quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:39 schreef Woffel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is idd vrij lomp, hoewel op youtube een discussie staat over de echtheid van 't filmpje...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
....Die eerste had ik ff niet hoeven te zien....
Ik kan me niet voorstellen dat die echt is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:59 schreef Woffel het volgende:
[..]
Die is idd vrij lomp, hoewel op youtube een discussie staat over de echtheid van 't filmpje...
anyways hij staat dus nog in je qoute...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:57 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal je leren! Bierenbeul!
quote:
je ziet die vent ook echt eerst naar dr tiet grijpenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:03 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
NSFW![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn cursor voelt zich in de minderheidquote:
Dit is een windows disco, mac cursors hebben geen uitnodiging of niet de goede schoenen aan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mijn cursor voelt zich in de minderheid.
Nee, ik krijg een andere cursor als ik er overheen gaquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit is een windows disco, mac cursors hebben geen uitnodiging of niet de goede schoenen aan.
mijn cursor voelt zich dik vergeleken met de restquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit is een windows disco, mac cursors hebben geen uitnodiging of niet de goede schoenen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |