abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79413909
Las op een andere site dat alle activiteiten de komende week afgelast zijn op het circuit.
Geen idee welke dat waren, maargoed.

Ik neem aan dat ze de overige tunnels grondig inspecteren komende week om te kijken of daar geen problemen mee zijn
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 21 maart 2010 @ 19:06:27 #104
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79414608
quote:
Op zondag 21 maart 2010 18:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Owjeej, maar hopen dat er niemand gewond is dan
Das niet goed, daar Bernie ook niet blij mee zijn
The line is a dot to you!
pi_79415299
quote:
Op zondag 21 maart 2010 18:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Owjeej, maar hopen dat er niemand gewond is dan
Even tekstueel: wat een kutbericht zeg. 'Maar' schrijven waar het helemaal niet hoort, 'brandweer' als meervoud beschouwen enz...

Over de inhoud: ik hoop dat er geen slachtoffers zijn.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 21 maart 2010 @ 19:24:33 #106
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79415334
Dat ook natuurlijk, hopelijk geen slachtoffers
The line is a dot to you!
pi_79417582
quote:
Op zondag 21 maart 2010 19:23 schreef Sally het volgende:

[..]

Even tekstueel: wat een kutbericht zeg. 'Maar' schrijven waar het helemaal niet hoort, 'brandweer' als meervoud beschouwen enz...

Over de inhoud: ik hoop dat er geen slachtoffers zijn.
Het was een belgische site
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79418648
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Het was een belgische site
Ja, ik zag vanmiddag ook al een citaat dat jij had, van een Vlaamse site

Tip: zet er meteen een linkie bij hier Hoef ik niet te zoeken.

Maar het nieuws over die 4 diffusers stond al op FOK!sport, al 2 dagen geleden
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79427038
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:31 schreef Sally het volgende:

[..]

Ja, ik zag vanmiddag ook al een citaat dat jij had, van een Vlaamse site

Tip: zet er meteen een linkie bij hier Hoef ik niet te zoeken.

Maar het nieuws over die 4 diffusers stond al op FOK!sport, al 2 dagen geleden
Dat ze er naar gingen kijken. Niet dat ze ze moesten aanpassen toch?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79429018
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat ze er naar gingen kijken. Niet dat ze ze moesten aanpassen toch?
Oh jawel Zelfs de titel geeft het al weg;

Vier teams moeten diffuser aanpassen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79429179
Dan heb ik niks gezegd !

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 21 maart 2010 @ 22:37:19 #112
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79429325
ik zat zo IRL te kijken en daar schieten 2 vechtende rijders door in een chicane, nr 1 hoeft nr 2 er dan niet voorbij te laten maar maar stel in F1

is er een treintje van drie auto's.
nummer 2 valt nummer 1 aan, nummer 1 verdedigt en schiet daarbij rechtdoor de chicane ( a la Hamilton Spa 2008) maar nummer 2 remt ook te laat en schiet ook door. Nummer 3 zit daar vlak achter, en volgens de regels zal nummer 2 nummer 3 dan voorbij moeten laten gaan, maar hoe zit dat dan met nummer 1?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_79429474
Waarom moet nummer 2 nummer 3 voorbij laten gaan? Nummer 3 rijd er toch gewoon achter en nummer 2 heeft met het doorschieten niks gewonnen toch?

Denk eerder als dit gebeurd dat nummer 3 dan ineens op P1 ligt en die hoeft dan P2 en P3 niet voorbij te laten lijkt me zo )
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 21 maart 2010 @ 22:41:01 #114
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79429557
moet nr2 nr3 wel voor laten gaan? Toch alleen als hij een plek winst haalt door zijn actie? (of nr 3 moet ook een inhaal poging doen bij 2 op hetzelfde moment)
The line is a dot to you!
pi_79430319
Hallo als nummer 2 en nummer 1 eraf schieten dan mag nummer 3 gewoon inhalen hoor!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 21 maart 2010 @ 23:37:41 #116
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79432615
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:54 schreef vosss het volgende:
Hallo als nummer 2 en nummer 1 eraf schieten dan mag nummer 3 gewoon inhalen hoor!
jawel, maar nr2 is niet verplicht om nr3 er voorbij te laten gaan Dat is volgens mij de vraag
The line is a dot to you!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 21 maart 2010 @ 23:42:39 #117
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79432826
nummer 2 moet dan wat afstand nemen van nummer 1 volgens mij. HIerdoor kan nummer 3 automatisch dicht bij nummer 2 komen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79434900
Het was een treintje, als de voorste 2 de apex finaal missen me dunkt dat het achterste wagonnetje dan eenvoudig die twee voorbij steekt.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79435629
quote:
Op maandag 22 maart 2010 00:40 schreef vosss het volgende:
Het was een treintje, als de voorste 2 de apex wissel finaal missen me dunkt dat het achterste wagonnetje dan eenvoudig die twee voorbij steekt.

Wel je metafoor kloppend houden
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79435694
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 22 maart 2010 @ 10:21:00 #121
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79439398
quote:
Op maandag 22 maart 2010 00:40 schreef vosss het volgende:
Het was een treintje, als de voorste 2 de apex finaal missen me dunkt dat het achterste wagonnetje dan eenvoudig die twee voorbij steekt.


het gaat niet om de apex (of wissel ) missen, maar de baan afsnijden.

dus dat je op het station de rails oversteekt ipv er om heen te lopen van spoor A naar spoor B.. ofzo
Please, make yourself uncomfortable.
  maandag 22 maart 2010 @ 10:49:11 #122
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_79440147
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:21 schreef bodylotion het volgende:

[..]

het gaat niet om de apex (of wissel ) missen, maar de baan afsnijden.

dus dat je op het station de rails oversteekt ipv er om heen te lopen van spoor A naar spoor B.. ofzo
Dan is het toch heel simpel er staan er 3 bij spoor A en willen naar spoor B... twee lopen er over het spoor en de derde (laatste) gaat over de voetgangersbrug.. als er dan stiekem een trein aankomt en persoon 1 & 2 proberen die terug te koppen, maar falen daarin... dan komt de derde uiteindelijk bij spoor B als eerste en mag dus blijven staan!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_79442987
Gisteren zou het de 50ste verjaardag van Ayrton Senna geweest zijn. Dus hier een tribute filmpje.

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_79443188
quote:
Senna was ook een goede regenrijder. Iets wat hij al van jongs af geleerd had. Zijn eerste kart ervaring in de regen was een ramp. Sinds die dag ging de jonge Senna bij elke regenbui karten, tot hij de techniek van het regenrijden perfect beheerste. Iets wat hij voor zijn hele leven zou meedragen. De ervaring die hij in het karten opdeed kwam hem uiterst goed van pas bij het in de regen rijden met een F1-wagen. Een voorbeeld hiervan is de Europese Grand Prix van 1993 op Donington Park.

Senna reed dat jaar met de inferieure McLaren-Ford, een wagen die niet op kon tegen de Williams-Renault van Hill en Prost. Senna kwalificeerde zich als vierde. Aan het begin van de race regende het en Senna liet zich bij de start gemakkelijk inhalen. Tijdens de eerste ronde kwam hij echter sterk terug. Hij ging van vijfde positie naar eerste in acht kletsnatte bochten. De rest van de race reed Senna tactisch erg sterk. Zijn wagen reed als op rails, terwijl de anderen meer moeite moesten doen, zo leek. Hill werd tweede op meer dan anderhalve minuut, Prost werd derde op meer dan een ronde.
Dat vind ik dan echt gaaf. Je maakt iets mee en je blijkt er behoorlijk in te zuigen om dan vervolgens ELKE kans die je krijgt telkens weer in die omstandigheden te gaan rijden. Gewoon net zo lang tot je er iet meer in zuigt en zelfs dan niet er mee stoppen maar vastberaden doorgaan tot je er niet alleen niet meer in zuigt, maar tot dat je het perfect beheerst.



Mooie kerel, ook buiten zijn racen om in zijn priveleven heeft hij hele mooie dingen gedaan onder andere voor kansarme jongeren.

Ik denk dat iedereen hier wel die 2 DVD box van hem gezien heeft. Zo niet, aanrader!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 maart 2010 @ 12:30:31 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79443368
Dat zijn precies de punten waarop een topcoureur zich onderscheidt van de rest.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79486244
quote:
Pokerkoning Rosberg wint 800 euro in Melbourne

Na een reis van 29 uur kwam Nico Rosberg om 8.00u lokale tijd aan in zijn hotel in Melbourne. De Duitser maakt zich daar op voor de tweede F1 Grand Prix van het seizoen, die komend weekend op het programma staat. Rosberg kreeg echter aan de receptie van zijn onderkomen te horen dat zijn kamer nog niet klaar was, en dat hij enkele uren diende te wachten: "Ze zeiden alleen maar: 'Sorry, maar uw kamer is nog niet klaar om erin te trekken', gaf Rosberg aan.

Vervolgens ging de Mercedes-coureur maar de stad in om de tijd te doden, en besloot in het casino te gaan pokeren. En met succes. Rosberg begon zijn ochtend met een inzet van zeventig euro, en keerde terug naar zijn hotel met ruim 800 euro. Een schijntje ten opzichte van zijn jaarsalaris, maar een prettig zakgeld voor de komende dagen...
Toch wel grappig om te lezen dat Rosberg gewoon met slechts 70 euro op zak een casino binnen stapt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:47:44 #127
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79488652
Please, make yourself uncomfortable.
pi_79488881
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:41 schreef vosss het volgende:

[..]

Toch wel grappig om te lezen dat Rosberg gewoon met slechts 70 euro op zak een casino binnen stapt.
Wint hij eens iets
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:25:44 #129
61946 Googolplexian
Think Harder!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 19:07:02 #130
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79502045
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:41 schreef vosss het volgende:

[..]

Toch wel grappig om te lezen dat Rosberg gewoon met slechts 70 euro op zak een casino binnen stapt.
Haha nice, mooi hotel ook dan waar hij verblijft (ws Crown)
The line is a dot to you!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:57:43 #131
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_79521823
Zeg even in verband met de kwalificatie en/of de race dit weekend.

Gaat de klok niet voor of achteruit? en is dat van vrijdag op zaterdag, of zaterdag op zondag en hoelaat moet ik dan opstaan op de huidige tijd?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 maart 2010 @ 10:17:32 #133
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79521878
Kwali begint om 07:00 wintertijd
Race begint om 08:00 zomertijd
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:17:49 #134
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79521885
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef vosss het volgende:
Zeg even in verband met de kwalificatie en/of de race dit weekend.

Gaat de klok niet voor of achteruit? en is dat van vrijdag op zaterdag, of zaterdag op zondag en hoelaat moet ik dan opstaan op de huidige tijd?
race is om 8 uur nieuwe tijd, klok gaat een uur vooruit, dus in de huidige tijd is de start om 7:00

Please, make yourself uncomfortable.
pi_79521996
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
Kwali begint om 07:00 wintertijd
Race begint om 08:00 zomertijd
En de klok gaat vooruit toch, dus ik moet gewoon om 5 voor 7 opstaan zaterdag en zondag

Zaterdag gaat nog een probleem worden denk ik, dan lig ik in Valkenburg in een hotel met naar alle waarschijnlijkheid een shitload aan bier in mn pens
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79523675
race moet gewoon om 4:00 beginnen zoals vroeger dit is echt een baggertijd
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_79523707
Het blijft jammer dat de race niet meer om 4 uur 's nachts is. 8 uur is me toch echt te vroeg ben ik bang....
pi_79526708
Inderdaad, de tijd moet gewoon weer terug naar ca. 4:00 Nederlandse tijd ! Inclusief dat Melbourne weer de openingsrace heeft en Brazilië de laatste race van het jaar !

Nog 2 dagen dan begind het 2e F1 weekend van 2010: Ik ben weer voor Sutil, mits hij die zelfde start-strategie van de vorige race heeft !
pi_79530625
Brazilië laatste race van het jaar is niet echt een traditie hoor.
Openings en sluitingsraces van 1990 tot nu

2009: Australië - Abu Dhabi
2008: Australië - Brazilië
2007: Australié - brazilië
2006: Bahrain - Brazilië
2005: Australië - China
2004: Australië - Brazilië
2003: Australië - Japan
2002: Australië - Japan
2001: Australië - Japan
2000: Australië - Maleisië
1999: Australië - Japan
1998: Australië - Japan
1997: Australië - Europa (Jerez)
1996: Australië - Japan
1995: Brazilië - Australië
1994: Brazilië - Australië
1993: Zuid-Afrika - Australie
1992: Zuid-Afrika - Australië
1991: Verenigde Staten - Australië
1990: Verenigde Staten - AustralIë

Ik vind zelf dat Japan de laatste race van het jaar moet zijn, en de eerste gewoon Australië
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:14:14 #140
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_79541394
Hmmz.. Ik ga de race maar opnemen, want ten tijde van de race zelf dobber ik nog ergens op de Noordzee...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_79542036
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
....

Ik vind zelf dat Japan de laatste race van het jaar moet zijn, en de eerste gewoon Australië
De eerste race moet inderdaad Australie zijn, de laatste race maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit.
pi_79542566
Even 2 vraagjes aan de kenners:

1: Wat is de gemiddelde breedte van een pitstraat ?
2: Wat is de gemiddelde breedte van een pitbox (per team, ik ga uit van ca 18 meter breed ?)

Waarom ?

Puur voor de hobby ben ik bezig in Google Sketchup om een F1 waardig circuitpark te maken !
Hier een link naar een ander forum waar ik al wat werk gepost heb !
pi_79546149
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Brazilië laatste race van het jaar is niet echt een traditie hoor.
Openings en sluitingsraces van 1990 tot nu

2009: Australië - Abu Dhabi
2008: Australië - Brazilië
2007: Australié - brazilië
2006: Bahrain - Brazilië
2005: Australië - China
2004: Australië - Brazilië
2003: Australië - Japan
2002: Australië - Japan
2001: Australië - Japan
2000: Australië - Maleisië
1999: Australië - Japan
1998: Australië - Japan
1997: Australië - Europa (Jerez)
1996: Australië - Japan
1995: Brazilië - Australië
1994: Brazilië - Australië
1993: Zuid-Afrika - Australie
1992: Zuid-Afrika - Australië
1991: Verenigde Staten - Australië
1990: Verenigde Staten - AustralIë

Ik vind zelf dat Japan de laatste race van het jaar moet zijn, en de eerste gewoon Australië
Japan inderdaad, dat is voor mij ook de echte afsluiter Mooie herinneringen in '98 en '99 toen Mika wereldkampioen werd
pi_79546501
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:41 schreef Meike26 het volgende:
Even 2 vraagjes aan de kenners:

1: Wat is de gemiddelde breedte van een pitstraat ?
2: Wat is de gemiddelde breedte van een pitbox (per team, ik ga uit van ca 18 meter breed ?)

Waarom ?

Puur voor de hobby ben ik bezig in Google Sketchup om een F1 waardig circuitpark te maken !
Hier een link naar een ander forum waar ik al wat werk gepost heb !
quote:
pitlane minimum width extended to 12m
bronnen: http://colinwebdesign.co.uk/f1history/safety.htm en http://the-pit-lane.co.uk/ar/t4419.htm
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_79547678
Dank
  donderdag 25 maart 2010 @ 02:18:48 #146
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_79556613
Die bocht bij die fly over komt nogal dicht bij de fly over zeg maar.... ik denk niet dat dat conform de reglementen is, als je het toch strikt aan wil pakken.

Nu weet ik niet wat daar de standaarden voor zijn maar dit ziet er erg kort op elkaar uit...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_79560163
Ik snap wat je bedoelt en ik had er zelf ook wel een beetje m'n twijfels over, maar dit hoeft toch geen probleem te zijn? Het is tenslotte een binnenbocht waar het zo kort op elkaar zit ? Langs het hele circuit komen nog hekken, bandenstapels enz enz.

Maar ik wil dit topic niet verder vervuilen om het over m'n cicruit te hebben. Als ik weer een grote update heb, open ik misschien wel een apart topic in het DIG forum
pi_79560999
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:58 schreef Meike26 het volgende:
Ik snap wat je bedoelt en ik had er zelf ook wel een beetje m'n twijfels over, maar dit hoeft toch geen probleem te zijn? Het is tenslotte een binnenbocht waar het zo kort op elkaar zit ? Langs het hele circuit komen nog hekken, bandenstapels enz enz.

Maar ik wil dit topic niet verder vervuilen om het over m'n cicruit te hebben. Als ik weer een grote update heb, open ik misschien wel een apart topic in het DIG forum
Het ziet er in ieder geval gaaf uit. Een circuit in paddenstoel vorm.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_79565593
Geheugensteuntje Formule 1-manager: Australië

De tweede Formule 1-race komt eraan. Tijd om weer een geheugensteuntje te geven voor alle deelnemers aan de FOK! Formule 1-manager! De Grand Prix van Australië wordt in Melbourne verreden op zondag 28 maart vanaf 8:00 uur in de ochtend (let op: de zomertijd gaat in!) De kwalificatie is op zaterdag 27 maart vanaf 7:00 uur. De herhalingen op tv zijn onder voorbehoud om 14:00 uur (beide dagen, op RTL GP en BBC One.)

Uiteraard doet FOK!sport verslag van zowel de vrije trainingen, kwalificatie, als de race. De FOK! Formule 1-manager gaat zijn tweede ronde in, altijd goed voor een extra dimensie als je voor de tv zit!

Aanstaande vrijdag, 26 maart 2010 om 23:59 uur zal de Formule 1-manager dichtgaan, dus zorg dat je voor die tijd je team opgeslagen hebt!

Voor meer uitleg over de FOK! Formule 1-manager lees je [Upd] FOK! Formule 1-manager 2010 gelanceerd! Wil je weten welke prachtige prijzen FOK! heeft geregeld? Lees dan dit bericht even!

Om direct naar de FOK! Formule 1-manager te gaan klik je hier.

Wil je meespelen, maar heb je nog geen account op FOK!? Registreer je dan eerst!

Denk eraan dat op vrijdag, 26 maart 2010 om 23:59 uur de teams vastgezet worden, waarna je niet meer kunt wijzigen!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79592297
quote:
Fuel tank not big enough for Virgin to finish races

Virgin has been given a green light by the FIA to make a substantial change to its 2010 chassis.

Although the chassis is homologated for cost reasons and therefore not able to be modified, it has emerged that the new British team discovered that the fuel tank in the VR-01 car is not big enough.

In fact, with normal engine settings, the Cosworth-powered car - if sufficiently reliable - currently would not make it to the end of a race, according to Germany's Auto Motor und Sport.

It is believed Virgin has been permitted to make the change, which will not be ready for a few more events, on the grounds of the 'cost or reliability' test.

The magazine said the revised chassis, to require a longer underbody, new engine cover and other bodywork, should be ready to debut in Spain in early May.

The situation, however, has put on hold any other car improvements for Virgin, given that it would make little sense to introduce new bodywork now if it must be substantially revised for the new fuel tank package in Barcelona.

Auto Motor und Sport also reports that a tweaked diffuser is not the only altered piece on the 2010 McLaren in Melbourne this weekend.

The report said the FIA requested that the Woking based team also alter a blade dimension on its front wing.
Calm down, please!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 maart 2010 @ 00:06:27 #151
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79593248
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 26 maart 2010 @ 05:06:13 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_79596021
quote:
Wat een sukkels bij Virgin, die zijn hun hele budget al in april kwijt zonder een tiende vooruitgang
pi_79599257
quote:
Was al voor Bahrein bekend, werd toen alleen ontkend door Virgin. Blijkt nu toch waar te zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')