Dankje... ik twijfelde eerst nog of de buggy er wel aan kon, we hebben een wat grotere buggy, maar het was geen probleemquote:
Jair is heel goed in het omgooien van torens, ongeacht het aantal blokjes of de kleur ervanquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon kan een toren van 5 blokjes van verschillende vorm bouwen... 4 kon hij al.
[ afbeelding ]
Dat is ook erg leuk... Lennon is vooral bezig met bouwen momenteel, echt heel grappig om te zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jair is heel goed in het omgooien van torens, ongeacht het aantal blokjes of de kleur ervan![]()
leeft ze nog?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
En kijk eens wat ik van Wyccieheb gekregen:
[ afbeelding ]![]()
Net naar huis kunnen lopen omdat mijn banden waren lekgeprikt...quote:
da's mooi kut.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Net naar huis kunnen lopen omdat mijn banden waren lekgeprikt...
was al een tijdje geleden en ik zou nog een foto showen, nog niet gedan dus bij deze. Onlangs niet gesproken.quote:
Het was bij de fitness en niet bij de vechtsport dus het zal wel een joker geweest zijn zonder leven....quote:
Ciaoquote:
Soempie is ziek. Mijn fietsbanden zijn lekgestoken en Diaan heeft een Nieuwe fietsbel van Wyccie gekregen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Thuis na 2 dagen cursus/training, nog wat gemist hier?
Het was inderdaad heerlijk weer!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
En het is lente
Ik had mn zomerjas aan op de fiets en ik had het nog warm!!![]()
Ik heb in slechts een overhemd mijn dagelijkse wandeltocht volbrachtquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
En het is lente
Ik had mn zomerjas aan op de fiets en ik had het nog warm!!![]()
Valt wel mee toch, die camera's staan óp het dakquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zou me ook wezenloos schrikken als ik zo'n google auto zou zien
Bloedverwanten, dat heb ik ook opgenomen, dat wil ik ook nog gaan kijken... net als Deadline, die moet ik ook nog gaan kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, nog niet van gehoord![]()
Ik bedenk me wel dat ik nog de eerste twee afleveringen van Bloedverwanten wil kijken, dat leek me weer eens een GOEIE Nederlandse serie
En Het Blok is weer begonnen, en dat vond ik vorig jaar tegen mn eigen verwachting in errrrg leuk
Lekker... ik denk dat ik vanavond ook maar vroeg naar bed ga en ga lezen in mn boek dat bijna uit is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:21 schreef iamredleader het volgende:
OUDer meldt
vanuit bedmet krantje en in pyjama
Nu al heerlijk terrasjesweer hoor! Heerlijk, iedereen vrolijk en het ruikt zo lekker buiten als het zonnetje schijntquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb in slechts een overhemd mijn dagelijkse wandeltocht volbracht
Het is superfijn weer
Nog even en het is terrasweer
Nieuwe ragequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is haken de nieuwe rage, moet ik zaterdag naar de handwerkwinkel om de cursus "haken doe je zo" ?
Tenzij je behoefte hebt om knuffeltjes, slofjes, kussenhoezen, etuitjes of mutsjes te haken zou ik het niet doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is haken de nieuwe rage, moet ik zaterdag naar de handwerkwinkel om de cursus "haken doe je zo" ?
quote:
Prima. Met jullie ook zie ik (heb even teruggelezen).quote:
Deze vrouw is briljant in uitleggen en voordoenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind sommige gehaakte tassen erg leukDus ik ben aan het overwegen om het ook maar eens te proberen. Heb alleen nog nooit een haaknaald vastgehouden.
Jij zit ook vaak in K&W LIF toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
Wel grappig trouwens, ik post en lees nu in wat meer topics, en ik kom steeds vaker mensen 'tegen' die ik uit andere topics ken![]()
Word ik na 3 jaar toch nog een beetje wegwijs hier
quote:
t Is niet dat ik gelijk een heel jumpsuit ga haken, hè. Een rok is veel makkelijker dan een knuffel of slofje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oh man, daar heb ik dus het geduld niet voorik moet overzichtelijke projectjes die in een paar dagen af kunnen zijn
Een tas, goed idee! Dat gaat op mijn lijstje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind sommige gehaakte tassen erg leukDus ik ben aan het overwegen om het ook maar eens te proberen. Heb alleen nog nooit een haaknaald vastgehouden.
Zo heb ik het ook geleerd, zij is erg goed. Ik had al in verschillende boeken en op websites gekeken, maar ik kwam er gewoon niet uit met tekst en 2D-plaatjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Deze vrouw is briljant in uitleggen en voordoen
Ik had al gepost maar ging toch twijfelen, toch maar even gekeken in je posthistoryquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]nee dat is dan weer een topic waar ik nog nooit heb gepost geloof ik! Of misschien 1x nu ik erbij nadenk...
LIF, ja
Is dat die uit je userplaatje?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die ik hier aan de muur heb hangen (dankzij Nem) vind ik anders best mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |