Owjeej, maar hopen dat er niemand gewond is danquote:Toegangstunnel Spa-Francorchamps stort in
De staat van het traditionele circuit Spa-Francorchamps is verre van optimaal. Al meerdere jaren is het F1-circuit bezig met het verbouwen van betere faciliteiten, waaronder een nieuwe hoofdtribune. Toch is er ook aandacht nodig voor randzaken, zo bleek vandaag. Een toegangstunnel bij Blanchimont is namelijk ingestort, zo meldt de Belgische zender RTL. De tunnel was zes meter hoog en diende als toegangsweg voor vrachtwagens.
Op het moment dat de tunnel instortte waren er echter geen auto's op de baan, maar het circuit zelf zou geen schade opgelopen hebben. Wel zijn delen van de uitloopzone, de bandenmuur, een baanpost en een televisiecamera beschadigd. Het is nog niet geheel duidelijk of er personen in de tunnel waren op het moment van de instorting, maar op dit moment is de brandweer de brokstukken aan het weghalen. Zij gaan er echter van uit dat er niemand gewond is geraakt.
Das niet goed, daar Bernie ook niet blij mee zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 18:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Owjeej, maar hopen dat er niemand gewond is dan
Even tekstueel: wat een kutbericht zeg. 'Maar' schrijven waar het helemaal niet hoort, 'brandweer' als meervoud beschouwen enz...quote:Op zondag 21 maart 2010 18:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Owjeej, maar hopen dat er niemand gewond is dan
Het was een belgische sitequote:Op zondag 21 maart 2010 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Even tekstueel: wat een kutbericht zeg. 'Maar' schrijven waar het helemaal niet hoort, 'brandweer' als meervoud beschouwen enz...
Over de inhoud: ik hoop dat er geen slachtoffers zijn.
Ja, ik zag vanmiddag ook al een citaat dat jij had, van een Vlaamse sitequote:
Dat ze er naar gingen kijken. Niet dat ze ze moesten aanpassen toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik zag vanmiddag ook al een citaat dat jij had, van een Vlaamse site
Tip: zet er meteen een linkie bij hierHoef ik niet te zoeken.
Maar het nieuws over die 4 diffusers stond al op FOK!sport, al 2 dagen geleden
Oh jawelquote:Op zondag 21 maart 2010 22:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ze er naar gingen kijken. Niet dat ze ze moesten aanpassen toch?
jawel, maar nr2 is niet verplicht om nr3 er voorbij te laten gaanquote:Op zondag 21 maart 2010 22:54 schreef vosss het volgende:
Hallo als nummer 2 en nummer 1 eraf schieten dan mag nummer 3 gewoon inhalen hoor!
Wel je metafoor kloppend houdenquote:Op maandag 22 maart 2010 00:40 schreef vosss het volgende:
Het was een treintje, als de voorste 2 de apex wissel finaal missen me dunkt dat het achterste wagonnetje dan eenvoudig die twee voorbij steekt.
het gaat niet om de apex (of wisselquote:Op maandag 22 maart 2010 00:40 schreef vosss het volgende:
Het was een treintje, als de voorste 2 de apex finaal missen me dunkt dat het achterste wagonnetje dan eenvoudig die twee voorbij steekt.
Dan is het toch heel simpel er staan er 3 bij spoor A en willen naar spoor B... twee lopen er over het spoor en de derde (laatste) gaat over de voetgangersbrug.. als er dan stiekem een trein aankomt en persoon 1 & 2 proberen die terug te koppen, maar falen daarin... dan komt de derde uiteindelijk bij spoor B als eerste en mag dus blijven staan!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:21 schreef bodylotion het volgende:
[..]
het gaat niet om de apex (of wissel) missen, maar de baan afsnijden.
dus dat je op het station de rails oversteekt ipv er om heen te lopen van spoor A naar spoor B.. ofzo
Dat vind ik dan echt gaaf. Je maakt iets mee en je blijkt er behoorlijk in te zuigen om dan vervolgens ELKE kans die je krijgt telkens weer in die omstandigheden te gaan rijden. Gewoon net zo lang tot je er iet meer in zuigt en zelfs dan niet er mee stoppen maar vastberaden doorgaan tot je er niet alleen niet meer in zuigt, maar tot dat je het perfect beheerst.quote:Senna was ook een goede regenrijder. Iets wat hij al van jongs af geleerd had. Zijn eerste kart ervaring in de regen was een ramp. Sinds die dag ging de jonge Senna bij elke regenbui karten, tot hij de techniek van het regenrijden perfect beheerste. Iets wat hij voor zijn hele leven zou meedragen. De ervaring die hij in het karten opdeed kwam hem uiterst goed van pas bij het in de regen rijden met een F1-wagen. Een voorbeeld hiervan is de Europese Grand Prix van 1993 op Donington Park.
Senna reed dat jaar met de inferieure McLaren-Ford, een wagen die niet op kon tegen de Williams-Renault van Hill en Prost. Senna kwalificeerde zich als vierde. Aan het begin van de race regende het en Senna liet zich bij de start gemakkelijk inhalen. Tijdens de eerste ronde kwam hij echter sterk terug. Hij ging van vijfde positie naar eerste in acht kletsnatte bochten. De rest van de race reed Senna tactisch erg sterk. Zijn wagen reed als op rails, terwijl de anderen meer moeite moesten doen, zo leek. Hill werd tweede op meer dan anderhalve minuut, Prost werd derde op meer dan een ronde.
Toch wel grappig om te lezen dat Rosberg gewoon met slechts 70 euro op zak een casino binnen stapt.quote:Pokerkoning Rosberg wint 800 euro in Melbourne
Na een reis van 29 uur kwam Nico Rosberg om 8.00u lokale tijd aan in zijn hotel in Melbourne. De Duitser maakt zich daar op voor de tweede F1 Grand Prix van het seizoen, die komend weekend op het programma staat. Rosberg kreeg echter aan de receptie van zijn onderkomen te horen dat zijn kamer nog niet klaar was, en dat hij enkele uren diende te wachten: "Ze zeiden alleen maar: 'Sorry, maar uw kamer is nog niet klaar om erin te trekken', gaf Rosberg aan.
Vervolgens ging de Mercedes-coureur maar de stad in om de tijd te doden, en besloot in het casino te gaan pokeren. En met succes. Rosberg begon zijn ochtend met een inzet van zeventig euro, en keerde terug naar zijn hotel met ruim 800 euro. Een schijntje ten opzichte van zijn jaarsalaris, maar een prettig zakgeld voor de komende dagen...
Wint hij eens ietsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch wel grappig om te lezen dat Rosberg gewoon met slechts 70 euro op zak een casino binnen stapt.
Haha nice, mooi hotel ook dan waar hij verblijft (ws Crown)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch wel grappig om te lezen dat Rosberg gewoon met slechts 70 euro op zak een casino binnen stapt.
race is om 8 uur nieuwe tijd, klok gaat een uur vooruit, dus in de huidige tijd is de start om 7:00quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef vosss het volgende:
Zeg even in verband met de kwalificatie en/of de race dit weekend.
Gaat de klok niet voor of achteruit? en is dat van vrijdag op zaterdag, of zaterdag op zondag en hoelaat moet ik dan opstaan op de huidige tijd?
En de klok gaat vooruit toch, dus ik moet gewoon om 5 voor 7 opstaan zaterdag en zondagquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
Kwali begint om 07:00 wintertijd
Race begint om 08:00 zomertijd
De eerste race moet inderdaad Australie zijn, de laatste race maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
....
Ik vind zelf dat Japan de laatste race van het jaar moet zijn, en de eerste gewoon Australië
Japan inderdaad, dat is voor mij ook de echte afsluiterquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Brazilië laatste race van het jaar is niet echt een traditie hoor.
Openings en sluitingsraces van 1990 tot nu
2009: Australië - Abu Dhabi
2008: Australië - Brazilië
2007: Australié - brazilië
2006: Bahrain - Brazilië
2005: Australië - China
2004: Australië - Brazilië
2003: Australië - Japan
2002: Australië - Japan
2001: Australië - Japan
2000: Australië - Maleisië
1999: Australië - Japan
1998: Australië - Japan
1997: Australië - Europa (Jerez)
1996: Australië - Japan
1995: Brazilië - Australië
1994: Brazilië - Australië
1993: Zuid-Afrika - Australie
1992: Zuid-Afrika - Australië
1991: Verenigde Staten - Australië
1990: Verenigde Staten - AustralIë
Ik vind zelf dat Japan de laatste race van het jaar moet zijn, en de eerste gewoon Australië
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:41 schreef Meike26 het volgende:
Even 2 vraagjes aan de kenners:
1: Wat is de gemiddelde breedte van een pitstraat ?
2: Wat is de gemiddelde breedte van een pitbox (per team, ik ga uit van ca 18 meter breed ?)
Waarom ?
Puur voor de hobby ben ik bezig in Google Sketchup om een F1 waardig circuitpark te maken !
Hier een link naar een ander forum waar ik al wat werk gepost heb !
bronnen: http://colinwebdesign.co.uk/f1history/safety.htm en http://the-pit-lane.co.uk/ar/t4419.htmquote:pitlane minimum width extended to 12m
Het ziet er in ieder geval gaaf uit. Een circuit in paddenstoel vorm.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef Meike26 het volgende:
Ik snap wat je bedoelt en ik had er zelf ook wel een beetje m'n twijfels over, maar dit hoeft toch geen probleem te zijn? Het is tenslotte een binnenbocht waar het zo kort op elkaar zit ? Langs het hele circuit komen nog hekken, bandenstapels enz enz.
Maar ik wil dit topic niet verder vervuilen om het over m'n cicruit te hebben. Als ik weer een grote update heb, open ik misschien wel een apart topic in het DIG forum
quote:Fuel tank not big enough for Virgin to finish races
Virgin has been given a green light by the FIA to make a substantial change to its 2010 chassis.
Although the chassis is homologated for cost reasons and therefore not able to be modified, it has emerged that the new British team discovered that the fuel tank in the VR-01 car is not big enough.
In fact, with normal engine settings, the Cosworth-powered car - if sufficiently reliable - currently would not make it to the end of a race, according to Germany's Auto Motor und Sport.
It is believed Virgin has been permitted to make the change, which will not be ready for a few more events, on the grounds of the 'cost or reliability' test.
The magazine said the revised chassis, to require a longer underbody, new engine cover and other bodywork, should be ready to debut in Spain in early May.
The situation, however, has put on hold any other car improvements for Virgin, given that it would make little sense to introduce new bodywork now if it must be substantially revised for the new fuel tank package in Barcelona.
Auto Motor und Sport also reports that a tweaked diffuser is not the only altered piece on the 2010 McLaren in Melbourne this weekend.
The report said the FIA requested that the Woking based team also alter a blade dimension on its front wing.
Wat een sukkels bij Virgin, die zijn hun hele budget al in april kwijt zonder een tiende vooruitgangquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=361418
Was al voor Bahrein bekend, werd toen alleen ontkend door Virgin. Blijkt nu toch waar te zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:37 schreef Googolplexian het volgende:
Fuel tank not big enough for Virgin to finish races
quote:Auto Lewis Hamilton in beslag genomen
Lewis Hamilton is door de Australische politie in zijn kraag gevat. De Britse McLaren-coureur werd vrijdag in Melbourne door de politie van de weg gehaald, nadat hij in een Mercedes op Lakeside Drive een 'burnout' en een 'fishtail' uitvoerde.
Ongepast
De auto van Hamilton werd in beslag genomen en blijft 48 uur bij het plaatselijke politiebureau in bewaring. De Brit kan tevens een boete tegemoet zien wegens 'ongepast gebruik van een voertuig'.
Meewerken
Volgens agent Scott Woodford stopte Hamilton meteen en was hij "extreem meewerkend". "De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat hij behoorlijk met het incident in de maag zit', aldus de agent. Hamilton werd ongeveer een halfuur ondervraagd en moest ook de gebruikelijke blaastest ondergaan.
Spijt
Hamilton liet vervolgens in een statement weten dat hij spijt heeft. "Wat ik heb gedaan is dwaas. Ik wil hiervoor mijn verontschuldigingen aanbieden."
2007
Het is niet de eerste keer dat Hamilton door de politie van de weg wordt gehaald. In 2007 werd zijn rijbewijs door de Franse politie voor een maand ingehouden toen hij met snelheid van bijna 200 km/u over de snelweg reed. Zijn auto, een Mercedes, werd in beslag genomen en Hamilton moest een boete van 600 euro betalen.
Kan iemand me verellen wat een fishtail is? Ik ben niet zo bekend met al die "slang" om je banden gerechtvaardigd op te rokenquote:
Misschien heb je iets aan onderstaande:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:00 schreef LeXX het volgende:
[..]
Kan iemand me verellen wat een fishtail is? Ik ben niet zo bekend met al die "slang" om je banden gerechtvaardigd op te roken
Why is this a surprise? Everyone knows virgins don't go all the way.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:37 schreef Googolplexian het volgende:
[.Fuel tank not big enough for Virgin to finish races.]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Why is this a surprise? Everyone knows virgins don't go all the way.
http://www.formula1.com/r(...)circuit_diagram.htmlquote:
repsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Why is this a surprise? Everyone knows virgins don't go all the way.
sochtends? hehehequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef k_man het volgende:
Hmm, dat wordt opnemen. Misschien kan ik het in Istanbul ook wel zien, maar dat voelt dan toch als verspilling van schaarse tijd daar.
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 71: waar de motoren starten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:41 schreef vosss het volgende:
En waarom niet?
Dan kan je net zo goed die sig weghalen!
Bronquote:Brembo weet niks van remfalen bij Vettel
30-03-2010 | 22:23 | door: Kevin Van Nunen
Brembo begrijpt niet waar berichten vandaan komen dat Sebastian Vettel in Australië uitviel met een remdefect. De fabrikant weet van niks.
De coureur van Red Bull moest tijdens de race in het Albert Park de strijd voortijdig staken nadat hij de controle over zijn auto verloor en vanuit leidende positie pardoes in de grindbak belandde.
De Duitser liet direct weten dat van een eigen fout geen sprake was, iets wat Red Bull later onderstreepte door op een probleem met de remmen te wijzen. Ten onrechte, aldus Brembo.
“Brembo wordt onterecht aangewezen als schuldige voor de uitvalbeurt van Vettel, er was niks mis met de remmen”, aldus de firma in een verklaring. “Het team heeft bevestigd dat de reden schuilt in het wegvallen van de koppeling tussen de as en het wiel.”
“Onderzoek heeft aan het licht gebracht dat de wielmoer op juiste wijze was bevestigd tijdens een pitstop, waardoor de oorzaak dus ergens anders in moet schuilen. Red Bull bekijkt verschillende oplossingen om herhaling te voorkomen.”
Brembo denkt dat de nulscore van Vettel concreet te wijten is aan een probleem met de as linksvoor.
Godsklere, Ik heb niet eens een relatie met je en je slaat me al om de oren met dingen die 2 weken geleden gebeurd zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:56 schreef Sally het volgende:
[..]
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 71: waar de motoren starten.
Japan is 08:00quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:08 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt nog een paar avondraces vosss en natuurlijk Japan die wel midden in de nacht verreden wordt
Ik dacht altijd dat deze race eerder in de ochtend werd gehoudenquote:
Ik moest het ook even opzoekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat deze race eerder in de ochtend werd gehouden
ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat deze race eerder in de ochtend werd gehouden
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 05:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een sukkels bij Virgin, die zijn hun hele budget al in april kwijt zonder een tiende vooruitgang
het kost virgin iig niksquote:Wirth lapt zelf voor ontwikkelen nieuwe brandstoftank
31 maart 2010
Nick Wirth heeft onthuld dat zijn bedrijf, Wirth Research, zal opdraaien voor de kosten die het ontwikkelen van een nieuwe brandstoftank met zich meebrengen. Het team van Virgin liet in Australië weten dat de tank niet groot genoeg is om het einde van de meeste races te halen.
Wirth ontwikkelde de auto met Computational Fluid Dynamic (CFD), zonder gebruik te maken van een windtunnel. Vooruitstrevend, maar niet zonder kinderziektes, zo blijkt. "Wij leveren het chassis", zei Wirth tegenover Autosport. "We staan los van de motorleverancier of de brandstofleverancier. Dat betekent dat wij het voor het team zullen oplossen."
"We zullen het team niet factureren. Het is onze verantwoordelijkheid om een auto te leveren die een Grand Prix kan uitijden."
Ook geen sponsors, exposure, waardigheid, stortieve kansen voor hun coureurs en team, motivatie, etc.?quote:
tot nog toe liggen die gemiste kansen niet aan de brandstoftankquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ook geen sponsors, exposure, waardigheid, stortieve kansen voor hun coureurs en team, motivatie, etc.?
En omdat ze het chassis gaan aanpassen gaan andere teams er zwaar opletten dat ze daar geen aerodynamisch voordeel uit gaan halen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ook geen sponsors, exposure, waardigheid, stortieve kansen voor hun coureurs en team, motivatie, etc.?
Da's wel netjes, dan.quote:
Hoezo? Dat mag toch gewoonquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef ElmarO het volgende:
En omdat ze het chassis gaan aanpassen gaan andere teams er zwaar opletten dat ze daar geen aerodynamisch voordeel uit gaan halen.
Hoe bedoel je dit??quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En omdat ze het chassis gaan aanpassen gaan andere teams er zwaar opletten dat ze daar geen aerodynamisch voordeel uit gaan halen.
Bron: http://formula-1.updatesp(...)ed-by-FOTA/view.htmlquote:Shock new rules agreed by FOTA
UpdateF1 has heard that a meeting of FOTA representatives this morning in Malaysia ahead of this weekend’s race has resulted in agreement between the teams regarding a number of impending rule changes.
Following the Bahrain Grand Prix – the much derided season opener – and the rain affected, and therefore enhanced, Australian Grand Prix concern has been growing in many quarters as to the state of Formula One and the prospects for the coming season, and as a result the teams’ association has pressed the FIA to act immediately to resolve the problem.
Alongside sensible safety related proposals that will see the use of ‘outboard’ mirrors – those mounted on side pod air deflectors as used by the likes of Ferrari – banned from the Chinese Grand Prix onwards, we have learned that this weekend’s Malaysian Grand Prix at the Sepang circuit will also feature some radical changes.
We have learned that, under the new rules, the chief steward reserves the right to call any car into the pits, at any time, and insist they take a ten second stop go penalty at his discretion; this is intended to restore the much missed ‘passing in the pits’ that the supporters of refuelling, now banned for 2010, are clamouring for the return of.
In an effort to help the newer teams, and to add to the action, drivers from HRT, Lotus and Virgin – plus any who qualify more than five seconds away from the pole position time – will have to complete two laps less than the rest; clearly, this will shake up the finishing order a great deal and give those who are missing the endless overtaking for which F1 is famed something to look forward to.
In another somewhat controversial move, although we have no confirmation of this, it is said that any team mate of Michael Schumacher will be required to make a pit stop at least three seconds slower than his team can actually manage in order to give the veteran driver a chance, and should he remain stuck behind a car on track for more than three laps that car will be required to discreetly move over and let him past. It is thought that this will increase viewing figures considerably.
We expect these new rules to be confirmed imminently, although rumours that qualifying will be decided on the results of a drivers Sudoku contest are thought to be wide of the mark.
Dat van die spiegels is overigens wel echt waarquote:Op donderdag 1 april 2010 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
De FOTA laat er geen gras over groeien zeg:
[..]
Bron: http://formula-1.updatesp(...)ed-by-FOTA/view.html
Uhuh. Hij is wel leuk verzonnenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:19 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Dat van die spiegels is overigens wel echt waar
Er is een homologatie van het chassis. Dus ze mogen wel verbeteringen toepassen, maar sommige dingen mogen ze niet zomaar aanpassen. Iets wat andere teams ongetwijfeld goed in de gaten gaan houden. En dan met name hun voornaamste concurrenten Lotus en HRT.quote:Op donderdag 1 april 2010 07:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit??
Bijna ieder team heeft toch bijna iedere race aanpassingen om aerodynamisch voordeel te behalen??
quote:Michelin close to Formula 1 return
Michelin is closing in on a deal to return to Formula 1 next year, AUTOSPORT has learned, but it may not be as a standard tyre supplier.
Although no final decision has been made, sources have revealed that the French tyre manufacturer is in advanced negotiations with the FIA about the terms of a return for the first time since it quit at the end of 2006.
It is believed that an announcement confirming Michelin's comeback could be made as soon as this month.
Current standard tyre supplier Bridgestone is leaving F1 at the end of this season, with the Japanese company's board deciding that it does not benefit enough to justify its investment in the sport.
Although a replacement standard tyre supplier would require the FIA to go through an official tender process, it is believed there is a chance the governing body will simply open up the entry criteria to allow any qualified manufacturer in - reigniting an F1 tyre war.
Should Michelin give the green light to return, then it could be against other tyre manufacturers such as Hankook and Kumho who have also been linked with a move into F1.
Michelin's last spell in F1 was from 2001 until 2006 – when it enjoyed world title success with Renault but also endured its fair share of controversy, including being forced to withdraw from the 2005 United States Grand Prix on safety grounds.
Michelin was not interested in becoming the sole tyre supplier when the tender process was opened for 2008 – believing it vital that the company faced competition if it was to invest in F1.
Earlier this month Michelin's managing partner Jean-Dominique Senard told the Bloomberg news agency that the French company was open to a move back to F1 if the sport could prove its environmental credentials.
"We might consider returning but there are some very clear conditions," he said.
Nu ja, ze moeten misschien een nieuwe crashtest moeten ondergaan. Maar als ze met het nieuwe chassis ook sneller gaan dan is dat toch gewoon 100% legaal?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Er is een homologatie van het chassis. Dus ze mogen wel verbeteringen toepassen, maar sommige dingen mogen ze niet zomaar aanpassen. Iets wat andere teams ongetwijfeld goed in de gaten gaan houden. En dan met name hun voornaamste concurrenten Lotus en HRT.
Ik dacht eerst WTF dit kán niet waar zijn!!!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
De FOTA laat er geen gras over groeien zeg:
[..]
Bron: http://formula-1.updatesp(...)ed-by-FOTA/view.html
Dat weet ik ook niet precies. Weet wel dat ze voor deze wijziging toestemming aan de FIA moesten vragen. Dus er zullen toch wel bepaalde voorwaarden aanhangen.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, ze moeten misschien een nieuwe crashtest moeten ondergaan. Maar als ze met het nieuwe chassis ook sneller gaan dan is dat toch gewoon 100% legaal?
Je bent er vol ingetraptquote:Op donderdag 1 april 2010 19:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht eerst WTF dit kán niet waar zijn!!!!!
En toen dacht ik, wacht eens, het is 1 april![]()
Nogal jaquote:
De bron is nou ook niet bepaald ...quote:Op donderdag 1 april 2010 19:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
!
Ik zat hardop te WTF-en toen ik het las, dit kun je niet menen WTF!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |