Die laatstequote:Op maandag 15 maart 2010 01:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2e heb je geweldig gedaan. Voor de mensen die hem niet kennen, op de originele beelden zie je een babypanda slapen (op de plek waar de tafel staat) en plots wild bewegen en daar schrikt de grote panda van.quote:
Hilarisch filmpje inderdaad, de babypanda niest en moeders schrikt zich de tandjes.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:21 schreef SolidasRock het volgende:Die 2e heb je geweldig gedaan. Voor de mensen die hem niet kennen, op de originele beelden zie je een babypanda slapen (op de plek waar de tafel staat) en plots wild bewegen en daar schrikt de grote panda van.
Die laatste!!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:38 schreef Woffel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:40 schreef Verreke het volgende:
Ik kan het niet laten om deze te posten....
[ afbeelding ]
Die eerste kende ik al, maar is wel erg grappigquote:Op maandag 15 maart 2010 10:23 schreef Woffel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:29 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Als je dit aan iemand met epilepsie laat zien heb je grote kans dat 'ie het nog doet ook!
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:48 schreef Snaavel het volgende:
hoe zou het nu met de crazy frog bros gaan..
Dat is niet echt tochquote:
Ik vind hem geniaal!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die vind ik nog het minste van het hele topic.
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:48 schreef Jamiroquai het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gehele wereldbeeld, wat doe je?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:29 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik maar zulke reflexen
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:12 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]wtf zijn die gasten aan het doen?!?
![]()
Iets met sterke drank, maar wat en waarom?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:12 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]wtf zijn die gasten aan het doen?!?
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:52 schreef valek het volgende:
Ik kan dat gifje van die gast die een high five aan een topless chick geeft niet vinden. Die stond hier gisteren nog wel bij.
quote:
schrik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door tarantism op 16-03-2010 14:16:22 (liever plaatje) ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:03 schreef tarantism het volgende:
oh man, deze is wel erg vol er op. Niet normaal
[ afbeelding ]Gast moest afgevoerd worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet terugplaatsen @admin
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:03 schreef tarantism het volgende:
oh man, deze is wel erg vol er op. Niet normaal
[ afbeelding ]Jezus, ik hoop dat ze die even flink op de bek hebben getimmerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net als die filmpjes op youtube van gasten die een enorme steen in een voetbal stoppen en nietsvermoedende mensen vragen de bal even naar ze terug te schoppen. Kan ik erg slecht tegen.
Hij doet het niet altijd even goed in dit topic.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:20 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Nee, hij staat op pag. 3. Of bedoel je die niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |