Bij mij ook niet.quote:
en ik heb hem standaard ontkoppeldquote:
Mijnes ook *boks*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
Oja en mijn tv doet 't wel. Tik 'm aan, bitches.
Say whut?quote:
Dat wil ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:21 schreef L0t.. het volgende:
Bp, waarom ga jij niet gewoon op jezelf?
Wat aantikken? Whihi.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
Oja en mijn tv doet 't wel. Tik 'm aan, bitches.
Whihi ik ging krullen maken met Lianne. Ik voel me net Yvonne nu, met blonde krullen en rode lippenstift.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Say whut?
Hoe was het vandaag bij de Hoge Raad?
Jij met krullen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi ik ging krullen maken met Lianne. Ik voel me net Yvonne nu, met blonde krullen en rode lippenstift.
HR was wel oke, niet bijster interessant vond ik eigenlijk. Zou er iig nooit willen werken.Den Haag is wel leuk trouwens.
Als ze daar een uni hadden gehad was ik daar heen gegaan.
Is een kamertje geen optie? Bijvoorbeeld met drie anderen in een huis?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat wil ook.
Maar financieel trek ik dat niet, en ik wil niet gaan bijlenen bij de IB. Ik heb iets tegen lenen. Alleen voor een huis. Heb ik een beetje uit huis zo mee gekregen.
Daarbij word ik dan best alleen denk ik zo.Ik ben niet zo'n uitgaanspersoon. Ik doe het wel eens incidenteel maar ik zit vaker bij vrienden. Al is dat ook niet vaak zo omdat ze het druk hebben.
Puntje bij paaltje is eigenlijk dat ik altijd wel wat wil organiseren, iedereen vind het leuk maar niemand die er de gang in houd dus ik heb het ook wel een beetje gehad daarmee.
Heb je niet genoeg geld met stufi en bijbaan dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat wil ook.
Maar financieel trek ik dat niet, en ik wil niet gaan bijlenen bij de IB. Ik heb iets tegen lenen. Alleen voor een huis. Heb ik een beetje uit huis zo mee gekregen.
Daarbij word ik dan best alleen denk ik zo.Ik ben niet zo'n uitgaanspersoon. Ik doe het wel eens incidenteel maar ik zit vaker bij vrienden. Al is dat ook niet vaak zo omdat ze het druk hebben.
Puntje bij paaltje is eigenlijk dat ik altijd wel wat wil organiseren, iedereen vind het leuk maar niemand die er de gang in houd dus ik heb het ook wel een beetje gehad daarmee.
Kamasutra.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:30 schreef gers het volgende:
mensen weten jullie nog een goed intelecttueel boek
Nog geen uitslag zeker?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijkbaar! En ja Sanna, kwam ik na het net te googlen ook achter inderdaad
!
Gödel, Escher, Bachquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:30 schreef gers het volgende:
mensen weten jullie nog een goed intelecttueel boek
Op een moment ben ik aan het kijken voor een baatje. Stufi is 75 eu en volgens mij +200 erbij als je uitwonend gaat. Heb je net 10vkmeter voor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg geld met stufi en bijbaan dan?
Als je in een studentenhuis gaat wonen zal dat eenzaam zijn vast ook wel meevallen joh, en als je op jezelf woont gaat dat afspreken vaak ook wat soepeler..
Ja dat probeer ik met een aantal vrienden en vriendinnen maar er zit geen gang in te trappen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Is een kamertje geen optie? Bijvoorbeeld met drie anderen in een huis?
je mag wel bij mij kijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Fascination het volgende:
Ik wil wel de rijdende rechter zien, hoor. Vanavond nog.
daar heb ik weinig aanquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef WillFerrell het volgende:
Boh. Ik ga maar even kindjesmaken met de buurvrouw.
Sorry, over het hoofd gezien door Sanna. Letterlijk.quote:
in mijn dromenquote:
Ja das waar..de huurprijzen zijn echt crimineelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op een moment ben ik aan het kijken voor een baatje. Stufi is 75 eu en volgens mij +200 erbij als je uitwonend gaat. Heb je net 10vkmeter voor.
Ik heb wel een lekkere buurvrouw.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry, over het hoofd gezien door Sanna. Letterlijk.
Reactie op je post:
gewoon een baantje vinden met 8 uurtjes in de week heb je 320 in de maandquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja das waar..de huurprijzen zijn echt crimineelEn je ouders willen zeker niks betalen?
Oh boy.quote:
Die vent is lelijk.quote:
Geen idee. Ik heb al best veel gekregen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja das waar..de huurprijzen zijn echt crimineelEn je ouders willen zeker niks betalen?
Juah, ik ook. Ze gaat verhuizen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekkere buurvrouw.
Ik ga denk ik in te dure auto's rijden in de vakantie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon een baantje vinden met 8 uurtjes in de week heb je 320 in de maand
Mijne woont er net een jaar. En de buurman is altijd dinsdagmiddag in het Westen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Juah, ik ook. Ze gaat verhuizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan heb je 595 euro, als je daar alles van moet betalen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef gers het volgende:
[..]
Ik krijg 270 euro stufi per maand. Ik dacht dat dat het minimum was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op een moment ben ik aan het kijken voor een baatje. Stufi is 75 eu en volgens mij +200 erbij als je uitwonend gaat. Heb je net 10vkmeter voor.
[..]
Ja dat probeer ik met een aantal vrienden en vriendinnen maar er zit geen gang in te trappen.
Gers doet niets aan zijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, dan heb je 595 euro, als je daar alles van moet betalen...
Ja maar ik heb een veel te hoge pet van mezelf op. Kassa/vakkenvullen/pallets enzo heb ik gezworen nooit te doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef gers het volgende:
[..]
huur is 250quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, dan heb je 595 euro, als je daar alles van moet betalen...
Ohjaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gers doet niets aan zijn uiterlijk.
waarom niet ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een veel te hoge pet van mezelf op. Kassa/vakkenvullen/pallets enzo heb ik gezworen nooit te doen.
quote:
Nou en, dan is ie nog wel lelijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
FAS!Hank Moody is de baas der bazen en mijn grote voorbeeld.
JE KUT.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou en, dan is ie nog wel lelijk.
collegegeld 160, telefoon 20, overige verzekeringen 20. En ik eet echt wel voor veel meer dan 75 euro per maand + ik heb een sociaal leven natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef gers het volgende:
[..]
huur is 250
eten 75
ziekenfonds 100
red je makkelijk
Waar zit jij op kamers? En hoeveel vierkante meter heb je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef gers het volgende:
[..]
huur is 250
eten 75
ziekenfonds 100
red je makkelijk
Ik ga volgend jaar Haarlem op school. Nou is dat meer dan prima te doen met de auto mocht er parkeerplek zijn of OV.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik krijg 270 euro stufi per maand. Ik dacht dat dat het minimum was.
Ik welke plaats wil je graag wonen? Maar je hebt wel gelijk, de prijzen zijn achterlijk hoog.
Ja en dan collegegeld en boeken nog a 185 euro per maand.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef gers het volgende:
[..]
huur is 250
eten 75
ziekenfonds 100
red je makkelijk
En dat mis ik dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef gers het volgende:
fas de rijdende rechter wordt echt van het niveau tuinhekje heb ik gehoord uit betrouwbare bronnen
nijmegenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waar zit jij op kamers? En hoeveel vierkante meter heb je?
Basement Fritzl.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waar zit jij op kamers? En hoeveel vierkante meter heb je?
Zwaar lichamelijk werk is niks voor mij. Ik ben vorig jaar al door m'n rug gegaan. Te losse banden etc, en dan ben ik al mager dus dat helpt ook niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef gers het volgende:
[..]
waarom niet ?
ik pik orders voor een grote landelijke supermarkt, zwaar werk maar verdiend wel beter als belboer of fondsenhoer
collegegeld + boeken verdien je in de vakantiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dan collegegeld en boeken nog a 185 euro per maand.
ik ben ook echt mager sprietjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zwaar lichamelijk werk is niks voor mij. Ik ben vorig jaar al door m'n rug gegaan. Te losse banden etc, en dan ben ik al mager dus dat helpt ook niet.
Ja, ik kan ook wel aardig wat tillen maar ik moet aan mijn rug denken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:48 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben ook echt mager sprietjemaar ik til wel bananendozen op een karretje
maar waarom niet bv als vuilnisman werken toen ik 17 was verdiende ik al 8 euro per uurquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel aardig wat tillen maar ik moet aan mijn rug denken.
Omdat ik werkschuw tuig ben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
maar waarom niet bv als vuilnisman werken toen ik 17 was verdiende ik al 8 euro per uur![]()
en je hoefde alleen maar op wat knopjes te drukken
Een auto is een hele grote kostenpost, daar kan je veel op besparen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar Haarlem op school. Nou is dat meer dan prima te doen met de auto mocht er parkeerplek zijn of OV.
Punt is alleen dat ik het thuis een beetje zat begin te worden. Of nouja, incidenteel en dan steeds vaker. Geruzie etc.Ik heb het hier echt wel goed, dat besef ik ook, maar ik kan me geen diner meer herinneren zonder gezeik.
bijbaantje bij een garagequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat ik werkschuw tuig ben.
Nouja dat valt wel mee maar ik prefereer lekker ontspannen aan auto's hobbyen in mijn vrije tijd dan werken. Ik hecht gewoon veel meer tijd aan vrije tijd.
WHUTquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
maar waarom niet bv als vuilnisman werken toen ik 17 was verdiende ik al 8 euro per uur![]()
en je hoefde alleen maar op wat knopjes te drukken
gezellig kom je ook naar het open feestquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef Fascination het volgende:
http://i39.tinypic.com/2lsh98k.jpg
Wie is deze hotte chick dan?
auto is inderdaad duur als je op kamers zitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar Haarlem op school. Nou is dat meer dan prima te doen met de auto mocht er parkeerplek zijn of OV.
Punt is alleen dat ik het thuis een beetje zat begin te worden. Of nouja, incidenteel en dan steeds vaker. Geruzie etc.Ik heb het hier echt wel goed, dat besef ik ook, maar ik kan me geen diner meer herinneren zonder gezeik.
quote:Zo’n 1,5 miljoen huishoudens kunnen vanavond geen televisie kijken. Door een grote storing bij kabelaar Ziggo kunnen abonnees geen televisie kijken of radio luisteren. De kabelaar verwacht tot woensdagmiddag nodig te hebben om de storing te verhelpen. Ziggo heeft 3,2 miljoen aansluitingen. De storing concentreert zich in het oosten van het land, van Groningen naar Limburg.
Op Twitter regent het klachten over de kabelaar. Vrijwel elke seconde wordt er een bericht geplaatst over Ziggo, wat een indicatie geeft van de impact van deze storing.
Wenn?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef gers het volgende:
[..]
gezellig kom je ook naar het open feest
Woensdagmiddag. Ziggo. Sloom. Vrijdagavond dus.quote:
Auto is uit 72' dus betaal alleen verzekering. Maar dat gaat nog via pa omdat ik mij anders blauw betaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een auto is een hele grote kostenpost, daar kan je veel op besparen.
Ah, zo'n thuissituatie is nooit fijn. Je kan toch ook eens gaan kijken bij een paar kamers? Misschien kan je het wel goed vinden met anderen. Anders maak je een paar van die grappen die je hier normaal plaatst en je bent dan ook wel binnen.![]()
Het op kamers wonen is ook een grote ontwikkeling voor jou als persoon, je leert dan echt voor jezelf zorgen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DAT BEN IK WAT DOE JE MIJN EGO![]()
hij staat in mijn fobo schatje.
24stequote:
Klopt. Ik ben al een halfjaar niet bij de kapper geweest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]! Complimentjes moeten ook gegeven worden.
![]()
Alleen ik zie dode punten.
anders zoek een vereniging is echt een uitbreiding voor je sociale levenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Auto is uit 72' dus betaal alleen verzekering. Maar dat gaat nog via pa omdat ik mij anders blauw betaal.
Maar inderdaad het op jezelf wonen lijkt me ook erg interessant en leerzaam. Maar zoals ik al zei ik ben ook een beetje bang dat ik vereenzaam. Ik ben echt wel sociaal maar het aanleggen van het contact ben ik niet de beste in.
Ik denk dat ik weer even onder mijn vrienden het idee van een huis huren weer op tafel leg, we gaan met meerdere naar dezelfde opleiding namelijk.
Ik heb geen diploma's in de autotechniek.quote:
Als ik ergens van walg is het een vereniging.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef gers het volgende:
[..]
anders zoek een vereniging is echt een uitbreiding voor je sociale leven
VANDAGA MATTIE.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen diploma's in de autotechniek.Dus dan mag je ook amper wat denk ik. Overigens ben ik meer "geskilled" in wat automonteurs van vandaga niet meer kunnen en dat zijn carburateurs en kleppen afstellen etc.
Wat gewoon een klassieker is, de basis van een auto. Motor, stuur, wielen, stoel, done.
Elke vereniging?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik ergens van walg is het een vereniging.
waarom als ik het vragen mag ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
16 maart KIKKER IN JE POESBAARDquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WOENSDAGMIDDAG? IS DAT EEN FUCKING GRAP?
Omg vet spannend!!!! Misschien zie ik je dan wel!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:58 schreef gers het volgende:
[..]
24ste
waarschijnlijk ga ik nog promo'en op de uni
en misschien zelfs tappen
Nouja, eigenlijk generaliseer ik nu.quote:
"in wat automonteurs van vandaga niet meer"quote:
ik durf dan geen hoi te zeggen , aangezien fokkers zware autisten zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg vet spannend!!!! Misschien zie ik je dan wel!
Whihi ik eerst ook maar ik ben er nu steeds vaker over aan het nadenken om toch lid te worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
http://www.karpenoktem.nl/quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk generaliseer ik nu.![]()
Mijn beeld van vereniging is verplicht op feestjes zoveel mogelijk zuipen etc. Uiteraard zal dit wel meevallen maar ik hoor het zelfs uit mijn directe omgeving.![]()
Een drankje vind ik leuk en lekker hoor in het uitgaansleven, maar als ik 'm voel stop ik. Dronken worden doe ik liever thuis of bij vrienden thuis.
Je hebt voor allerlei zaken een vereniging.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn beeld van vereniging is verplicht op feestjes zoveel mogelijk zuipen etc. Uiteraard zal dit wel meevallen maar ik hoor het zelfs uit mijn directe omgeving.![]()
Een drankje vind ik leuk en lekker hoor in het uitgaansleven, maar als ik 'm voel stop ik. Dronken worden doe ik liever thuis of bij vrienden thuis.
Ik heb ook even getwijfeld maar ik blijf bij m'n eerste mening, het is toch maar behoorlijk sneu allemaal. Binnen een jaarclub is het vast erg leuk, maar op de kroeg zelf is het meer survival of the fittest en als je niet cool of rijk bent dan word je daar gewoon keihard weggepestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi ik eerst ook maar ik ben er nu steeds vaker over aan het nadenken om toch lid te worden.![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"in wat automonteurs van vandaga niet meer"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
ik weet niet hoe het verenigingsleven is in Haarlem maar in Nijmegen is dat totaal niet. Bij Ovum gaat het echt niet om het coma zuipen maar juist om de gezelligheid .quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
You've got to be kidding me?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi ik eerst ook maar ik ben er nu steeds vaker over aan het nadenken om toch lid te worden.![]()
Te ver weg gek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://www.karpenoktem.nl/
Das wel iets voor jou misschien.![]()
moet je doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een popje ben je ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een popje ben je ook.
Mijn maag draaide zich om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja, tbh ben ik er ook niet echt zo over up to date.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt voor allerlei zaken een vereniging.Jij legt meteen de link met een studentenvereniging.
Mmm ja. Al denk ik dat Groningen en Nijmegen best wel verschillen. Ik denk dat Grunn wel meer kak is enzo dan Nijmegen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook even getwijfeld maar ik blijf bij m'n eerste mening, het is toch maar behoorlijk sneu allemaal. Binnen een jaarclub is het vast erg leuk, maar op de kroeg zelf is het meer survival of the fittest en als je niet cool of rijk bent dan word je daar gewoon keihard weggepest..
het verenigingsleven is in nijmegen inderdaad klein minder als 5 % is volgens mij lid van een studentenvereniging maar ik heb niet echt het idee dat het als sneu wordt gezienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef L0t.. het volgende:
Ach, ik heb nou niet echt het idee dat het studentenleven in Nijmegen leeft. Heb meer het idee dat het als een beetje sneu wordt gezien dan tof ofzo.
Ik vond die vereniging in Arnhem altijd zo sneu.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef L0t.. het volgende:
Ach, ik heb nou niet echt het idee dat het studentenleven in Nijmegen leeft. Heb meer het idee dat het als een beetje sneu wordt gezien dan tof ofzo.
Handig dat NOS dat uitzendt, mensen met Ziggo kunnen het toch niet zien.quote:
heeft arnhem een verenigingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond die vereniging in Arnhem altijd zo sneu.Maar je hebt daar ook alleen maar 1 hogeschool.
Mmm Nijmegen is opzich niet echt een verenigingsstad nee, maar als sneu gezien wordt het ook niet denk ik.
wist ik nietquote:
Hier in Groningen is een vereniging (de grote dan) zeker in het eerste jaar echt je leven. Je moet in een verenigingshuis wonen, anders hoor je er al niet echt bij, dan heb je elke dinsdag huisavond en dan samen flink zuipen. Woensdag clubavond waarbij er van je verwacht wordt dat je sowieso tot halverwege de nacht op hun kroeg aanwezig bent. Verder, als je niet drinkt op een avond hoef je eigenlijk gewoon niet te komen, want dat kan echt niet. Dan zijn er nog feesten waar je allemaal heen 'moet'..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm ja. Al denk ik dat Groningen en Nijmegen best wel verschillen. Ik denk dat Grunn wel meer kak is enzo dan Nijmegen.Maar zo'n kroegtijger ben ik opzich ook niet nee, maar een dispuut of jaarclub lijkt me best gezellig.
Ik hoor eigenlijk nooit iets van die vereniging, geen idee hoe ze heten ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond die vereniging in Arnhem altijd zo sneu.Maar je hebt daar ook alleen maar 1 hogeschool.
Mmm Nijmegen is opzich niet echt een verenigingsstad nee, maar als sneu gezien wordt het ook niet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij droeg eerst twee bjorn borgjes over elkaar zodat ze ze twee keer aan kon.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:Gatver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij droeg eerst twee bjorn borgjes over elkaar zodat ze ze twee keer aan kon.
0 topics op naam. 14.gif
quote:
Firebird lady?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
JONGENS ZE IS DOOD. IK ZEI HET TOCH.
Milly Boele.quote:
dit herken ik totaal niet bij ovumquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier in Groningen is een vereniging (de grote dan) zeker in het eerste jaar echt je leven. Je moet in een verenigingshuis wonen, anders hoor je er al niet echt bij, dan heb je elke dinsdag huisavond en dan samen flink zuipen. Woensdag clubavond waarbij er van je verwacht wordt dat je sowieso tot halverwege de nacht op hun kroeg aanwezig bent. Verder, als je niet drinkt op een avond hoef je eigenlijk gewoon niet te komen, want dat kan echt niet. Dan zijn er nog feesten waar je allemaal heen 'moet'..
En je krijgt hier aan het begin van je eerste jaar meteen een stempel, of je een prominente jaarclub bent of niet.. Sowieso, om in een jaarclub te komen moet je je de eerste weken portretteren als het coolste chick of de botste gast, want anders dan wil niemand je hebben. En als je niet meteen in een jaarclub komt kun je sowieso net zo goed weggaan.. En als je club je bij nader inzien toch niet zo zit zitten dan pesten ze je gewoon genadeloos weg.
Oh jezus..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier in Groningen is een vereniging (de grote dan) zeker in het eerste jaar echt je leven. Je moet in een verenigingshuis wonen, anders hoor je er al niet echt bij, dan heb je elke dinsdag huisavond en dan samen flink zuipen. Woensdag clubavond waarbij er van je verwacht wordt dat je sowieso tot halverwege de nacht op hun kroeg aanwezig bent. Verder, als je niet drinkt op een avond hoef je eigenlijk gewoon niet te komen, want dat kan echt niet. Dan zijn er nog feesten waar je allemaal heen 'moet'..
En je krijgt hier aan het begin van je eerste jaar meteen een stempel, of je een prominente jaarclub bent of niet.. Sowieso, om in een jaarclub te komen moet je je de eerste weken portretteren als het coolste chick of de botste gast, want anders dan wil niemand je hebben. En als je niet meteen in een jaarclub komt kun je sowieso net zo goed weggaan.. En als je club je bij nader inzien toch niet zo zit zitten dan pesten ze je gewoon genadeloos weg.
Bleh, eigenlijk weet je het wel, maar als je het dan hoort is het toch kutquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
JONGENS ZE IS DOOD. IK ZEI HET TOCH.
Vertelde je boyfriend dat allemaal?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is die nog steeds vermist?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Milly Boele.
En de raper is een politieagent.
Milly Boele, 12 jaar. Amber Alert Dordrecht. Ontvoering/vermissing. Dader meldt zich, woont tegenover Milly, dader is 26-jarige agent, dader heeft Milly in zijn tuin gedumpt, politie laat niets los terwijl het duidelijk is dat ze deaud is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
wd, ik volg je totaal niet meer. Maar je blijft lief.
Nee, ze is gevonden in de achtertuin van de overbuurman, maar dat wil de politie nog niet loslaten. Maar het obvious.quote:
Hehe, ik ben er weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:09 schreef Bragi het volgende:
Ik ga even poepen, ben zo terug.
Dat was een persiflage op al die andere sukkels die iedere scheet die ze laten komen melden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
Mensen die anderen op de hoogte houden van hun stoelgang.
Waarom. De overbuurman had het gefilmd met een camera. Zo toevallig allemaal, mongolen.quote:
Oh dat. Fucked up. Het zal je kind zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Milly Boele, 12 jaar. Amber Alert Dordrecht. Ontvoering/vermissing. Dader meldt zich, woont tegenover Milly, dader is 26-jarige agent, dader heeft Milly in zijn tuin gedumpt, politie laat niets los terwijl het duidelijk is dat ze deaud is.
Joah, maar ik wist het al.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bleh, eigenlijk weet je het wel, maar als je het dan hoort is het toch kut
Hier is het meer jaarclub gericht naar mijn idee. Er is elk jaar een groot feest, en daarbij mogen de nieuwe jaarclubs bepaalde bars leiden.. Heb je de hamburger bar, dan ben je gedoemdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh jezus..Nah zo is 't in Nijmegen niet echt volgens mij. Sowieso hebben maar weinig disputen een huis, dus daar wonen sowieso de meesten niet. Je hebt wel op een bepaalde dag dispuutsavond (of jaarclub ofzo dan) maar das 1 keer in de week. En met die prominente jaarclubs heb je hier volgens mij ook niet. Het is sowieso meer op disputen gericht hier.
En de dader woont tegenover ze. En hun dochter ligt in zijn tuin.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh dat. Fucked up. Het zal je kind zijn.
s_a bij ovum is het inderdaad niet zo (geen idee hoe het bij de buren zit) en bij ons zijn wel jaarclubs maar het maakt bij ons niet uit welke jaarclub je komt. En of je nou 1ste jaars bent of 4de jaars we zijn allemaal gelijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh jezus..Nah zo is 't in Nijmegen niet echt volgens mij. Sowieso hebben maar weinig disputen een huis, dus daar wonen sowieso de meesten niet. Je hebt wel op een bepaalde dag dispuutsavond (of jaarclub ofzo dan) maar das 1 keer in de week. En met die prominente jaarclubs heb je hier volgens mij ook niet. Het is sowieso meer op disputen gericht hier.
Mm, interessant.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ze is gevonden in de achtertuin van de overbuurman, maar dat wil de politie nog niet loslaten. Maar het obvious.
Dat zei je net toch ook al?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En de dader woont tegenover ze. En hun dochter ligt in zijn tuin.
Meer vezels etenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hehe, ik ben er weer.
[..]
Dat was een persiflage op al die andere sukkels die iedere scheet die ze laten komen melden.
Ja, maar omdat het erg is, maakt dat het nog erger. Daarom de "en".quote:
jezus wat triestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier is het meer jaarclub gericht naar mijn idee. Er is elk jaar een groot feest, en daarbij mogen de nieuwe jaarclubs bepaalde bars leiden.. Heb je de hamburger bar, dan ben je gedoemdkut voor jou, je jaarclub is onpopulair en zal dat ook voor altijd blijven. Kun je het natuurlijk binnen je jaarclub leuk hebben
maar binnen de vereniging stel je niets voor. Krijg je de sterke drank, dan ben je cool
!
Ben je lelijk? Vergeet het maar dat je in een jaarclub met knappe mensen terecht komt, die trekken allemaal naar elkaar toe omdat ze weten dat ze dan het meeste kans maken om populair te worden.
Sad but true!
Ik heb het halve alfabet gepoept.quote:
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En de dader woont tegenover ze. En hun dochter ligt in zijn tuin.
Ah, zo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar omdat het erg is, maakt dat het nog erger. Daarom de "en".
Oh dat klinkt inderdaad wel allemaal echt sad ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier is het meer jaarclub gericht naar mijn idee. Er is elk jaar een groot feest, en daarbij mogen de nieuwe jaarclubs bepaalde bars leiden.. Heb je de hamburger bar, dan ben je gedoemdkut voor jou, je jaarclub is onpopulair en zal dat ook voor altijd blijven. Kun je het natuurlijk binnen je jaarclub leuk hebben
maar binnen de vereniging stel je niets voor. Krijg je de sterke drank, dan ben je cool
!
Ben je lelijk? Vergeet het maar dat je in een jaarclub met knappe mensen terecht komt, die trekken allemaal naar elkaar toe omdat ze weten dat ze dan het meeste kans maken om populair te worden.
Sad but true!
Ga jij nou maar naar je over poep pratende vriendje luisteren.quote:
Vandaag poepte ik, nou het was bijna de grootte van een baby manquote:
Goffer.quote:
Pics or gtfo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag poepte ik, nou het was bijna een baby manzo'n enorme drol heb ik serieus nog nooit gezien, ik heb er dan ook een goede 10 seconden naar gestaard voordat ik 'm door trok.
Dat mensen zich daarvoor lenenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Sad but true!
Check Journaal24.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gatverdamme.Ik zou 'm helemaal flippen als vader.
Bt, eerst maak jij mijn bolletje op hol door over sex te praten en dan dit...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag poepte ik, nou het was bijna de grootte van een baby manzo'n enorme drol heb ik serieus nog nooit gezien, ik heb er dan ook een goede 10 seconden naar gestaard voordat ik 'm door trok.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag poepte ik, nou het was bijna de grootte van een baby manzo'n enorme drol heb ik serieus nog nooit gezien, ik heb er dan ook een goede 10 seconden naar gestaard voordat ik 'm door trok.
Je moest eens weten...quote:
Praat dan ook niet zo stoer. Of foto's of bekkie dicht, ja! Het gaat hier wel om poep!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja die wilde ik maken maar dat vond ik toch wel heel nasty.
Neuh, het trieste is dat het me eigenlijk niet eens zo erg boeit of opschrikt zo "normaal" als het al is.quote:
Ratemypoo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja die wilde ik maken maar dat vond ik toch wel heel nasty.
Mindgames Bp, mindgames.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bt, eerst maak jij mijn bolletje op hol door over sex te praten en dan dit...
FAS!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]! Heerlijk is dat. Dan ben je helemaal leeg.
Ja daar dacht ik ook aan. En aan smart_ass, alle afgelopen keren dat ik poepte moest ik aan haar denken door die stomme conversatie van laatstquote:
WTF! What'd I miss?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan. En aan smart_ass, alle afgelopen keren dat ik poepte moest ik aan haar denken door die stomme conversatie van laatst!
Internet heeft je afgestompt bpquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, het trieste is dat het me eigenlijk niet eens zo erg boeit of opschrikt zo "normaal" als het al is.
Je zou Miley bijna doen als je dat gedrocht naast haar ziet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is blijkbaar iemand's poep.
Dat ga ik niet posten, dan tracken ze me.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef gers het volgende:
maarre bt over welke vereniging gaat dat![]()
unitas ?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Dat is als je je darmen laat spoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is blijkbaar iemand's poep.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
WhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is blijkbaar iemand's poep.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pm is ook goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ga ik niet posten, dan tracken ze me.
Klysma poep is dat. Dat stinkt ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is blijkbaar iemand's poep.
Waarom weet ik dit?
0 topics op naam. 14.gif
Echt waar?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is als je je darmen laat spoelen.
Vast te vaak die show van Patty Brard gezien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klysma poep is dat. Dat stinkt ook niet.
Waarom weet ik dit?
Ja, dat heb ik geleerd. Dan komt dat eruit.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vast te vaak die show van Patty Brard gezien.
Hoe weten jullie dit allemaalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit?
hoe weet jij datquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit?
Biologie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dit allemaal!?
Dat weet ik zelf niet eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dit allemaal!?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Bragi het volgende:
Mensen die nog nooit een klysma hebben gehad.
Mensen die nog nooit Broekpaling hebben gehad.
quote:
quote:
Ik ben een delicatesse.quote:
Van deze SC?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fascination het volgende:
Het belooft een leuke aflevering te worden.
daarom lig je ook in de kast te wachten op een speciale gelegenheidquote:
Ik kom ook maar net binnenvallen.quote:
jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
Zitten jullie ook wel eens aan jullie tieten? Gewoon omdat het zo chill voelt
?
Daar gaat ze weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
?
Vanmiddag nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
?
All the time.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
?
Ja, vind het altijd lekker om m'n tepels hard te maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
?
Nee, joh. Je moet soms even voelen of ze er nog goed bij hangen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Ik vroeg me af of dat raar was.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Ik vroeg me af of dat raar was.
quote:
picsquote:
Jonge, dat heb ik een halfuur geleden al bevestigd.quote:
Bt wil gewoon seksueel getinte reacties op haar seksueel getinte reactie. Krijgt ze een stijve van.quote:
Ik doe het nu even. speciaal voor jou.quote:
Bluh, bluh, bluh. Het gaat me toch niet om jouw bevestiging. Anders had ik die wel gepost, nietwaar?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, dat heb ik een halfuur geleden al bevestigd.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe het nu even. speciaal voor jou.
Iemand van RLT Nieuws is net als iemand van Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bluh, bluh, bluh. Het gaat me toch niet om jouw bevestiging. Anders had ik die wel gepost, nietwaar?
Ik snap 'm niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil mijn grap nog een keer maken:
A MILLY A MILLY A MILLY A MILLY A MILLY A MILLY A MILLY A MILLY A MILLY
Niet waar. Ik wilde gewoon serieus weten of anderen dat ook deden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bt wil gewoon seksueel getinte reacties op haar seksueel getinte reactie. Krijgt ze een stijve van.
Liefquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe het nu even. speciaal voor jou.
RTL Nieuws ook.quote:
Alleen als je onderuit gezakt op de bank tv ligt te kijken en de hond en de rest van de familie komt 10 euro bij je halen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar. Ik wilde gewoon serieus weten of anderen dat ook deden.
Misschien doen jullie mannen het wel massaal met jullie piemel, weet ik veel.
[..]
Lief!
Ik reageerde ook op je.quote:
Kamper piet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alleen als je onderuit gezakt op de bank tv ligt te kijken en de hond en de rest van de familie komt 10 euro bij je halen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
RTL Nieuws ook.Enige goede Journaal is het NOS Journaal.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alleen als je onderuit gezakt op de bank tv ligt te kijken en de hond en de rest van de familie komt 10 euro bij je halen.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, joh. Je moet soms even voelen of ze er nog goed bij hangen.
Ja, jong. Dakeniknie.quote:
iedere vent zit wel eens aan zijn zak om te checken of hij er nog aan zitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar. Ik wilde gewoon serieus weten of anderen dat ook deden.
Misschien doen jullie mannen het wel massaal met jullie piemel, weet ik veel.
[..]
Lief!
Da's een vraag voor de dames, hè...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Bragi het volgende:
Kunnen jullie klaarkomen doordat er enkel met de borsten wordt gespeeld?
Ja jong, ik ook niet. Alleen omdat ik weet dat hij in die clip deo op zijn pik krijg op 1:51.quote:
omdat ik niet wist dat je uit eten wasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom vraagt er trouwens niemand of het leuk was toen ik uit eten was vanavond?
Kan mij dat wat verrotten mens, je hebt het net over je tieten!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom vraagt er trouwens niemand of het leuk was toen ik uit eten was vanavond?
Moeten wij dat weten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
404?quote:
Deo op z'n pik?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja jong, ik ook niet. Alleen omdat ik weet dat hij in die clip deo op zijn pik krijg op 1:51.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
Devin zegt:
*ZET EEN x IN JE NAAM ALS JE MEELEEFT MET DE OUDERS VAN MILLIE
ALS JE DIT NIET DOORSTUURT ZUL JE 5JAREN ONGELUK HEBBEN!1
Sanna zegt:
*
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Bragi het volgende:
Kunnen jullie klaarkomen doordat er enkel met de borsten wordt gespeeld?
Ik krijg bij alle filmpjes een 404-flash.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
Bij mij doet ie t wel?
[ [url="http://www.pown.it/2106/6199280"]link[/url] | afbeelding ]
Bij mij ook.quote:
Ja, check die clip nog een keer. 1:51 jong.quote:
Hij schrijft haar naam fout.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |