Gelukkig niet. Ik denk dat ze daar wat rationeler zijn.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Je wordt toch verdomme hopeloos van de stupiditeit van mensen.
[..]
Ja en dan? Hebben die Milly vermoord?
mongool dat je er bent, probeer die paar intacte hersencellen 's te gebruiken man, wellicht gaat er een wereld voor je open.
Dat betwijfel ik dan weer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik denk dat ze daar wat rationeler zijn.
Ik denk dat zijn gruwelijke smaak betreffende woninginrichting momenteel nog het best te bewijzen is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Check die 3e foto: heeft hij nu kunstgras in zijn kamer liggen als een soort tapijt? Freak. En laat die poes eens met rust.
Nou ja, waarom?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:03 schreef Adolecens het volgende:
Het is wel ietwat ironisch dat de vriendin van de verdachte lid is van de Hyves "Help Milly zoeken"
Dat mag je. Verder gaat dit nergens heen denk ik.quote:
Heb je een punt, zou wel sneu zijn als hij er verder vrij weinig mee te maken blijkt te hebben, rest van z'n leven geruïneerd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Amos_ het volgende:
Sneu al die foto's en alles meteen. Hoe erg het ook wel niet is, een verdachte is pas dader als hij/zij veroordeeld is.
Hoe ziek dat je daarvoor van Breda naar Dordrecht rijdt.quote:net even gaan kijken op de Schuilenburg met (...) waar het 12 jarige meisje Milly Boele hoogstwaarschijnlijk in de achtertuin begraven ligt...Laten ze in godsnaam voor zulk soort dingen de doodstraf weer invoeren ! Nu weer terug in Breda en nog even werken aan LA6... @ Breda
Idd. mocht hij zo meteen onschuldig geplaatst worden is hij toch de rest van zijn leven verziekt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Amos_ het volgende:
Sneu al die foto's en alles meteen. Hoe erg het ook wel niet is, een verdachte is pas dader als hij/zij veroordeeld is.
Zijn leven op FOK! dan toch zekerquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:06 schreef Chen het volgende:
[..]
Heb je een punt, zou wel sneu zijn als hij er verder vrij weinig mee te maken blijkt te hebben, rest van z'n leven geruïneerd.
Niet ondenkbaar natuurlijk. Mensen kunnen vreemde dingen doen als ze in de bovenkamer even niet alles meer op een rijtje hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Chen het volgende:
Hij was net gescheiden hoorde ik? Zou dat misschien een bijdrage hebben geleverd aan z'n daden, mocht hij het hebben gedaan?
Een dader is iemand die de daad gepleegd heeft. Een veroordeelde is iemand die veroordeeld is, door een rechter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Amos_ het volgende:
Hoe erg het ook wel niet is, een verdachte is pas dader als hij/zij veroordeeld is.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, waarom?
Zij heeft er niks mee te maken verder toch? Ik vind dit wel een rare reactie eigenlijk...
Juist omdat zij er waarschijnlijk dus niks mee te maken heeft.quote:RESULTAAT
iro·nisch bn, bw bedekt spottend
Stond op geen stijl, staat inmiddels ook op 'niet oke'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:07 schreef Bellatrix het volgende:
Waar halen mensen de hyves van die vriendin vandaan?
Een dader is in het dagelijks taalgebruik pas een dader als is bewezen dat hij of zij de dader is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een dader is iemand die de daad gepleegd heeft. Een veroordeelde is iemand die veroordeeld is, door een rechter.
inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:03 schreef Adolecens het volgende:
Het is wel ietwat ironisch dat de vriendin van de verdachte lid is van de Hyves "Help Milly zoeken"
Natuurlijk is die gast schuldig. Hij geeft zichzelf aan, steekt een compleet verhaal af, ze is gevonden in zijn tuin.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Amos_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |