Ja maar dat is het hem, dat was de politiequote:Op woensdag 17 maart 2010 01:16 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat trouwens wel weird is dat de dader gewoon ongestraft het lijk in zijn tuin heeft kunnen begraven .
Ik bedoel meisje verdwijnt - buurman gaat graven ..... Niet dat er een oorzakelijk verband hoeft te zijn, maar buurtbewoners hadden toch even de politie kunnen inseinen?
Nou ja, als ik of mijn buren om 3 uur 's nachts ga graven ziet niemand dat denk ik hoor...quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:16 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat trouwens wel weird is dat de dader gewoon ongestraft het lijk in zijn tuin heeft kunnen begraven .
Ik bedoel meisje verdwijnt - buurman gaat graven ..... Niet dat er een oorzakelijk verband hoeft te zijn, maar buurtbewoners hadden toch even de politie kunnen inseinen?
Ik had het over die foto icm met het persbericht . Als je geen bron hebt kunnen we dus aannemen dat je maar wat meelult ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Diverse uitzendingen, de woordvoerster van de politie
Omdat je maar wat meelult.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat is dat nu toch voor rare opmerking
Ik weet niet hoe de dader woonde hoor , maar als je ff uitgaat van het klassieke rijtjeshuis kun je toch aannemen dat iemand het gezien/gehoord moet hebben....quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als ik of mijn buren om 3 uur 's nachts ga graven ziet niemand dat denk ik hoor...
maar het klopt wel huh....quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, vanavond gehoord in minimaal één uitzending.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:17 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik had het over die foto icm met het persbericht . Als je geen bron hebt kunnen we dus aannemen dat je maar wat meelult ?
Welke uitzending dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, vanavond gehoord in minimaal één uitzending.
Nee, die huizen staan om en om, eentje naar voren, eentje naar achter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de dader woonde hoor , maar als je ff uitgaat van het klassieke rijtjeshuis kun je toch aannemen dat iemand het gezien/gehoord moet hebben....
Samen met Milly, voor een aantal dagen dan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dader zou alleen wonen, maar op de hyves pagina van zijn vriendin staat dat ze samenwoont.
Nu ben ik diegene die de rare opmerkingen maakt..quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hyves als bron...tja. Ken genoeg mensen die nooit iets aan hun Hyves doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oei.. volgens mij gaan ze bij GeenStijl gigantisch de mist in. Ik heb zo'n vermoeden dat ze de verkeerde Sander V. aan de schandpaal hebben genageld. Ben er niet helemaal zeker van, maar risky is het wel.
Dader zou alleen wonen, maar op de hyves pagina van zijn vriendin staat dat ze samenwoont.
Als dat zo zou zijn zou ik Geenstijl serieus van elke cent die ze hebben beroven, en er een paar van die reaguurders bij meenemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oei.. volgens mij gaan ze bij GeenStijl gigantisch de mist in. Ik heb zo'n vermoeden dat ze de verkeerde Sander V. aan de schandpaal hebben genageld. Ben er niet helemaal zeker van, maar risky is het wel.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de dader woonde hoor , maar als je ff uitgaat van het klassieke rijtjeshuis kun je toch aannemen dat iemand het gezien/gehoord moet hebben....
En dan nog... als iedereen slaapt... Scheppen maakt niet zoveel herrie toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die huizen staan om en om, eentje naar voren, eentje naar achter.
Kappen, laatste waarschuwingquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Samen met Milly, voor een aantal dagen dan.
Jij hebt ook werkelijk waar nog geen enkele zinnige opmerking gemaaktquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Samen met Milly, voor een aantal dagen dan.
tuurlijk wel . dat valt op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
En dan nog... als iedereen slaapt... Scheppen maakt niet zoveel herrie toch?
Idd, kutsite.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn zou ik Geenstijl serieus van elke cent die ze heven beroven, en er een paar van die reaguurders bij meenemen.
Als het in een uitzending was staat het ook op internet. Kom maar met een tekst dan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, wil je de tijd erbij? Ik heb SBS6 gekeken, RTL4, Ned 1, NOVA en P&W.
Dat is ook waar. Toch vind ik het vrij onbeschoft van GeenStijl om dit te flikken zonder dat deze man schuldig is bevonden. Dat er dan ook nog reaguurders links naar hyves-pagina's van familie van die gast gaan neerzetten is helemaal van de zotten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:21 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hyves als bron...tja. Ken genoeg mensen die nooit iets aan hun Hyves doen.
Ik denk het niet... En zo wel; waar waren al die oplettende buren dan toen hij aan het graven was?quote:
Ja, dat wat voor de hand ligt dat wijs je af, namelijk de aan zeker grenzende waarschijnlijkheid dat die gast de dader is. En waar je geen moer van weet, dat vul je in. Lekker simpelquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu ben ik diegene die de rare opmerkingen maakt..
Ik denk dat dit geweest zal zijn tussen half 6 en het melden bij de politiequote:
Sowieso is GeenStijl met dit soort nieuws te schaamteloos voor woorden. Die zijn nog erger dan Kwaliteit die met zijn capslock bezig was, het enige verschil is dat hun misvormde zicht op dit nieuws een .nl domein heeft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee al op Fok gezienquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar wel ff gekeken naar de foto's uiteraard
Niks mis met speculaties. Het staat iedereen vrij te denken wat hij/zij wil.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:25 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ga zo slapen.
Conclusie na vanavond:
Het collectieve schandpaal nagelen is weer terug van weggeweest en groter dan ooit. Geldt ook voor speculaties van zowel media als internetters.
Denk dat ze een leuke vergoeding mogen gaan betalen als het idd de verkeerde blijkt te zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:24 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Sowieso is GeenStijl met dit soort nieuws te schaamteloos voor woorden. Die zijn nog erger dan Kwaliteit die met zijn capslock bezig was, het enige verschil is dat hun misvormde zicht op dit nieuws een .nl domein heeft.
Meteen foto's online zetten (met onder andere familie die er niet eens iets te maken mee heeft) terwijl ze niet eens weten óf het wel de goede Sander is. Smakeloos.
Natuurlijk staat niet alles wat gezegd is op internet, niet perse. Afijn, alsjebliefquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Als het in een uitzending was staat het ook op internet. Kom maar met een tekst dan.
quote:DORDRECHT - Het 12-jarige meisje Milly Boele is dinsdag dood gevonden in een tuin bij een woning nabij haar ouderlijk huis in Dordrecht. Het betreft de woning van een 26-jarige politieman, die als verdachte is aangehouden. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De familie van het meisje is ingelicht
Jij denkt dat het allemaal zo simpel is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks mis met speculaties. Het staat iedereen vrij te denken wat hij/zij wil.
En als GeenStijl de verkeerde te pakken heeft, klaagt Sander hen wel aan voor smaad. Zoniet, issie de dader.
Klopt. Maar er zijn vanavond te snel conclusies getrokken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En als GeenStijl de verkeerde te pakken heeft, klaagt Sander hen wel aan voor smaad. Zoniet, issie de dader.
Yeah right... een rechtzaakje er tegenaan en alles is weer zoals het was..quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast, jij weet ook geen moer af, wat de VERDACHTE heeft verklaard. Stop zelf ook met beschuldigen, totdat er meer feiten bekend zijn. Je ondervindt nu zelf hoe het is om vals beschuldigd te worden van iets. Ik baseerde mijn verdachtmakingen op hoe je je profileert als de ideale PVV stemmer. Ik baseerde mijn opmerking dus ook op maar een paar dingen die ik van je las. Vervelend is dat he..quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat wat voor de hand ligt dat wijs je af, namelijk de aan zeker grenzende waarschijnlijkheid dat die gast de dader is. En waar je geen moer van weet, dat vul je in. Lekker simpel
Maar waar staat dat die man wordt verdacht van moord?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk staat niet alles wat gezegd is op internet, niet perse. Afijn, alsjeblief
http://ad.nl/ad/nl/1012/B(...)n-tuin-buurman.dhtml
[..]
Nog wel even lezen voordat je gaat slapenquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:25 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ga zo slapen.
Conclusie na vanavond:
Het collectieve schandpaal nagelen is weer terug van weggeweest en groter dan ooit. Geldt ook voor speculaties van zowel media als internetters.
Ik zie de foto's die jij gepost heb er nog niet bij staan hoor ....quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk staat niet alles wat gezegd is op internet, niet perse. Afijn, alsjeblief
http://ad.nl/ad/nl/1012/B(...)n-tuin-buurman.dhtml
[..]
Wat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:27 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal zo simpel is?
Zijn achternaam is ook al weer weggehaald en nu enkel in een V. neergezet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dus jij zou het niet erg vinden als je foto overal komt te staan bestempelt als "PEDO" en daar zakje geld voor krijgen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, van illegaal z'n tuin omspitten. Tsjonge jonge.... la maarquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar waar staat dat die man wordt verdacht van moord?
Dergelijke commerciële sitesquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:29 schreef vronie het volgende:
Te vreselijk voor woorden.
http://www.condoleance.nl/12530/de-vermiste-milly-boele.html
Even tekenenquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:29 schreef vronie het volgende:
Te vreselijk voor woorden.
http://www.condoleance.nl/12530/de-vermiste-milly-boele.html
Ja je kan moeilijk doen, maar zo liggen de feiten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, van illegaal z'n tuin omspitten. Tsjonge jonge.... la maar
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus jij zou het niet erg vinden als je foto overal komt te staan bestempelt als "PEDO" en daar zakje geld voor krijgen?
Kinderen de hele dag binnenhouden!quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:31 schreef Operc het volgende:
Pff, het zal je maar overkomen als ouders![]()
Je kind zit "veilig" thuis en wordt vervolgens dood gevonden verderop in de straat.
En als GeenStijl de verkeerde te pakken heeft, klaagt - niet met persoonlijke namen gooien op FOK! -hen wel aan voor smaadquote:
Zegt ie toch niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kinderen de hele dag binnenhouden!![]()
Welk net?quote:
Handig dat JIJ z'n naam dan ook nog even op Fok! neerkalkt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En als GeenStijl de verkeerde te pakken heeft, klaagt - quote hem dan ook niet - hen wel aan voor smaad
Alsof een zak geld zoiets fixt, als dit allemaal onterecht zou zijn is die man voor zijn leven bestempelt als Pedo.
Ik wel. Goeie suggestie, dan is alles opgelost.quote:
Dan blijf ik nog ff wakker.quote:
NOS dacht ik.quote:
Copy-paste van El-Matador.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:35 schreef Thieske het volgende:
[..]
Handig dat JIJ z'n naam dan ook nog even op Fok! neerkalkt.
Ik had al ge-edit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:35 schreef Thieske het volgende:
[..]
Handig dat JIJ z'n naam dan ook nog even op Fok! neerkalkt.
Dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:36 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
NOS dacht ik.
Maar volgens mij is het een herhaling van het nieuws van eerder vanavond
Als de politie haar werk goed en snel uitvoert, is morgen duidelijk of het bericht terecht of onterecht was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En als GeenStijl de verkeerde te pakken heeft, klaagt - niet met persoonlijke namen gooien op FOK! -hen wel aan voor smaad
Alsof een zak geld zoiets fixt, als dit allemaal onterecht zou zijn is die man voor zijn leven bestempelt als Pedo.
De herhaling idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Zometeen persconferentie
Dat het de ondergang van GS moge betekenen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En als GeenStijl de verkeerde te pakken heeft, klaagt - niet met persoonlijke namen gooien op FOK! -hen wel aan voor smaad
Hoop het voor hem, maar jammer genoeg zitten mensen zo nou niet in elkaar en zal hij er waarschijnlijk de rest van zijn leven last van hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als de politie haar werk goed en snel uitvoert, is morgen duidelijk of het bericht terecht of onterecht was.
En dan heeft Sander (als ie echt zo heet) er echt niet zijn hele leven last van.
Het is wellicht niet netjes van GeenStijl, maar des te meer aansporing aan het adres van de politie om zich niet in stilzwijgen te hullen, maar gewoon openheid van zaken te geven. Zo snel mogelijk.
Als hij verdachte is, komt er eerst een proces voor hij schuldig of onschuldig verklaard wordt. Nogmaals, wanneer hij over een jaar of 5 wil solliciteren ergens, wordt zijn naam gegoogled. Denk je dat hij dan nog aangenomen wordt, schuldig of niet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als de politie haar werk goed en snel uitvoert, is morgen duidelijk of het bericht terecht of onterecht was.
En dan heeft --- (als ie echt zo heet) er echt niet zijn hele leven last van.
Het is wellicht niet netjes van GeenStijl, maar des te meer aansporing aan het adres van de politie om zich niet in stilzwijgen te hullen, maar gewoon openheid van zaken te geven. Zo snel mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |