abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 april 2010 @ 22:19:34 #201
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79849229
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79849847
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:04 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet precies. Weet wel dat ze voor deze wijziging toestemming aan de FIA moesten vragen. Dus er zullen toch wel bepaalde voorwaarden aanhangen.
Langer chassis, meer gewicht. Het zal eerder een negatieve invloed op de prestaties hebben dan een betere. Behalve dan dat ze dan iig niet een gebrek aan brandstof zullen hebben als reden voor het uitvallen. Of die auto überhaupt ooit een race uit gaat rijden is natuurlijk een ander verhaal
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_79854382
quote:
Hij staat in een priveforum Verplaatst naar mod forum, of staat ie in het keldertje?

Oh, doet t alweer..
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 april 2010 @ 00:10:22 #204
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79854416
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:09 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Hij staat in een priveforum Verplaatst naar mod forum, of staat ie in het keldertje?

Oh, doet t alweer..
Klopt, ik had m ff teruggehaald om een klein foutje te herstellen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:55:40 #205
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79912128
Ik had trouwens een ideetje om de training spannender te maken:

Gewoon het gemiddelde nemen van al je snelste tijden. Dan moet je dus elk deel van de kwalificatie voluit gaan. Nu zie je dat veel teams het rustig aan doen in het begin. Je krijgt alleen wel een probleem als het gaat regenen in Q2/Q3
The line is a dot to you!
pi_79913731
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:55 schreef kepler het volgende:
Ik had trouwens een ideetje om de training spannender te maken:

Gewoon het gemiddelde nemen van al je snelste tijden. Dan moet je dus elk deel van de kwalificatie voluit gaan. Nu zie je dat veel teams het rustig aan doen in het begin. Je krijgt alleen wel een probleem als het gaat regenen in Q2/Q3
En waarom zou de training daar spannender van worden
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:50:50 #207
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79913997
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:43 schreef Tarabass het volgende:

[..]

En waarom zou de training daar spannender van worden
Omdat ze dan elke sessie voor de snelste tijd gaan ipv binnen de top 17/10 proberen te eindigen Nu heb ik het idee dat veel coureurs, zeker in de eerste sessie, gewoon op 90% van hun snelheid rijden omdat ze weten dat ze het toch wel halen (uitzonderingen daar gelaten )
The line is a dot to you!
pi_79914102
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:50 schreef kepler het volgende:

[..]

Omdat ze dan elke sessie voor de snelste tijd gaan ipv binnen de top 17/10 proberen te eindigen Nu heb ik het idee dat veel coureurs, zeker in de eerste sessie, gewoon op 90% van hun snelheid rijden omdat ze weten dat ze het toch wel halen (uitzonderingen daar gelaten )
Nogmaals, wat heeft dit met de trainingen te maken
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:16:26 #209
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79914826
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:53 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Nogmaals, wat heeft dit met de trainingen te maken
ja ok, ik bedoel dus kwalificatie
The line is a dot to you!
pi_79915247
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:16 schreef kepler het volgende:

[..]

ja ok, ik bedoel dus kwalificatie
Aha, ik dacht al dat mijn biertje niet goed gevallen was

Opzich zit er wat in, al denk ik niet dat nu de teams zo dicht bij elkaar liggen er veel op 90% rijden. Misschien in het begin om banden te sparen, maar dat is mijns inziens volkomen terecht. Ook wachten ze nu langer met de baan opgaan en we hebben gezien wat dat vandaag opleverde. Nogmaals, ik vind het een leuk en goed idee. Maar dan moet de bandenregel wel afgeschaft worden. Waar ik ook helemaal voor ben gezien de laatste race. Maar zolang de bandenregel er is, kan je niet van auto's die harder kunnen (en dus de banden harder van slijten) verwachten dat zij hun banden maar even oprijden voor de race. Het is trouwens tijdens de race ook niet gebruikelijk continu te trappen..
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:32:05 #211
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79915380
quote:
Het is trouwens tijdens de race ook niet gebruikelijk continu te trappen..
Daar wil ik dus vanaf Gewoon de coureurs 'dwingen' om continue op de grens te rijden
The line is a dot to you!
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:33:09 #212
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79915419
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Daar wil ik dus vanaf Gewoon de coureurs 'dwingen' om continue op de grens te rijden
hoe wil je dat doen dan?
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:35:41 #213
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79915512
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:33 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

hoe wil je dat doen dan?
Nou bv dus zorgen dat ze in de kwalificatie dus elke sessie een snelle tijd moeten neerzetten

De race zelf is op deze manier niks aan te doen natuurlijk
The line is a dot to you!
pi_79915541
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Daar wil ik dus vanaf Gewoon de coureurs 'dwingen' om continue op de grens te rijden
Juist het heel houden en besparen van je resources is wat ik mooi vind. Vooral in de rally en F1 is goed te merken waar dan de kwaliteit van een rijder ligt. Hard rijden kunnen we allemaal wel. Kwestie van gas geven
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:36:42 #215
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79915543
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:35 schreef kepler het volgende:

[..]

Nou bv dus zorgen dat ze in de kwalificatie dus elke sessie een snelle tijd moeten neerzetten

De race zelf is op deze manier niks aan te doen natuurlijk
nee, vroeg me al af hoe je dat in de race zou willen gaan doen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79915588
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:35 schreef kepler het volgende:

[..]

Nou bv dus zorgen dat ze in de kwalificatie dus elke sessie een snelle tijd moeten neerzetten

De race zelf is op deze manier niks aan te doen natuurlijk
Maar als ze het redden met de ene helft op 90% en de andere helft op 100%, gaan ze dan toch gewoon continu op 95% rijden. Rijden ze nog vooraan
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:39:06 #217
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79915622
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:36 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Juist het heel houden en besparen van je resources is wat ik mooi vind. Vooral in de rally en F1 is goed te merken waar dan de kwaliteit van een rijder ligt. Hard rijden kunnen we allemaal wel. Kwestie van gas geven
Nee vind ik juist niet, zeker niet bij de F1. Heel houden is belangrijk bij bv Le Mans. Bij de F1 moet je gewoon zo snel mogelijk gaan, niks banden sparen

Het hoort er natuurlijk wel bij, maar het moet niet gaan overheersen...
The line is a dot to you!
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:43:24 #218
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79915749
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:38 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Maar als ze het redden met de ene helft op 90% en de andere helft op 100%, gaan ze dan toch gewoon continu op 95% rijden. Rijden ze nog vooraan
Maar nu kan je dus met een relatief langzame tijd door Q1 heen komen, om in Q3 echt je best te gaan doen. Dat ga je dan tegen. Iedereen moet gewoon een snelle tijd rijden, ook in Q1, om kans te maken op pole in Q3
The line is a dot to you!
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:44:22 #219
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79915770
Maar goed, het is maar een idee
The line is a dot to you!
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:51:22 #220
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79915969
Nu zit er een goeie spanningsopbouw in. Vind het een goed format zo, afgezien van de bandenregel.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_79919002
Vind je? Doe mij maar gewoon een uur zoveel je wil racen in quali trim en daarna lekker race trim voor de race.

Vandaag trouwens voor het eerst sinds tijden weer eens rtl7 gekeken omdat de bbc geen herhaling had maar mijn god die Mol word steeds erger Wat een onzin kraamt die kerel uit zeg. Was haast blij toen het over was. Die dude die bij Martin zit is ook niet alles (mogen ze van mij trouwens ook wegschoppen bij zijn geschreeuw bij ieder pietluttig dingetje dat er gebeurd, Martin is toch veel cooler, lekker relaxed en af en toe een sarcastische opmerking maken) maar Mol die slaat alles.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_79919206
Ik kijk de race eik altijd Olav en alleen als reclame is en de nabeschouwing en voorbeschouwing op BBC.

Ik vind Jake wel een tof kereltje. Die is volgens mij ook heul zo oud nog niet, is het wel?
Tof baantje iig
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79919776
Grappig mannetje ja
http://twitpic.com/1cvd3k

Vind iedereen wel goed bij BBC. Die Ted Kravitz was ook wel grappig vandaag.
Where facts are few, experts are many.
  zondag 4 april 2010 @ 08:02:36 #224
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_79924904
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:30 schreef vosss het volgende:
Die is volgens mij ook heul zo oud nog niet, is het wel?
1978 Jonkie dus
Calm down, please!
  zondag 4 april 2010 @ 08:46:46 #225
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79925075
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Kill_em_all het volgende:
Vind je? Doe mij maar gewoon een uur zoveel je wil racen in quali trim en daarna lekker race trim voor de race.

Vandaag trouwens voor het eerst sinds tijden weer eens rtl7 gekeken omdat de bbc geen herhaling had maar mijn god die Mol word steeds erger Wat een onzin kraamt die kerel uit zeg. Was haast blij toen het over was. Die dude die bij Martin zit is ook niet alles (mogen ze van mij trouwens ook wegschoppen bij zijn geschreeuw bij ieder pietluttig dingetje dat er gebeurd, Martin is toch veel cooler, lekker relaxed en af en toe een sarcastische opmerking maken) maar Mol die slaat alles.
mol is juist geweldig OMDAT hij al die onzin tussendoor uitkraamt
ik heb vorige week s'morgens op de bbc gekeken en s'middags op rtl, maar als die geen reclame zouden hebben keek ik daar altijd.
brundle is ook goed, maar de stem van ollie hoort er eigenlijk toch wel bij
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 4 april 2010 @ 09:13:36 #226
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79925259
quote:
Op zondag 4 april 2010 08:46 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

mol is juist geweldig OMDAT hij al die onzin tussendoor uitkraamt
ik heb vorige week s'morgens op de bbc gekeken en s'middags op rtl, maar als die geen reclame zouden hebben keek ik daar altijd.
brundle is ook goed, maar de stem van ollie hoort er eigenlijk toch wel bij
Mol is altijd lekker enthousiast, maar maakt wel eens wat foutjes ja
Maar op de BBC halen ze ook regelmatig wagens door elkaar volgens mij
The line is a dot to you!
  zondag 4 april 2010 @ 09:15:12 #227
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79925273
quote:
Op zondag 4 april 2010 09:13 schreef kepler het volgende:

[..]

Mol is altijd lekker enthousiast, maar maakt wel eens wat foutjes ja
Maar op de BBC halen ze ook regelmatig wagens door elkaar volgens mij
idd, en murray walker was qua foutjes nog erger als mol en daar vond ook niemand het erg bij
snap dat gezeik op olav nooit
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 4 april 2010 @ 09:16:48 #228
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79925284
quote:
Op zondag 4 april 2010 09:15 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

idd, en murray walker was qua foutjes nog erger als mol en daar vond ook niemand het erg bij
snap dat gezeik op olav nooit
De enige die ik bijna nooit op foutjes betrapte waren de gasten bij SpeedTV, verder kijk ik de voorbeschouwing op BBC en de race gewoon bij Olav
The line is a dot to you!
  zondag 4 april 2010 @ 09:38:42 #229
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79925472
quote:
Starttijd Australische GP verandert waarschijnlijk
04 april 2010

De Grand Prix van Australië zal volgend jaar naar alle waarschijnlijkheid eerder beginnen dan de afgelopen twee jaar, toen de race om 17.00 uur lokale tijd van start ging. De FIA heeft gemeten hoeveel licht er nog was tegen het einde van de race, en uit deze metingen bleek dat het eigenlijk al te donker was om veilig te racen.

"In Australië was het aan het einde van de race zeker te donker. De FIA heeft dit gemeten en voor volgend jaar zullen er zeker maatregelen worden genomen. Er zijn inmiddels minimale eisen aan licht ingevoerd", vertelde zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher. Robert Kubica had nog wel een idee om de race op een gunstig tijdstip voor de Europeanen te behouden: "Wat mij betreft racen we op zondagochtend, wanneer het in Europa zaterdagavond is."
nee, niet op zaterdag avond
waarom niet gewoon weer de normale tijd, waarbij je rechtrsreeks vanuit de kroeg de race kon kijken
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 4 april 2010 @ 09:42:24 #230
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79925517
quote:
Op zondag 4 april 2010 09:15 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

idd, en murray walker was qua foutjes nog erger als mol en daar vond ook niemand het erg bij
snap dat gezeik op olav nooit
Haha, en net denkt Martin Brundle dat Button Hamilton is
The line is a dot to you!
  zondag 4 april 2010 @ 11:38:31 #231
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_79927592
Alonso out
  zondag 4 april 2010 @ 11:57:28 #232
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79928004
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:38 schreef THEFXR het volgende:
Alonso out
je zit in het verkeerde topic
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 4 april 2010 @ 12:15:29 #233
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_79928386
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:57 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

je zit in het verkeerde topic
sorry
  zondag 4 april 2010 @ 13:04:03 #234
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79929633
Brundle heeft zo ongelovelijk veel inzicht in de sport die ziet alles en trekt zelden verkeerde conclusies. Olav Mol is prettig om naar te luisteren, maar ik zweer bij de expertise en insights van de BBC.

Een presentator die goeie vragen stelt
Een teambaas die geen blad voor de mond neemt
Coulthard die precies weet hoe het in de F1 werkt
Martin Brundle idem
en Leggard die precies zegt wat je ziet
Please, make yourself uncomfortable.
  zondag 4 april 2010 @ 13:06:48 #235
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_79929703
RTL begint me ook steeds meer tegen te staan, zeker nu Mol niet meer op locatie is.
  zondag 4 april 2010 @ 13:07:46 #236
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79929721
Button aanzien voor Hamilton is wel een verkeerde conclusie

Ik vind beide zenders wel leuk om te kijken, Olav heb ik in tegenstelling tot veel anderen geen problemen mee
The line is a dot to you!
  zondag 4 april 2010 @ 13:08:02 #237
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79929732
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:04 schreef bodylotion het volgende:
Brundle heeft zo ongelovelijk veel inzicht in de sport die ziet alles en trekt zelden verkeerde conclusies. Olav Mol is prettig om naar te luisteren, maar ik zweer bij de expertise en insights van de BBC.

Een presentator die goeie vragen stelt
Een teambaas die geen blad voor de mond neemt
Coulthard die precies weet hoe het in de F1 werkt
Martin Brundle idem
en Leggard die precies zegt wat je ziet
dat is absoluut waar, bbc heeft een geweldig team
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79929872
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:06 schreef CloseToTheEdge het volgende:
RTL begint me ook steeds meer tegen te staan, zeker nu Mol niet meer op locatie is.
Bah, en die walgelijke reclames Het leek zelfs alsof er twee keer reclame voorbij kwam in 2 laps. Dat uitgerekend tijdens de spannende momenten
  zondag 4 april 2010 @ 13:26:59 #239
295251 SjaakVilleneuve
Sjaak Attack!
pi_79930284
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:04 schreef bodylotion het volgende:
Brundle heeft zo ongelovelijk veel inzicht in de sport die ziet alles en trekt zelden verkeerde conclusies. Olav Mol is prettig om naar te luisteren, maar ik zweer bij de expertise en insights van de BBC.

Een presentator die goeie vragen stelt
Een teambaas die geen blad voor de mond neemt
Coulthard die precies weet hoe het in de F1 werkt
Martin Brundle idem
en Leggard die precies zegt wat je ziet
Eddie Jordan's shirt vs the world, all the way
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  zondag 4 april 2010 @ 14:07:15 #240
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79931591
quote:
Op zondag 4 april 2010 09:16 schreef kepler het volgende:

[..]

De enige die ik bijna nooit op foutjes betrapte waren de gasten bij SpeedTV, verder kijk ik de voorbeschouwing op BBC en de race gewoon bij Olav
ik zit nou de herhaling te kijken op rtl en ik moet zeggen dat ik ook weer om ben, kijk voortaan ook weer rtl
olav hoort er echt gewoon bij
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79933399
Olav moet oprotten Leuk dat ie enthousiast is, maar echt zinnig commentaar komt er niet uit. Het is vooral constant zijn eigen nogal zwakke mening die die loopt te schreeuwen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_80007021
quote:
Formule 1-baas Ecclestone: 'Er moet iets gebeuren' Tell-a-Friend print nieuwsartikel

Dat de races in Australië en Maleisië interessanter waren dan de Grand Prix van Bahrein is volgens Formule 1-supremo Bernie Ecclestone enkel te danken aan de regen.

'We hebben geluk gehad dat het weer voor spektakel heeft gezorgd,' zegt Ecclestone. 'Daar mogen we echter niet van afhankelijk zijn om de sport aantrekkelijk te houden. Er moet iets gebeuren. Voor het eerst zijn ook de teams zich daarvan bewust.'

Volgens Ecclestone zijn niet direct drastische maatregelen nodig, zoals het omkeren van de startopstelling. 'We moeten simpelweg het inhalen bevorderen,' aldus Ecclestone. 'Bijvoorbeeld door de voorvleugels smaller te maken en de dubbele diffusers af te schaffen.'

Als zelfs dat niet helpt, heeft Ecclestone nog een radicaler voorstel achter de hand: 'Waarom laten we geen lootjes trekken door een aantrekkelijke dame om de top tien van de startgrid te bepalen?'
Eindelijk eens een goed idee van meneer Ecclestone
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80023024
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:26 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Eddie Jordan's shirt vs the world, all the way
Ook het naprogramma van BBC nog gezien? Zaten ze Eddie weer te pesten over ze sweaty shirt van de dag ervoor..
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef vosss het volgende:
Eindelijk eens een goed idee van meneer Ecclestone
Of de coureurs moeten darten, en dichtste bij de bull staat op pole.. Oh wacht, het gaat natuurlijk om die dame
Where facts are few, experts are many.
pi_80070879
Er komt een nieuwe F1 manager game uit.
http://www.virtualr.net/p(...)first-video-trailer/

Hij is dan wel niet met FIA-licentie e.d. Maar dat kun je allemaal wel zelf aanpassen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_80071171
quote:
Op donderdag 8 april 2010 03:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er komt een nieuwe F1 manager game uit.
http://www.virtualr.net/p(...)first-video-trailer/

Hij is dan wel niet met FIA-licentie e.d. Maar dat kun je allemaal wel zelf aanpassen.
ben benieuwd of het ook daadwerkelijk wat wordt
pi_80095578
quote:
Ecclestone wil Formule 1 in Rusland
Bernie Ecclestone bezorgt Europese circuitbazen slapeloze nachten. Het commerciële brein van de Formule 1 wil naast New York ook Rusland toevoegen aan de kalender.

Om ruimte te maken voor de nieuwe Grands Prix, moeten waarschijnlijk traditionele circuits het veld ruimen. Onder meer de races in Spanje en Turkije staan ter discussie.

"We gaan zeker een paar circuits verliezen", zegt Ecclestone. "Maar sommige races kunnen we makkelijk missen. Binnen enkele maanden nemen we een beslissing."

Stratenraces
Ecclestone wil graag meer stratenraces op de kalender. Het liefst op locaties die tot de verbeelding spreken. Zo wil hij in 2012 een race houden in New Jersey, met op de achtergrond de skyline van Manhattan.

De commerciële baas van de Formule 1 heeft hiervoor al drie mogelijke locaties gespot. Een jaar later moet de eerste Grand Prix van Rusland plaatsvinden. Als gastheer hiervoor denkt Ecclestone aan Moskou of Sochi, de mondaine badplaats waar in 2014 de Olympische Winterspelen worden gehouden.

Zowel Amerika als Rusland is een lucratieve markt voor de Formule 1, omdat de sport daar nog flink kan groeien.
pi_80095773
Barcelona Istanbul vind ik persoonlijk wat minder, maar dat is dan ook omdat het een leuk circuit is om zelf op te rijden..
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:39:07 #248
34586 kepler
No bounce, no play
pi_80104487
Een GP bij New York lijkt me echt fantastisch
The line is a dot to you!
pi_80106298
Een GP bij New York lijkt me helemaal niets... alleen een race door de straten IN New York (Manhattan) lijkt me wel tof...
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:17:05 #250
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_80113038
Ik wil dit seizoen met een paar jongens naar Hockenheim, zijn hier mensen die daar wel eens bi j een Grand Prix geweest zijn? Ik weet niet zo goed welke kaarten ik moet kopen
Please, make yourself uncomfortable.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')