Er is nog een halve dame meer, maar die post tegenwoordig onder een mannenaccountquote:Op zondag 14 maart 2010 20:04 schreef sigme het volgende:
Als zowat de enige dame in de reeks blijf ik lekker meelezen.
En Anne komt wel eens buurtenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er is nog een halve dame meer, maar die post tegenwoordig onder een mannenaccount
niemand meer schade gereden de afgelopen tijd ofzo?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
Oja. Klopt.
Ik heb eigenlijk helemaal geen spannende chauffeursverhalen meerWie wel?
X 2quote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb al ca. 8 maanden niet meer in een vrachtwagen gezeten.
Een rechtzaak is het laatste wat ze willen als ze zulke fratsen uithalen, geloof mequote:Op zondag 14 maart 2010 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien een rechtszaak om een vage reden? Transportbedrijven zijn gek op vage constructies dus dat zou me niks verbazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Net niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef densmee het volgende:
[..]
niemand meer schade gereden de afgelopen tijd ofzo?
Ik sinds oudjaarsdag niet meer.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef Barcaconia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 15 maart 2010 01:09 schreef Sounddragon het volgende:
Heej, je bent niet meer blauw
Alexxxx in het zwart, dat dat kan in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik al veel langer niet meerquote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef Barcaconia het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Luc is de enige chaufeur in het chauffeurstopic?
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:41 schreef Redbaron het volgende:
Vmorge gesprek gehad in Deventer, denk niet dat ik bij dat bedrijf pas
Welke uitleg?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Zwart staat me goed
Bedankt Alexxxxx voor je 50 maanden MODschap voor uitleg btw
dak zwart benquote:Op maandag 15 maart 2010 19:48 schreef Iuc het volgende:
[..]
Welke uitleg?
En jij komt hier melden dat je weer op zwart bent?
Oh, ik weet nu ook weer waarom ik eigenlijk alles mobiel doe hier op Fok!. Heb net namelijk de avatar van murp gezienKrijg je epilepsie van..
doemijmaadieblauwekleurdanquote:Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dak zwart ben![]()
en nee ik kom hier al sinds deel 1?
Ach, volgend jaar, als het weer koud wordt.....quote:Op maandag 15 maart 2010 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn subforum is opgeheven grapjas!
Asl ELF er weer komt.. En ze me nog willen hebben.... En ik nog wil..quote:Op maandag 15 maart 2010 19:57 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar, als het weer koud wordt.....
Kleurt Alexxxxx gewoon weer blauw
En je vond niet dat het ding heftig remde?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:51 schreef Toempf het volgende:
Ik ben er ook nog steeds, niet te vergeten![]()
Ik lag nog half te slapen vanochtend. Ik moest een huutrailer terug brengen naar het verhuurbedrijf. Ik dat ding aangekoppeld, was net onderweg toen ik af en toe gebonk van die trailer hoorde komen. Ik dacht dat er nog een pompwagen in de palletkist heen een weer lag te beuken, dus ik die auto langs de kant gezet, alles nagekeken, niks aan de hand. Weer een stukje gereden, maar ik bleef dat geluid horenweer aan de kant gezet, alles nagekeken en toen kwam ik erachter dat de luchtvering op de allerlaagste stand stond
Achteraf gezien stond die trailer ook wel ongewoon laag
Ja dat viel me ook op iddquote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En je vond niet dat het ding heftig remde?
edit: Neuh, 3 4 dan.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:22 schreef Barcaconia het volgende:
2 chauffeurs en de rest zijn onzinpraters dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |