]

Ik vind het een goed besluit
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 11:15:52 #103
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79246744
Ik ga even wat nuttigs doen
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 17 maart 2010 @ 11:49:39 #104
39237 crew  H_T
2733
pi_79248182
quote:

[..]

Je weet maar nooit Soemp, misschien valt de reactie van de familie wel mee. Ik zag er heel erg tegenop om mijn vader te vertellen dat ik ging stoppen met mijn vorige studie, maar zijn reactie bleek uiteindelijk heel erg mee te vallen

Komt nog bij dat hoe vervelend het ook is om het te vertellen, het duurt zeker geen twee jaar en daarna ben je er van af en kan je weer normaal verder met je leven
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_79248550
lunchtime
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:14:35 #106
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79249127

Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_79249405
Soempie, ik ben het met alle wijze dingen eens die hier gezegd zijn!
Vandaag snijdt het zowaar eens hout

mompelt verder iets over mosterd en maaltijd
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_79250477
maar weer
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:57:53 #109
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_79250760
De berichtgeving rondom dat meisje mag onderhand wel stoppen, of zich in ieder geval weer tot de kern richten.

Meisje dood, agent bekent schuld.

Dat zijn de berichten waar ik op zit te wachten. Niet berichten over wat Frits Wester er over twitterde, wat vervolgens iemand anders DAAROVER twitterde, wat BN-ers er van vinden, wat anonieme lui op internet er van vinden... BOEIEND.

Om sensatiekrant AD maar als voorbeeld te pakken:
http://www.ad.nl/ad/nl/22(...)rouwt-om-Milly.dhtml
Wat een niveau

Bovendien een condoleanceregister op internet tekenen om een volslagen onbekende
Steek er dan op zijn minst wat moeite in en teken een ECHT register, als het je zo veel doet.

Tot zover de AKQ KLB
pi_79250980
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:57 schreef Whiteguy het volgende:
Bovendien een condoleanceregister op internet tekenen om een volslagen onbekende
Steek er dan op zijn minst wat moeite in en teken een ECHT register, als het je zo veel doet.
Zijn de eerste paarse/groene/blauwe/whatever avatars op twitter al gesignaleerd? Mensen willen graag hun medeleven betuigen, maar daar dan wel zo min mogelijk moeite voor doen. En het is ook fijn als hun online vrienden weten hoezeer ze meeleven. Want 'goede daden' die je anoniem doet zijn natuurlijk niets waard.

De mensen die trouwens het hardst over Wester klagen zijn dezelfde mensen die gisteren smulden van de berichtgeving. Bah.
pi_79251292
en ook hier gaat het er weer over
pi_79251298
--> KLB
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:16:15 #113
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_79251401
Goedemiddag

Buggydrager is gemonteerd, als Lennon zo wakker is, gaan we naar de stad op de fiets en met buggy!!
Make love, not war ☮
pi_79251419
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag

Buggydrager is gemonteerd, als Lennon zo wakker is, gaan we naar de stad op de fiets en met buggy!!
Pics?
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:18:01 #115
114177 Diaan73
pi_79251466
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:16 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Pics?
Van de buggydrager aan de fiets of straks met Lennon op de fiets en de buggy in de buggydrager??
Make love, not war ☮
pi_79252268
Ik heb een nieuwe mop gekocht en uit ijverigheid ook maar meteen gebruikt
Ramen open, zon binnen, muziek aan
pi_79252378
grote schoonmaak?
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 13:46:53 #118
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79252526
Gare hoofdpijn trekt richting m'n ogen
With four other people
And aliens
pi_79252543
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
Van de buggydrager aan de fiets of straks met Lennon op de fiets en de buggy in de buggydrager??
Ja en ja
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:48:27 #120
114177 Diaan73
pi_79252581
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:46 schreef Etcetera het volgende:
Dat gaat richting migraine?? Hmm vervelend is dat... helaas ervaring mee.

@IARL... komt voor elkaar!!
Make love, not war ☮
pi_79252647
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:46 schreef Etcetera het volgende:
Oei, genoeg gedronken?
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 13:51:22 #122
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79252705
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat gaat richting migraine?? Hmm vervelend is dat... helaas ervaring mee.
Hoop het niet, deze gaat dan vrij pijnlijk worden
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:50 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Oei, genoeg gedronken?
Niet meer of minder dan anders. Het begon met die irritante piep, en de piep is weg maar de hoofdpijn is er nog wel
With four other people
And aliens
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:52:33 #123
114177 Diaan73
pi_79252770
Even twee paracetamol innemen... met cola... dat werkt sneller. Hielp mij altijd wel goed...
Make love, not war ☮
pi_79252923
hmmm.... cola....
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:57:21 #125
114177 Diaan73
pi_79252986
cola zero maar eigenlijk alleen bij eten of chips
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 13:59:37 #126
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79253084
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:55 schreef iamredleader het volgende:
hmmm.... cola....
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Even twee paracetamol innemen... met cola... dat werkt sneller. Hielp mij altijd wel goed...
Met cola Dat kan ik echt niet, ik heb al moeite met aspirines met water, met cola bruist het waanzinnig ja
With four other people
And aliens
pi_79253119
Cola light en mentos, dat bruist pas echt
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:01:10 #128
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79253140
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:

[..]

[..]

Met cola Dat kan ik echt niet, ik heb al moeite met aspirines met water, met cola bruist het waanzinnig ja
Lust je koffie, dat werkt ook. Het gaat om de caffeine, die versterkt/versnelt de werking van de pijnstillers.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 14:01:14 #129
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79253143
Ik klap er nog wel een cacao shot tegenaan
With four other people
And aliens
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:01:27 #130
114177 Diaan73
pi_79253148
quote:

[..]

[..]

Ow gewoon in je mond doen, kapot kauwen is ook beter en dan een slok cola nemen. Ik heb er geen problemen mee.
Make love, not war ☮
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:02:45 #131
114177 Diaan73
pi_79253201
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik klap er nog wel een cacao shot tegenaan
Dat wil ook nog wel eens helpen, gewoon even een lekker stuk chocolade.

Ik ben aan het wachten totdat Lennon wakker is, ik denk dat ik hem zo maar ga wakker maken. Hij ligt al vanaf half 11 in bed... we moeten zo nog naar de stad en om half 5 met Twan naar voetbaltraining.
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 14:02:58 #132
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79253212
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:01 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow gewoon in je mond doen, kapot kauwen is ook beter en dan een slok cola nemen. Ik heb er geen problemen mee.
Kapot kauwen Doe ik nooit, vind ik zo smerig
With four other people
And aliens
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:03:03 #133
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79253218
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:55 schreef iamredleader het volgende:
hmmm.... cola....
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 14:03:36 #134
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79253238
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:02 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat wil ook nog wel eens helpen, gewoon even een lekker stuk chocolade.
Chocomelk Warme Heb even een rondje gehaald
With four other people
And aliens
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:06:29 #135
114177 Diaan73
pi_79253366
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:02 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Kapot kauwen Doe ik nooit, vind ik zo smerig
Is ook wel vies, maar wordt dan wel beter/sneller door je lichaam opgenomen. En werkt dus ook sneller.

Warme choco is ook lekker

Twan is terug van oma... ik ga Lennon wakker maken
Make love, not war ☮
pi_79253445
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben aan het wachten totdat Lennon wakker is, ik denk dat ik hem zo maar ga wakker maken. Hij ligt al vanaf half 11 in bed... we moeten zo nog naar de stad en om half 5 met Twan naar voetbaltraining.
lekkere luilak is het
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 14:12:56 #137
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79253635
2 dingen weer bevestigd net: brutalen hebben de halve wereld en stage lopen levert soms mooie dingen op Net het boek 'ANP 75 jaar nieuws' gekregen, had dozen zien liggen met die boeken en die bleek je te kunnen pakken Kost normaal iets van 20 euro ofzo
With four other people
And aliens
pi_79254979
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:12 schreef Etcetera het volgende:
2 dingen weer bevestigd net: brutalen hebben de halve wereld en stage lopen levert soms mooie dingen op Net het boek 'ANP 75 jaar nieuws' gekregen, had dozen zien liggen met die boeken en die bleek je te kunnen pakken Kost normaal iets van 20 euro ofzo
Les 1: brutalen hebben de halve wereld
Les 2: stage lopen levert mooie dingen op
Les 3: nee heb je, ja kun je krijgen

Etcie-actie +1
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 14:49:20 #139
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79255096
Het mooie is ook wel dat ze me hier pushen om dingen te doen die ik normaal niet zo snel zou doen. Ik vroeg aan J. wat dat was met die boeken, werd me gezegd 'oh dat moet je daar en daar even vragen'. En dan is het m'n eer te na om dat niet te doen En of ik meteen even voor de rest ook boeken wilde halen
With four other people
And aliens
pi_79255365
quote:

[..]

[..]

Doe dan eerst met water en gooi er dan wat cola bovenop in je maag, dat moet toch ook helpen?
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:01 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Lust je koffie, dat werkt ook. Het gaat om de caffeine, die versterkt/versnelt de werking van de pijnstillers.
ik nam vroeger altijd paracetamol met coffeine (is ongeveer caffeine), dat werkt sneller en specifiek voor hoofdpijn/menstruatiepijn erg effectief.
pi_79255772
Ik heb eindelijk mijn beoordeling gekregen van de opdrach van die fraudezaak. Ondertussen is er nog vanalles fout gegaan, maar na 4-5 maanden ben ik ermee klaar! Een 9!
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:07:07 #142
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79255796
Een 9? Damn.
pi_79256262
ja, dat was best wel onverwach. Maar ook wel leuk natuurlijk
Eindcijfer is daarmee een 7, maar toch
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:23:41 #144
114177 Diaan73
pi_79256417
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef iamredleader het volgende:

[..]

lekkere luilak is het
hij is een beetje naar het 1 slaapje per dag aan het toewerken... maar dan wel een slaapje van bijna 4 uur. Ook prima...

Soempie, ik had vanmorgen nog niet bijgelezen, maar ik wil je even een dikke knuffel geven Pff wat een gedoe. Ik kan je aanraden op je gevoel af te gaan en te doen waar jij je goed bij voelt. Dan komt het allemaal goed... En wat fijn dat Sven achter je staat...

B.ertha wat goed zeg!! Gefeliciteerd!

[ Bericht 1% gewijzigd door Diaan73 op 17-03-2010 15:29:11 ]
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 16:09:14 #145
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79258257
Op de dames wc hier heeft iemand een post-it op de spiegel geplakt met de tekst 'je ziet er fantastisch uit, je bent mooi zoals je bent' en daaronder de link jebentmooi.nl

sympathieke actie
With four other people
And aliens
pi_79258290
of spam
  Redactie Frontpage woensdag 17 maart 2010 @ 16:11:06 #147
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79258318
Cynist
With four other people
And aliens
pi_79258383
Nog eventjes... en dan naar huis
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:13:19 #149
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79258411
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Op de dames wc hier heeft iemand een post-it op de spiegel geplakt met de tekst 'je ziet er fantastisch uit, je bent mooi zoals je bent' en daaronder de link jebentmooi.nl

sympathieke actie
Dat zijn altijd spitsvondige acties waar ik wel van hou
pi_79258426
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
hij is een beetje naar het 1 slaapje per dag aan het toewerken... maar dan wel een slaapje van bijna 4 uur. Ook prima...
dat is wel erg lang

Jair nog niet, denk ik, maar dat zal wel niet lang op zich laten wachten. En waarschijnlijk gepaard gaan met het nodige gemor en geknor

Eigenlijk bevallen die 2 slaapjes per dag mij wel, op zo'n papadag kan ik dan in de ochtend een uur lekker wat voor mezelf doen, en 'smiddags nog eens 2 uur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')