Ik vind de leeftijd van het slachtoffer en de relatie met de verdachte aanwijzingen dat het een pedo kan betreffen. Klaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen mogelijkheden en aanwijzingen
Ten eerste is hij niet de dader, hooguit een verdachte op dit moment. In Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is en ten tweede geen foto's en/of persoonlijke informatie nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:56 schreef Bleekscheet het volgende:
geen pic van de dader? mag dat tegenwoordig niet meer??
Denk het niet, ander rayonquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:56 schreef Chen het volgende:
Vraag mij eigenlijk af of deze politie agent nog was betrokken bij de zoektocht naar Milly.
Ok, je hebt mij klemgeluld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:59 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ik vind de leeftijd van het slachtoffer en de relatie met de verdachte aanwijzingen dat het een pedo kan betreffen. Klaar.
wat mij betreft zet je er nog een foto naast van zijn moeder op de bakfiets met zijn vader in de bak appels te schillen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh je bedreigt mijn zuster, nou effe reporten heur
Ja en dan? Hebben die Milly vermoord?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
geloof mij maar, er komen ook mensen hier die deze verdachte persoonlijk kennen..
En ik blijf het een goede zaak vinden dat het OM niet op die manier werkt en concludeert. (al zouden we dan wel lekker snel klaar zijn met strafzaken)quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:59 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ik vind de leeftijd van het slachtoffer en de relatie met de verdachte aanwijzingen dat het een pedo kan betreffen. Klaar.
Denk dat mensen even over jouw opvoeding moeten gaan babbelen. Hoop voor je dat je aan het trollen ben hier.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:00 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat mij betreft zet je er nog een foto naast van zijn moeder op de bakfiets met zijn vader in de bak appels te schillen...
als een persoon in staat is mensen om te brengen, dan is er ook iets mis gegaan bij zijn opvoeding
Net als alle leraren en medewerkers van een kinderdagverblijf, want die gaan ook veel om met kinderen. Dus dat is een aanwijzing dat het pedo's zijn. Als je dat niet ziet ben je wel naïef hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:59 schreef 9x19 het volgende:
[..]
En de gevangenissen zullen stampvol zitten met onschuldige burgers.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
En ik blijf het een goede zaak vinden dat het OM niet op die manier werkt en concludeert. (al zouden we dan wel lekker snel klaar zijn met strafzaken)
quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:00 schreef Brechtje het volgende:
Ik ken haar zus.. Bah, wat verschrikkelijk dit.. hier zijn geen woorden voor.
Ik ben het OM niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
En ik blijf het een goede zaak vinden dat het OM niet op die manier werkt en concludeert. (al zouden we dan wel lekker snel klaar zijn met strafzaken)
Check die 3e foto: heeft hij nu kunstgras in zijn kamer liggen als een soort tapijt? Freak. En laat die poes eens met rust.quote:
Dit. Gelukkig zitten er ook nog verstandige users.quote:
kom op man doe eens normaal!quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lekker wijf? als in dikke tieten enzo? lekker strak kontje.. mmm
mag ik haar nummer?
Gelukkig niet. Ik denk dat ze daar wat rationeler zijn.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Je wordt toch verdomme hopeloos van de stupiditeit van mensen.
[..]
Ja en dan? Hebben die Milly vermoord?
mongool dat je er bent, probeer die paar intacte hersencellen 's te gebruiken man, wellicht gaat er een wereld voor je open.
Dat betwijfel ik dan weer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik denk dat ze daar wat rationeler zijn.
Ik denk dat zijn gruwelijke smaak betreffende woninginrichting momenteel nog het best te bewijzen is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Check die 3e foto: heeft hij nu kunstgras in zijn kamer liggen als een soort tapijt? Freak. En laat die poes eens met rust.
Nou ja, waarom?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:03 schreef Adolecens het volgende:
Het is wel ietwat ironisch dat de vriendin van de verdachte lid is van de Hyves "Help Milly zoeken"
Dat mag je. Verder gaat dit nergens heen denk ik.quote:
Heb je een punt, zou wel sneu zijn als hij er verder vrij weinig mee te maken blijkt te hebben, rest van z'n leven geruïneerd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Amos_ het volgende:
Sneu al die foto's en alles meteen. Hoe erg het ook wel niet is, een verdachte is pas dader als hij/zij veroordeeld is.
Hoe ziek dat je daarvoor van Breda naar Dordrecht rijdt.quote:net even gaan kijken op de Schuilenburg met (...) waar het 12 jarige meisje Milly Boele hoogstwaarschijnlijk in de achtertuin begraven ligt...Laten ze in godsnaam voor zulk soort dingen de doodstraf weer invoeren ! Nu weer terug in Breda en nog even werken aan LA6... @ Breda
Idd. mocht hij zo meteen onschuldig geplaatst worden is hij toch de rest van zijn leven verziekt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Amos_ het volgende:
Sneu al die foto's en alles meteen. Hoe erg het ook wel niet is, een verdachte is pas dader als hij/zij veroordeeld is.
Zijn leven op FOK! dan toch zekerquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:06 schreef Chen het volgende:
[..]
Heb je een punt, zou wel sneu zijn als hij er verder vrij weinig mee te maken blijkt te hebben, rest van z'n leven geruïneerd.
Niet ondenkbaar natuurlijk. Mensen kunnen vreemde dingen doen als ze in de bovenkamer even niet alles meer op een rijtje hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Chen het volgende:
Hij was net gescheiden hoorde ik? Zou dat misschien een bijdrage hebben geleverd aan z'n daden, mocht hij het hebben gedaan?
Een dader is iemand die de daad gepleegd heeft. Een veroordeelde is iemand die veroordeeld is, door een rechter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Amos_ het volgende:
Hoe erg het ook wel niet is, een verdachte is pas dader als hij/zij veroordeeld is.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, waarom?
Zij heeft er niks mee te maken verder toch? Ik vind dit wel een rare reactie eigenlijk...
Juist omdat zij er waarschijnlijk dus niks mee te maken heeft.quote:RESULTAAT
iro·nisch bn, bw bedekt spottend
Stond op geen stijl, staat inmiddels ook op 'niet oke'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:07 schreef Bellatrix het volgende:
Waar halen mensen de hyves van die vriendin vandaan?
Een dader is in het dagelijks taalgebruik pas een dader als is bewezen dat hij of zij de dader is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een dader is iemand die de daad gepleegd heeft. Een veroordeelde is iemand die veroordeeld is, door een rechter.
inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:03 schreef Adolecens het volgende:
Het is wel ietwat ironisch dat de vriendin van de verdachte lid is van de Hyves "Help Milly zoeken"
Natuurlijk is die gast schuldig. Hij geeft zichzelf aan, steekt een compleet verhaal af, ze is gevonden in zijn tuin.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Amos_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |