abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79616348
quote:
Auto Lewis Hamilton in beslag genomen

Lewis Hamilton is door de Australische politie in zijn kraag gevat. De Britse McLaren-coureur werd vrijdag in Melbourne door de politie van de weg gehaald, nadat hij in een Mercedes op Lakeside Drive een 'burnout' en een 'fishtail' uitvoerde.
Ongepast
De auto van Hamilton werd in beslag genomen en blijft 48 uur bij het plaatselijke politiebureau in bewaring. De Brit kan tevens een boete tegemoet zien wegens 'ongepast gebruik van een voertuig'.

Meewerken
Volgens agent Scott Woodford stopte Hamilton meteen en was hij "extreem meewerkend". "De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat hij behoorlijk met het incident in de maag zit', aldus de agent. Hamilton werd ongeveer een halfuur ondervraagd en moest ook de gebruikelijke blaastest ondergaan.

Spijt
Hamilton liet vervolgens in een statement weten dat hij spijt heeft. "Wat ik heb gedaan is dwaas. Ik wil hiervoor mijn verontschuldigingen aanbieden."

2007
Het is niet de eerste keer dat Hamilton door de politie van de weg wordt gehaald. In 2007 werd zijn rijbewijs door de Franse politie voor een maand ingehouden toen hij met snelheid van bijna 200 km/u over de snelweg reed. Zijn auto, een Mercedes, werd in beslag genomen en Hamilton moest een boete van 600 euro betalen.
pi_79617358
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:31 schreef Slein83 het volgende:

[..]


Kan iemand me verellen wat een fishtail is? Ik ben niet zo bekend met al die "slang" om je banden gerechtvaardigd op te roken
pi_79617994
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:00 schreef LeXX het volgende:

[..]

Kan iemand me verellen wat een fishtail is? Ik ben niet zo bekend met al die "slang" om je banden gerechtvaardigd op te roken
Misschien heb je iets aan onderstaande:

http://en.wikipedia.org/wiki/Fishtailing
pi_79634051
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:37 schreef Googolplexian het volgende:

[.Fuel tank not big enough for Virgin to finish races.]


Why is this a surprise? Everyone knows virgins don't go all the way.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79636319
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 01:03 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Why is this a surprise? Everyone knows virgins don't go all the way.
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79732805
Hoe laat is komend weekend de race?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79732920
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:35 schreef vosss het volgende:
Hoe laat is komend weekend de race?
http://www.formula1.com/r(...)circuit_diagram.html

Timetable staat rechts

Kalender
Weet je ook meteen waar je de andere races kunt kijken
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79732939
Oh, ik zou geen antwoord meer geven op je vragen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79758569
En waarom niet?

Dan kan je net zo goed die sig weghalen !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:35:09 #163
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_79768151
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 01:03 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Why is this a surprise? Everyone knows virgins don't go all the way.
reps
pi_79771436
Hmm, dat wordt opnemen. Misschien kan ik het in Istanbul ook wel zien, maar dat voelt dan toch als verspilling van schaarse tijd daar.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:43:14 #165
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_79771740
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef k_man het volgende:
Hmm, dat wordt opnemen. Misschien kan ik het in Istanbul ook wel zien, maar dat voelt dan toch als verspilling van schaarse tijd daar.
sochtends? hehehe
CNN zend het uit daro
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_79771987
En anders is er nog altijd Racing-Underground.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_79772160
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:41 schreef vosss het volgende:
En waarom niet?

Dan kan je net zo goed die sig weghalen !
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 71: waar de motoren starten.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79773180
quote:
Brembo weet niks van remfalen bij Vettel

30-03-2010 | 22:23 | door: Kevin Van Nunen
Brembo begrijpt niet waar berichten vandaan komen dat Sebastian Vettel in Australië uitviel met een remdefect. De fabrikant weet van niks.
De coureur van Red Bull moest tijdens de race in het Albert Park de strijd voortijdig staken nadat hij de controle over zijn auto verloor en vanuit leidende positie pardoes in de grindbak belandde.

De Duitser liet direct weten dat van een eigen fout geen sprake was, iets wat Red Bull later onderstreepte door op een probleem met de remmen te wijzen. Ten onrechte, aldus Brembo.

“Brembo wordt onterecht aangewezen als schuldige voor de uitvalbeurt van Vettel, er was niks mis met de remmen”, aldus de firma in een verklaring. “Het team heeft bevestigd dat de reden schuilt in het wegvallen van de koppeling tussen de as en het wiel.”

“Onderzoek heeft aan het licht gebracht dat de wielmoer op juiste wijze was bevestigd tijdens een pitstop, waardoor de oorzaak dus ergens anders in moet schuilen. Red Bull bekijkt verschillende oplossingen om herhaling te voorkomen.”

Brembo denkt dat de nulscore van Vettel concreet te wijten is aan een probleem met de as linksvoor.
Bron
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_79773793
quote:
Godsklere, Ik heb niet eens een relatie met je en je slaat me al om de oren met dingen die 2 weken geleden gebeurd zijn !!

Typisch vrouwen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79773837
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 00:36 schreef Waffle het volgende:

[..]

Bron
As-linksvoor-producent ontkent alles!
Calm down, please!
pi_79773983
Hey godver hoe zie ik dat, is er dit seizoen geen enkele race meer 's nachts? En dan bedoel ik dus hier 's nachts en niet waar de race gehoduen word.

Allemaal om 8 uur of 10 uur smorgens of gewoon om 2 of 3 uur smiddags?! !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 maart 2010 @ 10:08:14 #172
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79778234
Je hebt nog een paar avondraces vosss en natuurlijk Japan die wel midden in de nacht verreden wordt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79778298
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:08 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt nog een paar avondraces vosss en natuurlijk Japan die wel midden in de nacht verreden wordt
Japan is 08:00
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 maart 2010 @ 10:13:36 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79778358
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:10 schreef Trystar het volgende:

[..]

Japan is 08:00
Ik dacht altijd dat deze race eerder in de ochtend werd gehouden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79779517
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat deze race eerder in de ochtend werd gehouden
Ik moest het ook even opzoeken
pi_79783530
Mooi klote dus. Geen enkele keer keivroeg op staan of lekker wakker blijven om een race te kijken !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79801365
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat deze race eerder in de ochtend werd gehouden
ik ook
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79801496
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 05:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat een sukkels bij Virgin, die zijn hun hele budget al in april kwijt zonder een tiende vooruitgang
quote:
Wirth lapt zelf voor ontwikkelen nieuwe brandstoftank
31 maart 2010

Nick Wirth heeft onthuld dat zijn bedrijf, Wirth Research, zal opdraaien voor de kosten die het ontwikkelen van een nieuwe brandstoftank met zich meebrengen. Het team van Virgin liet in Australië weten dat de tank niet groot genoeg is om het einde van de meeste races te halen.

Wirth ontwikkelde de auto met Computational Fluid Dynamic (CFD), zonder gebruik te maken van een windtunnel. Vooruitstrevend, maar niet zonder kinderziektes, zo blijkt. "Wij leveren het chassis", zei Wirth tegenover Autosport. "We staan los van de motorleverancier of de brandstofleverancier. Dat betekent dat wij het voor het team zullen oplossen."

"We zullen het team niet factureren. Het is onze verantwoordelijkheid om een auto te leveren die een Grand Prix kan uitijden."
het kost virgin iig niks
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79801691
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]


[..]

het kost virgin iig niks
Ook geen sponsors, exposure, waardigheid, stortieve kansen voor hun coureurs en team, motivatie, etc.?
Calm down, please!
pi_79801723
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ook geen sponsors, exposure, waardigheid, stortieve kansen voor hun coureurs en team, motivatie, etc.?
tot nog toe liggen die gemiste kansen niet aan de brandstoftank
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79801789
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ook geen sponsors, exposure, waardigheid, stortieve kansen voor hun coureurs en team, motivatie, etc.?
En omdat ze het chassis gaan aanpassen gaan andere teams er zwaar opletten dat ze daar geen aerodynamisch voordeel uit gaan halen.
pi_79801972
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]


[..]

het kost virgin iig niks
Da's wel netjes, dan.

Maar toch heeft het wel goodwill verspeeld bij de sponsors enz.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79806064
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef ElmarO het volgende:
En omdat ze het chassis gaan aanpassen gaan andere teams er zwaar opletten dat ze daar geen aerodynamisch voordeel uit gaan halen.
Hoezo? Dat mag toch gewoon
Where facts are few, experts are many.
pi_79814725
Ik las net dat Formule 1 in 2012 elektrisch gaat

http://www.autosportweb.nl/lees.php?id=5291
pi_79815292
Of het is een 1 april grap op 31 maart...
pi_79816268
Waarom zou het een grap zijn op 31 maart? Om de tijd dat dat bericht geplaatst werd was het in maleisië al 1 april.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 1 april 2010 @ 07:54:13 #187
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_79818093
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En omdat ze het chassis gaan aanpassen gaan andere teams er zwaar opletten dat ze daar geen aerodynamisch voordeel uit gaan halen.
Hoe bedoel je dit??
Bijna ieder team heeft toch bijna iedere race aanpassingen om aerodynamisch voordeel te behalen??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  donderdag 1 april 2010 @ 10:10:59 #188
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_79820854


"Senna en Chandhok hebben eindelijk het gevoel van snelheidssensatie"
Drugs are good mkay?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 april 2010 @ 12:04:31 #190
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79824863
De FOTA laat er geen gras over groeien zeg:
quote:
Shock new rules agreed by FOTA

UpdateF1 has heard that a meeting of FOTA representatives this morning in Malaysia ahead of this weekend’s race has resulted in agreement between the teams regarding a number of impending rule changes.

Following the Bahrain Grand Prix – the much derided season opener – and the rain affected, and therefore enhanced, Australian Grand Prix concern has been growing in many quarters as to the state of Formula One and the prospects for the coming season, and as a result the teams’ association has pressed the FIA to act immediately to resolve the problem.

Alongside sensible safety related proposals that will see the use of ‘outboard’ mirrors – those mounted on side pod air deflectors as used by the likes of Ferrari – banned from the Chinese Grand Prix onwards, we have learned that this weekend’s Malaysian Grand Prix at the Sepang circuit will also feature some radical changes.

We have learned that, under the new rules, the chief steward reserves the right to call any car into the pits, at any time, and insist they take a ten second stop go penalty at his discretion; this is intended to restore the much missed ‘passing in the pits’ that the supporters of refuelling, now banned for 2010, are clamouring for the return of.

In an effort to help the newer teams, and to add to the action, drivers from HRT, Lotus and Virgin – plus any who qualify more than five seconds away from the pole position time – will have to complete two laps less than the rest; clearly, this will shake up the finishing order a great deal and give those who are missing the endless overtaking for which F1 is famed something to look forward to.

In another somewhat controversial move, although we have no confirmation of this, it is said that any team mate of Michael Schumacher will be required to make a pit stop at least three seconds slower than his team can actually manage in order to give the veteran driver a chance, and should he remain stuck behind a car on track for more than three laps that car will be required to discreetly move over and let him past. It is thought that this will increase viewing figures considerably.

We expect these new rules to be confirmed imminently, although rumours that qualifying will be decided on the results of a drivers Sudoku contest are thought to be wide of the mark.
Bron: http://formula-1.updatesp(...)ed-by-FOTA/view.html
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 1 april 2010 @ 12:19:25 #191
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79825379
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
De FOTA laat er geen gras over groeien zeg:
[..]

Bron: http://formula-1.updatesp(...)ed-by-FOTA/view.html
Dat van die spiegels is overigens wel echt waar
Please, make yourself uncomfortable.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 april 2010 @ 12:28:14 #192
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79825684
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:19 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Dat van die spiegels is overigens wel echt waar
Uhuh. Hij is wel leuk verzonnen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79839981
quote:
Op donderdag 1 april 2010 07:54 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit??
Bijna ieder team heeft toch bijna iedere race aanpassingen om aerodynamisch voordeel te behalen??
Er is een homologatie van het chassis. Dus ze mogen wel verbeteringen toepassen, maar sommige dingen mogen ze niet zomaar aanpassen. Iets wat andere teams ongetwijfeld goed in de gaten gaan houden. En dan met name hun voornaamste concurrenten Lotus en HRT.
pi_79840010
quote:
Michelin close to Formula 1 return

Michelin is closing in on a deal to return to Formula 1 next year, AUTOSPORT has learned, but it may not be as a standard tyre supplier.

Although no final decision has been made, sources have revealed that the French tyre manufacturer is in advanced negotiations with the FIA about the terms of a return for the first time since it quit at the end of 2006.

It is believed that an announcement confirming Michelin's comeback could be made as soon as this month.

Current standard tyre supplier Bridgestone is leaving F1 at the end of this season, with the Japanese company's board deciding that it does not benefit enough to justify its investment in the sport.

Although a replacement standard tyre supplier would require the FIA to go through an official tender process, it is believed there is a chance the governing body will simply open up the entry criteria to allow any qualified manufacturer in - reigniting an F1 tyre war.

Should Michelin give the green light to return, then it could be against other tyre manufacturers such as Hankook and Kumho who have also been linked with a move into F1.

Michelin's last spell in F1 was from 2001 until 2006 – when it enjoyed world title success with Renault but also endured its fair share of controversy, including being forced to withdraw from the 2005 United States Grand Prix on safety grounds.

Michelin was not interested in becoming the sole tyre supplier when the tender process was opened for 2008 – believing it vital that the company faced competition if it was to invest in F1.

Earlier this month Michelin's managing partner Jean-Dominique Senard told the Bloomberg news agency that the French company was open to a move back to F1 if the sport could prove its environmental credentials.

"We might consider returning but there are some very clear conditions," he said.
  donderdag 1 april 2010 @ 18:52:29 #195
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_79840422
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:38 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Er is een homologatie van het chassis. Dus ze mogen wel verbeteringen toepassen, maar sommige dingen mogen ze niet zomaar aanpassen. Iets wat andere teams ongetwijfeld goed in de gaten gaan houden. En dan met name hun voornaamste concurrenten Lotus en HRT.
Nu ja, ze moeten misschien een nieuwe crashtest moeten ondergaan. Maar als ze met het nieuwe chassis ook sneller gaan dan is dat toch gewoon 100% legaal?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_79840831
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
De FOTA laat er geen gras over groeien zeg:
[..]

Bron: http://formula-1.updatesp(...)ed-by-FOTA/view.html
Ik dacht eerst WTF dit kán niet waar zijn!!!!!

En toen dacht ik, wacht eens, het is 1 april
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79840836
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:52 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Nu ja, ze moeten misschien een nieuwe crashtest moeten ondergaan. Maar als ze met het nieuwe chassis ook sneller gaan dan is dat toch gewoon 100% legaal?
Dat weet ik ook niet precies. Weet wel dat ze voor deze wijziging toestemming aan de FIA moesten vragen. Dus er zullen toch wel bepaalde voorwaarden aanhangen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 april 2010 @ 19:18:04 #198
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79841344
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik dacht eerst WTF dit kán niet waar zijn!!!!!

En toen dacht ik, wacht eens, het is 1 april
Je bent er vol ingetrapt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79841476
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Je bent er vol ingetrapt
Nogal ja !

Ik zat hardop te WTF-en toen ik het las, dit kun je niet menen WTF

!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 1 april 2010 @ 20:27:43 #200
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79844151
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:21 schreef vosss het volgende:

[..]

Nogal ja !

Ik zat hardop te WTF-en toen ik het las, dit kun je niet menen WTF

!
De bron is nou ook niet bepaald ... :P
Please, make yourself uncomfortable.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 april 2010 @ 22:19:34 #201
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79849229
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79849847
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:04 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet precies. Weet wel dat ze voor deze wijziging toestemming aan de FIA moesten vragen. Dus er zullen toch wel bepaalde voorwaarden aanhangen.
Langer chassis, meer gewicht. Het zal eerder een negatieve invloed op de prestaties hebben dan een betere. Behalve dan dat ze dan iig niet een gebrek aan brandstof zullen hebben als reden voor het uitvallen. Of die auto überhaupt ooit een race uit gaat rijden is natuurlijk een ander verhaal
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_79854382
quote:
Hij staat in een priveforum Verplaatst naar mod forum, of staat ie in het keldertje?

Oh, doet t alweer..
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 april 2010 @ 00:10:22 #204
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79854416
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:09 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Hij staat in een priveforum Verplaatst naar mod forum, of staat ie in het keldertje?

Oh, doet t alweer..
Klopt, ik had m ff teruggehaald om een klein foutje te herstellen
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')