Er is nog een halve dame meer, maar die post tegenwoordig onder een mannenaccountquote:Op zondag 14 maart 2010 20:04 schreef sigme het volgende:
Als zowat de enige dame in de reeks blijf ik lekker meelezen.
En Anne komt wel eens buurtenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er is nog een halve dame meer, maar die post tegenwoordig onder een mannenaccount
niemand meer schade gereden de afgelopen tijd ofzo?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
Oja. Klopt.
Ik heb eigenlijk helemaal geen spannende chauffeursverhalen meerWie wel?
X 2quote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb al ca. 8 maanden niet meer in een vrachtwagen gezeten.
Een rechtzaak is het laatste wat ze willen als ze zulke fratsen uithalen, geloof mequote:Op zondag 14 maart 2010 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien een rechtszaak om een vage reden? Transportbedrijven zijn gek op vage constructies dus dat zou me niks verbazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Net niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef densmee het volgende:
[..]
niemand meer schade gereden de afgelopen tijd ofzo?
Ik sinds oudjaarsdag niet meer.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef Barcaconia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 15 maart 2010 01:09 schreef Sounddragon het volgende:
Heej, je bent niet meer blauw
Alexxxx in het zwart, dat dat kan in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik al veel langer niet meerquote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef Barcaconia het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Luc is de enige chaufeur in het chauffeurstopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |