Geenstijl komt me laatste tijd ook de keel uit, powercrazed ofzo?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:08 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Stond op geen stijl, staat inmiddels ook op 'niet oke'.
quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Winner_Taco het volgende:
Nu kan je via de reply van Morendo nog steeds die foto's zien .
quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:09 schreef yvonne het volgende:
Topic opgeruimd en lui gebanned.
Niks tuurlijk. Wel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk is die gast schuldig. Hij geeft zichzelf aan, steekt een compleet verhaal af, ze is gevonden in zijn tuin.
Dank.quote:
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk is die gast schuldig. Hij geeft zichzelf aan, steekt een compleet verhaal af, ze is gevonden in zijn tuin.
Want? Die gozer staat inmiddels overal met z'n kop op het internet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:07 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Zijn leven op FOK! dan toch zeker
Jij weet natuurlijk ook wat ie verklaard heeftquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat is je bron dan ? Of blijft het bij een vermoeden ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, kom op. Ik ben ook graag wat voorzichtig met zoiets, maar hier kun je nauwelijks omheen. Daar moet je wel heel erg veel moeite voor doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niks tuurlijk. Wel waarschijnlijk.
Welnee, pek en veren erbij en hop, achter alles aan rennen wat er mogelijk bij betrokken is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:08 schreef Amos_ het volgende:
En dan ook nog familieleden erbij betrekken ...
Laten we vooropstellen dat het hier gaat om Milly en haar familie. De pijn is er nu first and foremost.
Inderdaad, hoewel het natuurlijk ook een pedofiel met zieke gedachtes kan zijn. Maar wellicht heeft een vriend van hem dit wel gedaan, en haar in zijn tuin begraven, kon hij het later niet op z'n geweten hebben... ik noem maar wat..quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:07 schreef R2R het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar natuurlijk. Mensen kunnen vreemde dingen doen als ze in de bovenkamer even niet alles meer op een rijtje hebben.
Ja, niet alles, maar in ieder geval zoveel dat ze hem gelijk vastgehouden hebben en dat er reden genoeg was om zijn tuin om te gaan spitten. Hoe wil je het nog duidelijker aangereikt krijgenquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk ook wat ie verklaard heeft
Ja en ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:11 schreef Chen het volgende:
[..]
Want? Die gozer staat inmiddels overal met z'n kop op het internet.
Dan was er vanavond nog wel iemand opgepakt. Ze noemden hem verdachte!quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:12 schreef Chen het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel het natuurlijk ook een pedofiel met zieke gedachtes kan zijn. Maar wellicht heeft een vriend van hem dit wel gedaan, en haar in zijn tuin begraven, kon hij het later niet op z'n geweten hebben... ik noem maar wat..
Als normale burger (er van uitgaande dat je niet betrokken bent bij deze zaak) weet je slechts wat de media je aanlevert. Ten eerste moet je je bedenken dat niet al deze informatie correct is, ten tweede dat er nog te weinig info is om een oordeel te vellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, kom op. Ik ben ook graag wat voorzichtig met zoiets, maar hier kun je nauwelijks omheen. Daar moet je wel heel erg veel moeite voor doen.
Bron?????????quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan was er vanavond nog wel iemand opgepakt. Ze noemden hem verdachte!
Ja, dan vind ik het dus niet ironisch, maar logisch dat ze bij die hyves is...quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Juist omdat zij er waarschijnlijk dus niks mee te maken heeft.
Eens, hopelijk heeft ze een snelle dood gehad. Maar Jezus, die ouders. Die gaan door een hel op de komende tijdquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:12 schreef Pfe. het volgende:
Misschien een non-contributie aan dit topic. Maar nu het bevestigd is dat gevonden is ben ik toch wel even stil.
Het is gewoon misselijkmakend dat zo'n man dat doet tegen een weerloos 12-jarig meisje terwijl ze alleen thuis is, het lijkt gewoon een normale vent.
Geen woorden voor.
Sterkte aan de familie.
Verdachte kan van alles zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan was er vanavond nog wel iemand opgepakt. Ze noemden hem verdachte!
Laat me raden, jij stemt PVVquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, niet alles, maar in ieder geval zoveel dat ze hem gelijk vastgehouden hebben en dat er reden genoeg was om zijn tuin om te gaan spitten. Hoe wil je het nog duidelijker aangereikt krijgen
Nee. Je levert maar half werk, want nergens is gezegd dat hij wordt verdacht van moord.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Diverse uitzendingen, de woordvoerster van de politie
Ja maar dat is het hem, dat was de politiequote:Op woensdag 17 maart 2010 01:16 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat trouwens wel weird is dat de dader gewoon ongestraft het lijk in zijn tuin heeft kunnen begraven .
Ik bedoel meisje verdwijnt - buurman gaat graven ..... Niet dat er een oorzakelijk verband hoeft te zijn, maar buurtbewoners hadden toch even de politie kunnen inseinen?
Nou ja, als ik of mijn buren om 3 uur 's nachts ga graven ziet niemand dat denk ik hoor...quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:16 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat trouwens wel weird is dat de dader gewoon ongestraft het lijk in zijn tuin heeft kunnen begraven .
Ik bedoel meisje verdwijnt - buurman gaat graven ..... Niet dat er een oorzakelijk verband hoeft te zijn, maar buurtbewoners hadden toch even de politie kunnen inseinen?
Ik had het over die foto icm met het persbericht . Als je geen bron hebt kunnen we dus aannemen dat je maar wat meelult ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Diverse uitzendingen, de woordvoerster van de politie
Omdat je maar wat meelult.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat is dat nu toch voor rare opmerking
Ik weet niet hoe de dader woonde hoor , maar als je ff uitgaat van het klassieke rijtjeshuis kun je toch aannemen dat iemand het gezien/gehoord moet hebben....quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als ik of mijn buren om 3 uur 's nachts ga graven ziet niemand dat denk ik hoor...
maar het klopt wel huh....quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, vanavond gehoord in minimaal één uitzending.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:17 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik had het over die foto icm met het persbericht . Als je geen bron hebt kunnen we dus aannemen dat je maar wat meelult ?
Welke uitzending dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, vanavond gehoord in minimaal één uitzending.
Nee, die huizen staan om en om, eentje naar voren, eentje naar achter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de dader woonde hoor , maar als je ff uitgaat van het klassieke rijtjeshuis kun je toch aannemen dat iemand het gezien/gehoord moet hebben....
Samen met Milly, voor een aantal dagen dan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dader zou alleen wonen, maar op de hyves pagina van zijn vriendin staat dat ze samenwoont.
Nu ben ik diegene die de rare opmerkingen maakt..quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hyves als bron...tja. Ken genoeg mensen die nooit iets aan hun Hyves doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oei.. volgens mij gaan ze bij GeenStijl gigantisch de mist in. Ik heb zo'n vermoeden dat ze de verkeerde Sander V. aan de schandpaal hebben genageld. Ben er niet helemaal zeker van, maar risky is het wel.
Dader zou alleen wonen, maar op de hyves pagina van zijn vriendin staat dat ze samenwoont.
Als dat zo zou zijn zou ik Geenstijl serieus van elke cent die ze hebben beroven, en er een paar van die reaguurders bij meenemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oei.. volgens mij gaan ze bij GeenStijl gigantisch de mist in. Ik heb zo'n vermoeden dat ze de verkeerde Sander V. aan de schandpaal hebben genageld. Ben er niet helemaal zeker van, maar risky is het wel.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:19 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de dader woonde hoor , maar als je ff uitgaat van het klassieke rijtjeshuis kun je toch aannemen dat iemand het gezien/gehoord moet hebben....
En dan nog... als iedereen slaapt... Scheppen maakt niet zoveel herrie toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die huizen staan om en om, eentje naar voren, eentje naar achter.
Kappen, laatste waarschuwingquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Samen met Milly, voor een aantal dagen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |