Basement Fritzl.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waar zit jij op kamers? En hoeveel vierkante meter heb je?
Zwaar lichamelijk werk is niks voor mij. Ik ben vorig jaar al door m'n rug gegaan. Te losse banden etc, en dan ben ik al mager dus dat helpt ook niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef gers het volgende:
[..]
waarom niet ?
ik pik orders voor een grote landelijke supermarkt, zwaar werk maar verdiend wel beter als belboer of fondsenhoer
collegegeld + boeken verdien je in de vakantiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dan collegegeld en boeken nog a 185 euro per maand.
ik ben ook echt mager sprietjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zwaar lichamelijk werk is niks voor mij. Ik ben vorig jaar al door m'n rug gegaan. Te losse banden etc, en dan ben ik al mager dus dat helpt ook niet.
Ja, ik kan ook wel aardig wat tillen maar ik moet aan mijn rug denken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:48 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben ook echt mager sprietjemaar ik til wel bananendozen op een karretje
maar waarom niet bv als vuilnisman werken toen ik 17 was verdiende ik al 8 euro per uurquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel aardig wat tillen maar ik moet aan mijn rug denken.
Omdat ik werkschuw tuig ben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
maar waarom niet bv als vuilnisman werken toen ik 17 was verdiende ik al 8 euro per uur![]()
en je hoefde alleen maar op wat knopjes te drukken
Een auto is een hele grote kostenpost, daar kan je veel op besparen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar Haarlem op school. Nou is dat meer dan prima te doen met de auto mocht er parkeerplek zijn of OV.
Punt is alleen dat ik het thuis een beetje zat begin te worden. Of nouja, incidenteel en dan steeds vaker. Geruzie etc.Ik heb het hier echt wel goed, dat besef ik ook, maar ik kan me geen diner meer herinneren zonder gezeik.
bijbaantje bij een garagequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat ik werkschuw tuig ben.
Nouja dat valt wel mee maar ik prefereer lekker ontspannen aan auto's hobbyen in mijn vrije tijd dan werken. Ik hecht gewoon veel meer tijd aan vrije tijd.
WHUTquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
maar waarom niet bv als vuilnisman werken toen ik 17 was verdiende ik al 8 euro per uur![]()
en je hoefde alleen maar op wat knopjes te drukken
gezellig kom je ook naar het open feestquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef Fascination het volgende:
http://i39.tinypic.com/2lsh98k.jpg
Wie is deze hotte chick dan?
auto is inderdaad duur als je op kamers zitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar Haarlem op school. Nou is dat meer dan prima te doen met de auto mocht er parkeerplek zijn of OV.
Punt is alleen dat ik het thuis een beetje zat begin te worden. Of nouja, incidenteel en dan steeds vaker. Geruzie etc.Ik heb het hier echt wel goed, dat besef ik ook, maar ik kan me geen diner meer herinneren zonder gezeik.
quote:Zo’n 1,5 miljoen huishoudens kunnen vanavond geen televisie kijken. Door een grote storing bij kabelaar Ziggo kunnen abonnees geen televisie kijken of radio luisteren. De kabelaar verwacht tot woensdagmiddag nodig te hebben om de storing te verhelpen. Ziggo heeft 3,2 miljoen aansluitingen. De storing concentreert zich in het oosten van het land, van Groningen naar Limburg.
Op Twitter regent het klachten over de kabelaar. Vrijwel elke seconde wordt er een bericht geplaatst over Ziggo, wat een indicatie geeft van de impact van deze storing.
Wenn?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef gers het volgende:
[..]
gezellig kom je ook naar het open feest
Woensdagmiddag. Ziggo. Sloom. Vrijdagavond dus.quote:
Auto is uit 72' dus betaal alleen verzekering. Maar dat gaat nog via pa omdat ik mij anders blauw betaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een auto is een hele grote kostenpost, daar kan je veel op besparen.
Ah, zo'n thuissituatie is nooit fijn. Je kan toch ook eens gaan kijken bij een paar kamers? Misschien kan je het wel goed vinden met anderen. Anders maak je een paar van die grappen die je hier normaal plaatst en je bent dan ook wel binnen.![]()
Het op kamers wonen is ook een grote ontwikkeling voor jou als persoon, je leert dan echt voor jezelf zorgen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DAT BEN IK WAT DOE JE MIJN EGO![]()
hij staat in mijn fobo schatje.
24stequote:
Klopt. Ik ben al een halfjaar niet bij de kapper geweest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]! Complimentjes moeten ook gegeven worden.
![]()
Alleen ik zie dode punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |