Bij mij ook niet.quote:
en ik heb hem standaard ontkoppeldquote:
Mijnes ook *boks*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
Oja en mijn tv doet 't wel. Tik 'm aan, bitches.
Say whut?quote:
Dat wil ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:21 schreef L0t.. het volgende:
Bp, waarom ga jij niet gewoon op jezelf?
Wat aantikken? Whihi.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
Oja en mijn tv doet 't wel. Tik 'm aan, bitches.
Whihi ik ging krullen maken met Lianne. Ik voel me net Yvonne nu, met blonde krullen en rode lippenstift.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Say whut?
Hoe was het vandaag bij de Hoge Raad?
Jij met krullen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi ik ging krullen maken met Lianne. Ik voel me net Yvonne nu, met blonde krullen en rode lippenstift.
HR was wel oke, niet bijster interessant vond ik eigenlijk. Zou er iig nooit willen werken.Den Haag is wel leuk trouwens.
Als ze daar een uni hadden gehad was ik daar heen gegaan.
Is een kamertje geen optie? Bijvoorbeeld met drie anderen in een huis?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat wil ook.
Maar financieel trek ik dat niet, en ik wil niet gaan bijlenen bij de IB. Ik heb iets tegen lenen. Alleen voor een huis. Heb ik een beetje uit huis zo mee gekregen.
Daarbij word ik dan best alleen denk ik zo.Ik ben niet zo'n uitgaanspersoon. Ik doe het wel eens incidenteel maar ik zit vaker bij vrienden. Al is dat ook niet vaak zo omdat ze het druk hebben.
Puntje bij paaltje is eigenlijk dat ik altijd wel wat wil organiseren, iedereen vind het leuk maar niemand die er de gang in houd dus ik heb het ook wel een beetje gehad daarmee.
Heb je niet genoeg geld met stufi en bijbaan dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat wil ook.
Maar financieel trek ik dat niet, en ik wil niet gaan bijlenen bij de IB. Ik heb iets tegen lenen. Alleen voor een huis. Heb ik een beetje uit huis zo mee gekregen.
Daarbij word ik dan best alleen denk ik zo.Ik ben niet zo'n uitgaanspersoon. Ik doe het wel eens incidenteel maar ik zit vaker bij vrienden. Al is dat ook niet vaak zo omdat ze het druk hebben.
Puntje bij paaltje is eigenlijk dat ik altijd wel wat wil organiseren, iedereen vind het leuk maar niemand die er de gang in houd dus ik heb het ook wel een beetje gehad daarmee.
Kamasutra.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:30 schreef gers het volgende:
mensen weten jullie nog een goed intelecttueel boek
Nog geen uitslag zeker?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijkbaar! En ja Sanna, kwam ik na het net te googlen ook achter inderdaad
!
Gödel, Escher, Bachquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:30 schreef gers het volgende:
mensen weten jullie nog een goed intelecttueel boek
Op een moment ben ik aan het kijken voor een baatje. Stufi is 75 eu en volgens mij +200 erbij als je uitwonend gaat. Heb je net 10vkmeter voor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg geld met stufi en bijbaan dan?
Als je in een studentenhuis gaat wonen zal dat eenzaam zijn vast ook wel meevallen joh, en als je op jezelf woont gaat dat afspreken vaak ook wat soepeler..
Ja dat probeer ik met een aantal vrienden en vriendinnen maar er zit geen gang in te trappen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Is een kamertje geen optie? Bijvoorbeeld met drie anderen in een huis?
je mag wel bij mij kijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Fascination het volgende:
Ik wil wel de rijdende rechter zien, hoor. Vanavond nog.
daar heb ik weinig aanquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef WillFerrell het volgende:
Boh. Ik ga maar even kindjesmaken met de buurvrouw.
Sorry, over het hoofd gezien door Sanna. Letterlijk.quote:
in mijn dromenquote:
Ja das waar..de huurprijzen zijn echt crimineelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op een moment ben ik aan het kijken voor een baatje. Stufi is 75 eu en volgens mij +200 erbij als je uitwonend gaat. Heb je net 10vkmeter voor.
Ik heb wel een lekkere buurvrouw.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry, over het hoofd gezien door Sanna. Letterlijk.
Reactie op je post:
gewoon een baantje vinden met 8 uurtjes in de week heb je 320 in de maandquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja das waar..de huurprijzen zijn echt crimineelEn je ouders willen zeker niks betalen?
Oh boy.quote:
Die vent is lelijk.quote:
Geen idee. Ik heb al best veel gekregen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja das waar..de huurprijzen zijn echt crimineelEn je ouders willen zeker niks betalen?
Juah, ik ook. Ze gaat verhuizen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekkere buurvrouw.
Ik ga denk ik in te dure auto's rijden in de vakantie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon een baantje vinden met 8 uurtjes in de week heb je 320 in de maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |