Langer chassis, meer gewicht. Het zal eerder een negatieve invloed op de prestaties hebben dan een betere. Behalve dan dat ze dan iig niet een gebrek aan brandstof zullen hebben als reden voor het uitvallen. Of die auto überhaupt ooit een race uit gaat rijden is natuurlijk een ander verhaalquote:Op donderdag 1 april 2010 19:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet precies. Weet wel dat ze voor deze wijziging toestemming aan de FIA moesten vragen. Dus er zullen toch wel bepaalde voorwaarden aanhangen.
Hij staat in een priveforumquote:Op donderdag 1 april 2010 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
2010 Formula 1 Petronas Malaysian Prix #1
Klopt, ik had m ff teruggehaald om een klein foutje te herstellenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:09 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hij staat in een priveforumVerplaatst naar mod forum, of staat ie in het keldertje?
Oh, doet t alweer..
En waarom zou de training daar spannender van wordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:55 schreef kepler het volgende:
Ik had trouwens een ideetje om de training spannender te maken:
Gewoon het gemiddelde nemen van al je snelste tijden. Dan moet je dus elk deel van de kwalificatie voluit gaan. Nu zie je dat veel teams het rustig aan doen in het begin. Je krijgt alleen wel een probleem als het gaat regenen in Q2/Q3
Omdat ze dan elke sessie voor de snelste tijd gaan ipv binnen de top 17/10 proberen te eindigenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:43 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En waarom zou de training daar spannender van worden
Nogmaals, wat heeft dit met de trainingen te makenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:50 schreef kepler het volgende:
[..]
Omdat ze dan elke sessie voor de snelste tijd gaan ipv binnen de top 17/10 proberen te eindigenNu heb ik het idee dat veel coureurs, zeker in de eerste sessie, gewoon op 90% van hun snelheid rijden omdat ze weten dat ze het toch wel halen (uitzonderingen daar gelaten
)
ja ok, ik bedoel dus kwalificatiequote:Op zaterdag 3 april 2010 20:53 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Nogmaals, wat heeft dit met de trainingen te maken
Aha, ik dacht al dat mijn biertje niet goed gevallen wasquote:
Daar wil ik dus vanafquote:Het is trouwens tijdens de race ook niet gebruikelijk continu te trappen..
hoe wil je dat doen dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Daar wil ik dus vanafGewoon de coureurs 'dwingen' om continue op de grens te rijden
Nou bv dus zorgen dat ze in de kwalificatie dus elke sessie een snelle tijd moeten neerzettenquote:
Juist het heel houden en besparen van je resources is wat ik mooi vind. Vooral in de rally en F1 is goed te merken waar dan de kwaliteit van een rijder ligt. Hard rijden kunnen we allemaal wel. Kwestie van gas gevenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Daar wil ik dus vanafGewoon de coureurs 'dwingen' om continue op de grens te rijden
nee, vroeg me al af hoe je dat in de race zou willen gaan doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Nou bv dus zorgen dat ze in de kwalificatie dus elke sessie een snelle tijd moeten neerzetten
De race zelf is op deze manier niks aan te doen natuurlijk
Maar als ze het redden met de ene helft op 90% en de andere helft op 100%, gaan ze dan toch gewoon continu op 95% rijden. Rijden ze nog vooraanquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Nou bv dus zorgen dat ze in de kwalificatie dus elke sessie een snelle tijd moeten neerzetten
De race zelf is op deze manier niks aan te doen natuurlijk
Nee vind ik juist niet, zeker niet bij de F1. Heel houden is belangrijk bij bv Le Mans. Bij de F1 moet je gewoon zo snel mogelijk gaan, niks banden sparenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:36 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Juist het heel houden en besparen van je resources is wat ik mooi vind. Vooral in de rally en F1 is goed te merken waar dan de kwaliteit van een rijder ligt. Hard rijden kunnen we allemaal wel. Kwestie van gas geven
Maar nu kan je dus met een relatief langzame tijd door Q1 heen komen, om in Q3 echt je best te gaan doen. Dat ga je dan tegen. Iedereen moet gewoon een snelle tijd rijden, ook in Q1, om kans te maken op pole in Q3quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:38 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Maar als ze het redden met de ene helft op 90% en de andere helft op 100%, gaan ze dan toch gewoon continu op 95% rijden. Rijden ze nog vooraan
1978quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:30 schreef vosss het volgende:
Die is volgens mij ook heul zo oud nog niet, is het wel?
mol is juist geweldig OMDAT hij al die onzin tussendoor uitkraamtquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Kill_em_all het volgende:
Vind je? Doe mij maar gewoon een uur zoveel je wil racen in quali trim en daarna lekker race trim voor de race.
Vandaag trouwens voor het eerst sinds tijden weer eens rtl7 gekeken omdat de bbc geen herhaling had maar mijn god die Mol word steeds ergerWat een onzin kraamt die kerel uit zeg. Was haast blij toen het over was. Die dude die bij Martin zit is ook niet alles (mogen ze van mij trouwens ook wegschoppen bij zijn geschreeuw bij ieder pietluttig dingetje dat er gebeurd, Martin is toch veel cooler, lekker relaxed en af en toe een sarcastische opmerking maken) maar Mol die slaat alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |