abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 april 2010 @ 22:19:34 #201
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79849229
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79849847
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:04 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet precies. Weet wel dat ze voor deze wijziging toestemming aan de FIA moesten vragen. Dus er zullen toch wel bepaalde voorwaarden aanhangen.
Langer chassis, meer gewicht. Het zal eerder een negatieve invloed op de prestaties hebben dan een betere. Behalve dan dat ze dan iig niet een gebrek aan brandstof zullen hebben als reden voor het uitvallen. Of die auto überhaupt ooit een race uit gaat rijden is natuurlijk een ander verhaal
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_79854382
quote:
Hij staat in een priveforum Verplaatst naar mod forum, of staat ie in het keldertje?

Oh, doet t alweer..
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 april 2010 @ 00:10:22 #204
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79854416
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:09 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Hij staat in een priveforum Verplaatst naar mod forum, of staat ie in het keldertje?

Oh, doet t alweer..
Klopt, ik had m ff teruggehaald om een klein foutje te herstellen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:55:40 #205
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79912128
Ik had trouwens een ideetje om de training spannender te maken:

Gewoon het gemiddelde nemen van al je snelste tijden. Dan moet je dus elk deel van de kwalificatie voluit gaan. Nu zie je dat veel teams het rustig aan doen in het begin. Je krijgt alleen wel een probleem als het gaat regenen in Q2/Q3
The line is a dot to you!
pi_79913731
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:55 schreef kepler het volgende:
Ik had trouwens een ideetje om de training spannender te maken:

Gewoon het gemiddelde nemen van al je snelste tijden. Dan moet je dus elk deel van de kwalificatie voluit gaan. Nu zie je dat veel teams het rustig aan doen in het begin. Je krijgt alleen wel een probleem als het gaat regenen in Q2/Q3
En waarom zou de training daar spannender van worden
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:50:50 #207
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79913997
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:43 schreef Tarabass het volgende:

[..]

En waarom zou de training daar spannender van worden
Omdat ze dan elke sessie voor de snelste tijd gaan ipv binnen de top 17/10 proberen te eindigen Nu heb ik het idee dat veel coureurs, zeker in de eerste sessie, gewoon op 90% van hun snelheid rijden omdat ze weten dat ze het toch wel halen (uitzonderingen daar gelaten )
The line is a dot to you!
pi_79914102
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:50 schreef kepler het volgende:

[..]

Omdat ze dan elke sessie voor de snelste tijd gaan ipv binnen de top 17/10 proberen te eindigen Nu heb ik het idee dat veel coureurs, zeker in de eerste sessie, gewoon op 90% van hun snelheid rijden omdat ze weten dat ze het toch wel halen (uitzonderingen daar gelaten )
Nogmaals, wat heeft dit met de trainingen te maken
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:16:26 #209
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79914826
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:53 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Nogmaals, wat heeft dit met de trainingen te maken
ja ok, ik bedoel dus kwalificatie
The line is a dot to you!
pi_79915247
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:16 schreef kepler het volgende:

[..]

ja ok, ik bedoel dus kwalificatie
Aha, ik dacht al dat mijn biertje niet goed gevallen was

Opzich zit er wat in, al denk ik niet dat nu de teams zo dicht bij elkaar liggen er veel op 90% rijden. Misschien in het begin om banden te sparen, maar dat is mijns inziens volkomen terecht. Ook wachten ze nu langer met de baan opgaan en we hebben gezien wat dat vandaag opleverde. Nogmaals, ik vind het een leuk en goed idee. Maar dan moet de bandenregel wel afgeschaft worden. Waar ik ook helemaal voor ben gezien de laatste race. Maar zolang de bandenregel er is, kan je niet van auto's die harder kunnen (en dus de banden harder van slijten) verwachten dat zij hun banden maar even oprijden voor de race. Het is trouwens tijdens de race ook niet gebruikelijk continu te trappen..
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:32:05 #211
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79915380
quote:
Het is trouwens tijdens de race ook niet gebruikelijk continu te trappen..
Daar wil ik dus vanaf Gewoon de coureurs 'dwingen' om continue op de grens te rijden
The line is a dot to you!
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:33:09 #212
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79915419
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Daar wil ik dus vanaf Gewoon de coureurs 'dwingen' om continue op de grens te rijden
hoe wil je dat doen dan?
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:35:41 #213
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79915512
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:33 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

hoe wil je dat doen dan?
Nou bv dus zorgen dat ze in de kwalificatie dus elke sessie een snelle tijd moeten neerzetten

De race zelf is op deze manier niks aan te doen natuurlijk
The line is a dot to you!
pi_79915541
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Daar wil ik dus vanaf Gewoon de coureurs 'dwingen' om continue op de grens te rijden
Juist het heel houden en besparen van je resources is wat ik mooi vind. Vooral in de rally en F1 is goed te merken waar dan de kwaliteit van een rijder ligt. Hard rijden kunnen we allemaal wel. Kwestie van gas geven
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:36:42 #215
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79915543
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:35 schreef kepler het volgende:

[..]

Nou bv dus zorgen dat ze in de kwalificatie dus elke sessie een snelle tijd moeten neerzetten

De race zelf is op deze manier niks aan te doen natuurlijk
nee, vroeg me al af hoe je dat in de race zou willen gaan doen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79915588
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:35 schreef kepler het volgende:

[..]

Nou bv dus zorgen dat ze in de kwalificatie dus elke sessie een snelle tijd moeten neerzetten

De race zelf is op deze manier niks aan te doen natuurlijk
Maar als ze het redden met de ene helft op 90% en de andere helft op 100%, gaan ze dan toch gewoon continu op 95% rijden. Rijden ze nog vooraan
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:39:06 #217
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79915622
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:36 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Juist het heel houden en besparen van je resources is wat ik mooi vind. Vooral in de rally en F1 is goed te merken waar dan de kwaliteit van een rijder ligt. Hard rijden kunnen we allemaal wel. Kwestie van gas geven
Nee vind ik juist niet, zeker niet bij de F1. Heel houden is belangrijk bij bv Le Mans. Bij de F1 moet je gewoon zo snel mogelijk gaan, niks banden sparen

Het hoort er natuurlijk wel bij, maar het moet niet gaan overheersen...
The line is a dot to you!
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:43:24 #218
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79915749
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:38 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Maar als ze het redden met de ene helft op 90% en de andere helft op 100%, gaan ze dan toch gewoon continu op 95% rijden. Rijden ze nog vooraan
Maar nu kan je dus met een relatief langzame tijd door Q1 heen komen, om in Q3 echt je best te gaan doen. Dat ga je dan tegen. Iedereen moet gewoon een snelle tijd rijden, ook in Q1, om kans te maken op pole in Q3
The line is a dot to you!
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:44:22 #219
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79915770
Maar goed, het is maar een idee
The line is a dot to you!
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:51:22 #220
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79915969
Nu zit er een goeie spanningsopbouw in. Vind het een goed format zo, afgezien van de bandenregel.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_79919002
Vind je? Doe mij maar gewoon een uur zoveel je wil racen in quali trim en daarna lekker race trim voor de race.

Vandaag trouwens voor het eerst sinds tijden weer eens rtl7 gekeken omdat de bbc geen herhaling had maar mijn god die Mol word steeds erger Wat een onzin kraamt die kerel uit zeg. Was haast blij toen het over was. Die dude die bij Martin zit is ook niet alles (mogen ze van mij trouwens ook wegschoppen bij zijn geschreeuw bij ieder pietluttig dingetje dat er gebeurd, Martin is toch veel cooler, lekker relaxed en af en toe een sarcastische opmerking maken) maar Mol die slaat alles.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_79919206
Ik kijk de race eik altijd Olav en alleen als reclame is en de nabeschouwing en voorbeschouwing op BBC.

Ik vind Jake wel een tof kereltje. Die is volgens mij ook heul zo oud nog niet, is het wel?
Tof baantje iig
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79919776
Grappig mannetje ja
http://twitpic.com/1cvd3k

Vind iedereen wel goed bij BBC. Die Ted Kravitz was ook wel grappig vandaag.
Where facts are few, experts are many.
  zondag 4 april 2010 @ 08:02:36 #224
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_79924904
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:30 schreef vosss het volgende:
Die is volgens mij ook heul zo oud nog niet, is het wel?
1978 Jonkie dus
Calm down, please!
  zondag 4 april 2010 @ 08:46:46 #225
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79925075
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Kill_em_all het volgende:
Vind je? Doe mij maar gewoon een uur zoveel je wil racen in quali trim en daarna lekker race trim voor de race.

Vandaag trouwens voor het eerst sinds tijden weer eens rtl7 gekeken omdat de bbc geen herhaling had maar mijn god die Mol word steeds erger Wat een onzin kraamt die kerel uit zeg. Was haast blij toen het over was. Die dude die bij Martin zit is ook niet alles (mogen ze van mij trouwens ook wegschoppen bij zijn geschreeuw bij ieder pietluttig dingetje dat er gebeurd, Martin is toch veel cooler, lekker relaxed en af en toe een sarcastische opmerking maken) maar Mol die slaat alles.
mol is juist geweldig OMDAT hij al die onzin tussendoor uitkraamt
ik heb vorige week s'morgens op de bbc gekeken en s'middags op rtl, maar als die geen reclame zouden hebben keek ik daar altijd.
brundle is ook goed, maar de stem van ollie hoort er eigenlijk toch wel bij
blablablablablablablablablablablablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')