abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:20:27 #154
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_79324853
Mooie calculator!

Mag ik zeggen dat ik de ranking nog erg onduidelijk vind? Dat mag ik zeggen. Ik kan sowieso niet heel snel terugvinden op welke positie ik sta (de punten staan wel in m'n profieloverzicht, waarom m'n ranking niet?) en de overall-ranking opdelen per 25 vind ik een beetje karig. 50, of zelfs 100 lijkt me al stukken beter. En de rijen in de tabel om en om een licht/donker kleurtje geven lijkt me ook niet onhandig.

Verder vind ik het kut dat ik nog geen ander (=beter) team kan samenstellen, allemaal door de strafpunten van Trulli
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:22:24 #155
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_79324902
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:37 schreef OmkeReunze het volgende:
Zoals een aantal mensen al hadden opgemerkt werkt de oude punten calculator (2008) http://www.wizards.nu/fokf1calc.php niet meer.

Dus dat heeft mij er toe gezet zelf maar eens te gaan sleutelen, met, al zeg ik het zelf, een niet onaardig resultaat.

Hij werkt super simpel:
- selecteer je team
- zie alle punten en bedragen
- ook de wisselende tarieven zijn op genomen in de berekeningen

Hij staat hier:
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 maart 2010 @ 10:13:13 #156
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79326385
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooie calculator!

Mag ik zeggen dat ik de ranking nog erg onduidelijk vind? Dat mag ik zeggen. Ik kan sowieso niet heel snel terugvinden op welke positie ik sta (de punten staan wel in m'n profieloverzicht, waarom m'n ranking niet?) en de overall-ranking opdelen per 25 vind ik een beetje karig. 50, of zelfs 100 lijkt me al stukken beter. En de rijen in de tabel om en om een licht/donker kleurtje geven lijkt me ook niet onhandig.

Verder vind ik het kut dat ik nog geen ander (=beter) team kan samenstellen, allemaal door de strafpunten van Trulli
Terechte kritiek. Deze punten staan inmiddels op een lijst met dingen die verbeterd moeten worden. Ik kan niet beloven wanneer ze ingebouwd gaan worden, omdat eerst enkele andere zaken aangepakt worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:40:46 #157
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_79327412
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Terechte kritiek. Deze punten staan inmiddels op een lijst met dingen die verbeterd moeten worden. Ik kan niet beloven wanneer ze ingebouwd gaan worden, omdat eerst enkele andere zaken aangepakt worden.
Prima
Ik moet zeggen dat de communicatie rond de manager en de ontwikkelingen daarvan richting de users stukken beter is dan andere onderdelen binnen FOK!. Hier krijg je tenminste nog een normale reactie op suggesties, commentaar en opmerkingen
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Moderator vrijdag 19 maart 2010 @ 10:45:10 #158
18653 crew  D.
pi_79327590
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:37 schreef OmkeReunze het volgende:
Zoals een aantal mensen al hadden opgemerkt werkt de oude punten calculator (2008) http://www.wizards.nu/fokf1calc.php niet meer.

Dus dat heeft mij er toe gezet zelf maar eens te gaan sleutelen, met, al zeg ik het zelf, een niet onaardig resultaat.

Hij werkt super simpel:
- selecteer je team
- zie alle punten en bedragen
- ook de wisselende tarieven zijn op genomen in de berekeningen

Hij staat hier:
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/

Jammer dat ie idd geen strafpunten meeneemt
pi_79360625
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooie calculator!

Mag ik zeggen dat ik de ranking nog erg onduidelijk vind? Dat mag ik zeggen. Ik kan sowieso niet heel snel terugvinden op welke positie ik sta (de punten staan wel in m'n profieloverzicht, waarom m'n ranking niet?)
Die staat in een van de grafiekjes die je kunt kiezen. Daarin kun je namelijk ook je progressie of daling van je resultaat mee bijhouden. Ik *denk* dat het daarom uit het lijstje is gehaald, maar ik ben met je eens dat ook je (huidige) ranking in 1 oogopslag zichtbaar moet zijn.
quote:
en de overall-ranking opdelen per 25 vind ik een beetje karig. 50, of zelfs 100 lijkt me al stukken beter.
Daar was om verzocht, maar dat is of blijkbaar niet goed overgekomen of er was geen tijd meer voor om het in te bouwen.

Nog een wishlistpuntje
quote:
En de rijen in de tabel om en om een licht/donker kleurtje geven lijkt me ook niet onhandig.

Tja Daar kunnen wij niets aan doen De regels zijn duidelijk uitgelegd hier en die zijn (of worden) ook aangevuld in de Spelregels.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79376044
Voor mijn f1 calculator ben ik bezig om waarde stijgingen/dalingen van de onderdelen voor de komende race ook goed te krijgen. Uit de spelregels kan ik niet opmaken of de waarde verhoging wordt gedaan ten opzichte van de huidige waarde van een onderdeel (dus na de race) of de originele waarde waarde van een onderdeel (zoals aan het begin van het seizoen).

Even ter voorbeeld stel we nemen het Red Bull chassis.
Begin van seizoen 72.000.000 euro waard
Na de race van Bahrain is het chasis gestegen naar 74.430.000 euro waard
Stel volgende race scoort Red Bull weer in de plus en komt dus uit op een prijsstijging van 2%.
Wordt dan de nieuwe waarde:
a) 74.430.000 + (72.000.000 x 0,02) = 75.870.000
of
b) 74.430.000 + (74.430.000 x 0,02) = 74.430.000 * 1,02 = 75.918.600

Lijkt een klein verschil, maar als ik het goed kan berekenen, dan doe ik dat ook graag.
Omke's FOK! F1-manager Puntencalculator 2010
http://rinzedijkstra.nl/f1calculator/
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 maart 2010 @ 16:47:25 #161
Maffe Fries
pi_79376559
Er wordt gerekend vanaf de huidige waarde
pi_79382377
Klopt het percentage wel waarmee je rekent?
En hoe doe je dat met het invoeren van een uitslag? Van f1.com?

En dan was er nog iets met de strafpunten die niet berekend werden?

Verder leuk dat je hiermee bezig bent gegaan
Ben je goed in programmeren, toevallig?
pi_79392277
quote:
Klopt het percentage wel waarmee je rekent?
Percentage was ter in mijn vraag was ter voorbeeld, ging mij om met welke bedragen er gerekend wordt.
quote:
En hoe doe je dat met het invoeren van een uitslag? Van f1.com?
De uitslag van de vorige race heb ik van www.formula1.com, of te wel hier: hier
quote:
En dan was er nog iets met de strafpunten die niet berekend werden?
Ik hou van KISS, dus heb ik eerst de strafpunten buiten beschouwing gehouden. Ik heb het nog op mijn lijstje staan van dingen die ik nog wil toevoegen. Tot nog toe komen de scores redelijk overeen, mede omdat ik bijvoorbeeld 0 punten toe ken aan coureurs die niet finishen in de race.
quote:
Verder leuk dat je hiermee bezig bent gegaan
thx, ben blij dat het gewaardeerd word!
quote:
Ben je goed in programmeren, toevallig?
ik schrijf wel eens een regeltje code...
pi_79392782
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 23:57 schreef OmkeReunze het volgende:

[..]

Percentage was ter in mijn vraag was ter voorbeeld, ging mij om met welke bedragen er gerekend wordt.
Aaah, ok
quote:
[..]

De uitslag van de vorige race heb ik van www.formula1.com, of te wel hier: hier
Perfecto, wij ook. Al gebruiken we ook FIA.com voor aanvullende info (of andersom).
quote:
[..]

Ik hou van KISS, dus heb ik eerst de strafpunten buiten beschouwing gehouden. Ik heb het nog op mijn lijstje staan van dingen die ik nog wil toevoegen. Tot nog toe komen de scores redelijk overeen, mede omdat ik bijvoorbeeld 0 punten toe ken aan coureurs die niet finishen in de race.
Dat klopt, coureurs die niet finishen krijgen geen punten, mogelijk nog wel strafpunten voor alle onderdelen die bij die uitgevallen wagen horen (motor, coureur, chassis).

In de Speluitleg staat nu meer uitleg over de strafpunten, die kun je wellicht gebruiken voor je definities. En we zetten ook in het Puntenbericht waar we strafpunten voor uitgedeeld hebben, maar dat is pas op de maandag online, dus dat is wat laat.
quote:
[..]

thx, ben blij dat het gewaardeerd word!
Altijd
quote:
[..]

ik schrijf wel eens een regeltje code...
De vraag lag er niet helemaal voor niets Php-ervaring? Andere programmeertalen?
Zou je het mss leuk vinden om mee te helpen (en heb je er tijd voor)? Wel geheel vrijwillig, overigens.
Maar het is een leuk team, de FOK!crew!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 21-03-2010 00:37:10 ]
pi_79461669
quote:
Op zondag 21 maart 2010 00:16 schreef Sally het volgende:
[..]

De vraag lag er niet helemaal voor niets Php-ervaring? Andere programmeertalen?
Zou je het mss leuk vinden om mee te helpen (en heb je er tijd voor)? Wel geheel vrijwillig, overigens.
Maar het is een leuk team, de FOK!crew!
Ervaring: ik heb wel eens wat geschreven in PHP. Voor mijn calculator heb ik maar weer eens wat JavaScript kennis opgegraven. Mijn meeste kennis en ervaring zit in C#, ASP.NET en het .NET framework.
Op dit moment vind ik het wel leuk om een paar uurtjes in de puntencalculator te steken, maar ik denk niet dat ik de tijd kan vinden(reserveren) om jullie te helpen. Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod.
pi_79463734
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef OmkeReunze het volgende:

[..]

Ervaring: ik heb wel eens wat geschreven in PHP. Voor mijn calculator heb ik maar weer eens wat JavaScript kennis opgegraven. Mijn meeste kennis en ervaring zit in C#, ASP.NET en het .NET framework.
Op dit moment vind ik het wel leuk om een paar uurtjes in de puntencalculator te steken, maar ik denk niet dat ik de tijd kan vinden(reserveren) om jullie te helpen. Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod.
Ok, klinkt zeer aannemelijk. Als je de tijd niet hebt moet je het gewoon niet doen.

We kunnen zeker nog developers gebruiken, maar niet tegen elke prijs. Het was te proberen
pi_79513538
Omke's F1 puntencalculator 2010 - update

ik heb goed nieuws over mijn puntencalculator, hij houdt nu ook rekening met strafpunten! Voor zover ik heb gezien komen mijn berekeningen overeen met de uitkomsten van FOK!. Ik weet dat iedereen zijn/haar puntjes al weet voor de afgelopen race, maar nog een paar nachtjes slapen en dan is er weer een nieuwe race!
Ik hoop dat ik al snel na de kwalificatie en de race de eerste uitslagen kan opnemen in de calculator en daarmee alle F1-managers kan verlossen van de stressvolle periode tussen het einde van de race en de bekendmaking van de puntjes op FOK!

Zie de release notes voor een overzicht van de laatste wijzigingen!

[ Bericht 1% gewijzigd door OmkeReunze op 23-03-2010 23:23:05 (url aangepast) ]
pi_79515517
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:02 schreef OmkeReunze het volgende:
Omke's F1 puntencalculator 2010 - update

ik heb goed nieuws over mijn puntencalculator, hij houdt nu ook rekening met strafpunten! Voor zover ik heb gezien komen mijn berekeningen overeen met de uitkomsten van FOK!. Ik weet dat iedereen zijn/haar puntjes al weet voor de afgelopen race, maar nog een paar nachtjes slapen en dan is er weer een nieuwe race!
Ik hoop dat ik al snel na de kwalificatie en de race de eerste uitslagen kan opnemen in de calculator en daarmee alle F1-managers kan verlossen van de stressvolle periode tussen het einde van de race en de bekendmaking van de puntjes op FOK!

Zie de release notes voor een overzicht van de laatste wijzigingen!
Hey leuk! Ik kijk regelmatig op je site en zag het steeds iets veranderen.

Tip voor jou om snel te weten wie er strafpunten heeft: hou de uitslag op Formula1.com in de gaten (elke race een andere url, dus kan 'm nu niet geven), daar zie je ook of een onderdeel geklasseerd is.
FIA.com zegt alleen of een coureur over de finish is geweest of niet (dan een DNF), maar heeft geen uitvalreden.

In heel sommige gevallen kan een uitvalreden later bekend worden, maar de uitslag zoals die op maandagen na de race 19:00 uur staan, worden aangehouden. Veranderingen daarna nemen we niet meer mee.

Edit: professioneel hoor, met release notes
pi_79565668
Geheugensteuntje Formule 1-manager: Australië

De tweede Formule 1-race komt eraan. Tijd om weer een geheugensteuntje te geven voor alle deelnemers aan de FOK! Formule 1-manager! De Grand Prix van Australië wordt in Melbourne verreden op zondag 28 maart vanaf 8:00 uur in de ochtend (let op: de zomertijd gaat in!) De kwalificatie is op zaterdag 27 maart vanaf 7:00 uur. De herhalingen op tv zijn onder voorbehoud om 14:00 uur (beide dagen, op RTL GP en BBC One.)

Uiteraard doet FOK!sport verslag van zowel de vrije trainingen, kwalificatie, als de race. De FOK! Formule 1-manager gaat zijn tweede ronde in, altijd goed voor een extra dimensie als je voor de tv zit!

Aanstaande vrijdag, 26 maart 2010 om 23:59 uur zal de Formule 1-manager dichtgaan, dus zorg dat je voor die tijd je team opgeslagen hebt!

Voor meer uitleg over de FOK! Formule 1-manager lees je [Upd] FOK! Formule 1-manager 2010 gelanceerd! Wil je weten welke prachtige prijzen FOK! heeft geregeld? Lees dan dit bericht even!

Om direct naar de FOK! Formule 1-manager te gaan klik je hier.

Wil je meespelen, maar heb je nog geen account op FOK!? Registreer je dan eerst!

Denk eraan dat op vrijdag, 26 maart 2010 om 23:59 uur de teams vastgezet worden, waarna je niet meer kunt wijzigen!
pi_79567007
Tof dat automatische waarschuwingssysteem , wanneer gaat dit echt via pm ? voor als ik dit topic verlies ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79567207
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:12 schreef Joene het volgende:
Tof dat automatische waarschuwingssysteem , wanneer gaat dit echt via pm ? voor als ik dit topic verlies ?
Hihi.

Omdat het via PM zou gaan werken, draaide de hele backend mee in de soep, waardoor de frontend niet te zien was. Dat werd ontdekt bij een test voor de crew.

Dus nee. Nog niet. Niet voordat het helemaal gefixt is. Dan maar even deze tussenoplossing. En ik spam het zowat overal Ook in het F1-nieuwtjestopic, bijvoorbeeld.

Maar in ieder bericht over de manager of de punten staat een link naar het meest recente topic.
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 13:25:33 #172
18653 crew  D.
pi_79567554
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:12 schreef Joene het volgende:
*hetzelfde wilde vragen
pi_79567835
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:25 schreef D. het volgende:

[..]

*hetzelfde wilde vragen
* Sally hetzelfde antwoord geeft
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 14:36:36 #174
18653 crew  D.
pi_79570571
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:31 schreef Sally het volgende:

[..]

* Sally hetzelfde antwoord geeft
Ah, dank je
pi_79636710

heb ik het toch beter gedaan, maar liefst 58 puntjes!

btw: dit is toch makelijker: http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/
pi_79636746
56
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79636831
56 punten
pi_79636845
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:37 schreef OmkeReunze het volgende:

heb ik het toch beter gedaan, maar liefst 58 puntjes!

btw: dit is toch makelijker: http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/
Die was net nog niet geüpdate
Maar is idd veel makkelijker.
pi_79636938
42
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:25:02 #181
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_79637897
61 punten
pi_79638416
55 punten.
pi_79638849
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:25 schreef caspervc het volgende:
61 punten
Was dat de maxhaalbare ?
pi_79638895
53 punten.

Je zult trouwens maar Virginonderdelen in je team hebben zitten. Dan weet je dat je tijdens de races zeker geen enkel punt daarmee haalt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79638908
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef k_man het volgende:
53 punten.

Je zult trouwens maar Virginonderdelen in je team hebben zitten. Dan weet je dat je tijdens de races zeker geen enkel punt daarmee haalt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Australie kan je wel punten scoren wrs althans volgens Luizzi
pi_79638910
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:21 schreef Joene het volgende:

[..]

Was dat de maxhaalbare ?
Het meest haalbare is natuurlijk al je onderdelen op plaats 1 en 2. Maar die zijn nog niet te betalen.

Het is niet helemaal doenlijk om nu uit te zoeken welke onderdelen die je nu kan betalen, het meeste aantal punten oplevert, de userteams zijn zo divers.
pi_79639009
ik heb er 60, zelfde team aangehouden als bij bahrein met;

Liuzzi,
Sutil
Lotus
Lotus
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_79639017
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:24 schreef Sally het volgende:

[..]

Het meest haalbare is natuurlijk al je onderdelen op plaats 1 en 2. Maar die zijn nog niet te betalen.

Het is niet helemaal doenlijk om nu uit te zoeken welke onderdelen die je nu kan betalen, het meeste aantal punten oplevert, de userteams zijn zo divers.
ideetje voor de volgende manager om toch eens te kijken of je op basis van resultaten van de eerste manager
het ultieme team wat je kon samenstellen wat op dat moment de meeste punten opzou leveren, en zo verder te rekenen ? om te zien wat het maximaalhaalbare was geweest wanneer je de juiste keuzes had gemaakt ?
pi_79639072
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:28 schreef Joene het volgende:

[..]

ideetje voor de volgende manager om toch eens te kijken of je op basis van resultaten van de eerste manager
het ultieme team wat je kon samenstellen wat op dat moment de meeste punten opzou leveren, en zo verder te rekenen ? om te zien wat het maximaalhaalbare was geweest wanneer je de juiste keuzes had gemaakt ?
Het is een idee, maar laten we het voorlopig bij een (was!)lijst aan andere dev-dingetjes houden, zoals het weergeven van de punten per subleaguedeelnemer en het beter weergeven van de puntentelling enz.
pi_79639092
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:31 schreef Sally het volgende:

[..]

Het is een idee, maar laten we het voorlopig bij een (was!)lijst aan andere dev-dingetjes houden, zoals het weergeven van de punten per subleaguedeelnemer en het beter weergeven van de puntentelling enz.
Ik neem aan dat dat niet pas volgend seizoen wordt opgelost , althans mag ik hopen.
pi_79639133
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:24 schreef Joene het volgende:

[..]

Australie kan je wel punten scoren wrs althans volgens Luizzi
Wat heeft die met Virgin te maken dan?
pi_79639541
kan weg
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_79639589
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Marco001 het volgende:

[..]

hopelijk... Ik maak gebruik van de Virgin Motor...
50 puntjes btw, volgens de calculator
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:23:58 #194
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_79640399
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:21 schreef Joene het volgende:

[..]

Was dat de maxhaalbare ?
Weet niet
Heb :

Liuzzi
Algersuari
Force India chassis
Lotus motor
pi_79641547
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:33 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat heeft die met Virgin te maken dan?
Ach fuck ik schrijf gewoon de verkeerde naam
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:22:09 #196
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_79644679
Hmm, 63 punten.
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 16:43:06 #197
18653 crew  D.
pi_79646555
Ik heb 121 punten
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 16:43:24 #198
18653 crew  D.
pi_79646563
Welliswaar met 2 teams, maar toch
pi_79646618
Bedankt daar gaat je kans op de prijzen
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 16:45:33 #200
18653 crew  D.
pi_79646638
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:44 schreef Joene het volgende:
Sure
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 16:51:57 #201
Maffe Fries
pi_79646789
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:44 schreef Joene het volgende:
Mja, je kunt maar met 1 account prijzen winnen
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:51:58 #202
267694 CAP.
Child Approved Porn
pi_79650087
hmm Webber in mn team was een goede zet
pi_79650959
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:43 schreef D. het volgende:
Welliswaar met 2 teams, maar toch
Da's nou jammer: als je met kloons meedoet, maak je geen enkele kans meer op prijzen. Niets, noppes, nada

Staat duidelijk in de Regels.

Dus mijn collega heeft het niet juist met:
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Mja, je kunt maar met 1 account prijzen winnen
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 19:27:08 #204
18653 crew  D.
pi_79651070
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:23 schreef Sally het volgende:

[..]

Da's nou jammer: als je met kloons meedoet, maak je geen enkele kans meer op prijzen. Niets, noppes, nada

Staat duidelijk in de Regels.

Dus mijn collega heeft het niet juist met:
[..]
Het is geen kloon, het is een 2e account

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')