Ja, maar omdat het erg is, maakt dat het nog erger. Daarom de "en".quote:
jezus wat triestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier is het meer jaarclub gericht naar mijn idee. Er is elk jaar een groot feest, en daarbij mogen de nieuwe jaarclubs bepaalde bars leiden.. Heb je de hamburger bar, dan ben je gedoemdkut voor jou, je jaarclub is onpopulair en zal dat ook voor altijd blijven. Kun je het natuurlijk binnen je jaarclub leuk hebben
maar binnen de vereniging stel je niets voor. Krijg je de sterke drank, dan ben je cool
!
Ben je lelijk? Vergeet het maar dat je in een jaarclub met knappe mensen terecht komt, die trekken allemaal naar elkaar toe omdat ze weten dat ze dan het meeste kans maken om populair te worden.
Sad but true!
Ik heb het halve alfabet gepoept.quote:
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En de dader woont tegenover ze. En hun dochter ligt in zijn tuin.
Ah, zo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar omdat het erg is, maakt dat het nog erger. Daarom de "en".
Oh dat klinkt inderdaad wel allemaal echt sad ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier is het meer jaarclub gericht naar mijn idee. Er is elk jaar een groot feest, en daarbij mogen de nieuwe jaarclubs bepaalde bars leiden.. Heb je de hamburger bar, dan ben je gedoemdkut voor jou, je jaarclub is onpopulair en zal dat ook voor altijd blijven. Kun je het natuurlijk binnen je jaarclub leuk hebben
maar binnen de vereniging stel je niets voor. Krijg je de sterke drank, dan ben je cool
!
Ben je lelijk? Vergeet het maar dat je in een jaarclub met knappe mensen terecht komt, die trekken allemaal naar elkaar toe omdat ze weten dat ze dan het meeste kans maken om populair te worden.
Sad but true!
Ga jij nou maar naar je over poep pratende vriendje luisteren.quote:
Vandaag poepte ik, nou het was bijna de grootte van een baby manquote:
Goffer.quote:
Pics or gtfo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag poepte ik, nou het was bijna een baby manzo'n enorme drol heb ik serieus nog nooit gezien, ik heb er dan ook een goede 10 seconden naar gestaard voordat ik 'm door trok.
Dat mensen zich daarvoor lenenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Sad but true!
Check Journaal24.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gatverdamme.Ik zou 'm helemaal flippen als vader.
Bt, eerst maak jij mijn bolletje op hol door over sex te praten en dan dit...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag poepte ik, nou het was bijna de grootte van een baby manzo'n enorme drol heb ik serieus nog nooit gezien, ik heb er dan ook een goede 10 seconden naar gestaard voordat ik 'm door trok.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag poepte ik, nou het was bijna de grootte van een baby manzo'n enorme drol heb ik serieus nog nooit gezien, ik heb er dan ook een goede 10 seconden naar gestaard voordat ik 'm door trok.
Je moest eens weten...quote:
Praat dan ook niet zo stoer. Of foto's of bekkie dicht, ja! Het gaat hier wel om poep!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja die wilde ik maken maar dat vond ik toch wel heel nasty.
Neuh, het trieste is dat het me eigenlijk niet eens zo erg boeit of opschrikt zo "normaal" als het al is.quote:
Ratemypoo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja die wilde ik maken maar dat vond ik toch wel heel nasty.
Mindgames Bp, mindgames.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bt, eerst maak jij mijn bolletje op hol door over sex te praten en dan dit...
FAS!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]! Heerlijk is dat. Dan ben je helemaal leeg.
Ja daar dacht ik ook aan. En aan smart_ass, alle afgelopen keren dat ik poepte moest ik aan haar denken door die stomme conversatie van laatstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |