abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79239567
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:35 schreef Thieske het volgende:

[..]

Handig dat JIJ z'n naam dan ook nog even op Fok! neerkalkt.
Ik had al ge-edit.
pi_79239568
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Zometeen persconferentie
Is herhaling idd
pi_79239573
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:36 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

NOS dacht ik.

Maar volgens mij is het een herhaling van het nieuws van eerder vanavond
Dat dus

Tijd voor jou om te gaan slapen

Dag allen.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_79239574
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:33 schreef Gridlok het volgende:

[..]

En als GeenStijl de verkeerde te pakken heeft, klaagt - niet met persoonlijke namen gooien op FOK! -hen wel aan voor smaad

Alsof een zak geld zoiets fixt, als dit allemaal onterecht zou zijn is die man voor zijn leven bestempelt als Pedo.
Als de politie haar werk goed en snel uitvoert, is morgen duidelijk of het bericht terecht of onterecht was.

En dan heeft Sander (als ie echt zo heet) er echt niet zijn hele leven last van.

Het is wellicht niet netjes van GeenStijl, maar des te meer aansporing aan het adres van de politie om zich niet in stilzwijgen te hullen, maar gewoon openheid van zaken te geven. Zo snel mogelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 maart 2010 @ 01:37:40 #155
862 Arcee
Look closer
pi_79239579
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Zometeen persconferentie
De herhaling idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:38:03 #156
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79239582
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:33 schreef Gridlok het volgende:

[..]

En als GeenStijl de verkeerde te pakken heeft, klaagt - niet met persoonlijke namen gooien op FOK! -hen wel aan voor smaad

Alsof een zak geld zoiets fixt, als dit allemaal onterecht zou zijn is die man voor zijn leven bestempelt als Pedo.
Dat het de ondergang van GS moge betekenen.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79239605
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als de politie haar werk goed en snel uitvoert, is morgen duidelijk of het bericht terecht of onterecht was.

En dan heeft Sander (als ie echt zo heet) er echt niet zijn hele leven last van.

Het is wellicht niet netjes van GeenStijl, maar des te meer aansporing aan het adres van de politie om zich niet in stilzwijgen te hullen, maar gewoon openheid van zaken te geven. Zo snel mogelijk.
Hoop het voor hem, maar jammer genoeg zitten mensen zo nou niet in elkaar en zal hij er waarschijnlijk de rest van zijn leven last van hebben.
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:39:53 #158
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79239606
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dan heeft --- (als ie echt zo heet) er echt niet zijn hele leven last van.

Als hij verdachte is, komt er eerst een proces voor hij schuldig of onschuldig verklaard wordt. Nogmaals, wanneer hij over een jaar of 5 wil solliciteren ergens, wordt zijn naam gegoogled. Denk je dat hij dan nog aangenomen wordt, schuldig of niet?
Laffe huichelaar
pi_79239607
Gebeuren dit soort ernstige zaken en familiedrama's nou steeds vaker of hebben we meer en actuelere informatie door het internet ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:39:56 #160
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79239610
Waarom stellen ze altijd de vragen driedubbel.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_79239613
Wat ik niet snap: als iemand vermist is dan wordt er toch normaal gesproken niet gelijk zo'n nieuwsitem van gemaakt? Klopt dit niet? Warom dachten ze zo erg aan een misdrijf? Dit blijkt achteraf dan wel te kloppen maar ik vind het vreemd dat ze dat zo erg verwachtten.
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:40:54 #162
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79239626
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:40 schreef prinsrob het volgende:
Wat ik niet snap: als iemand vermist is dan wordt er toch normaal gesproken niet gelijk zo'n nieuwsitem van gemaakt? Klopt dit niet? Warom dachten ze zo erg aan een misdrijf? Dit blijkt achteraf dan wel te kloppen maar ik vind het vreemd dat ze dat zo erg verwachtten.
Amber Alert is ook gewoon voor het geval dat.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:41:25 #163
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79239630
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:40 schreef prinsrob het volgende:
Nou er stond een man voor de deur, en daarna was ze onbereikbaar, dat zegt al genoeg imo.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_79239639
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:40 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Amber Alert is ook gewoon voor het geval dat.
Dat betekent dus dat er weinig gebruik van wordt gemaakt dus dat er weinig mensen vermist worden. Ik had gedacht dat dat veel vaker voor zou komen. My wrong .
pi_79239657
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou er stond een man voor de deur, en daarna was ze onbereikbaar, dat zegt al genoeg imo.
Ah ok dat wist ik niet, dat lijkt wel verdacht inderdaad.
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:43:32 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79239662
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:00 schreef Brechtje het volgende:
Ik ken haar zus.. Bah, wat verschrikkelijk dit.. hier zijn geen woorden voor.
Heel raar, maar ik moest vanavond opeens ook aan jou en jouw ouders denken..
Je bent gelukkig zo te zien een veel oudere en meer volwassen meid/vrouw geworden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_79239668
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als hij verdachte is, komt er eerst een proces voor hij schuldig of onschuldig verklaard wordt. Nogmaals, wanneer hij over een jaar of 5 wil solliciteren ergens, wordt zijn naam gegoogled. Denk je dat hij dan nog aangenomen wordt, schuldig of niet?
De politie kan bekendmaken dat de verdachte een bekentenis heeft afgelegd.

En iemand is schuldig of onschuldig, onafhankelijk van wat een of ander rechtertje daarover te zeggen heeft.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 17 maart 2010 @ 01:44:54 #168
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_79239677
Net even teruggekeken, heb het allemaal gemist..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_79239686
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik wel. Goeie suggestie, dan is alles opgelost.
Gast, serieus, het is nou niet alsof iedereen in dit topic nu opeens heel veel waardering voor je heeft na zo'n post, dus laat hem a.u.b. weg ofzo..
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:45:47 #170
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_79239688
Het zal je dochter maar zijn, ik ben hier gewoon echt ontdaan van. Dat het dan toch weer gebeurt.
pi_79239699
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:41 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Dat betekent dus dat er weinig gebruik van wordt gemaakt dus dat er weinig mensen vermist worden. Ik had gedacht dat dat veel vaker voor zou komen. My wrong .
Pete R De Vries had het over enkele duizenden meldingen per jaar .
Waarbij 99,9% loos alarm is .Doe je geen reet aan . Zo'n Amber Alert werkt alleen als de dader zijn slachtoffer verplaatst.

Vraag me ook af waar die 80 tips vandaan zijn gekomen in deze zaak . Meisje is schijnbaar dr deur uitgelopen en bij die buurman mee naar binnen gegaan.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_79239709
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:46 schreef Winner_Taco het volgende:
Vraag me ook af waar die 80 tips vandaan zijn gekomen in deze zaak .
Zolang er mensen zijn die in geestverschijningen geloven en daar nog voor gesubsidieerd worden vanuit de Staat EN zelfs aparte scholen mogen openen EN zich niet hoeven te houden aan de Grondwet, kan alles.

pi_79239721
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zolang er mensen zijn die in geestverschijningen geloven en daar nog voor gesubsidieerd worden vanuit de Staat EN zelfs aparte scholen mogen openen EN zich niet hoeven te houden aan de Grondwet, kan alles.
Lekker OT.
pi_79239728
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:49 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Lekker OT.
Medeleven veinzen met een 12-jarig meisje dat je niet kent is wel lekker ontopic?

pi_79239733
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Medeleven veinzen met een 12-jarig meisje dat je niet kent is wel lekker ontopic?
Daar ging de topic volgens mij over
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:52:03 #176
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79239735
quote:

[..]

Eh ja want daar gaat het topic over, genius.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_79239742
quote:

[..]

Gevoelloze rot opmerking zeg
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:55:41 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79239764
Ik voel ook niet echt medeleven, het is voor mij een ver van m'n bed show. Er overlijden dagelijks honderden mensen die ik niet ken. Mijn hart is niet zo groot, niet iedereen past daar in.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:56:18 #179
177885 JoaC
Het is patat
pi_79239770
Ondanks dat Matador een imo smakeloze opmerking plaatste was zijn eerdere post wel OT
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_79239771
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niks mis met speculaties. Het staat iedereen vrij te denken wat hij/zij wil.

En als GeenStijl de verkeerde te pakken heeft, klaagt -edit- hen wel aan voor smaad. Zoniet, issie de dader.
ja joh hij klaagt GS aan en niks aan het handje, behalve dat deze persoon en zijn familie nu al geterroriseerd worden door allerlei hersenloze mensjes die alles maar klakkeloos aannemen, er is nog helemaal niks bekend wat het verhaal is, wie de dader exact is en bovenal of de dader uberhaubt de persoon op de geplaatste foto's is.
pi_79239772
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:45 schreef Klummie het volgende:
Het zal je dochter maar zijn, ik ben hier gewoon echt ontdaan van. Dat het dan toch weer gebeurt.
Jij niet alleen, ik zag bij "opsporing verzocht" dat ze in die tuin bezig waren en toen wisten we het eigenlijk al.
Echt, zat zojuist met tranen in mijn ogen naar die TV te kijken.
Walgelijk dat er figuren zijn die dit andere mensen aan kunnen doen...
Wat ik dan denk: Wat gaat er in de dader om? Hoe zagen de trieste laatste momenten van zo'n kind eruit,
die ouders, evt. broers of zussen, haar overige familie, vrienden, vriendinnen...
Kotsmisselijk, walgelijk, niet te bevatten, erg, respectloos, asociaal, gestoord, debiel...
Er zijn gewoon geen woorden voor.
Neeeee! Sinterklaas wil bier!
pi_79239784
quote:

[..]

Met een beetje invoelend vermogen lukt dat soms wel, soms ook niet. Maar dit geval is zo bizar dat het mij wel raakt. Vooral die ouders, hoe moeten die zich in Godsnaam voelen. Dat valt niet te beschrijven.
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:57:47 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79239786
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:43 schreef El_Matador het volgende:

En iemand is schuldig of onschuldig, onafhankelijk van wat een of ander rechtertje daarover te zeggen heeft.
Nee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:59:00 #184
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_79239802
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 17 maart 2010 @ 02:01:11 #185
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79239832
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:59 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat ik hem vaak tegenkom, anders had ik ook zo gedacht dat het een troll was
Laffe huichelaar
pi_79239842
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:56 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja joh hij klaagt GS aan en niks aan het handje, behalve dat deze persoon en zijn familie nu al geterroriseerd worden door allerlei hersenloze mensjes die alles maar klakkeloos aannemen, er is nog helemaal niks bekend wat het verhaal is, wie de dader exact is en bovenal of de dader uberhaubt de persoon op de geplaatste foto's is.
Ik begrijp sommigen hier echt niet. Hij geeft zich notabene zelf aan om z'n verhaal te doen (na een week), hij wordt bestempeld als verdachte en ze sluiten hem in, ze vinden in zijn tuin het lijk.

Het bewijs is nog niet hard gemaakt, dat is juist. Formeel is hij nog niet schuldig, ook waar. Maar hier kun je toch niet omheen.

Tenzij je er vanuit gaat dat iemand anders dat lijkt in zijn tuin heeft gelegd en hij er eerst een week naar heeft zitten kijken.
  woensdag 17 maart 2010 @ 02:02:06 #187
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_79239843
Och arm meisje toch.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 17 maart 2010 @ 02:02:07 #188
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_79239845
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee.
Jawel en gelukkig maar ook al is het systeem niet waterdicht, het is beter dan de middeleeuwen.
pi_79239864
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:56 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Des te meer zaak dat de politie (of in dit geval de Rijksrecherche) haar werk snel en goed doet.

Als GeenStijl gelijk heeft, zal de politie dus voortaan beter haar best moeten doen. Als GeenStijl geen gelijk heeft, dan zullen ze dat wel voelen.

Win-win situatie.

pi_79239867
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee.
Oh jawel hoor.

pi_79239868
Het is voor betrokkenen heel erg en het ligt zeer gevoelig, maar ik vind het vrij ongeloofwaardig wanneer ik hier bepaalde mensen zie acteren dat het ze echt aanhoudend blijft raken. Mensen weten dat ze doodeenvoudig kunnen scoren door hun afschuw etc. uit te spreken, maar wanneer ik mensen hoor praten in termen van "ik heb er aanhoudend kippenvel etc. van", dan schiet je je doel wel een beetje voorbij. Het is niet meer realistisch. Of je hebt een enorm emotioneel probleem.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  woensdag 17 maart 2010 @ 02:05:41 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79239875
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 02:01 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik begrijp sommigen hier echt niet. Hij geeft zich notabene zelf aan om z'n verhaal te doen (na een week), hij wordt bestempeld als verdachte en ze sluiten hem in, ze vinden in zijn tuin het lijk.

Het bewijs is nog niet hard gemaakt, dat is juist. Formeel is hij nog niet schuldig, ook waar. Maar hier kun je toch niet omheen.

Tenzij je er vanuit gaat dat iemand anders dat lijkt in zijn tuin heeft gelegd en hij er eerst een week naar heeft zitten kijken.
Men is in Nederland onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Je weet nu veel te weinig om er een goed oordeel over te kunnen vellen. Er komen allerlei tegenstrijdige berichten binnen. Tot een uur geleden was ze nog niet eens officieel dood volgens de politie, en toch meen jij genoeg informatie te hebben een man voor zijn leven lang te brandmerken?
Laffe huichelaar
pi_79239877
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:53 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Gevoelloze rot opmerking zeg
Nee hoor. Ik kan er echt niet om malen. Voor de nabestaanden is het kut. Maar daar hoor ik niet bij. Om dan net te doen alsof ik ontdaan ben van dit geval, zou liegen over mijn eigen gevoelens zijn.

En dat is pas gevoelloos.

woensdag 17 maart 2010 @ 02:07:14 #194
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79239887
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 02:04 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Het is voor betrokkenen heel erg en het ligt zeer gevoelig, maar ik vind het vrij ongeloofwaardig wanneer ik hier bepaalde mensen hier zie acteren dat het ze echt aanhoudend blijft raken. Mensen weten dat ze doodeenvoudig kunnen scoren door hun afschuw etc. uit te spreken, maar wanneer ik mensen hoor praten in termen van "ik heb er aanhoudend kippenvel etc. van", dan schiet je je doel wel een beetje voorbij. Het is niet meer realistisch.
Je lijkt wel een theater recensent. Die mensen voelen dit nou eenmaal, laat ze lekker
  woensdag 17 maart 2010 @ 02:07:22 #195
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79239890
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 02:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Des te meer zaak dat de politie (of in dit geval de Rijksrecherche) haar werk snel en goed doet.

Als GeenStijl gelijk heeft, zal de politie dus voortaan beter haar best moeten doen. Als GeenStijl geen gelijk heeft, dan zullen ze dat wel voelen.

Win-win situatie.
Niet voor degene die (mogelijk) valselijk voor dader aangemerkt wordt. We leven in een land waar men al autospiegels van Suziki's af ging slaan, omdat iemand met een suziki door een mensenmassa was gereden. Wat zal een gek dan wel niet doen met iemand die uitgemaakt is voor pedofiel en moordenaar?
Laffe huichelaar
pi_79239893
quote:

[..]

Het zal de jurist in me wel zijn. bite me... en tuuurlijk een kasn van 98% dat diegene die daar woont, een 26 jarige agent de dader is, maar het is niet zeker of het idd de met naam en toenaam genoemde persoon is en of het diegene op de geplaatste foto's is,
pi_79239894
quote:

[..]

Misschien had hij zijn toko wel verhuurd en kwam tot de ontdekking dat er in zijn tuin is gegraven. Dat vertrouwde hij vervolgens niet en is naar het politiebureau gegaan om daar melding van te doen.

Ik lul ook maar wat, maar het kan...
pi_79239895
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 02:07 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Je lijkt wel een theater recensent. Die mensen voelen dit nou eenmaal, laat ze lekker
Ik voel er niks bij. Laat mij lekker.

Maar voor mij spring je niet in de bres. Voor het halfzachte jankvolk van Nederland dat -op Amerikaanse wijze- medeleven veinst met allerlei onbekende doden wel.

Typisch.

woensdag 17 maart 2010 @ 02:08:28 #199
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79239896
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 02:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik kan er echt niet om malen. Voor de nabestaanden is het kut. Maar daar hoor ik niet bij. Om dan net te doen alsof ik ontdaan ben van dit geval, zou liegen over mijn eigen gevoelens zijn.

En dat is pas gevoelloos.
Het is wel nogal arrogant om je eigen vermogens tot empathie hier op heel FOK! te spiegelen.
Laffe huichelaar
  woensdag 17 maart 2010 @ 02:08:29 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79239899
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 02:04 schreef El_Matador het volgende:

Oh jawel hoor.
Ooit en nog steeds hebben we volgens de nog steeds geldende wetten afgesproken in Nederland dat iemand een verdachte is en onschuldig is totdat onomstotelijk vastgesteld door de rechter dat iemand schuldig is.
Lijkt mij een goede zaak om dat nog even te handhaven en die vermoedelijke dader dat rechtsysteem ook te gunnen.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')