Goud...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:51 schreef Cluijt het volgende:
Aantal uit mn fobo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zoek de complete versie van dit filmpje.quote:
Zou het niet weten... ik ken alleen dezequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:38 schreef RMD het volgende:
[..]
Ik zoek de complete versie van dit filmpje.
In de lange versie gaat die cameraman nog op haar inzoomen, en dan hoor je haar kreunen en giechelen, en zegt ze op een hele lieve huilende manier iets van 'awwwww... don't laugh'
Vind die 2 van die katten en het dansende jongetje het leukst.. die kop van die kerel die achter langs looptquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:51 schreef Cluijt het volgende:
Aantal uit mn fobo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tja het is een .gifquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bij ons hebben ze gelukkig niet zon goede filter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:52 schreef Shoombak het volgende:
Kan dit topic morgen ook niet meer bekijken op mn werk
Hahaha ja, elke keer als ik die gif zie van dat jongetje moet ik echt keihard lachenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:47 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vind die 2 van die katten en het dansende jongetje het leukst.. die kop van die kerel die achter langs loopt
Zo, daar zitten een paar mooie tussenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:04 schreef jaronsch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|