Mol is altijd lekker enthousiast, maar maakt wel eens wat foutjes jaquote:Op zondag 4 april 2010 08:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mol is juist geweldig OMDAT hij al die onzin tussendoor uitkraamt![]()
ik heb vorige week s'morgens op de bbc gekeken en s'middags op rtl, maar als die geen reclame zouden hebben keek ik daar altijd.
brundle is ook goed, maar de stem van ollie hoort er eigenlijk toch wel bij
idd, en murray walker was qua foutjes nog erger als mol en daar vond ook niemand het erg bijquote:Op zondag 4 april 2010 09:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Mol is altijd lekker enthousiast, maar maakt wel eens wat foutjes ja
Maar op de BBC halen ze ook regelmatig wagens door elkaar volgens mij
De enige die ik bijna nooit op foutjes betrapte waren de gasten bij SpeedTV, verder kijk ik de voorbeschouwing op BBC en de race gewoon bij Olavquote:Op zondag 4 april 2010 09:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd, en murray walker was qua foutjes nog erger als mol en daar vond ook niemand het erg bij![]()
snap dat gezeik op olav nooit
nee, niet op zaterdag avondquote:Starttijd Australische GP verandert waarschijnlijk
04 april 2010
De Grand Prix van Australië zal volgend jaar naar alle waarschijnlijkheid eerder beginnen dan de afgelopen twee jaar, toen de race om 17.00 uur lokale tijd van start ging. De FIA heeft gemeten hoeveel licht er nog was tegen het einde van de race, en uit deze metingen bleek dat het eigenlijk al te donker was om veilig te racen.
"In Australië was het aan het einde van de race zeker te donker. De FIA heeft dit gemeten en voor volgend jaar zullen er zeker maatregelen worden genomen. Er zijn inmiddels minimale eisen aan licht ingevoerd", vertelde zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher. Robert Kubica had nog wel een idee om de race op een gunstig tijdstip voor de Europeanen te behouden: "Wat mij betreft racen we op zondagochtend, wanneer het in Europa zaterdagavond is."
Haha, en net denkt Martin Brundle dat Button Hamilton isquote:Op zondag 4 april 2010 09:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd, en murray walker was qua foutjes nog erger als mol en daar vond ook niemand het erg bij![]()
snap dat gezeik op olav nooit
dat is absoluut waar, bbc heeft een geweldig teamquote:Op zondag 4 april 2010 13:04 schreef bodylotion het volgende:
Brundle heeft zo ongelovelijk veel inzicht in de sport die ziet alles en trekt zelden verkeerde conclusies. Olav Mol is prettig om naar te luisteren, maar ik zweer bij de expertise en insights van de BBC.
Een presentator die goeie vragen stelt
Een teambaas die geen blad voor de mond neemt
Coulthard die precies weet hoe het in de F1 werkt
Martin Brundle idem
en Leggard die precies zegt wat je ziet
Bah, en die walgelijke reclamesquote:Op zondag 4 april 2010 13:06 schreef CloseToTheEdge het volgende:
RTL begint me ook steeds meer tegen te staan, zeker nu Mol niet meer op locatie is.
Eddie Jordan's shirt vs the world, all the wayquote:Op zondag 4 april 2010 13:04 schreef bodylotion het volgende:
Brundle heeft zo ongelovelijk veel inzicht in de sport die ziet alles en trekt zelden verkeerde conclusies. Olav Mol is prettig om naar te luisteren, maar ik zweer bij de expertise en insights van de BBC.
Een presentator die goeie vragen stelt
Een teambaas die geen blad voor de mond neemt
Coulthard die precies weet hoe het in de F1 werkt
Martin Brundle idem
en Leggard die precies zegt wat je ziet
ik zit nou de herhaling te kijken op rtl en ik moet zeggen dat ik ook weer om ben, kijk voortaan ook weer rtlquote:Op zondag 4 april 2010 09:16 schreef kepler het volgende:
[..]
De enige die ik bijna nooit op foutjes betrapte waren de gasten bij SpeedTV, verder kijk ik de voorbeschouwing op BBC en de race gewoon bij Olav
Eindelijk eens een goed idee van meneer Ecclestonequote:Formule 1-baas Ecclestone: 'Er moet iets gebeuren' Tell-a-Friend print nieuwsartikel
Dat de races in Australië en Maleisië interessanter waren dan de Grand Prix van Bahrein is volgens Formule 1-supremo Bernie Ecclestone enkel te danken aan de regen.
'We hebben geluk gehad dat het weer voor spektakel heeft gezorgd,' zegt Ecclestone. 'Daar mogen we echter niet van afhankelijk zijn om de sport aantrekkelijk te houden. Er moet iets gebeuren. Voor het eerst zijn ook de teams zich daarvan bewust.'
Volgens Ecclestone zijn niet direct drastische maatregelen nodig, zoals het omkeren van de startopstelling. 'We moeten simpelweg het inhalen bevorderen,' aldus Ecclestone. 'Bijvoorbeeld door de voorvleugels smaller te maken en de dubbele diffusers af te schaffen.'
Als zelfs dat niet helpt, heeft Ecclestone nog een radicaler voorstel achter de hand: 'Waarom laten we geen lootjes trekken door een aantrekkelijke dame om de top tien van de startgrid te bepalen?'
Ook het naprogramma van BBC nog gezien?quote:Op zondag 4 april 2010 13:26 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Eddie Jordan's shirt vs the world, all the way
Of de coureurs moeten darten, en dichtste bij de bull staat op pole.. Oh wacht, het gaat natuurlijk om die damequote:Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef vosss het volgende:
Eindelijk eens een goed idee van meneer Ecclestone
ben benieuwd of het ook daadwerkelijk wat wordtquote:Op donderdag 8 april 2010 03:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er komt een nieuwe F1 manager game uit.
http://www.virtualr.net/p(...)first-video-trailer/
Hij is dan wel niet met FIA-licentie e.d. Maar dat kun je allemaal wel zelf aanpassen.
quote:Ecclestone wil Formule 1 in Rusland
Bernie Ecclestone bezorgt Europese circuitbazen slapeloze nachten. Het commerciële brein van de Formule 1 wil naast New York ook Rusland toevoegen aan de kalender.
Om ruimte te maken voor de nieuwe Grands Prix, moeten waarschijnlijk traditionele circuits het veld ruimen. Onder meer de races in Spanje en Turkije staan ter discussie.
"We gaan zeker een paar circuits verliezen", zegt Ecclestone. "Maar sommige races kunnen we makkelijk missen. Binnen enkele maanden nemen we een beslissing."
Stratenraces
Ecclestone wil graag meer stratenraces op de kalender. Het liefst op locaties die tot de verbeelding spreken. Zo wil hij in 2012 een race houden in New Jersey, met op de achtergrond de skyline van Manhattan.
De commerciële baas van de Formule 1 heeft hiervoor al drie mogelijke locaties gespot. Een jaar later moet de eerste Grand Prix van Rusland plaatsvinden. Als gastheer hiervoor denkt Ecclestone aan Moskou of Sochi, de mondaine badplaats waar in 2014 de Olympische Winterspelen worden gehouden.
Zowel Amerika als Rusland is een lucratieve markt voor de Formule 1, omdat de sport daar nog flink kan groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |