Ik had al ge-edit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:35 schreef Thieske het volgende:
[..]
Handig dat JIJ z'n naam dan ook nog even op Fok! neerkalkt.
Dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:36 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
NOS dacht ik.
Maar volgens mij is het een herhaling van het nieuws van eerder vanavond
Als de politie haar werk goed en snel uitvoert, is morgen duidelijk of het bericht terecht of onterecht was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En als GeenStijl de verkeerde te pakken heeft, klaagt - niet met persoonlijke namen gooien op FOK! -hen wel aan voor smaad
Alsof een zak geld zoiets fixt, als dit allemaal onterecht zou zijn is die man voor zijn leven bestempelt als Pedo.
De herhaling idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Zometeen persconferentie
Dat het de ondergang van GS moge betekenen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En als GeenStijl de verkeerde te pakken heeft, klaagt - niet met persoonlijke namen gooien op FOK! -hen wel aan voor smaad
Alsof een zak geld zoiets fixt, als dit allemaal onterecht zou zijn is die man voor zijn leven bestempelt als Pedo.
Hoop het voor hem, maar jammer genoeg zitten mensen zo nou niet in elkaar en zal hij er waarschijnlijk de rest van zijn leven last van hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als de politie haar werk goed en snel uitvoert, is morgen duidelijk of het bericht terecht of onterecht was.
En dan heeft Sander (als ie echt zo heet) er echt niet zijn hele leven last van.
Het is wellicht niet netjes van GeenStijl, maar des te meer aansporing aan het adres van de politie om zich niet in stilzwijgen te hullen, maar gewoon openheid van zaken te geven. Zo snel mogelijk.
Als hij verdachte is, komt er eerst een proces voor hij schuldig of onschuldig verklaard wordt. Nogmaals, wanneer hij over een jaar of 5 wil solliciteren ergens, wordt zijn naam gegoogled. Denk je dat hij dan nog aangenomen wordt, schuldig of niet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als de politie haar werk goed en snel uitvoert, is morgen duidelijk of het bericht terecht of onterecht was.
En dan heeft --- (als ie echt zo heet) er echt niet zijn hele leven last van.
Het is wellicht niet netjes van GeenStijl, maar des te meer aansporing aan het adres van de politie om zich niet in stilzwijgen te hullen, maar gewoon openheid van zaken te geven. Zo snel mogelijk.
Amber Alert is ook gewoon voor het geval dat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:40 schreef prinsrob het volgende:
Wat ik niet snap: als iemand vermist is dan wordt er toch normaal gesproken niet gelijk zo'n nieuwsitem van gemaakt? Klopt dit niet? Warom dachten ze zo erg aan een misdrijf? Dit blijkt achteraf dan wel te kloppen maar ik vind het vreemd dat ze dat zo erg verwachtten.
Nou er stond een man voor de deur, en daarna was ze onbereikbaar, dat zegt al genoeg imo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:40 schreef prinsrob het volgende:
Wat ik niet snap: als iemand vermist is dan wordt er toch normaal gesproken niet gelijk zo'n nieuwsitem van gemaakt? Klopt dit niet? Warom dachten ze zo erg aan een misdrijf? Dit blijkt achteraf dan wel te kloppen maar ik vind het vreemd dat ze dat zo erg verwachtten.
Dat betekent dus dat er weinig gebruik van wordt gemaakt dus dat er weinig mensen vermist worden. Ik had gedacht dat dat veel vaker voor zou komen. My wrongquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amber Alert is ook gewoon voor het geval dat.
Ah ok dat wist ik niet, dat lijkt wel verdacht inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou er stond een man voor de deur, en daarna was ze onbereikbaar, dat zegt al genoeg imo.
Heel raar, maar ik moest vanavond opeens ook aan jou en jouw ouders denken..quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:00 schreef Brechtje het volgende:
Ik ken haar zus.. Bah, wat verschrikkelijk dit.. hier zijn geen woorden voor.
De politie kan bekendmaken dat de verdachte een bekentenis heeft afgelegd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als hij verdachte is, komt er eerst een proces voor hij schuldig of onschuldig verklaard wordt. Nogmaals, wanneer hij over een jaar of 5 wil solliciteren ergens, wordt zijn naam gegoogled. Denk je dat hij dan nog aangenomen wordt, schuldig of niet?
Gast, serieus, het is nou niet alsof iedereen in dit topic nu opeens heel veel waardering voor je heeft na zo'n post, dus laat hem a.u.b. weg ofzo..quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wel. Goeie suggestie, dan is alles opgelost.
Pete R De Vries had het over enkele duizenden meldingen per jaar .quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:41 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat er weinig gebruik van wordt gemaakt dus dat er weinig mensen vermist worden. Ik had gedacht dat dat veel vaker voor zou komen. My wrong.
Zolang er mensen zijn die in geestverschijningen geloven en daar nog voor gesubsidieerd worden vanuit de Staat EN zelfs aparte scholen mogen openen EN zich niet hoeven te houden aan de Grondwet, kan alles.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:46 schreef Winner_Taco het volgende:
Vraag me ook af waar die 80 tips vandaan zijn gekomen in deze zaak .
Lekker OT.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zolang er mensen zijn die in geestverschijningen geloven en daar nog voor gesubsidieerd worden vanuit de Staat EN zelfs aparte scholen mogen openen EN zich niet hoeven te houden aan de Grondwet, kan alles.
Medeleven veinzen met een 12-jarig meisje dat je niet kent is wel lekker ontopic?quote:
Daar ging de topic volgens mij overquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Medeleven veinzen met een 12-jarig meisje dat je niet kent is wel lekker ontopic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |