Das niet goed, daar Bernie ook niet blij mee zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 18:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Owjeej, maar hopen dat er niemand gewond is dan
Even tekstueel: wat een kutbericht zeg. 'Maar' schrijven waar het helemaal niet hoort, 'brandweer' als meervoud beschouwen enz...quote:Op zondag 21 maart 2010 18:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Owjeej, maar hopen dat er niemand gewond is dan
Het was een belgische sitequote:Op zondag 21 maart 2010 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Even tekstueel: wat een kutbericht zeg. 'Maar' schrijven waar het helemaal niet hoort, 'brandweer' als meervoud beschouwen enz...
Over de inhoud: ik hoop dat er geen slachtoffers zijn.
Ja, ik zag vanmiddag ook al een citaat dat jij had, van een Vlaamse sitequote:
Dat ze er naar gingen kijken. Niet dat ze ze moesten aanpassen toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik zag vanmiddag ook al een citaat dat jij had, van een Vlaamse site
Tip: zet er meteen een linkie bij hierHoef ik niet te zoeken.
Maar het nieuws over die 4 diffusers stond al op FOK!sport, al 2 dagen geleden
Oh jawelquote:Op zondag 21 maart 2010 22:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ze er naar gingen kijken. Niet dat ze ze moesten aanpassen toch?
jawel, maar nr2 is niet verplicht om nr3 er voorbij te laten gaanquote:Op zondag 21 maart 2010 22:54 schreef vosss het volgende:
Hallo als nummer 2 en nummer 1 eraf schieten dan mag nummer 3 gewoon inhalen hoor!
Wel je metafoor kloppend houdenquote:Op maandag 22 maart 2010 00:40 schreef vosss het volgende:
Het was een treintje, als de voorste 2 de apex wissel finaal missen me dunkt dat het achterste wagonnetje dan eenvoudig die twee voorbij steekt.
het gaat niet om de apex (of wisselquote:Op maandag 22 maart 2010 00:40 schreef vosss het volgende:
Het was een treintje, als de voorste 2 de apex finaal missen me dunkt dat het achterste wagonnetje dan eenvoudig die twee voorbij steekt.
Dan is het toch heel simpel er staan er 3 bij spoor A en willen naar spoor B... twee lopen er over het spoor en de derde (laatste) gaat over de voetgangersbrug.. als er dan stiekem een trein aankomt en persoon 1 & 2 proberen die terug te koppen, maar falen daarin... dan komt de derde uiteindelijk bij spoor B als eerste en mag dus blijven staan!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:21 schreef bodylotion het volgende:
[..]
het gaat niet om de apex (of wissel) missen, maar de baan afsnijden.
dus dat je op het station de rails oversteekt ipv er om heen te lopen van spoor A naar spoor B.. ofzo
Dat vind ik dan echt gaaf. Je maakt iets mee en je blijkt er behoorlijk in te zuigen om dan vervolgens ELKE kans die je krijgt telkens weer in die omstandigheden te gaan rijden. Gewoon net zo lang tot je er iet meer in zuigt en zelfs dan niet er mee stoppen maar vastberaden doorgaan tot je er niet alleen niet meer in zuigt, maar tot dat je het perfect beheerst.quote:Senna was ook een goede regenrijder. Iets wat hij al van jongs af geleerd had. Zijn eerste kart ervaring in de regen was een ramp. Sinds die dag ging de jonge Senna bij elke regenbui karten, tot hij de techniek van het regenrijden perfect beheerste. Iets wat hij voor zijn hele leven zou meedragen. De ervaring die hij in het karten opdeed kwam hem uiterst goed van pas bij het in de regen rijden met een F1-wagen. Een voorbeeld hiervan is de Europese Grand Prix van 1993 op Donington Park.
Senna reed dat jaar met de inferieure McLaren-Ford, een wagen die niet op kon tegen de Williams-Renault van Hill en Prost. Senna kwalificeerde zich als vierde. Aan het begin van de race regende het en Senna liet zich bij de start gemakkelijk inhalen. Tijdens de eerste ronde kwam hij echter sterk terug. Hij ging van vijfde positie naar eerste in acht kletsnatte bochten. De rest van de race reed Senna tactisch erg sterk. Zijn wagen reed als op rails, terwijl de anderen meer moeite moesten doen, zo leek. Hill werd tweede op meer dan anderhalve minuut, Prost werd derde op meer dan een ronde.
Toch wel grappig om te lezen dat Rosberg gewoon met slechts 70 euro op zak een casino binnen stapt.quote:Pokerkoning Rosberg wint 800 euro in Melbourne
Na een reis van 29 uur kwam Nico Rosberg om 8.00u lokale tijd aan in zijn hotel in Melbourne. De Duitser maakt zich daar op voor de tweede F1 Grand Prix van het seizoen, die komend weekend op het programma staat. Rosberg kreeg echter aan de receptie van zijn onderkomen te horen dat zijn kamer nog niet klaar was, en dat hij enkele uren diende te wachten: "Ze zeiden alleen maar: 'Sorry, maar uw kamer is nog niet klaar om erin te trekken', gaf Rosberg aan.
Vervolgens ging de Mercedes-coureur maar de stad in om de tijd te doden, en besloot in het casino te gaan pokeren. En met succes. Rosberg begon zijn ochtend met een inzet van zeventig euro, en keerde terug naar zijn hotel met ruim 800 euro. Een schijntje ten opzichte van zijn jaarsalaris, maar een prettig zakgeld voor de komende dagen...
Wint hij eens ietsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch wel grappig om te lezen dat Rosberg gewoon met slechts 70 euro op zak een casino binnen stapt.
Haha nice, mooi hotel ook dan waar hij verblijft (ws Crown)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch wel grappig om te lezen dat Rosberg gewoon met slechts 70 euro op zak een casino binnen stapt.
race is om 8 uur nieuwe tijd, klok gaat een uur vooruit, dus in de huidige tijd is de start om 7:00quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef vosss het volgende:
Zeg even in verband met de kwalificatie en/of de race dit weekend.
Gaat de klok niet voor of achteruit? en is dat van vrijdag op zaterdag, of zaterdag op zondag en hoelaat moet ik dan opstaan op de huidige tijd?
En de klok gaat vooruit toch, dus ik moet gewoon om 5 voor 7 opstaan zaterdag en zondagquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
Kwali begint om 07:00 wintertijd
Race begint om 08:00 zomertijd
De eerste race moet inderdaad Australie zijn, de laatste race maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
....
Ik vind zelf dat Japan de laatste race van het jaar moet zijn, en de eerste gewoon Australië
Japan inderdaad, dat is voor mij ook de echte afsluiterquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Brazilië laatste race van het jaar is niet echt een traditie hoor.
Openings en sluitingsraces van 1990 tot nu
2009: Australië - Abu Dhabi
2008: Australië - Brazilië
2007: Australié - brazilië
2006: Bahrain - Brazilië
2005: Australië - China
2004: Australië - Brazilië
2003: Australië - Japan
2002: Australië - Japan
2001: Australië - Japan
2000: Australië - Maleisië
1999: Australië - Japan
1998: Australië - Japan
1997: Australië - Europa (Jerez)
1996: Australië - Japan
1995: Brazilië - Australië
1994: Brazilië - Australië
1993: Zuid-Afrika - Australie
1992: Zuid-Afrika - Australië
1991: Verenigde Staten - Australië
1990: Verenigde Staten - AustralIë
Ik vind zelf dat Japan de laatste race van het jaar moet zijn, en de eerste gewoon Australië
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:41 schreef Meike26 het volgende:
Even 2 vraagjes aan de kenners:
1: Wat is de gemiddelde breedte van een pitstraat ?
2: Wat is de gemiddelde breedte van een pitbox (per team, ik ga uit van ca 18 meter breed ?)
Waarom ?
Puur voor de hobby ben ik bezig in Google Sketchup om een F1 waardig circuitpark te maken !
Hier een link naar een ander forum waar ik al wat werk gepost heb !
bronnen: http://colinwebdesign.co.uk/f1history/safety.htm en http://the-pit-lane.co.uk/ar/t4419.htmquote:pitlane minimum width extended to 12m
Het ziet er in ieder geval gaaf uit. Een circuit in paddenstoel vorm.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef Meike26 het volgende:
Ik snap wat je bedoelt en ik had er zelf ook wel een beetje m'n twijfels over, maar dit hoeft toch geen probleem te zijn? Het is tenslotte een binnenbocht waar het zo kort op elkaar zit ? Langs het hele circuit komen nog hekken, bandenstapels enz enz.
Maar ik wil dit topic niet verder vervuilen om het over m'n cicruit te hebben. Als ik weer een grote update heb, open ik misschien wel een apart topic in het DIG forum
quote:Fuel tank not big enough for Virgin to finish races
Virgin has been given a green light by the FIA to make a substantial change to its 2010 chassis.
Although the chassis is homologated for cost reasons and therefore not able to be modified, it has emerged that the new British team discovered that the fuel tank in the VR-01 car is not big enough.
In fact, with normal engine settings, the Cosworth-powered car - if sufficiently reliable - currently would not make it to the end of a race, according to Germany's Auto Motor und Sport.
It is believed Virgin has been permitted to make the change, which will not be ready for a few more events, on the grounds of the 'cost or reliability' test.
The magazine said the revised chassis, to require a longer underbody, new engine cover and other bodywork, should be ready to debut in Spain in early May.
The situation, however, has put on hold any other car improvements for Virgin, given that it would make little sense to introduce new bodywork now if it must be substantially revised for the new fuel tank package in Barcelona.
Auto Motor und Sport also reports that a tweaked diffuser is not the only altered piece on the 2010 McLaren in Melbourne this weekend.
The report said the FIA requested that the Woking based team also alter a blade dimension on its front wing.
Wat een sukkels bij Virgin, die zijn hun hele budget al in april kwijt zonder een tiende vooruitgangquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=361418
Was al voor Bahrein bekend, werd toen alleen ontkend door Virgin. Blijkt nu toch waar te zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:37 schreef Googolplexian het volgende:
Fuel tank not big enough for Virgin to finish races
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |