moet je doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi ik eerst ook maar ik ben er nu steeds vaker over aan het nadenken om toch lid te worden.![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een popje ben je ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een popje ben je ook.
Mijn maag draaide zich om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja, tbh ben ik er ook niet echt zo over up to date.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt voor allerlei zaken een vereniging.Jij legt meteen de link met een studentenvereniging.
Mmm ja. Al denk ik dat Groningen en Nijmegen best wel verschillen. Ik denk dat Grunn wel meer kak is enzo dan Nijmegen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook even getwijfeld maar ik blijf bij m'n eerste mening, het is toch maar behoorlijk sneu allemaal. Binnen een jaarclub is het vast erg leuk, maar op de kroeg zelf is het meer survival of the fittest en als je niet cool of rijk bent dan word je daar gewoon keihard weggepest..
het verenigingsleven is in nijmegen inderdaad klein minder als 5 % is volgens mij lid van een studentenvereniging maar ik heb niet echt het idee dat het als sneu wordt gezienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef L0t.. het volgende:
Ach, ik heb nou niet echt het idee dat het studentenleven in Nijmegen leeft. Heb meer het idee dat het als een beetje sneu wordt gezien dan tof ofzo.
Ik vond die vereniging in Arnhem altijd zo sneu.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef L0t.. het volgende:
Ach, ik heb nou niet echt het idee dat het studentenleven in Nijmegen leeft. Heb meer het idee dat het als een beetje sneu wordt gezien dan tof ofzo.
Handig dat NOS dat uitzendt, mensen met Ziggo kunnen het toch niet zien.quote:
heeft arnhem een verenigingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond die vereniging in Arnhem altijd zo sneu.Maar je hebt daar ook alleen maar 1 hogeschool.
Mmm Nijmegen is opzich niet echt een verenigingsstad nee, maar als sneu gezien wordt het ook niet denk ik.
wist ik nietquote:
Hier in Groningen is een vereniging (de grote dan) zeker in het eerste jaar echt je leven. Je moet in een verenigingshuis wonen, anders hoor je er al niet echt bij, dan heb je elke dinsdag huisavond en dan samen flink zuipen. Woensdag clubavond waarbij er van je verwacht wordt dat je sowieso tot halverwege de nacht op hun kroeg aanwezig bent. Verder, als je niet drinkt op een avond hoef je eigenlijk gewoon niet te komen, want dat kan echt niet. Dan zijn er nog feesten waar je allemaal heen 'moet'..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm ja. Al denk ik dat Groningen en Nijmegen best wel verschillen. Ik denk dat Grunn wel meer kak is enzo dan Nijmegen.Maar zo'n kroegtijger ben ik opzich ook niet nee, maar een dispuut of jaarclub lijkt me best gezellig.
Ik hoor eigenlijk nooit iets van die vereniging, geen idee hoe ze heten ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond die vereniging in Arnhem altijd zo sneu.Maar je hebt daar ook alleen maar 1 hogeschool.
Mmm Nijmegen is opzich niet echt een verenigingsstad nee, maar als sneu gezien wordt het ook niet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij droeg eerst twee bjorn borgjes over elkaar zodat ze ze twee keer aan kon.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:Gatver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij droeg eerst twee bjorn borgjes over elkaar zodat ze ze twee keer aan kon.
0 topics op naam. 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |