Straks nog een keer kijken dusquote:
Sally kijk of terug naar de vroegere afspraken omtrent zulke gevallen of maak in de crew nieuwe duidelijke goed te hanteren afspraken. Door nu van geval naar geval het te gaan beredeneren zorgt dat je het risico loopt in je beredeneringen vast te komen te zitten. Je ziet het nu al ontstaan. Je creëert met genoemd punt bvb al onduidelijkheid over wanneer een aanpassing aan de auto in de pits tot strafpunten leidt.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat moet het zijn.
Als een coureur een DNF/Ret bij zijn naam heeft staan in de uitslag, ligt het aan de uitvalreden of hij dan wel zijn teamonderdelen strafpunten krijgen.
Nee.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik gaf aan dat er geen logica zit in de manier van redeneren. In het ene geval is de vlag zaligmakend, maar in het omgekeerde geval geldt opeens iets anders. Dan telt alleen nog de einduitslag. Zo de wind waait, waait m'n jasje...
En opnieuw doe je je ondertitel eer aan.quote:[..]
Dat de crew zich tegenspreekt en in bochten wringt om recht te praten wat krom is. Het verhaal dat de DNF of RET bepalend zijn wordt weer net zo snel terzijde geschoven als dat het ter tafel kwam nu blijkt dat Buemi en Trulli die aanduiding niet hebben.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:46 schreef Sally het volgende:
....
Buemi en Trulli (en dus de STR- en Lotus-onderdelen) krijgen hun punten voor de respectievelijk 16e en 17e plaats. Maar omdat bij Trulli er iets mis was met de hydraulica, krijgt het chassis een straf van 15 punten. "Het onderdeel heeft immers gefaald."
Wat is er zo moeilijk te begrijpen dat de crew de uitslag van Formula1.com aanhoudt om te bepalen of een coureur wel of niet geklasseerd is? En als een coureur dus minder dan 90 % van de raceafstand heeft afgelegd omdat hij zo vaak gelapt is, dan is dat voor de FIA een dnf. Dus niet geklasseerd voor de punten (in het echt dan wel in de F1-manager).
Eventuele verwisselingen of onreglementaire aanpassingen van bijvoorbeeld een motor of een versnellingsbak haalt de crew uit de scruteneeringrapporten op FIA.com.
Daar kunnen we overigens als crew wel van afwijken, als bijvoorbeeld tv-beelden of interviews aangeven dat het toch een geplofte motor is (om maar een voorbeeld uit de lucht te grijpen).
Over Buemi wordt nog gesproken (ook al gezegd...)quote:[..]
Volgens mij - weet ik overigens niet zeker - zijn teams verplicht om een reden op te geven voor het uitvallen van hun auto's. Toro Rosso heeft dat kennelijk niet hoeven doen, aangezien ze gewoon geklasseerd zijn. Wie weet wat er allemaal aan de hand was met die auto? Ook daarom is het handig om gewoon de klassering aan te houden om te bepalen wie 'uitgevallen' is. Daar staat namelijk altijd een reden bij, dus weet je ook meteen hoe het zit met de strafpunten.
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Bij STR:Even afwachten of er iets in het nieuws komt daarover.SPOILER: citaat teambaas Franz TostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om 19 uur gaan we de uitslagen definitief maken, en dan worden de laatste strafpunten ingevuld. Dan kunnen om 20 uur de teams los.
------------------------------------------Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Edit (deze alinea is toegevoegd): Er is een jurisprudentietopic voor 'lastige gevallen'. Daar staat zoiets als dit niet in.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef mbn het volgende:
[..]
Sally kijk of terug naar de vroegere afspraken omtrent zulke gevallen of maak in de crew nieuwe duidelijke goed te hanteren afspraken.
Formule1.com = ongeveer FIA. Het is "The Official F1TM Website".quote:Door nu van geval naar geval het te gaan beredeneren zorgt dat je het risico loopt in je beredeneringen vast te komen te zitten. Je ziet het nu al ontstaan. Je creëert met genoemd punt bvb al onduidelijkheid over wanneer een aanpassing aan de auto in de pits tot strafpunten leidt.
Daarnaast wil ik een pleiten om de uitslag van de FIA te gebruiken en niet die van F1.com. De tweede wil namelijk nog wel eens laat zijn met aanpassen van een uitslag, terwijl de FIA/ stewards al wel een uitspraak heeft gedaan.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 15 19 H. KOVALAINEN FIN Lotus Racing 47 2 LAPS 1 LAP 1:39:39.094 178.104 2:02.701 47 16 16 S. BUEMI SUI Scuderia Toro Rosso 46 1:34:51.386 DNF 183.123 2:00.080 41 17 18 J. TRULLI ITA Lotus Racing 46 1:39:11.141 DNF 175.130 2:02.930 34 NOT CLASSIFIED 22 P. DE LA ROSA ESP BMW Sauber F1 Team 28 58:23.188 DNF 180.993 2:01.650 27 21 B. SENNA BRA HRT F1 Team 17 38:07.731 DNF 168.119 2:09.127 14 24 T. GLOCK GER Virgin Racing 16 34:43.727 DNF 173.696 2:07.062 11 12 V. PETROV RUS Renault F1 Team 13 27:15.943 DNF 179.656 2:04.307 7 23 K. KOBAYASHI JPN BMW Sauber F1 Team 11 23:09.944 DNF 178.823 2:05.044 4 25 L. DI GRASSI BRA Virgin Racing 2 4:28.475 DNF 165.628 2:09.361 2 20 K. CHANDHOK IND HRT F1 Team 1 2:34.479 DNF 141.059 |
Ik vind het juist erg logisch.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:10 schreef k_man het volgende:
Ja, dat weet ik. Ik gaf aan dat er geen logica zit in de manier van redeneren. In het ene geval is de vlag zaligmakend, maar in het omgekeerde geval geldt opeens iets anders. Dan telt alleen nog de einduitslag. Zo de wind waait, waait m'n jasje...
Geklasseerd = punten voor behaalde positie.quote:Dat de crew zich tegenspreekt en in bochten wringt om recht te praten wat krom is. Het verhaal dat de DNF of RET bepalend zijn wordt weer net zo snel terzijde geschoven als dat het ter tafel kwam nu blijkt dat Buemi en Trulli die aanduiding niet hebben.
Als dat inderdaad is zoals het gaat, dan klinkt dat inderdaad helder.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:06 schreef Tackleberry het volgende:
Ik vind het juist erg logisch.
Geklasseerd = punten voor behaalde positie.
Niet geklasseerd = geen punten voor behaalde positie.
Daarnaast kunnen eventueel minpunten uitgedeeld worden.
Doordat de FIA vervolgens een 90% regel toekent en alsnog uitgevallen coureurs een klassering geeft, zorgt ervoor dat we én rekening moeten houden met de klassering én de uitval.
Ach, ik heb geprobeerd om jouw uitgebreide verhalen slash vragen van repliek te voorzien.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Als dat inderdaad is zoals het gaat, dan klinkt dat inderdaad helder.
Ik snap dan alleen niet waar die eindeloze kletsverhalen van Sally voor nodig waren, als het in drie zinnen te vertellen valt. Je ziet door de bomen het bos niet meer als zij iets 'duidelijk' wil maken.
F1.com is het bedrijf F1 ltd (van Bernie Ecclestone dus) en niet van de FIA. Ik geef de tip omdat in het verleden de website van de FIA er een was waarvan je op aan kon in geval van diskwalificaties en dergelijke en F1.com pas laat een uitslag aanpaste. Iedere F1-volger kent ook de meningsverschillen die zich soms tussen Ecclestone en de FIA voordoen.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:56 schreef Sally het volgende:
Formule1.com = ongeveer FIA. Het is "The Official F1TM Website".
Dezelfde uitslag wordt daar aangehouden als op FIA.com. Alleen heeft de FIA geen uitvalreden staan.
Check http://fia.com/en-GB/medi(...)e-classification.pdf maar eens.
Exact dezelfde info staat op http://www.formula1.com/results/season/2010/824/ maar met uitvalreden. Vandaar dat we F1.com aanhouden.
Dat wordt dan zoeken naar de plek waar op FIA.com die diskwalificaties staan.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:53 schreef mbn het volgende:
[..]
F1.com is het bedrijf F1 ltd (van Bernie Ecclestone dus) en niet van de FIA. Ik geef de tip omdat in het verleden de website van de FIA er een was waarvan je op aan kon in geval van diskwalificaties en dergelijke en F1.com pas laat een uitslag aanpaste. Iedere F1-volger kent ook de meningsverschillen die zich soms tussen Ecclestone en de FIA voordoen.
Er zijn nu wel punten en budget.quote:
Helaas, FOK!tijd 20 uur worden de punten en budget uitgedeeld.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef Marco001 het volgende:
Mwah, hier is het nu 21.22... Dus ik hoopte dat het al geupdate was..
We staan gezellig samen op de 1e plaatsquote:Op maandag 15 maart 2010 20:34 schreef caspervc het volgende:
[..]
3 Caspervc Racing ¤ 5.648.000,– 192![]()
![]()
![]()
![]()
Er is ook veel goedkoper geworden, zoals Sauber. Zoals Toro Rosso. Zoals Petrov of Renaultquote:Op maandag 15 maart 2010 21:13 schreef D. het volgende:
Lijkt het nou, of zijn echt alle onderdelen duurder geworden?
Is er ook ergens te zijn wat de oude prijzen waren?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is ook veel goedkoper geworden.
onder managerinformatie - teams wordt de gehele historie van het onderdeel bijgehouden, dus ook de oude prijzen.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Is er ook ergens te zijn wat de oude prijzen waren?
klopt helemaalquote:En klopt het dat ik nu met mijn team kan goochelen en dat me zolang ik niets bevestig (en daarmee opsla) het me niets kost?
okquote:Op maandag 15 maart 2010 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
onder managerinformatie - teams wordt de gehele historie van het onderdeel bijgehouden, dus ook de oude prijzen.
[..]
klopt helemaal
Mocht je je team niet willen opslaan, dan kun je er ook voor kiezen om de pagina te verlaten. Er zullen dan geen wijzigingen worden opgeslagenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:40 schreef eNGine10 het volgende:
oh nou wel. Dan zal ik toch wel op bevestigen gedrukt hebben zonder opletten.
Dat kan. Diegene heeft dan voor aanvang van de manager enkele wissels toegepast.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:53 schreef nickklz het volgende:
Hoort het dat als ik een team bekijk (teamprofiel) dat ik dan onderin het scherm bij ronde 1 soms
8-9-10 of 11 opties zie.. ik zie bijvoorbeeld:
Lucas di Grassi 3 3 ¤ 28.256.150,- Virgin Racing
Cosworth CA2010 (Lotus) 28 28 ¤ 29.568.000,- Lotus Racing
Cosworth CA2010 (Virgin) -6 -6 ¤ 33.960.500,- Virgin Racing
Vitantonio Liuzzi 69 69 ¤ 38.153.900,- Force India
Jaime Alguersuari 37 37 ¤ 36.617.050,- Scuderia Toro Rosso
Force India VJM03 chassis 71 71 ¤ 47.232.650,- Force India
Heikki Kovalainen 24 24 ¤ 32.465.400,- Lotus Racing
Dus allemaal bij ronde 1.....
In je Teamhistory staan alle wissels die gedaan zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:53 schreef nickklz het volgende:
Hoort het dat als ik een team bekijk (teamprofiel) dat ik dan onderin het scherm bij ronde 1 soms
8-9-10 of 11 opties zie.. ik zie bijvoorbeeld:
Cosworth CA2010 (Lotus) 28 28 ¤ 29.568.000,- Lotus Racing
Vitantonio Liuzzi 69 69 ¤ 38.153.900,- Force India
Force India VJM03 chassis 71 71 ¤ 47.232.650,- Force India
Heikki Kovalainen 24 24 ¤ 32.465.400,- Lotus Racing
Dus allemaal bij ronde 1.....
Als je een onderdeel oppakt en in de prullenbak gooit, worden die 2 % vanzelf verrekend in je winkelmandje.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:49 schreef k_man het volgende:
Volgens mij staan bij je teamoverzicht nu de huidige aankoopprijzen vermeld, maar da's niet echt handig toch? Het zou handiger zijn om de verkoopwaardes te vermelden. Dan kun je makkelijk 1 op 1 vergelijken wat je zou kunnen wisselen. Nu moet je zelf aan het rekenen met 2%.
Daarom kun je bij teammanagement gewoon puzzelen totdat je je ideale team samengesteld hebt.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef k_man het volgende:
Ja, dat bedoel ik dus: exclusief verkoopkosten vermelden maakt vergelijken net wat lastiger. Als in je teamsamenstelling zou staan wat de verkoopwaarde is, hoef je daar alleen nog je verdiende geld bij op te tellen om te zien wat je kunt kopen.
Dat kan kloppen als je een lijstje met (totaal) aantal punten bedoelt.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:49 schreef Misan het volgende:
Ik weet niet of de vraag hier al gesteld is, maar ik zie geen top-lijstje binnen de subleague.Kan dat kloppen?
Doe ermee wat je wilt.quote:
ja of gewoon wie het beste is in de subleague ofzoquote:Op maandag 15 maart 2010 23:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kan kloppen als je een lijstje met (totaal) aantal punten bedoelt.
[..]
Doe ermee wat je wilt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ja of gewoon wie het beste is in de subleague ofzo
maar het heeft niet direct de hoogste prio. Er ligt eerst nog iets anders belangrijks op de plank.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:37 schreef OmkeReunze het volgende:
Zoals een aantal mensen al hadden opgemerkt werkt de oude punten calculator (2008) http://www.wizards.nu/fokf1calc.php niet meer.
Dus dat heeft mij er toe gezet zelf maar eens te gaan sleutelen, met, al zeg ik het zelf, een niet onaardig resultaat.
Hij werkt super simpel:
- selecteer je team
- zie alle punten en bedragen
- ook de wisselende tarieven zijn op genomen in de berekeningen
Hij staat hier:
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/
Terechte kritiek. Deze punten staan inmiddels op een lijst met dingen die verbeterd moeten worden. Ik kan niet beloven wanneer ze ingebouwd gaan worden, omdat eerst enkele andere zaken aangepakt worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooie calculator!
Mag ik zeggen dat ik de ranking nog erg onduidelijk vind? Dat mag ik zeggen. Ik kan sowieso niet heel snel terugvinden op welke positie ik sta (de punten staan wel in m'n profieloverzicht, waarom m'n ranking niet?) en de overall-ranking opdelen per 25 vind ik een beetje karig. 50, of zelfs 100 lijkt me al stukken beter. En de rijen in de tabel om en om een licht/donker kleurtje geven lijkt me ook niet onhandig.
Verder vind ik het kut dat ik nog geen ander (=beter) team kan samenstellen, allemaal door de strafpunten van Trulli![]()
Primaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Terechte kritiek. Deze punten staan inmiddels op een lijst met dingen die verbeterd moeten worden. Ik kan niet beloven wanneer ze ingebouwd gaan worden, omdat eerst enkele andere zaken aangepakt worden.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:37 schreef OmkeReunze het volgende:
Zoals een aantal mensen al hadden opgemerkt werkt de oude punten calculator (2008) http://www.wizards.nu/fokf1calc.php niet meer.
Dus dat heeft mij er toe gezet zelf maar eens te gaan sleutelen, met, al zeg ik het zelf, een niet onaardig resultaat.
Hij werkt super simpel:
- selecteer je team
- zie alle punten en bedragen
- ook de wisselende tarieven zijn op genomen in de berekeningen
Hij staat hier:
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/
Die staat in een van de grafiekjes die je kunt kiezen. Daarin kun je namelijk ook je progressie of daling van je resultaat mee bijhouden. Ik *denk* dat het daarom uit het lijstje is gehaald, maar ik ben met je eens dat ook je (huidige) ranking in 1 oogopslag zichtbaar moet zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooie calculator!
Mag ik zeggen dat ik de ranking nog erg onduidelijk vind? Dat mag ik zeggen. Ik kan sowieso niet heel snel terugvinden op welke positie ik sta (de punten staan wel in m'n profieloverzicht, waarom m'n ranking niet?)
Daar was om verzocht, maar dat is of blijkbaar niet goed overgekomen of er was geen tijd meer voor om het in te bouwen.quote:en de overall-ranking opdelen per 25 vind ik een beetje karig. 50, of zelfs 100 lijkt me al stukken beter.
Tjaquote:En de rijen in de tabel om en om een licht/donker kleurtje geven lijkt me ook niet onhandig.
Verder vind ik het kut dat ik nog geen ander (=beter) team kan samenstellen, allemaal door de strafpunten van Trulli![]()
Percentage was ter in mijn vraag was ter voorbeeld, ging mij om met welke bedragen er gerekend wordt.quote:Klopt het percentage wel waarmee je rekent?
De uitslag van de vorige race heb ik van www.formula1.com, of te wel hier: hierquote:En hoe doe je dat met het invoeren van een uitslag? Van f1.com?
Ik hou van KISS, dus heb ik eerst de strafpunten buiten beschouwing gehouden. Ik heb het nog op mijn lijstje staan van dingen die ik nog wil toevoegen. Tot nog toe komen de scores redelijk overeen, mede omdat ik bijvoorbeeld 0 punten toe ken aan coureurs die niet finishen in de race.quote:En dan was er nog iets met de strafpunten die niet berekend werden?
thx, ben blij dat het gewaardeerd word!quote:Verder leuk dat je hiermee bezig bent gegaan![]()
ik schrijf wel eens een regeltje code...quote:Ben je goed in programmeren, toevallig?![]()
![]()
Aaah, okquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:57 schreef OmkeReunze het volgende:
[..]
Percentage was ter in mijn vraag was ter voorbeeld, ging mij om met welke bedragen er gerekend wordt.
Perfecto, wij ook. Al gebruiken we ook FIA.com voor aanvullende info (of andersom).quote:
Dat klopt, coureurs die niet finishen krijgen geen punten, mogelijk nog wel strafpunten voor alle onderdelen die bij die uitgevallen wagen horen (motor, coureur, chassis).quote:[..]
Ik hou van KISS, dus heb ik eerst de strafpunten buiten beschouwing gehouden. Ik heb het nog op mijn lijstje staan van dingen die ik nog wil toevoegen. Tot nog toe komen de scores redelijk overeen, mede omdat ik bijvoorbeeld 0 punten toe ken aan coureurs die niet finishen in de race.
Altijdquote:[..]
thx, ben blij dat het gewaardeerd word!![]()
De vraag lag er niet helemaal voor nietsquote:[..]
ik schrijf wel eens een regeltje code...
Ervaring: ik heb wel eens wat geschreven in PHP. Voor mijn calculator heb ik maar weer eens wat JavaScript kennis opgegraven. Mijn meeste kennis en ervaring zit in C#, ASP.NET en het .NET framework.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:16 schreef Sally het volgende:
[..]
De vraag lag er niet helemaal voor nietsPhp-ervaring? Andere programmeertalen?
Zou je het mss leuk vinden om mee te helpen (en heb je er tijd voor)? Wel geheel vrijwillig, overigens.
Maar het is een leuk team, de FOK!crew!
Ok, klinkt zeer aannemelijk. Als je de tijd niet hebt moet je het gewoon niet doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef OmkeReunze het volgende:
[..]
Ervaring: ik heb wel eens wat geschreven in PHP. Voor mijn calculator heb ik maar weer eens wat JavaScript kennis opgegraven. Mijn meeste kennis en ervaring zit in C#, ASP.NET en het .NET framework.
Op dit moment vind ik het wel leuk om een paar uurtjes in de puntencalculator te steken, maar ik denk niet dat ik de tijd kan vinden(reserveren) om jullie te helpen. Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod.
Hey leuk! Ik kijk regelmatig op je site en zag het steeds iets veranderen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:02 schreef OmkeReunze het volgende:
Omke's F1 puntencalculator 2010 - update
ik heb goed nieuws over mijn puntencalculator, hij houdt nu ook rekening met strafpunten! Voor zover ik heb gezien komen mijn berekeningen overeen met de uitkomsten van FOK!. Ik weet dat iedereen zijn/haar puntjes al weet voor de afgelopen race, maar nog een paar nachtjes slapen en dan is er weer een nieuwe race!
Ik hoop dat ik al snel na de kwalificatie en de race de eerste uitslagen kan opnemen in de calculator en daarmee alle F1-managers kan verlossen van de stressvolle periode tussen het einde van de race en de bekendmaking van de puntjes op FOK!
Zie de release notes voor een overzicht van de laatste wijzigingen!
Hihi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:12 schreef Joene het volgende:
Tof dat automatische waarschuwingssysteem , wanneer gaat dit echt via pm ? voor als ik dit topic verlies ?
*hetzelfde wilde vragenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:12 schreef Joene het volgende:
Tof dat automatische waarschuwingssysteem , wanneer gaat dit echt via pm ? voor als ik dit topic verlies ?
* Sally hetzelfde antwoord geeftquote:
Die was net nog niet geüpdatequote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:37 schreef OmkeReunze het volgende:![]()
heb ik het toch beter gedaan, maar liefst 58 puntjes!![]()
btw: dit is toch makelijker: http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/
Was dat de maxhaalbare ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef k_man het volgende:
53 punten.
Je zult trouwens maar Virginonderdelen in je team hebben zitten. Dan weet je dat je tijdens de races zeker geen enkel punt daarmee haalt.Australie kan je wel punten scoren wrs althans volgens LuizziSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Het meest haalbare is natuurlijk al je onderdelen op plaats 1 en 2. Maar die zijn nog niet te betalen.quote:
ideetje voor de volgende manager om toch eens te kijken of je op basis van resultaten van de eerste managerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Het meest haalbare is natuurlijk al je onderdelen op plaats 1 en 2. Maar die zijn nog niet te betalen.
Het is niet helemaal doenlijk om nu uit te zoeken welke onderdelen die je nu kan betalen, het meeste aantal punten oplevert, de userteams zijn zo divers.
Het is een idee, maar laten we het voorlopig bij een (was!)lijst aan andere dev-dingetjes houden, zoals het weergeven van de punten per subleaguedeelnemer en het beter weergeven van de puntentelling enz.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
ideetje voor de volgende manager om toch eens te kijken of je op basis van resultaten van de eerste manager
het ultieme team wat je kon samenstellen wat op dat moment de meeste punten opzou leveren, en zo verder te rekenen ? om te zien wat het maximaalhaalbare was geweest wanneer je de juiste keuzes had gemaakt ?
Ik neem aan dat dat niet pas volgend seizoen wordt opgelost , althans mag ik hopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is een idee, maar laten we het voorlopig bij een (was!)lijst aan andere dev-dingetjes houden, zoals het weergeven van de punten per subleaguedeelnemer en het beter weergeven van de puntentelling enz.
Wat heeft die met Virgin te maken dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Australie kan je wel punten scoren wrs althans volgens Luizzi
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hopelijk... Ik maak gebruik van de Virgin Motor...
50 puntjes btw, volgens de calculator![]()
Weet nietquote:
Ach fuck ik schrijf gewoon de verkeerde naamquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat heeft die met Virgin te maken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |