Da's geen .gif.quote:
quote:
Als je dit aan iemand met epilepsie laat zien heb je grote kans dat 'ie het nog doet ook!quote:
DIE MAN WTF.quote:
Die politieman was een vrouw.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
DIE MAN WTF.
Doet me denken aan die politieman die net voor de auto van Karst T. reed tijdens koninginnedag 2009.
Dat ze op de fiets was wist ik wel, maar dathet een vrouw was niet. Maargoed, dan nog.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Die politieman was een vrouw.
En was op de fiets.
Dat spel was echt voor bazen. Talloze keren uitgespeeldquote:Op zondag 14 maart 2010 23:33 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer gelijk geleerd waar het vandaan komt:
een eckte baasquote:
Sorry aight, maar je link is dood....quote:
zag hetquote:Op maandag 15 maart 2010 00:00 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Sorry aight, maar je link is dood....
hehe.. die moet ik onthouden.quote:
Ja dat is gewoon wazig. Maar ik wil nogsteeds weten wat voor een beest dat wasquote:
Die laatstequote:Op maandag 15 maart 2010 01:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2e heb je geweldig gedaan. Voor de mensen die hem niet kennen, op de originele beelden zie je een babypanda slapen (op de plek waar de tafel staat) en plots wild bewegen en daar schrikt de grote panda van.quote:
Hilarisch filmpje inderdaad, de babypanda niest en moeders schrikt zich de tandjes.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:21 schreef SolidasRock het volgende:Die 2e heb je geweldig gedaan. Voor de mensen die hem niet kennen, op de originele beelden zie je een babypanda slapen (op de plek waar de tafel staat) en plots wild bewegen en daar schrikt de grote panda van.
Die laatste!!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:38 schreef Woffel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:40 schreef Verreke het volgende:
Ik kan het niet laten om deze te posten....
[ afbeelding ]
Die eerste kende ik al, maar is wel erg grappigquote:Op maandag 15 maart 2010 10:23 schreef Woffel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:29 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Als je dit aan iemand met epilepsie laat zien heb je grote kans dat 'ie het nog doet ook!
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:48 schreef Snaavel het volgende:
hoe zou het nu met de crazy frog bros gaan..
Dat is niet echt tochquote:
Ik vind hem geniaal!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die vind ik nog het minste van het hele topic.
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:48 schreef Jamiroquai het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gehele wereldbeeld, wat doe je?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:29 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik maar zulke reflexen
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:12 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]wtf zijn die gasten aan het doen?!?
![]()
Iets met sterke drank, maar wat en waarom?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:12 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]wtf zijn die gasten aan het doen?!?
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:52 schreef valek het volgende:
Ik kan dat gifje van die gast die een high five aan een topless chick geeft niet vinden. Die stond hier gisteren nog wel bij.
quote:
schrik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door tarantism op 16-03-2010 14:16:22 (liever plaatje) ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:03 schreef tarantism het volgende:
oh man, deze is wel erg vol er op. Niet normaal
[ afbeelding ]Gast moest afgevoerd worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet terugplaatsen @admin
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:03 schreef tarantism het volgende:
oh man, deze is wel erg vol er op. Niet normaal
[ afbeelding ]Jezus, ik hoop dat ze die even flink op de bek hebben getimmerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net als die filmpjes op youtube van gasten die een enorme steen in een voetbal stoppen en nietsvermoedende mensen vragen de bal even naar ze terug te schoppen. Kan ik erg slecht tegen.
Hij doet het niet altijd even goed in dit topic.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:20 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Nee, hij staat op pag. 3. Of bedoel je die niet?
Dat is een toplesschick die in de fik wordt gezet. Ik zie verder geen wijven topless.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:20 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Nee, hij staat op pag. 3. Of bedoel je die niet?
dafnequote:Op maandag 15 maart 2010 10:40 schreef Verreke het volgende:
Ik kan het niet laten om deze te posten....
[ afbeelding ]
Dat zulke dingen nooit in de klas gebeuren.quote:
quote:
die gebeuren wel maar jij bent steeds te druk bezig met de sommen op het bordquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat zulke dingen nooit in de klas gebeuren._!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:40 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Even serieus, nu ik hem na jaren weer terugzie vind ik die moves van de gast in het rood rond 0.50 best wel intens baas
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:39 schreef Woffel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is idd vrij lomp, hoewel op youtube een discussie staat over de echtheid van 't filmpje...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
....Die eerste had ik ff niet hoeven te zien....
Ik kan me niet voorstellen dat die echt is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:59 schreef Woffel het volgende:
[..]
Die is idd vrij lomp, hoewel op youtube een discussie staat over de echtheid van 't filmpje...
anyways hij staat dus nog in je qoute...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:57 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal je leren! Bierenbeul!
quote:
je ziet die vent ook echt eerst naar dr tiet grijpenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:03 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
NSFW![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn cursor voelt zich in de minderheidquote:
Dit is een windows disco, mac cursors hebben geen uitnodiging of niet de goede schoenen aan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mijn cursor voelt zich in de minderheid.
Nee, ik krijg een andere cursor als ik er overheen gaquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit is een windows disco, mac cursors hebben geen uitnodiging of niet de goede schoenen aan.
mijn cursor voelt zich dik vergeleken met de restquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit is een windows disco, mac cursors hebben geen uitnodiging of niet de goede schoenen aan.
Goud...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:51 schreef Cluijt het volgende:
Aantal uit mn fobo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zoek de complete versie van dit filmpje.quote:
Zou het niet weten... ik ken alleen dezequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:38 schreef RMD het volgende:
[..]
Ik zoek de complete versie van dit filmpje.
In de lange versie gaat die cameraman nog op haar inzoomen, en dan hoor je haar kreunen en giechelen, en zegt ze op een hele lieve huilende manier iets van 'awwwww... don't laugh'
Vind die 2 van die katten en het dansende jongetje het leukst.. die kop van die kerel die achter langs looptquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:51 schreef Cluijt het volgende:
Aantal uit mn fobo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tja het is een .gifquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bij ons hebben ze gelukkig niet zon goede filter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:52 schreef Shoombak het volgende:
Kan dit topic morgen ook niet meer bekijken op mn werk
Hahaha ja, elke keer als ik die gif zie van dat jongetje moet ik echt keihard lachenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:47 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vind die 2 van die katten en het dansende jongetje het leukst.. die kop van die kerel die achter langs loopt
Zo, daar zitten een paar mooie tussenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:04 schreef jaronsch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|