abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79054349
Het vorige deel: Slank #977: met minder loze koolhydraten en meer vitaminen!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door Adelante op 12-03-2010 12:43:49 ]
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:03:59 #2
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79054436
TVP..

sorry èh.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_79054471
Tvp en tijd voor lunch. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79054561
Ook TVP. Moet zo overalls gaan passen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:07:37 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79054588
Mweh, ik zit weer aan de chocola ik kreeg wat mee van mn moeders verjaardag, en dat moet natuurlijk allemaal weer meteen op

NIET snoepen is gewoon het beste, dan heb je er ook niet zoveel trek in
pi_79054610
Tvp
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:09:40 #7
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79054672
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mweh, ik zit weer aan de chocola ik kreeg wat mee van mn moeders verjaardag, en dat moet natuurlijk allemaal weer meteen op

NIET snoepen is gewoon het beste, dan heb je er ook niet zoveel trek in
Da's ook mijn ervaring inderdaad.. Als eenmaal het hek van de dam is, is er geen houden meer aan, 'want dan is die dag toch al verziekt'

Ik schuif zo maar een appel naar binnen, lunchen doe ik straks met vriendlief als ie uit zn werk komt..

Vanavond andijviestamppot!
pi_79054785
Mijn baas wil morgen met me spreken over mijn contract..ik heb al een tijdje het gevoel dat hij me weg wilt hebben. Maar ik heb een nul-uren contract dus hij kan me zo ontslaan. Hmmm...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:14:02 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79054816
Tvp met lijstjes!

Eindresultaat gister:
O: minibanaan
T: appel
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1x pasta
T: minibanaan2
T: handje Pringles
D: flink bord spinazielasagne

Vandaag:
O: 2 boterhammen sandwichspread
T: koffieleutje
L: 500 gr roeryoghurt met muesli-achtig iets
T: banaantje
D: uit eten: pizza
T: wijn2
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:16:33 #10
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79054922
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tvp met lijstjes!

Eindresultaat gister:
O: minibanaan
T: appel
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1x pasta
T: minibanaan2
T: handje Pringles
D: flink bord spinazielasagne

Vandaag:
O: 2 boterhammen sandwichspread
T: koffieleutje
L: 500 gr roeryoghurt met muesli-achtig iets
T: banaantje
D: uit eten: pizza
T: wijn2
kijk, ik ben allang blij dat je tussendoortjes eet, maar als je nou gewoon wat meer normale dingen zoals brood eet op de normale momenten, dan krijg je tenminste meer voedingsstoffen naar binnen dan door pringles of een banaantje...
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:16:37 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79054929
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn baas wil morgen met me spreken over mijn contract..ik heb al een tijdje het gevoel dat hij me weg wilt hebben. Maar ik heb een nul-uren contract dus hij kan me zo ontslaan. Hmmm...
da's geen tof gevoel om zo'n gesprek mee in te gaan

Mijn schoonzus is ook voor de zoveelste keer werkeloos nu uitzendkracht, dus die vliegt overal als eerste uit
pi_79054979
Ik vind Cohen een prima vent. (Bos ook trouwens.) Ik heb Cohen geschilderd en in de galerie hangen. Misschien dat nu iemand hem kopen wil!! * (Niet dat ik het zo'n mooie man vind, maar was in het kader van een expositie over Amsterdam en ik wilde eens wat anders dan een stadsgezicht. )

*Niks mis met opportunities zien, daar waar ze zich voordoen.......
pi_79055043
We gaan wel hard richting de 1000 zo!
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:19:46 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055088
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

kijk, ik ben allang blij dat je tussendoortjes eet, maar als je nou gewoon wat meer normale dingen zoals brood eet op de normale momenten, dan krijg je tenminste meer voedingsstoffen naar binnen dan door pringles of een banaantje...
Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waar .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:24:57 #15
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79055294
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waar .
gisteren had je alleen een minibanaantjke als ontbijt he, geen boterhammen

brood als T is heel geschikt. of yoghurt met muesli ofzo. 1 boterham met beleg is trouwens rond de 100-150 kcal, de meeste tussendoortjes zijn zwaarder en er zit minder nuttigs in (dat je het te zwaar vindt voelen betekent niet dat het zwaar is)...
Kwak
pi_79055298
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je zat gisteren wel vrij hoog in de suikers (veel fruit, zoet broodbeleg), ik weet er niet zo heel veel van maar die pieken en dalen lijken me niet ideaal voor je stofwisseling.
Je doet nu ontbijt óf lunch, maar je kunt ook bij ontbijt én lunch volkorenbrood (langzame kh's) eten. Vind je 1 snee brood als T ook te zwaar? Dan kun je misschien die yoghurt die je vandaag als lunch eet verspreiden over 2 T's en als lunch boterhammen eten?
-edit- Oh, muesli, da's natuurlijk net zoiets als brood.

Ik bemoei me er maar even ongevraagd mee trouwens , je moet het echt zeggen als je daar niet op zit te wachten!
pi_79055301
Hai! Ik heb mijn administratie en afwas gedaan en 1 was opgehangen en 1 in de machine zitten en ik zie nu dat ik nieuws heb gemist

En mijn reiskosten zijn binnen Eindelijk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:27:08 #18
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79055384
ohja, administratie moet ook nog...belasting...

kom er net ahcter dat 1 sollicitatiedeadline al maandag is... ik hoop dat ik m ook kan emailen want met de post wordt wel heel krap nu... verdorie!
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:27:36 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055410
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je zat gisteren wel vrij hoog in de suikers (veel fruit, zoet broodbeleg), ik weet er niet zo heel veel van maar die pieken en dalen lijken me niet ideaal voor je stofwisseling.
Je doet nu ontbijt óf lunch, maar je kunt ook bij ontbijt én lunch volkorenbrood (langzame kh's) eten. Vind je 1 snee brood als T ook te zwaar? Dan kun je misschien die yoghurt die je vandaag als lunch eet verspreiden over 2 T's en als lunch boterhammen eten?

Ik bemoei me er maar even ongevraagd mee trouwens , je moet het echt zeggen als je daar niet op zit te wachten!
Nee zeker niet erg . Maar dat komt toch op hetzelfde neer als ik dat zou doen, yoghurt verdelen en dan L met brood of brood als T en yoghurt als L? Ik heb ook geen brood bij me nu, dus het kan niet eens, maar even hypothetisch? Ik vind dat teveel .

Nog goed nieuws voor de pillensliksters hier:

http://www.nu.nl/gezondhe(...)ogelijk-langer-.html

Ik als pilloze zeg vast vaarwel
pi_79055469
Ik ga liever een paar jaar eerder dood dan dat ik moet leven met die bijwerkingen van de pil.
pi_79055476
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind Cohen een prima vent. (Bos ook trouwens.) Ik heb Cohen geschilderd en in de galerie hangen. Misschien dat nu iemand hem kopen wil!! * (Niet dat ik het zo'n mooie man vind, maar was in het kader van een expositie over Amsterdam en ik wilde eens wat anders dan een stadsgezicht. )

Commercieel gedoe is het, ik zeg het je
pi_79055484
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
En mijn reiskosten zijn binnen Eindelijk.
Reiskosten of reiskostenvergoeding?
pi_79055528
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef conleche het volgende:

Terwijl je die nu dus letterlijk hebt.
pi_79055561
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Commercieel gedoe is het, ik zeg het je
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Terwijl je die nu dus letterlijk hebt.
Scherp!!
pi_79055598
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee zeker niet erg . Maar dat komt toch op hetzelfde neer als ik dat zou doen, yoghurt verdelen en dan L met brood of brood als T en yoghurt als L? Ik heb ook geen brood bij me nu, dus het kan niet eens, maar even hypothetisch? Ik vind dat teveel .

Als je dat brood dan wel als T eet komt het op hetzelfde neer ja. Zoals Kwak ook zegt, één snee brood met beleg vind ik juist een prima hoeveelheid voor een T, en wat meer momenten met vezels op een dag kan ook geen kwaad. Als je stofwisseling goed werkt kunnen die extra kcals niet zoveel kwaad.
Is het magere yoghurt trouwens?

Aparte woordkeus van Bos trouwens, dat zijn dochter begon te juichen toen hij zei "dat papa geen werk meer had", dat betekent bij veel mensen toch iets anders tijdens zo'n crisis.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:33:42 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055659
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga liever een paar jaar eerder dood dan dat ik moet leven met die bijwerkingen van de pil.
Ik ook
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:33:43 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79055661
Ik kwam er gisteren achter dat ik toch wel belasting moet betalen over afgelopen jaar; ik mag iets van 500 euro op gaan hoesten Ik zag het juist weer wat zonniger in, dat ik er uiteindelijk niet zo heel slecht voorstond als ik een tijdje geleden dacht.....
pi_79055702
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
QFT
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:34:45 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055709
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als je dat brood dan wel als T eet komt het op hetzelfde neer ja. Zoals Kwak ook zegt, één snee brood met beleg vind ik juist een prima hoeveelheid voor een T, en wat meer momenten met vezels op een dag kan ook geen kwaad. Als je stofwisseling goed werkt kunnen die extra kcals niet zoveel kwaad.
Is het magere yoghurt trouwens?
Nope! Milde roeryoghurt van Almhof.
pi_79055726
Oh, en ik mis de pil ook niet. Ik heb het gevoel dat ik in een roes zat met dat ding, dan leef je ook niet echt.
pi_79055780
We hebben het er dan maar even niet over dat ik nu langzaam doodbloed. .
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:36:51 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055808
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat kan best enkele jaren duren
pi_79055851
quote:
Ach schatteke. Al begonnen aan de Pleegzuster Bloedwijn?
pi_79055863
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nope! Milde roeryoghurt van Almhof.
Ah, in dat geval vind ik je lijstje van vandaag best mooi. Zelfs de pizza, dat moet gewoon af en toe.
pi_79055926
Ik heb geen last van negatieve bijwerkingen! Ik dacht van wel (libidoverlies) maar dat lag aan de relatie en niet aan de pil Mijn huid is nu pukkelvrij en zonder niet. En de sjaggerijnigheid die ik af en toe heb zit niet op een vast moment in de cyclus, dus da's ook van mij en niet van de pil
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:39:47 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055946
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ah, in dat geval vind ik je lijstje van vandaag best mooi. Zelfs de pizza, dat moet gewoon af en toe.
Pizza heerscht.
pi_79055968
pi_79055972
De OP kopiëren lukt wel alleen het plakken nog niet. ... SYRENA?
pi_79055994
Die milde roeryoghurt is echt lekker trouwens Die neem ik nu ook altijd. 1 beker krijg ik mooi leeg in een week en hij is best lang houdbaar.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:41:22 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79056004
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef Syrena het volgende:
Ik weet wat ik straks ga eten
http://www.nu.nl/gezondheid/2202335/dagelijks-ei-gezond.html
Hmmmmmm ik denk dat ik mn lunch ook al wel weet
pi_79056008
Alleen heb ik nu ook zin in pizza.

Qua pukkels mis ik de hormonen wel trouwens. Hoewel het nu wel extra erg is vanwege de halve week friet en geen groente vorige week. Wat CF gisteren zei, zelfs m'n paper cuts zijn dik en rood en ik heb voor het eerst in jaren weer een aft. Vitamine-offensief dan maar.
pi_79056041
quote:
Nog steeds??

Net nu ik weer aan het twijfelen ben om toch die gynefix te doen, want ik heb, as we speak, weer één van mijn hormonale kutbuien. Het is bijna lachwekkend hoe zwartgallig ik dan alles zie.

Heeft er iemand eigenlijk een gewoon spiraaltje? Mini, was jij dat niet?? Zo ja, hoe bevalt dat?
pi_79056052
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef P.F het volgende:
De OP kopiëren lukt wel alleen het plakken nog niet. ... SYRENA?
Clipbot installeren? (via de market)
Ik vind fokken op m'n telefoon uitermate k*t, dus ik doe het echt zelden. Zit altijd ontzettend te pielen met het klikken op dingen.
pi_79056055
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach schatteke. Al begonnen aan de Pleegzuster Bloedwijn?
Ieuw!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:44:05 #45
3185 Adelante
To let it go now
pi_79056114
Ik denk ik zet de OP er even in.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79056131
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Nog steeds??

Net nu ik weer aan het twijfelen ben om toch die gynefix te doen, want ik heb, as we speak, weer één van mijn hormonale kutbuien. Het is bijna lachwekkend hoe zwartgallig ik dan alles zie.

Heeft er iemand eigenlijk een gewoon spiraaltje? Mini, was jij dat niet?? Zo ja, hoe bevalt dat?
Jup, nog steeds, maar ik merk dat het nu m'n reguliere maandstonde (wat een prachtig woord) is. Hopelijk is het hierna voorbij! Who am I kidding...
pi_79056134
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Alleen heb ik nu ook zin in pizza.

Qua pukkels mis ik de hormonen wel trouwens. Hoewel het nu wel extra erg is vanwege de halve week friet en geen groente vorige week. Wat CF gisteren zei, zelfs m'n paper cuts zijn dik en rood en ik heb voor het eerst in jaren weer een aft. Vitamine-offensief dan maar.
Stom hè, dat je lichaam daar zo sterk op reageert Nou ja, ik denk dan altijd maar (tegen mezelf hoor, niet tegen jou): dat zal je leren
pi_79056136
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef Adelante het volgende:
Is dat plaatje ook van jou?
pi_79056158
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef Adelante het volgende:
Je had nog zooooo beloofd die foto's privé te houden!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:45:22 #50
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79056163
Hier ook maar een gekookt eitje op een volkoren boterham als lunch straks, haha!

Ik zit nu aan een appel en een potje thee. (zo'n kop-schotel met potjegeval, handig! Hoef ik niet heen en weer te karren de hele tijd en toch genoeg drinken!)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:46:21 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79056201
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:41 schreef Syrena het volgende:
Die milde roeryoghurt is echt lekker trouwens Die neem ik nu ook altijd. 1 beker krijg ik mooi leeg in een week en hij is best lang houdbaar.
Een wéék? Ik vreet zo'n beker yoghurt van 500 ml altijd gewoon in 1x leeg
pi_79056224
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Clipbot installeren? (via de market)
Ik vind fokken op m'n telefoon uitermate k*t, dus ik doe het echt zelden. Zit altijd ontzettend te pielen met het klikken op dingen.
O ik zit al de hele ochtend op mijn fone, werkt prima!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:48:41 #53
3185 Adelante
To let it go now
pi_79056309
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Je had nog zooooo beloofd die foto's privé te houden!!
Nothing is private!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79056337
Mag dat plaatje uit de OP? Zo kan ik echt niet meer in het topic kijken in de UB. .
pi_79056352
NIET OPENEN ALS JE OP JE WERK ZIT!

http://www.guyswithiphones.com/

pi_79056353
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Kimpossible het volgende:
Ik zit nu aan een appel en een potje thee. (zo'n kop-schotel met potjegeval, handig! Hoef ik niet heen en weer te karren de hele tijd en toch genoeg drinken!)
Da's toch maar ruim een kop per potje

Afijn, de lijst hier:
O: griekse magere yoghurt
T: stuk banoffee pie
L: restant caesar salad: romainesla met mayo-achtige dressing, kaas, knoflookcroutons en een klein beetje pancetta
T: appel: granny smith
T: amandelen
S: rondje hardlopen, half uurtje ofzo
D: fajitas (tortilla's volkoren & zelfgemaakt)
T: wodka met zelfgemaakt appelsap, chips

Ik verbaas me altijd dat ik zo weinig commentaar krijg; mijn lijsten lopen uiteen van te mager tot veel teveel en te vet
pi_79056394
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Een wéék? Ik vreet zo'n beker yoghurt van 500 ml altijd gewoon in 1x leeg
Ik eet het als toetje, met hagelslag erdoorheen en zoetstof
pi_79056397
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Syrena het volgende:

Syrena!!!!!!!!
Ik klikte natuurlijk direct
pi_79056411
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Nog steeds??

Yep, dat was ik! Tja, ik heb er eigenlijk niet zoveel last van gehad, als je er net zo op reageert als ik kan ik het alleen maar aanraden. Spoiler vanwege gory details:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Stom hè, dat je lichaam daar zo sterk op reageert Nou ja, ik denk dan altijd maar (tegen mezelf hoor, niet tegen jou): dat zal je leren
Dat geldt voor mij ook hoor. Ik weet gewoon dat vet eten slecht voor me is, chips is ook instant buikpijn, maar soms kan ik het gewoon niet laten.
Ik heb wel het idee dat het erger is geworden sinds ik over het algemeen gezonder ben gaan eten. Toen ik nog bijna dagelijks vette troep at had ik er lang niet zoveel last van!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:51:56 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79056436
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik eet het als toetje, met hagelslag erdoorheen en zoetstof
Dan nog

Maar ik ben ook echt een zuivelmonster . Ik ben dol op vla/kwarkjes en yoghurt.
pi_79056520
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Syrena!!!!!!!!
Ik klikte natuurlijk direct
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat er meer duffe foto's van hoofden op zouden staan dan van eh andere lichaamsdelen. OMG
pi_79056564
DaD: nu we alweer op pagina 2 zitten kun je toch weer veilig klikken?
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik verbaas me altijd dat ik zo weinig commentaar krijg; mijn lijsten lopen uiteen van te mager tot veel teveel en te vet
Jij hebt vaak zoveel verschillende dingen erin staan dat het moeilijk wordt om in te schatten hoeveel het nou eigenlijk is! Net als Uniekhoorn, je denkt dat het heel wat is maar qua kcals valt het misschien nog best mee.

Heb je die tortilla's nou zelf gemaakt? Hoe doe je dat?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:55:20 #63
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79056579
quote:

[..]

Afijn, de lijst hier:
L: restant caesar salad: romainesla met mayo-achtige dressing, kaas, knoflookcroutons en een klein beetje pancetta

Niet Ik haal er drie koppen uit! Ik heb deze! *blij is
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:55:36 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79056590
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd ook dat er meer duffe foto's van hoofden op zouden staan dan van eh andere lichaamsdelen. OMG
Op een of andere manier denken sommige mannen echt dat dat het meest fotogenieke deel van hun lijf is
pi_79056677
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Op een of andere manier denken sommige mannen echt dat dat het meest fotogenieke deel van hun lijf is
Vooral close-up, zodat alle perspectief en context wegvallen.

Wat een schattig theepotje Kimpossible.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:57:36 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79056679
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Niet Ik haal er drie koppen uit! Ik heb deze! *blij is
CUTE!!

Helaas heb ik sinds ik samenwoon 3 theepotten en drink ik eigenlijk nauwelijks thee
pi_79056688
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, zo'n keiserieuze snuit en dan staan ze daar in hun blote leuter
De eerste de beste kerel die tegen mij zegt: "Ik heb een iPhone " ga ik echt ontzettend hard uitlachen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:58:58 #68
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79056741
Ik was het heen en weer lopen naar waterkoker en terug zo zat dat ik deze maar besteld heb haha. Drink nog altijd veel thee, de ene dag meer dan de andere.. Soms drink ik gewoon maar 2 gewone kopjes, soms zuip ik drie keer die pot leeg..:)
pi_79056785
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Jij hebt vaak zoveel verschillende dingen erop staan dat het moeilijk wordt om in te schatten hoeveel het nou eigenlijk is! Net als Uniekhoorn, je denkt dat het heel wat is maar qua kcals valt het misschien nog best mee.

Heb je die tortilla's nou zelf gemaakt? Hoe doe je dat?
Ik denk zelf dat ik vooral neig naar te vet eten. Weliswaar braaf gezonde vetten, maar toch; de olijfolie gaat hier wel erg hard

Tortilla's, ja, ik zoek nog wat naar het perfecte recept, maar ik heb na alle enthousiaste verhalen in CUL ook maar besloten om het zelf te proberen en de eerste pogingen waren echt heel aardig. Die dingen zijn hier in Vlaanderen mega-duur en zitten dan ook nog eens in een te grote verpakking waarvan we meestal de helft weggooien.
Vanavond proberen: paar handjes volkorenmeel, handje maismeel, eetlepel maizena ofzo. Wat zout, wat olie erdoor wrijven en dan warm water erbij en kneden maar deeg laten rusten, flinterdunne tortilla's rollen en bakken in hete, droge koekenpan.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:00:06 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79056790
quote:

[..]

Afijn, de lijst hier:

Jamaar je lijstjes zijn zo poëtisch!!

Doei ochtendritme Wakker gebeld door een vriend en heel gezellig met hem geblaat En nu moet ik nog ontbijten

Koesjes voor de koesjes-needy!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79056819
Ik had een hele leuke theepot waar ik volledig tevreden mee was, maar toen kregen we van mijn schoonmoeder een zelfbeschilderde ( ) en nu voel ik me schuldig als ik mijn oude gebruik.

Toch best leuk, dat Twitter. Ik ben er toch maar eens mee begonnen omdat je op tv steeds hoort dat politici daar commentaar geven enzo.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:00:38 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79056824
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vooral close-up, zodat alle perspectief en context wegvallen.
Of óbviously langer gephotoshopt
pi_79056976
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat ik vooral neig naar te vet eten. Weliswaar braaf gezonde vetten, maar toch; de olijfolie gaat hier wel erg hard

Tortilla's, ja, ik zoek nog wat naar het perfecte recept, maar ik heb na alle enthousiaste verhalen in CUL ook maar besloten om het zelf te proberen en de eerste pogingen waren echt heel aardig. Die dingen zijn hier in Vlaanderen mega-duur en zitten dan ook nog eens in een te grote verpakking waarvan we meestal de helft weggooien.
Vanavond proberen: paar handjes volkorenmeel, handje maismeel, eetlepel maizena ofzo. Wat zout, wat olie erdoor wrijven en dan warm water erbij en kneden maar deeg laten rusten, flinterdunne tortilla's rollen en bakken in hete, droge koekenpan.
Goh, ik had er nooit zo bij stilgestaan dat je dat ook zelf kunt maken. Toch eens proberen!
Which reminds me, ik moet ook altijd nog eens zelf rotiplaten maken.
pi_79057019
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Of óbviously langer gephotoshopt
Want als hij maar groot genoeg is kan geen enkele vrouw natuurlijk weerstand beiden, ongeacht wat voor kerel er verder aan vast zit!
Ok, behalve Viking dan.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:05:35 #75
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79057056
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had een hele leuke theepot waar ik volledig tevreden mee was, maar toen kregen we van mijn schoonmoeder een zelfbeschilderde ( ) en nu voel ik me schuldig als ik mijn oude gebruik.

Toch best leuk, dat Twitter. Ik ben er toch maar eens mee begonnen omdat je op tv steeds hoort dat politici daar commentaar geven enzo.

Zo ben ik 'in de nacht van de val' Oeh, ik zie de geschiedenisboeken van mijn toekomstige kroost al voor me: 'Hoofdstuk 4: De nacht van de val' gaan twitteren. Bevalt me tot dusver best goed, eigenlijk. Hoewel de toegevoegde waarde van mijn eigen tweets erg ver te zoeken is..
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:06:13 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79057083
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Want als hij maar groot genoeg is kan geen enkele vrouw natuurlijk weerstand beiden, ongeacht wat voor kerel er verder aan vast zit!
Ok, behalve Viking dan.
Precies! Dat dat deel eigenlijk zo'n beetje het minst visueel aantrekkelijke van de heer in kwestie is, tja... dat is dan wel een beetje jammer voor ze .
pi_79057131
Ja maar het is grotendeels een site voor heameau's en die gaan daar vol voor
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:09:03 #78
3185 Adelante
To let it go now
pi_79057208
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, zo'n keiserieuze snuit en dan staan ze daar in hun blote leuter
De eerste de beste kerel die tegen mij zegt: "Ik heb een iPhone " ga ik echt ontzettend hard uitlachen
Ik heb een iPhone
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:09:48 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79057232
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:07 schreef Syrena het volgende:
Ja maar het is grotendeels een site voor heameau's en die gaan daar vol voor
Kan me niet voorstellen dat lesbi's vice versa vergelijkbaar hebben eigenlijk... Ook nou niet bepaald het meest fotogenieke gedeelte .
pi_79057262
Ik vind het niet heel lelijk. Eigenlijk wel mooi. In staande toestand dan. Maar ik geloof dat ik me in een minderheidspositie bevind??
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:12:49 #81
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79057342
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:

joehoe mini, wat is je twitter? dan kunnen we tweeten! ik ben fwoukje
Kwak
pi_79057346
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Zo ben ik 'in de nacht van de val' Oeh, ik zie de geschiedenisboeken van mijn toekomstige kroost al voor me: 'Hoofdstuk 4: De nacht van de val' gaan twitteren. Bevalt me tot dusver best goed, eigenlijk. Hoewel de toegevoegde waarde van mijn eigen tweets erg ver te zoeken is..
Ik volg ook gewoon bekende mensen, ik heb zelf nog niet echt de behoefte om iets te delen.

Co: ik vind het ook niet lelijk, maar dan wel met de rest van het lichaam erbij.
pi_79057412
Het is niet dat ik een aversie tegen piem0ls heb, maar meer dat ze er zo doodserieus bij staan: "Kijk eens wat ik heb!" Hij is even lang als mijn iPhone

Ik doe wel leuke kapselideetjes op (die zijn er bijna evenveel als piemelpics).
pi_79057421
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

joehoe mini, wat is je twitter? dan kunnen we tweeten! ik ben fwoukje
pijkje, maar ik ben pas net begonnen hoor! Ik weet nog niet zo goed hoe het werkt maar ik ga je wel even opzoeken!
pi_79057443
Mini, goede tip van die meerdere pagina's. Ik bekijk topics altijd op één pagina maar ik heb nu even 25 posts p/pag ingesteld. En ik val precies bij het goede onderwerp binnen zie ik. .
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:15:32 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79057455
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef Syrena het volgende:
Het is niet dat ik een aversie tegen piem0ls heb, maar meer dat ze er zo doodserieus bij staan: "Kijk eens wat ik heb!" Hij is even lang als mijn iPhone

Ik doe wel leuke kapselideetjes op (die zijn er bijna evenveel als piemelpics).
Bahaha ik dacht eerst: wuh, schaamhaarkapselideetjes?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:16:01 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79057470
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bahaha ik dacht eerst: wuh, schaamhaarkapselideetjes?
Ik ook hoor
pi_79057501
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind het niet heel lelijk. Eigenlijk wel mooi. In staande toestand dan. Maar ik geloof dat ik me in een minderheidspositie bevind??
Ik vind het wel een fascinerend ding eigenlijk.
pi_79057736
Syrena, SOS!
pi_79058466
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik vind het wel een fascinerend ding eigenlijk.
Haha ja ik ook wel.

Ik heb echt moeten lachen om die site. Vooral om die gast met zijn foon naast z'n piem0l, als vergelijking ofzo? Epic fail
pi_79058564
Je hebt toch ook een iPhone app dat je naar random mensen over de hele wereld foto's kan sturen? Weet iemand hoe die heet? Heb wel zin om te lachen.
pi_79058633
Mini ik volg je nu ook!
pi_79058662
4 op een rij!
pi_79058715
Jullie zijn mijn eerste followers.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:44:34 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79058739
TVP.

Ben nog op school, maar ik wil even , want het ging fantastisch! Idd spijkers met koppen geslagen: ik ging controleren of de leerlingen die er vorige week uit waren gestuurd al een verklaring hadden ingeleverd en al straf hadden gehad en toen bleek dat één leerling die er vorige week uit was gestuurd had de verklaring had vervalst. Valse handtekening van mij eronder. Toen is ze uit de klas gehaald, mentor erbij, forse preek gehad, boos, huilen etc. Ik besloot dat ik de les aan die klas 5 minuten eerder zou stoppen zodat ik even met deze twee leerlingen kon praten. Toen dit meisje binnenkwam, deed ze heel boos, dus ik zei: "Als je zo boos blijft doen, dan kun je meteen weer vertrekken." "Ik doe toch helemaal niks!". "Je snapt best wat ik bedoel." Toen nog een keer: hup aan het werk! Pennen pakken! En toen was het klaar! Ze deden goed mee. Ook in de mediatheek, waar ze aaaaaaltijd op Hyves en YouTube enzo gaan hebben ze goed gewerkt. Ik heb niet één keer hoeven waarschuwen! . Het mooie was dat een vaste docent tegen mij zei: "Wat ben jij streng! Ze doen bij mij nooit wat!" Nou bij mij normaal ook niet dus . Maar goed, studiewijzers uitgedeeld, ze hebben een handtekening gezet, dus ze komen er niet onderuit. En zelfs met de grootste probleemleerling ging het goed vandaag. Leuk gesprekje gehad over wat onze favoriete films waren. Ja Ik zie het helemaal goed komen.
Nu ik LiO ben en zelf verantwoordelijk ben voor mijn lessen, wil ik echt dat ze goed meedoen. En dat helpt dus . Nu moet ik even uitzoeken waar een andere leerling vanochtend was, dus ajuus , ik lees en reageer later wel bij .
Niet meer actief op Fok!
pi_79058843
Jee juffrouw Vik, wat goed!!
pi_79058864
ik wil ook!
ik ben pfjee
pi_79059040
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:46 schreef P.F het volgende:
ik wil ook!
ik ben pfjee
Done!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:52:08 #99
236335 neen
schone schijn
pi_79059134
Tvp

Ik moet opruimen maar ik heb geen zin.
het lijkt niet wat het is
pi_79059272
Ik moet studeren maar ik loop vast, ik zie het niet meer !
pi_79059313
Wat goed Vik! Zo te horen heb je er wel talent voor!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:57:29 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79059424
Hahaha, nou weet je: eerdere keren als het goed ging, was het toeval. Dan waren de lln toevallig in een goede bui. Maar nu heb ik echt het gevoel dat ik zelf de touwtjes in handen heb. Ik ga echt naar de les met een houding van: ik ben de baas, no matter what. En dat is zo fijn . Het heeft me wel een half jaar gekost, maar gelukkig heb ik nog 4 maanden om het goed te maken .
Niet meer actief op Fok!
pi_79059474
Hoe heet mini @ twitter?
pi_79059494
Goed zo, Vik! Ik vind het superknap dat je dat al in een half jaar onder de knie hebt, juist! Ik denk niet dat het mij ooit zou lukken. .

Ik kreeg vanochtend trouwens nog een 'niets dan lof voor je zorgvuldige schrijfstijl'. .
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:58:50 #105
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79059501
jeuj viking wat fijn!

ik ben nog steeds met mn Cv bezig (was 1 belangrijke lesgeefbaan vergeten, duh!) en ik moet vandaag nog 1 sollicitatie de deur uit doen. wha!!

en heel hard aan mn hoofdstuk werken...
Kwak
pi_79059616
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef P.F het volgende:
Hoe heet mini @ twitter?
pijkje, ik follow jou al.

Vik: ik vind een half jaar ook juist heel snel! Er zijn genoeg docenten die het nooit leren.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:02:41 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79059668
Wat goed Vik!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:05:39 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79059798
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef kwakz0r het volgende:
jeuj viking wat fijn!

ik ben nog steeds met mn Cv bezig (was 1 belangrijke lesgeefbaan vergeten, duh!) en ik moet vandaag nog 1 sollicitatie de deur uit doen. wha!!

en heel hard aan mn hoofdstuk werken...
Wat wil jij nou eigenlijk doen na je promotietraject? Lesgeven, begrijp ik? Op een middelbare school als zij-instromer oid?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:08:14 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79059908
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed zo, Vik! Ik vind het superknap dat je dat al in een half jaar onder de knie hebt, juist! Ik denk niet dat het mij ooit zou lukken. .

Ik kreeg vanochtend trouwens nog een 'niets dan lof voor je zorgvuldige schrijfstijl'. .
Indeed! voor Vik!

En voor het toffe compliment
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:08:41 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79059928
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-poging-overval.html

Ik zie dit dan echt helemaal voor me he
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:09:12 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79059952
Vik en DaD

Lijstje:
O: kwark met bosvruchtenjam
T: 2 krentenbollen (ze lagen naast me en ineens had ik er 2 op )
L: geroosterde boterham met gekookt eitje en mosterdmayo
T: cappuccino
T: de planning is véél thee, ik drink écht te weinig!
D: ik overweeg risotto te maken, met peer en gorgonzola en salade erbij
pi_79059968
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

quote:
De uitbater van winkel was niet onder de indruk
.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:13:25 #113
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79060126
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ahhhhhw ik ook!

Ben je vet cool een overval aan het plegen, word je naar buiten gerold
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:15:16 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79060217
Ik heb eens iets soortgelijks gezien. Een of andere zwerver, ín een rolstoel, compleet lazerus. Lag te zuipen op de boulevard in Scheveningen, helemaal lallend, the works. Twee agenten naar 'm toe, want ja, je mag daar geen alcohol drinken buiten de terrassen ofzo. Wordt 'ie beetje agressief en wil ie wegrollen En één zo'n agent een beetje verveeld zo zo'n handvat van die stoel vastpakken. Kerel nog beetje tegenstribbelen maar was te kachel om wat te realiseren.

Schitterend .
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:16:59 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79060296
En ik ga richting fysio en dan richting de andere kant van het land en nog nét iets verder.

Tot zondagavond / maandag
pi_79060424
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Vik en DaD

Lijstje:
O: kwark met bosvruchtenjam
T: 2 krentenbollen (ze lagen naast me en ineens had ik er 2 op )
L: geroosterde boterham met gekookt eitje en mosterdmayo
T: cappuccino
T: de planning is véél thee, ik drink écht te weinig!
D: ik overweeg risotto te maken, met peer en gorgonzola en salade erbij
Risotto!! Goed plan, heb ik ook best trek in!! Doe er gewoon allemaal groenten door die ik nog heb liggen en heb ook nog parmezaanse kaas.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:19:57 #117
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79060431
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat wil jij nou eigenlijk doen na je promotietraject? Lesgeven, begrijp ik? Op een middelbare school als zij-instromer oid?
jup! en de vacatures beginnen nu gepubliceerd te worden - eerste deadlines voor reactie na dit weekend, en ik vind t doodspannend, want er zitten hele leuke vacatures in de regio bij... dus die wil ik niet verpesten, maar ik heb nog nooit een echte sollicitatie gehad, nou ja, voor mn aioplek wel... maar toch

Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:26:18 #118
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79060743
Ik ga zo lekker 1 geroosterde volkoren boterham met een gek. eitje en 1 maisboterham met pindakaas met stukjes noot eten
pi_79061110
Oja, lunch. Ik vergeet de laatste tijd steeds te eten overdag, met als gevolg dat ik 's avonds ga snaaien.
Meteen maar even wat pakken.
pi_79061118
Vik, wat fijn hè, dat je ineens weet hoe het moet. Dat jij niet meer degene bent die in paniek raakt als er iets misgaat maar de leerling Geeft dit je meer reden om toch in het onderwijs te willen blijven?

DaD, dat is een fijn compliment. Het einde komt nu echt in zicht, mooi!

En Kwak, spannend! Maar ze nodigen je vast wel een paar keer uit.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:43:59 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79061534
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Risotto!! Goed plan, heb ik ook best trek in!! Doe er gewoon allemaal groenten door die ik nog heb liggen en heb ook nog parmezaanse kaas.
Ik had trouwens bij de Taart van mn tante echt gruwelijk lekkere carrotcake! Dus zat helemaal te genieten van mn taartje en mn koffie, ondertussen te kletsen met mn vriendinnen, en ineens: "Muis. " Liep er zo een muis onder de toonbank Ik snap echt wel waarom de horecagelegenheden daar allemaal katten hebben
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:48:28 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79061740
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

jup! en de vacatures beginnen nu gepubliceerd te worden - eerste deadlines voor reactie na dit weekend, en ik vind t doodspannend, want er zitten hele leuke vacatures in de regio bij... dus die wil ik niet verpesten, maar ik heb nog nooit een echte sollicitatie gehad, nou ja, voor mn aioplek wel... maar toch

Nou als je een AiOplek binnen kan slepen zit het denk ik wel snor hoor! Succes met brieven schrijven enzo, als je terugvoeder wilt kun je me PMen! Disclaimer: niet dat ik de Master of Sollicitaties ben, maar ik schijn iig wel taalgevoel te hebben ofzeu
pi_79061930
Lady, yikes

Oh jongens. Ik heb net mijn werkkleding gepast. Een tuinbroek
pi_79062068
De operatie was tof om te zien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klaagklaag
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:55:27 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79062074
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
Lady, yikes

Wat moet je doen?
pi_79062110
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
Lady, yikes

Daar komt níemand mee weg. Sterkte.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:57:02 #127
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79062151
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nou als je een AiOplek binnen kan slepen zit het denk ik wel snor hoor! Succes met brieven schrijven enzo, als je terugvoeder wilt kun je me PMen! Disclaimer: niet dat ik de Master of Sollicitaties ben, maar ik schijn iig wel taalgevoel te hebben ofzeu
ik krijg van iedereen ander advies: bespreken wat mn fucnties precies inhielden in mn DV omdat ik geen bevoegdheid heb en dus mn ervaring specifgiek moet maken/juist niet doen en heel kort houden want mn Cv is te lang

ik kan er wel van janken
Kwak
pi_79062258
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:55 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wat moet je doen?
'Werken onder gevaarlijke omstandigheden'. En dan helpt het blijkbaar als je een tuinbroek draagt. Akelig muizig grijsblauw, ook nog
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:00:17 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79062306
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik krijg van iedereen ander advies: bespreken wat mn fucnties precies inhielden in mn DV omdat ik geen bevoegdheid heb en dus mn ervaring specifgiek moet maken/juist niet doen en heel kort houden want mn Cv is te lang

ik kan er wel van janken
En een middenweg? Dat je bijv. kort noemt wat voor werk je hebt gedaan in een chronologisch overzicht (zodat je kunt laten zien dat er geen / nauwelijks gaten in je CV zitten) en dan apart een stuk over je capaciteiten / relevante cursussen en daarin uitweiden over je ervaringen als docente, wat de lezer dan weer kan linken aan het overzicht?
Ik brainstorm maar hoor! Weet niet of dit een gangbare optie is.

Tevens: niet huilen hoor! Je begint nog maar net met solliciteren in deze richting!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:00:58 #130
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79062338
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En een middenweg? Dat je bijv. kort noemt wat voor werk je hebt gedaan in een chronologisch overzicht (zodat je kunt laten zien dat er geen / nauwelijks gaten in je CV zitten) en dan apart een stuk over je capaciteiten / relevante cursussen en daarin uitweiden over je ervaringen als docente, wat de lezer dan weer kan linken aan het overzicht?
Ik brainstorm maar hoor! Weet niet of dit een gangbare optie is.
wel als ik alles weeeeer helemaal omgooi...

kun je me je emailadrs pm'en, dan kan ik m je sturen...
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:02:51 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79062422
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wel als ik alles weeeeer helemaal omgooi...

kun je me je emailadrs pm'en, dan kan ik m je sturen...
Done-da-dondon-done! En mn vorige bericht had ik nog ge-edit (regeltje toegevoegd)!
pi_79062424
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik kan er wel van janken
Joh, uiteindelijk maakt het echt niet zoveel uit, je CV Volgens mij kun je beter je energie steken in het schrijven van een motivatie en is je CV hoe dan ook wel OK
pi_79062536
Ik zet dingen die vooral relevant zijn voor een specifieke plek meestal gewoon in de motivatiebrief, en in m'n CV hooguit een paar regeltjes toelichting. Maar goed, ik heb nog nooit voor een echte baan gesolliciteerd dus ik weet niet hoe gangbaar dat verder is.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:08:57 #134
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79062719
ik ben nu twee versies aan t maken, die stuur ik zo allebei aan mariaaaa

nee, ik ga ook niet meer huilen. alleen baal ik dat die ene hele leuke solli een deadline al maandag blijkt te hebben, en ik niet kan printen in de UB... en ze geen email adres hebben voor sollicitaties (eerst nog wel!)
Kwak
pi_79062847
Hoe lang is volgens jullie ongeveer een inleiding voor een scriptie?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:13:05 #136
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79062938
Ik heb wandelschoenen gekocht! Klasse A/B van het merk Hanwag voor 160 euro. Daarnaast ook even wandelsokken gekocht. Ik heb een stuk huid van m'n pink afgetrokken door het aantrekken van al die veters van die wandelschoenen. Auw!

Ik heb nog niets gegeten vandaag. Ik had ineens zin in gedroogde abrikozen (heb ik al héél lang niet gegeten), dus heb ik die maar gekocht. Ze waren wel een beetje duur voor mijn budget, maar goed.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79063117
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:13 schreef Rituals het volgende:
Ik heb wandelschoenen gekocht! Klasse A/B van het merk Hanwag voor 160 euro. Daarnaast ook even wandelsokken gekocht. Ik heb een stuk huid van m'n pink afgetrokken door het aantrekken van al die veters van die wandelschoenen. Auw!

Ik heb nog niets gegeten vandaag. Ik had ineens zin in gedroogde abrikozen (heb ik al héél lang niet gegeten), dus heb ik die maar gekocht. Ze waren wel een beetje duur voor mijn budget, maar goed.
Nog niets gegeten Hoe doe je het?

Heb niet echt zin om naar huis te gaan, al kan ik dan natuurlijk wel een rondje rennen. Zo'n bummer dat ik niet gewoon m'n cijfer kreeg Nu moet ik heel het weekend denken wat het zal worden!
pi_79063139
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe lang is volgens jullie ongeveer een inleiding voor een scriptie?
Was bij mij een pagina of 6 op een scriptie van 120 ofzo.

NB - is wel een heel ander soort scriptie hè. Heel veel meetdata en statistiek en shizzle, dus enorm veel figuren.
pi_79063147
Kwakje, het komt allemaal goed. Volgens mij weet je zelf prima wanneer het wel of niet goed is en wanneer je er zelf tevreden mee bent. En ook een brief die op zondag wordt gepost hoort op maandag aan te komen, geloof ik.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:16:59 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79063186
Kwak: printen bij een vriend / vriendin? Of de mensen bellen en vragen of je hen een sollicitatie via mail kan sturen en zo ja naar wie! Omdat je zeker wilt zijn dat ze hem maandag hebben en pas recentelijk van de vacature op de hoogte was, blabla.

DaD: hangt er vanaf hoe lang de scriptie is / moet zijn denk ik! Ik ga voor intro's meestal rond de 3 kantjes zitten, spacing 1.5. Maar ik maak dan ook meestal een apart hoofdstuk voor theoretisch kader enzo.

Way to go Rituals! Met een smakkerd op je duim!
pi_79063347
Ik zit nu op één kantje en heb eigenlijk alles wel al verteld, geloof ik. . Wat zeg je dan allemaal Maria, in drie kantjes? .
pi_79063509
gadver, ik heb gister een netje mandarijnen in de bonus gekocht en ze smaken echt vergaan

daarom koop ik nooit fruit !!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:25:56 #143
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79063561
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit nu op één kantje en heb eigenlijk alles wel al verteld, geloof ik. . Wat zeg je dan allemaal Maria, in drie kantjes? .
Ik heb even gekeken en ik zat op 5 En ik ben eigenlijk altijd heel kort van stof. De hele scriptie is ook vrij bondig.

Je moet in je inleiding aangeven waarom de lezer jouw scriptie gelezen wil hebben Het wetenschappelijk nut ervan, inleiding in de stof, de terminologie... etc.
pi_79063644
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:24 schreef P.F het volgende:
gadver, ik heb gister een netje mandarijnen in de bonus gekocht en ze smaken echt vergaan

daarom koop ik nooit fruit !!!
Mandarijnen zijn in deze tijd ook echt niet meer lekker. En die bonus prijs vond ik nogal duur Maar balen is dat he, als fruit ranzig is.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79063652
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:25 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken en ik zat op 5 En ik ben eigenlijk altijd heel kort van stof. De hele scriptie is ook vrij bondig.

Je moet in je inleiding aangeven waarom de lezer jouw scriptie gelezen wil hebben Het wetenschappelijk nut ervan, inleiding in de stof, de terminologie... etc.
Ja, ik denk niet dat iemand mijn scriptie wil lezen en het wetenschappelijk nut is ook ver te zoeken. .
pi_79063664
O gavder. Ik haat fruit. Ik hou alleen van aardbeien. Hoe moet ik nu weten wat ik wanneer kan eten ?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:29:43 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79063685
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, ik denk niet dat iemand mijn scriptie wil lezen en het wetenschappelijk nut is ook ver te zoeken. .
Kijk, dat dacht ik ook, maar ik zal even een mail van mijn vriendje opzoeken dat ie me toen stuurde. Dat hielp echt
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:29:53 #148
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79063690
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nog niets gegeten Hoe doe je het?

Heb niet echt zin om naar huis te gaan, al kan ik dan natuurlijk wel een rondje rennen. Zo'n bummer dat ik niet gewoon m'n cijfer kreeg Nu moet ik heel het weekend denken wat het zal worden!
Liefdesverdriet .
SPOILER
Heb je er wel een goed gevoel over?
pi_79063735
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:29 schreef P.F het volgende:
O gavder. Ik haat fruit. Ik hou alleen van aardbeien. Hoe moet ik nu weten wat ik wanneer kan eten ?
Opzoeken op da internets! Ik ben alleen kwijt wat de site was.
pi_79063766
Uit met je vriend Rituals? Wat naar!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:34:35 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79063915
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ehh..
- Zus en zo is ooit gezegd over onderwerp 'bla bla'. Uberhaupt korte uitleg over onderwerp. Kan later uitgebreider eventueel.
- Aan de hand van *bron*/ *quote* valt af te leiden dat *nieuw inzicht, jouw persoonlijke visie*, korte uitleg waarom dit relevant zou zijn
- In de komende hoofdstukken ga ik uitleggen hoe *onderwerp* op die manier te benaderen valt oids, met behulp van *theoretische blabla in het kort, hier zal dan later op teruggekomen worden*
- Verantwoording keuzes voor bronnen / methodologie / etc.
- Opbouw van scriptie

Zoiets!
pi_79064025
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:

[..]

Liefdesverdriet .
SPOILER
Heb je er wel een goed gevoel over?
Oh ja, maar je was naar buiten, dus dan zou ik niet niets kunnen eten... Maar sowieso ben ik in zulke situaties meer van het keiharde vreten dan van van lucht leven.

Goed of slecht gevoel erover is moeilijk, er gaan dramaverhalen over de beoordelaar en ik heb niet met 'm meegelopen dus hij kent me helemaal niet!! Daarom eigenlijk slecht gevoel
pi_79064053
Mijn inleiding was 5,5 kantjes. Regelafstand 1,5. Ik moest behoorlijk wat terminologie en theorie uitleggen in mijn inleiding. wil je een linkje? mijn scriptie staat online, al weet ik niet zeker of niet-vu-studenten die ook kunnen inzien...
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:39:13 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79064159
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:31 schreef Goodbye het volgende:
Uit met je vriend Rituals? Wat naar!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:39:21 #155
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79064168
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Oh ja, maar je was naar buiten, dus dan zou ik niet niets kunnen eten... Maar sowieso ben ik in zulke situaties meer van het keiharde vreten dan van van lucht leven.

Goed of slecht gevoel erover is moeilijk, er gaan dramaverhalen over de beoordelaar en ik heb niet met 'm meegelopen dus hij kent me helemaal niet!! Daarom eigenlijk slecht gevoel
Ja je hebt ook wel gelijk, ik ben al sinds 07.15 uur wakker . Ik wist ook niet wat voor type ik zou zijn, keihard vreten of leven de lucht, maar blijkbaar het laatste .

Hmm, lastig! Er zit niets anders op dan afwachten. Wel raar dat je nu beoordeeld moet worden door iemand die jou helemaal niet kent! Ik ga voor je duimen!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:40:04 #156
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79064199
LadyBlack en Goodbye, inderdaad. Het heerst een beetje in dit topic volgens mij.
pi_79064250
Graag, Phaidra!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:40:51 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79064254
DaD:
SPOILER
Na dat '3 maand' moest ik wel even slikken, ik ben bijna 3 JAAR bezig geweest
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:40:57 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79064261
Hey Rituals, lukt het nog een beetje?

Vik wat goed!! Wees fier op uzelf

Beetje groot lijstje:
O: yoghurt met druiven
T's: boterham rosbief, appel, peer, druiven, cherrytomaatjes, cup a soup kerrie
L: 2 boterhammen achterham, kom bruine bonensoep met rookworst en stukjes spek, 2 bekers melk
T's: 2 boterhammen met filet americain, sinaasappel, mandarijn, blokje choco
D: doperwten/wortelen, spinazie, gebakken aardappelen en gegrilde tonijnsteak.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:42:24 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79064335
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Rituals het volgende:
LadyBlack en Goodbye, inderdaad. Het heerst een beetje in dit topic volgens mij.
Ja, nou inderdaad

Sterkte voor jou/jullie
Speel mee met Lucky Day en win!AliExpress - die hebben ALLES!F1 Store - Voor al je F1 Gear
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:43:41 #161
223828 Phaidra
pi_79064395
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:37 schreef Phaidra het volgende:
Mijn inleiding was 5,5 kantjes. Regelafstand 1,5. Ik moest behoorlijk wat terminologie en theorie uitleggen in mijn inleiding. wil je een linkje? mijn scriptie staat online, al weet ik niet zeker of niet-vu-studenten die ook kunnen inzien...
Aanvulling: ik moest ook alle voorgaande studies over mijn onderwerp behandelen in de inleiding. In het kort melden wat zij hebben onderzocht en hoe. Daarna aangeven wat mijn onderzoek hieraan toevoegt / waarin het anders is (moest ik op het laatste moment nog toevoegen van mijn begeleiders. Man, wat had ik daar de ziekte over in).
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:44:44 #162
223828 Phaidra
pi_79064451
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Graag, Phaidra!
Du hasst Pee-em!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:44:59 #163
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79064468
Mooi lijstje uniekhoorn! Vandaag gaat het wel redelijk. Vanmorgen vroeg had ik al college/practicum en ik ben net pas thuis. Dus ik heb vandaag nog niet zoveel tijd gehad om ermee bezig te zijn .
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:45:11 #164
121582 DevilsAndDust
pi_79064477
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
DaD:
SPOILER
Aww, wat lief dat 'ie dat tegen je zei. Mijn vriend heeft werkelijk waar geen idee waar ik mee bezig ben. .

En ik til ook inderdaad wel eens wat te zwaar aan dat wetenschappelijke nut, denk ik. Ik ben de eerste die dit gedicht analyseert, of er uberhaupt aandacht aan schenkt. Nu is het geen poëzie van de bovenste plank, maar daar ligt ook niet de nadruk. Eigenlijk analyseer ik eerder een genre, en het gebruik daarvan in het voor wat cultuur betreft vrij geïsoleerde Groningen. Dat is misschien al heel wat.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:48:27 #165
121582 DevilsAndDust
pi_79064623
Het werkt, Phaidra! Super!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:50:19 #166
223828 Phaidra
pi_79064707
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het werkt, Phaidra! Super!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:52:22 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79064790
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Aww, wat lief dat 'ie dat tegen je zei. Mijn vriend heeft werkelijk waar geen idee waar ik mee bezig ben. .

En ik til ook inderdaad wel eens wat te zwaar aan dat wetenschappelijke nut, denk ik. Ik ben de eerste die dit gedicht analyseert, of er uberhaupt aandacht aan schenkt. Nu is het geen poëzie van de bovenste plank, maar daar ligt ook niet de nadruk. Eigenlijk analyseer ik eerder een genre, en het gebruik daarvan in het voor wat cultuur betreft vrij geïsoleerde Groningen. Dat is misschien al heel wat.
subtiel ben je

Maar inderdaad, je moet geen wereldschokkende ontdekking willen doen. Je hebt maar beperkte tijd en mogelijkheden om iets te onderzoeken, dus daar moet je het dan ook op aanpassen Dus neem het advies van mijn vriend ter harte en zie het als 'maar een scriptie'

Wbt die inleiding zou ik mn docent even mailen of opzoeken, kijken wat die ervan zegt. Of briljante medestudenten, dat vond ik ook vaak fijn
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:53:22 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79064830
AAAAAAAH!!!

Ik dacht dat mn publication in het digitale tijdschrift van de opleiding Engels van de universiteit van Porto niet meer zou gebeuren, maar nu zocht ik op mn eigen naam op google (op zoek naar iets anders) en vond ik hem ineens !!!!

Publicatieeee! De lay-out is hier en daar wat verneukt (waarschijnlijk vanuit mijn wordfile zo gekopieerd ) maar toch, publicaaaaatieeee!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:54:41 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79064879
dat is tof!!! Alsnog gefeliciteerd dan he
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:55:52 #170
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79064936
Wat tof Maria!! Gefeliciteerd!!
Speel mee met Lucky Day en win!AliExpress - die hebben ALLES!Knab - Jouw online bank
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:56:12 #171
121582 DevilsAndDust
pi_79064953
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

subtiel ben je

Maar inderdaad, je moet geen wereldschokkende ontdekking willen doen. Je hebt maar beperkte tijd en mogelijkheden om iets te onderzoeken, dus daar moet je het dan ook op aanpassen Dus neem het advies van mijn vriend ter harte en zie het als 'maar een scriptie'

Wbt die inleiding zou ik mn docent even mailen of opzoeken, kijken wat die ervan zegt. Of briljante medestudenten, dat vond ik ook vaak fijn
Hoho, in de zeventiende eeuw hè!

Ik hoef ook eigenlijk m'n inleiding nog helemaal niet te schrijven, maar ik had er gewoon ineens zin in. .
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:56:35 #172
17811 Mini_rulez
pi_79064967
Wat leuk Maria, gefeliciteerd!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:56:47 #173
121582 DevilsAndDust
pi_79064981
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
AAAAAAAH!!!

Ik dacht dat mn publication in het digitale tijdschrift van de opleiding Engels van de universiteit van Porto niet meer zou gebeuren, maar nu zocht ik op mn eigen naam op google (op zoek naar iets anders) en vond ik hem ineens !!!!

Publicatieeee! De lay-out is hier en daar wat verneukt (waarschijnlijk vanuit mijn wordfile zo gekopieerd ) maar toch, publicaaaaatieeee!!
Wow, dat is echt geweldig! . Gefeliciteerd! .
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:01:53 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79065187
Bedankt allemaal! Ik zit er nog van te kijken, dat mn naam ook in de editorial staat enzo Zoiks!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:02:23 #175
17811 Mini_rulez
pi_79065215
Whehe, Rutte zei net op tv dat hij graag de degens gekruist had met Bos. Dat zal wel ja, naast Cohen steekt hij helemaal af als een jochie.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:06:58 #176
231020 MevrouwPuff
pi_79065395
Wat leuk Maria, een artikel!

* MevrouwPuff gaat toch maar eens op huis aan.

vrijdag 12 maart 2010 @ 16:11:16 #177
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79065558
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, Rutte zei net op tv dat hij graag de degens gekruist had met Bos. Dat zal wel ja, naast Cohen steekt hij helemaal af als een jochie.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:13:42 #178
175447 ColdFeet
pi_79065652
Maria, dat is even mooi Scoren, als je nog verder wilt in de wetenschap!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:13:59 #179
268312 Sarabi
pi_79065667
Even teruglezen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:15:40 #180
159579 conleche
pi_79065746
Maria!!

*trots is op Indiaantje!!*
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVoordelig uit? Ticketveiling.nlAliExpress - die hebben ALLES!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:16:51 #181
203902 shinydiscoball
pi_79065800
Wat cool Maria!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:19:52 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79065914
*is trots*!! Dank jullie wel!

Het is vast alleen intern in Porto bekend, maar ik vind het toch erg gaaf! En een mede-student waarvan ik (op academisch gebied he! ) erg onder de indruk was staat er ook in

Ik zou bijna een link hier plaatsen, als mn naam er niet op stond (en ik heb hem net doorgelezen en mn Engels hapert hier en daar een beetje )

Maar who cares!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:23:04 #183
203902 shinydiscoball
pi_79066038
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is trots*!! Dank jullie wel!

Het is vast alleen intern in Porto bekend, maar ik vind het toch erg gaaf! En een mede-student waarvan ik (op academisch gebied he! ) erg onder de indruk was staat er ook in

Ik zou bijna een link hier plaatsen, als mn naam er niet op stond (en ik heb hem net doorgelezen en mn Engels hapert hier en daar een beetje )

Maar who cares!
PM? Ik ken je naam al!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:24:03 #184
223828 Phaidra
pi_79066082
Dat is cool Maria!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:29:48 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79066276
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:23 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

PM? Ik ken je naam al!
Joe haz PM! Het hele tijdschrift staat in meerdere PDFs op de site, dus ik stuur je alleen de pdf van mijn essaytje!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:30:27 #186
238448 P.F
pi_79066308
Oooo wat cool Maria!!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:33:31 #187
238448 P.F
pi_79066422
ik gooide en emmer sop leeg in de waterdichte binnenkant van mijn prullenbak. Dacht ik

Zitten er gaten in Omg!

Gelukkig was het op het balkon Alleen jammer van mijn onderbuurman/buren
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:37:26 #188
203902 shinydiscoball
pi_79066567
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Joe haz PM! Het hele tijdschrift staat in meerdere PDFs op de site, dus ik stuur je alleen de pdf van mijn essaytje!
Wow erg cool!! Hoe indrukwekkend om dat even uit je mouw the schudden! Schrijfstertje
En stripboeken kunnen heul wel een boodschap hebben
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:38:56 #189
211002 Goodbye
Awesome!
pi_79066619
Super, Maria

En ik dacht altijd dat je echt Maria heette Of bedoel je je achternaam?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:41:24 #190
238448 P.F
pi_79066700
Syrena, dat schoonmaakmerk w5, is dat van de lidl of de action?
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlF1 Store - Voor al je F1 GearZoek je mobiel op gsmweb
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:41:28 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79066704
Thanks, Shinyface! Ik hou van The Sandman Neil Gaiman is sowieso gaaf!

GeeBeetje: nee ik heet niet echt Maria! Heb ooit uitgelegd dat mn nick komt van Salman Rushdie's The Ground Beneath Her Feet, waarin de tekst van een personage genaamd Maria steeds wordt weergegeven met een heleboel 'Etcetera' erin Mn gebruikelijke nicks waren al in gebruik
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:42:02 #192
238448 P.F
pi_79066722
VOORJAARSSCHOONMAAK by the way
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:42:15 #193
238448 P.F
pi_79066733
De eerstvolgende is in het najaar
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:42:45 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79066751
Mark is soms net een wijf . Hij stond zonet op de weegschaal en hij blijkt enorm te zijn aangekomen. Maar hij gelooft mijn weegschaal niet, dus nu is hij naar de stad om een weegschaal te kopen .

Nu teruglezen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:43:10 #195
238448 P.F
pi_79066767
Mijn broertje vond zijn hoofd op een foto dik dus nu is hij aan het lijnen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:43:35 #196
211002 Goodbye
Awesome!
pi_79066783
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

GeeBeetje: nee ik heet niet echt Maria! Heb ooit uitgelegd dat mn nick komt van Salman Rushdie's The Ground Beneath Her Feet, waarin de tekst van een personage genaamd Maria steeds wordt weergegeven met een heleboel 'Etcetera' erin Mn gebruikelijke nicks waren al in gebruik
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:43:37 #197
238448 P.F
pi_79066786
Hij is in verhouding sowieso gespierder dan ik maar volgens mij ook veeel dunner Gek kind!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:45:07 #198
203902 shinydiscoball
pi_79066849
quote:

Ja ik denk waar ken ik die naam van, maar van Coraline natuurlijk! Geniaal
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:45:57 #199
203902 shinydiscoball
pi_79066889
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:43 schreef P.F het volgende:
Hij is in verhouding sowieso gespierder dan ik maar volgens mij ook veeel dunner Gek kind!
Jouw broertje is toch PretKroket?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:46:24 #200
238448 P.F
pi_79066911
Ja klopt!
Speel mee met Lucky Day en win!Big Fish GamesZoek je mobiel op gsmweb
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:47:02 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79066937
quote:
Ik ben nu Good Omens aan het lezen, moest echt uitkijken in de trein dat ik niet hardop zat te grinniken
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:48:07 #202
203902 shinydiscoball
pi_79066977
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:46 schreef P.F het volgende:
Ja klopt!
Komt ie hier niet posten? Gezellig nog een man erbij
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:48:22 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79066994
Mannen zijn stiekem gewoon net zo onzeker! Arme Mark! Merkt ie niks aan z'n broeken?
PF: stel eens voor om wat andere foto's van je broertje zn hoofd te maken Misschien helpt het!

GoedBij: ik heb het vermoeden dat ik nog best zou reageren als iemand me op straat Maria zou noemen Begin er nogal aan te wennen en mn eigen naam is toch stom

Shiny: jaaaa en Stardust en Small Gods enzo!
Milady: ooooh ik heb nog zoveel dat ik nog moet lezen Nog een extra motivatie om gezond en dus hopelijk lang te leven--> ik moet nog zoveel boeken!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:51:19 #204
17811 Mini_rulez
pi_79067101
Wat lezen jullie allemaal veel! Ik kom daar gewoon niet aan toe. Nog een reden om eens serieus met zo'n Day Zero-project te beginnen, misschien komt het er dan wel eens van.

Ik denk trouwens dat ik ook best zou reageren op Mini.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:53:28 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79067180
Maria

Over mijn Lijk... dat is het enige programma waar ik zo van onder de indruk ben...
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:55:58 #206
211002 Goodbye
Awesome!
pi_79067292
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mannen zijn stiekem gewoon net zo onzeker! Arme Mark! Merkt ie niks aan z'n broeken?
PF: stel eens voor om wat andere foto's van je broertje zn hoofd te maken Misschien helpt het!

GoedBij: ik heb het vermoeden dat ik nog best zou reageren als iemand me op straat Maria zou noemen Begin er nogal aan te wennen en mn eigen naam is toch stom

Shiny: jaaaa en Stardust en Small Gods enzo!
Milady: ooooh ik heb nog zoveel dat ik nog moet lezen Nog een extra motivatie om gezond en dus hopelijk lang te leven--> ik moet nog zoveel boeken!
Ha, bij mij gaat er ook altijd een lampje branden als ergens "Goodbye" staat. Als het gezegd wordt niet echt, daar kijk ik teveel engelse series/films voor Nu ben ik wel heel nieuwsgierig hoe je echt heet, dat begrijp je
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:56:59 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79067330
Haske goed, Maria! . Ik ben ook wel benieuwd, dus mag ik ook een linkje naar je artikel? .

O, ik heb trouwens een nieuwe begeleider vanuit de opleiding die ik nog niet ken. Met een Spaanse of Portugese achternaam (dat laatste, denk ik). Nu stel ik me daar een soort Salma Hayek bij voor . Zul je zien dat het een onaantrekkelijk oud wijf is .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:03:29 #208
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79067562
Sorry dat ik weer kom zeuren
SPOILER
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:03:38 #209
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_79067566
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef P.F het volgende:
Syrena, dat schoonmaakmerk w5, is dat van de lidl of de action?
Lidl! Action heeft wel Ajax in de aanbieding.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:04:32 #210
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_79067599
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:03 schreef Rituals het volgende:
SPOILER
Zoooo herkenbaar Het gaat echt ooit een keertje over hoor *knuf*
Voordelig uit? Ticketveiling.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBonprix
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:05:47 #211
231020 MevrouwPuff
pi_79067647
Thuis. Mn buik voelt nog stom. Het rennen ga ik dus -o zo slecht- uitstellen tot morgen, dan ben ik hopelijk ook minder teleurgesteld over mn gebrek aan cijfer.

Waarschijnlijk lijstje
O: dubbele boterham met pindakaas
L: cupasoup, dubbele boterham kaas, dubbele rundvlees
T: appel, mandarijn

Rituals echt, het gaat over! Maar het duurt even.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:06:03 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79067665
Minikins: ik lees momenteel meerdere boeken tegelijk uit necessity, da's ook niet alles
Ben bezig in:
Hanif Kureishi - the Buddha of Suburbia (binnenkort ook Something to Tell You)
Vikas Swarup - Slumdog Millionaire
Amitav Ghosh - Sea of Poppies
Michael Ondaatje - The English Patient
Zoe Wicomb - David's Story
En volgens mij vergeet ik er een paar

PMs zijn verstuurd!

Salma Hayek Droomlichaam!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:09:01 #213
171890 Chicolate
Chemicals
pi_79067793
Rituals

Wat goed Viking! Voor de leerlingen waarschijnlijk ook veel prettiger als er een werksfeer in de klas hangt.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oei... ik heb echt een hékel aan dat soort hippe remixen net niet goed genoeg om goeie dance te zijn, en te verragd om nog zo mooi te zijn als het originele stuk

maar goed, smaken verschillen he?
Inderdaad, ik vind de originele stukken vaak wat saaiig en hou absoluut niet van dance .
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nietes je naam is wel leuk!

Ik zou trouwens ook gewoon reageren als iemand Chico zegt. Er stond vandaag op een bananendoos in de AH ook Chico en ik riep al bijna 'hey dat is mijn naam'
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:11:20 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79067898
quote:
SPOILER
Owww Ik zou het geen zeuren noemen hoor! Kom hier gerust je hart luchten als het nodig is, het kan echt opluchten!

!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:12:48 #215
203902 shinydiscoball
pi_79067958
Ik vind jouw naam ook leuk Marie!

Mensen hebben bij mijn naam meestal het geweldige originele idee om het liedje te gaan zingen. "Aisha, Aisha ecoutez moi."

En mijn username komt van een Daft Punk liedje.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:12:57 #216
331 Merel
Be here now.
pi_79067966
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Syrena het volgende:

The category SEX is blocked, zegt het blokkeerding op m'n werk

En dit is tevens een TVP, want verder ben ik nog niet gekomen met lezen, jullie gaan snel!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:13:46 #217
203902 shinydiscoball
pi_79068003
Rituals, dat mag hier hoor!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:14:28 #218
238448 P.F
pi_79068030
Aaah rituals wat rot voor je! Ik weet ook niet wat ik voor je kan doen!!!!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:15:55 #219
175447 ColdFeet
pi_79068079
quote:
SPOILER
Ach meisje toch Het klinkt heel suf, maar huilen is goed; let it out Na een tijdje kom je dan in zo'n half-comateuze toestand en kun je fijn gaan slapen.

Vik Ik moet heel hard om je lachen!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:18:51 #220
331 Merel
Be here now.
pi_79068199
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Daar komt níemand mee weg. Sterkte.
Ik was anders keisexy in mijn roze tuinbroek voor carnaval
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Knab - Jouw online bankZavvi - Fandom en GeekgearF1 Store - Voor al je F1 Gear
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:24:41 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79068399
voor Rituals.

Ik heb deze week zelf ook al twee huilbuien gehad vanwege een niet nader te noemen persoon en ik stort me gewoon op school, want daar vergeet ik alle buitenschoolse zaken. Het is ook wel makkelijk: je gewoon op je werk storten, dan hoef je er verder ook niet over na te denken.

Mark is inderdaad aangekomen en hij baalt als een stekker. Er moet 10 kilo af. Zal ik hem vragen of hij mee komt posten hier? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:26:26 #222
331 Merel
Be here now.
pi_79068472
En een voor Rituals. En als iemand het medicijn voor liefdesverdriet heeft hoor ik het ook graag.
SPOILER
Zo, en nu weekend.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:30:28 #223
17811 Mini_rulez
pi_79068595
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Minikins: ik lees momenteel meerdere boeken tegelijk uit necessity, da's ook niet alles
Ben bezig in:
Ik ben ook in meerdere boeken tegelijk bezig, maar al heel lang. Maar 1 roman trouwens, The Liar van Stephen Fry.

Rituals: *stuurt zonnestraal*
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:32:04 #224
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79068653
Broeha! Eerste solli is de deur uit (mailadres gekregen via de school... morgen stuur ik m nog per post er achteraan... vriendinnetje draait m voor me uit)

ik vinnut spannend maar ik vind t zelf best een goeie brief. ik zou me aannemen. de taal is nog redelijk formeel, maar de school is ook vrij kakkineus en formeel (XM kent m vast wel, t is in Gouda, gymnasium) dus ik denk dat t wel ok is.

als iemand m nog wil lezen zonder tegen me te vertellen dat ie helemaal fout is nu ik t niet meer terug kan draaien houd ik me aanbevolen voor positive reinforcement...
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:32:14 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79068658
Merel, that's the spirit! Weekend is fijn!

Stephen Fry

Mark hier laten posten? Misschien geen slecht idee, hij zocht toch een vriendin? Hier allemaal vrouwmenschen op een hoopje!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:32:47 #226
175447 ColdFeet
pi_79068685
Ach Vik en Merel ik wil jullie door elkaar schudden en in je oor toeteren dat je je energie hier niet aan moet verspillen, dat je iemand verdient die geweldig is en helemaal voor je gaat omdat jij ook geweldig bent

Maar dat doe ik niet, hoor Dat denk ik alleen maar
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:33:29 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79068712
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ach Vik en Merel ik wil jullie door elkaar schudden en in je oor toeteren dat je je energie hier niet aan moet verspillen, dat je iemand verdient die geweldig is en helemaal voor je gaat omdat jij ook geweldig bent

Uiteraard!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:33:39 #228
238448 P.F
pi_79068719
Ik ben zoooo blij met mijn foneeee! By the way.

Ik doe eindelijk weer meee
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:35:03 #229
175447 ColdFeet
pi_79068773
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
als iemand m nog wil lezen zonder tegen me te vertellen dat ie helemaal fout is nu ik t niet meer terug kan draaien houd ik me aanbevolen voor positive reinforcement...
Ga jij nou maar fijn weekend vieren, troelala
Dit is nog niet je favoriete school, toch? Kun je eens zien hoe de respons is, voordat je met al je charme ende onderwijskwaliteiten de school van je dromen geheel overweldigt
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:45:54 #230
17811 Mini_rulez
pi_79069182
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
Broeha! Eerste solli is de deur uit (mailadres gekregen via de school... morgen stuur ik m nog per post er achteraan... vriendinnetje draait m voor me uit)

ik vinnut spannend maar ik vind t zelf best een goeie brief. ik zou me aannemen. de taal is nog redelijk formeel, maar de school is ook vrij kakkineus en formeel (XM kent m vast wel, t is in Gouda, gymnasium) dus ik denk dat t wel ok is.

Wow, jij hebt even doorgepakt. Ben benieuwd hoe er gereageerd wordt!
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoZoek je mobiel op gsmwebBoek goedkoper bij booking.com
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:47:44 #231
17811 Mini_rulez
pi_79069266
Even ontopic doen met een lijstje...
O: yoghurt met chocoladecruesli, koffie met melk
T: snee volkorenbrood met kaas en cervelaat
L: 2x brood met kaas en cervelaat
T: -
D: aardappelpuree met Valess en broccoli
T: fruit, glaasje wijn, stukje extra pure chocolade of misschien een hapje
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:50:24 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79069374
*doet mee met Mini*

O: volkorenbroodtosti
T: kapje met nutella
L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
D: ga ik zo halen! Met het vriendje. Geen idee, iets makkelijks iig!
T: beker melk
T: colaatje met misschien wat lekkers erbij
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:57:08 #233
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79069643
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ga jij nou maar fijn weekend vieren, troelala
Dit is nog niet je favoriete school, toch? Kun je eens zien hoe de respons is, voordat je met al je charme ende onderwijskwaliteiten de school van je dromen geheel overweldigt
nee, niet favoriet, maar wél een echt leuek functie, met versterkt-Engels klassen en literatuur onderwijs...
ik heb mezelf echt volledig passend in t profiel gepraat zonder te liegen!

ik ga wel naar huis maar geen weekend vieren. er MOET nog vanalles gedaan worden aan mn proefschrift voor het weekend (dit weekend 0 tijd) dus ik smijt zo mn spullen in mn kluisje en kom dan vanavond weer terug naar de UB, effe gauw eten...
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:57:09 #234
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_79069644
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:33 schreef P.F het volgende:
Ik ben zoooo blij met mijn foneeee! By the way.

Ik doe eindelijk weer meee
En nog geld bespaard ook Website maken die girlswithspica.com heet?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:57:55 #235
175447 ColdFeet
pi_79069677
Minietje, maak je de aardappelpuree zelf? En hoewel het kcal-technisch vast wel kan: dubbel beleg?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:00:01 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79069761
Ik heb de laatste tijd trouwens een soort melkverslaving Ik vind het zo lekker! Ach, zolang ik geen liters per dag ervan drink (1, hooguit 2 bekers per dag denk ik, soms 0) is het best okee denk ik!

Kwak is goed bezig
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:00:29 #237
236335 neen
schone schijn
pi_79069776
Hè maar even zo tussendoor hè. Wanneer ga ik nou echt eens normaal doen?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:02:51 #238
17811 Mini_rulez
pi_79069877
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Minietje, maak je de aardappelpuree zelf? En hoewel het kcal-technisch vast wel kan: dubbel beleg?
Ja! Alleen aardappels en een beetje melk. En kruiden, maar da's niet slecht voor de lijn.
Ik weet het, beetje zonde, maar ik had er zo'n zin in. Het was niet overdreven veel van allebei.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:06:43 #239
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79070033
Vanaf mijn telefoon dus niets bijgelezen, maar ik heb een sollicitatie gesprek over 2 weken in de functie van psycholoog!! Hoe vet is dat:-)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:07:15 #240
231020 MevrouwPuff
pi_79070054
Er liggen paaseitjes voor de meeneem bij de AH! En ik kon ze niet weerstaan! Ook nog eens een slecht D, dus het is maar een verloren dagje.

Neen, normaal doen ligt aan jezelf. Weet je heus wel!
Calimero, wat spannend! Hoop dat t je gaat lukken
Bunq - bank of the freeDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:09:06 #241
175447 ColdFeet
pi_79070124
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:00 schreef neen het volgende:
Hè maar even zo tussendoor hè. Wanneer ga ik nou echt eens normaal doen?
Als ik weer serieus aan het hardlopen ga?

Mini, dan is 't OK. Ik ben erg tegen puree uit een zakje, natuurlijk
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:09:44 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79070144
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Vanaf mijn telefoon dus niets bijgelezen, maar ik heb een sollicitatie gesprek over 2 weken in de functie van psycholoog!! Hoe vet is dat:-)
Heel vet!

Wat goeeeed!

Neenmans: definieer normaal En nja, hoe graag wil je het
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:19:48 #243
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79070488
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben bezig in:

PMs zijn verstuurd!

Salma Hayek Droomlichaam!
oeh, me three!! i wuntz pie em!
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:20:10 #244
121582 DevilsAndDust
pi_79070497
Woei, succes Cali!

Kwak, ik zou je brief wel willen lezen, maar dan meer voor inspiratie dan dat ik denk dat ik er iets zinnigs over kan zeggen!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:22:13 #245
159579 conleche
pi_79070567
Sporten was mijn remedie tegen troubles in het liefdesdepartment. Veul en hard rennen. Krijg je nog mooie benen en een gestroomlijnd lijf ook, als bonus.

Ben net ook weer geweest en zelfs tegen hormonaal gesip helpt het. Nu in bad met boek en wodka en ik ben morgen en overmorgen vrij en als het zondag aardig weer is ga ik een duinwandeling doen van 14 km. Om m'n nieuwe rugzak en wandelschoenen uit te proberen.

Lijstje:

O: 2x geroosterd brood met filet A. en ui en een gekookt eitje
T: chocoprins
L: 2 volkoren bolletjes met filet A.
T: geroosterde boterham met filet A.
S: hardlopen
T: glaasje mango sinaasappelsap
T: wodka, light chips
D: risotto met groenten
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:23:18 #246
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79070601
DaD ik mail m je wel - volgens mij heb ik je email wel ergens

ik ben weer in de UB, want hoorde net datie vanavond maar tot half tien open is. dus ik heb mn twee tussendoor boterhammen voor vanavodn alvast nu gegeten, en ga zo half negen ofzo naar huis, dan kan ik om 21 uur nog wel warm eten. en nog een beetje t gevoel hebben dat ik een vrije avond heb en even tv kijken enzo.

am schlagen!

(daddisnepduitsvoor aan de slag )
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:23:57 #247
3185 Adelante
To let it go now
pi_79070624
Ik wil ook duinwandelen, maar die hebben we hier niet
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:24:34 #248
159579 conleche
pi_79070645
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:23 schreef Adelante het volgende:
Ik wil ook duinwandelen, maar die hebben we hier niet
Jij hebt de Posbank!! Da's ook prachtig!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:25:05 #249
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_79070668
Rituals.

Heb je niet een vriend of vriendin om roseetjes mee te gaan drinken?
Of kun je je door je moeder laten troostforcefeeden?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:25:50 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79070697
oh en nog veel knuffels voor viking en merel en rituals
Kwak
Bunq - bank of the freeKnab - Jouw online bankBoek goedkoper bij booking.com
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:26:40 #251
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_79070731
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja dat!
En ook nog Sonsbeekpark en Park Klarenbeek.
En het Rozendaalse veld en zand.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:26:46 #252
159579 conleche
pi_79070737
Oei. Mijn Amsterdamse buuf heeft heul ruzie. De kanker en tering vliegen door de muur. En hij heet Kees geloof ik. Mafkees wel te verstaan.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:26:52 #253
3185 Adelante
To let it go now
pi_79070741
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Eens, maar ik hen een tijdje aan de kust gewoond en dat had ook wel wat

Vanmorgen nog over de Posbank gelopen en je ziet langzaam de lente doorkomen nu. Mooi is dat
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:28:21 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79070789
Eten was lekker maar..........
Broccoli -> waarom heet het geen Bro(k)kool? En waarom heet prei geen prui.. tis een ui soort.

Dus...:') Soms is het leven vrij nutteloos, je wordt geboren en je gaat dood en in de tussentijd mot je maar wat vermaken.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:28:32 #255
3185 Adelante
To let it go now
pi_79070795
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ja dat!
En ook nog Sonsbeekpark en Park Klarenbeek.
En het Rozendaalse veld en zand.
Of aan de andere kant: de Rijnstrangen en Het Bergherbos

Geen reden om te klagen dus!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:28:34 #256
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_79070796
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
oh en nog veel knuffels voor viking en merel en rituals
Dat.
En een voor Maria.

En een voor neen.
Abnormaal doen hoort als student, komt wel goed.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:31:06 #257
168204 vergeetmewelletje
Zie 888
pi_79070888
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

Of aan de andere kant: de Rijnstrangen en Het Bergherbos

Geen reden om te klagen dus!
Mijn ouders wonen aan de rand van Bergherbos (AKA Montferland) dus daar kom ik weleens.
Heerlijk daar en op sommige stukken (niet Peeske) lekker rustig.

Wat wonen wij toch mooi he?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:38:07 #258
236335 neen
schone schijn
pi_79071093
Ik heb geen versnellingen, dan is de lol er gauw af
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:46:23 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79071343
Mark komt hier miss posten! .
Onder de naam fat_bastard ofzo (suggestie van hem zelf )
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:52:22 #260
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_79071570
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Mark komt hier miss posten! .
Onder de naam fat_bastard ofzo (suggestie van hem zelf )
Dus de nieuwe weegschaal viel ook tegen? Grapje Mark! (wil 'm niet meteen wegjagen...)

O: Brinta met banaan
L: Halfzachtgekookt eitje met twee sneetjes brood met boter, sneetje brood met boter en roomkaas
T: Drie soort van Zweedse dropjes met salmiakvulling
D: Zuurkoolstamp met aardappels en twee speklapjes
BonprixBoek je safari bij Beekse BergenBunq - bank of the free
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:53:10 #261
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_79071602
Ik snaai veel minder als ik thuis ben en weet dat er niks te snaaien is.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:53:44 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79071619
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dus de nieuwe weegschaal viel ook tegen? Grapje Mark! (wil 'm niet meteen wegjagen...)

Ja de nieuwe weegschaal viel ook tegen.

Ik mag er niet op staan, want er staat op dat mensen met medische implantaten hem niet mogen gebruiken .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:56:57 #263
159579 conleche
pi_79071739
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef Syrena het volgende:
Ik snaai veel minder als ik thuis ben en weet dat er niks te snaaien is.
Wat goed. Als ik echt wil snaaien en er is niks in huis, dan bak ik koekjes van oliebollenmix met custardpoeder. (verrassend lekker).

Oké. Nu echt in bad. Had de thermostaat te hoog gezet zodat ik m'n teen heb verbrand.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:08:00 #264
331 Merel
Be here now.
pi_79072122
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:

Is niet nodig hoor, het gaat best wel

Vanavond uit eten met een vriendin. En drinken daarna. Mijn lijstjes van de laatste dagen zijn weer belabberd.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:17:58 #265
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79072489
Wat goed Cali!! Veel succes alvast!

@VMW: Ik vind het wel lekker om nu even thuis te zijn. Mijn moeder belde vanmorgen wel heel lief om te vragen of ik goed geslapen had vannacht . Ik liep net langs de Gall&Gall en had ineens zin in alcohol (terwijl ik zelden drink ). Het is dat ik geen geld bij me had, anders had ik wat gekocht .

Ik ben dus weer terug van de wandeling. Heeft me goed gedaan! Halverwege was ik klaar met huilen. Wat fijn dat sporten bij jou ook helpt Co!

Lijstje:
T: gedroogde abrikozen (hoef ik voorlopig toch niet meer)
T: halve a 3/4e rol volkorenkoekjes
S: 1.20 uur wandelen (8,5km)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:20:31 #266
175447 ColdFeet
pi_79072599
Ik heb overigens besloten dat ik even strenger moet zijn Mijn rokje zit gewoon strakker dan een maand geleden! Ik eet teveel en sport te weinig. Voorlopige remedie: niet meer bakken en geen zoete toetjes tot mijn BMI weer op 24,5 zit
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:25:43 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79072850
Rituals, wat goed van jou, geen drank maar wandelen! Dat is echt super van je!

CF, is het zo erg? Volgens mij zitten we allemaal te wachten op beter weer zodat we buiten weer meer kunnen doen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:43:39 #268
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79073573
in before the lock! Ik ga eens een pizza in elkaar flansen, en later lees ik wel bij ofzo..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:45:49 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79073638
Moet nog 5 dagen 4.45 uur op en ik had al zo'n kutdag op het werk, was zo chagrijnig... Wil sommige dingen zo graag wat ook moet voor het bedrijf maar ik krijg het niet voor elkaar.. frustrerend.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:47:42 #270
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79073701
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet nog 5 dagen 4.45 uur op en ik had al zo'n kutdag op het werk, was zo chagrijnig... Wil sommige dingen zo graag wat ook moet voor het bedrijf maar ik krijg het niet voor elkaar.. frustrerend.
Ik zou het je niet nadoen! Lastig dat het niet lukt! Lukt het nu niet of überhaupt niet?
Vattenfall cadeauVattenfall cadeauDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:57:16 #271
175447 ColdFeet
pi_79073986
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Rituals, wat goed van jou, geen drank maar wandelen! Dat is echt super van je!

CF, is het zo erg? Volgens mij zitten we allemaal te wachten op beter weer zodat we buiten weer meer kunnen doen.
Nee hoor, ik denk dat ik effectief misschien net een kilo ben aangekomen. Met vanmorgen een hatelijke uitschieter Geen ramp, maar het is nu wel mooi geweest met het uitstellen van sporten en het bakken.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:00:30 #272
159579 conleche
pi_79074083
Risotto is aan het pruttelen. Met ui, zoete paprika, rauwkost (die nu niet meer rauw is ) en snijboontjes. Zo nog even wat kaas erdoor en wat peterselie. Zonder recept gedaan, dus ik hoop dat het wat is, want ik geloof dat ik 1x eerder risotto heb gemaakt.

Rituals: fijn hè, even buiten uitwaaien!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:02:22 #273
17811 Mini_rulez
pi_79074150
Oh jee, mijn avondeten verandert in een pizza. XM, jouw schuld!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:03:19 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79074184
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh jee, mijn avondeten verandert in een pizza. XM, jouw schuld!
M'n pizza is zo goed aan het lukken. Heb de bodem zo mooi flinterdun uitgerold, en nu krijgt hij bubbels in de oven! Met een glaasje wijn erbij is m'n avond bijna goed!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:05:24 #275
17811 Mini_rulez
pi_79074242
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:03 schreef AKnynke het volgende:

[..]

M'n pizza is zo goed aan het lukken. Heb de bodem zo mooi flinterdun uitgerold, en nu krijgt hij bubbels in de oven! Met een glaasje wijn erbij is m'n avond bijna goed!
Goh, jij ook al? Goed dat je hem zelf maakt, de mijne komt van de pizzeria.
Wel fijn inderdaad, lekker nieuws volgen met pizza en een drankje.

-edit- Als hij lekker is wil ik het recept wel!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:07:21 #276
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79074314
ik was vanochtend 101.4maar ik mag in t lijstje alleen gewichten aangeven die ik bij de dietiste op de schaal zie, van mezelf...

oh mn energie is een beetje op, weet niet of ik t red tot half negen, begin hoofdpijn te krijgen... maar ik heb nog niet genoeg gedaan... misshcien lees ik maar even een artikel of twee, dan schrijf ik wel niks maar dan kan ik daar dinsdag meteen weer mee door...
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:09:38 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79074389
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik zou het je niet nadoen! Lastig dat het niet lukt! Lukt het nu niet of überhaupt niet?
Sorry,ik klaag... Maar het bedrijf wil dingen, daarom werkgroep die dat moeten uitzoeken maar gewoon geen feedback en alles wat moet gebeuren kost toch geld, nou dan houdt het op . Dus ik heb er niet zoveel zin meer in

Einde klagen hoor, moet toch slapen

Rituals, ik blijf erbij, je bent goed en sterk bezig Wens je een heel FIJN weekend!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:10:21 #278
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79074414
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Goh, jij ook al? Goed dat je hem zelf maakt, de mijne komt van de pizzeria.
Wel fijn inderdaad, lekker nieuws volgen met pizza en een drankje.

-edit- Als hij lekker is wil ik het recept wel!
het deeg komt uit de vriezer, heb ik al een keer eerder gemaakt...volgens mij 500 gram volkorenmeel, zakje gist, beetje zout en zoveel water todat het een mooie bal is..(weet ik niet meer uit m'n hoofd, volgens mij is elk pizzarecept hetzelfde)...Mooi elastisch kneden..

tomatensaus heb ik gemaakt van tomaten uit blik, flinke schuit wijn en wat tijm en rozemarijn en basilicum. Topping van mozerella, proscuito (of andere italiaanse lekkere gedroogde ham), rucola en parmezaanse kaas. Ik bak de rucola en parmezaanse kaas mee, doen heel veel mensen niet. In de oven (die al voorverwarmd is op allerhoogste temperatuur), en erin totdat ie bubbelt enzo..minuut of 8 a 10 afhankelijk van hoe hoog je oven kan...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:11:12 #279
17811 Mini_rulez
pi_79074437
Wow Kwak, dat gaat toch wel lekker hè, het lijnen?
Succes nog vanavond, je hebt je rust straks wel verdiend!

-edit- Oh thanks, Nynke! Dat ga ik eens proberen.

Ah, daar komt vriendje met 2 pizzadozen, ik ga ervandoor.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:13:24 #280
268312 Sarabi
pi_79074509
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:07 schreef kwakz0r het volgende:
ik was vanochtend 101.4maar ik mag in t lijstje alleen gewichten aangeven die ik bij de dietiste op de schaal zie, van mezelf...

oh mn energie is een beetje op, weet niet of ik t red tot half negen, begin hoofdpijn te krijgen... maar ik heb nog niet genoeg gedaan... misshcien lees ik maar even een artikel of twee, dan schrijf ik wel niks maar dan kan ik daar dinsdag meteen weer mee door...
Dat gaat lekker bij je!
Als je zo doorgaat zit je onder de 100 voordat het lente is
Succes nog even met het doorwerken

En wat een goed nieuws voor Maria dat is wel echt cool
Bunq - bank of the freeSpeel mee met Lucky Day en win!Bekijk het streamingaanbod van Primevideo
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:14:05 #281
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79074530
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Sorry,ik klaag... Maar het bedrijf wil dingen, daarom werkgroep die dat moeten uitzoeken maar gewoon geen feedback en alles wat moet gebeuren kost toch geld, nou dan houdt het op . Dus ik heb er niet zoveel zin meer in

Einde klagen hoor, moet toch slapen

Rituals, ik blijf erbij, je bent goed en sterk bezig Wens je een heel FIJN weekend!
Sorry, ik klaag? Moet je mij eens horen . Kan me voorstellen dat je er op die manier geen zin in hebt! Succes! Ik vind het zo sneu dat je morgen, op zaterdag, alweer zo vroeg moet opstaan!

Dankjewel!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:14:42 #282
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79074561
Wat gaat het goed Kwak! Ben je nog steeds tevreden over de therapie?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:18:26 #283
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79074717
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:14 schreef Rituals het volgende:
Wat gaat het goed Kwak! Ben je nog steeds tevreden over de therapie?
ja, heel tevreden! ik realiseerde me pas hoe tevreden sinds we deze week moeten bijhouden wanneer we "extra eten" buiten de normale voeding, en dan opschrijven welke gevoelens en gedachjten we hadden. ik realiseerde me ineens dat dat vroeger een dagelijks gevecht was, en nu echt alleen maar beperkt is tot situaties als visite/verjaardag/uit eten

mn hele dagboek van deze week wat betreft extra eten bevat namelijk 2 handjes pinda's in de kroeg, een pakje lu minicrackertjes s nachts bij iemand thuis na de kroeg en gisteren een sepculaasje en een biskwietje bij de thee op repetitie....

dat is zo'n enorme verandering! ik merk ook dat ik eerst moeite had met alles moeten voelen, en niet weg kunnen eten, maar dat ik nu andere afleiding zoek. en ik eet veel gestructureerder, netjes mn boterhammen enzo. altijd lunch bij me. dat geeft erg veel rust.

en die 4,5 kilo eraf zijn ook heel fijn! ik hoop idd dat het lekker zo doorgaat nog even, dan ben ik binnenkort weer onder de 100 kilo!
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:22:52 #284
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79074870
Dat klinkt inderdaad heel goed! Opschrijven wat je eet en waarom kan soms enorme inzichten geven. Ik vind het echt knap van je! Je lijstjes zien er de laatste tijd ook echt keurig uit! Fijn ook dat het je zowel mentaal als fysiek (in de zin van kilo's) veranderingen ondervindt.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:25:00 #285
175447 ColdFeet
pi_79074960
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:03 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Tof is dat he En dan van die bruine plekken op de bodem, onderop
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:27:50 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79075088
Wow Kwak, goed bezig.... Niks hoeft snel als het maar structueel is. Knap dat je steeds meer dingen in ziet en er profijt uit haalt!

Ik wil x factor kijken eiks maar slapen is beter maar x factor is leuker maar tegen vriendlief aanliggen is fijner... dus
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:30:28 #287
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79075201
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

hmmmm krijg er trek van. t is mooi geweest, ik ga nu lekker naar huis! weekend

kijk nou hoe treurig leeg het hier is nu...

Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:41:50 #288
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79075705
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

en hij smaakte ook lekker! qua eten heb ik een goed gevoel over vandaag!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:50:20 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79076132
Fijn Nynke, klinkt erg goed.

MiniR, welke pizza heb jij gegeten?

Oja, ik ging slapen, trusten lieve slankies, fijne avond
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:51:20 #290
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79076187
Welterusten uniekhoorn! Lekker tegen je vriend aanliggen.

Ik ga dadelijk KRO Hints kijken, vind ik leuk .
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZavvi - Fandom en GeekgearZavvi - Fandom en Geekgear
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:03:16 #291
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79076718

't Hangt hier wel in de lucht hé? voor Ritualls, liefdesverdriet is kut.

Ik probeer weer nuchter te worden na al dat bier in de kroeg.. typen lukt ook niet al te goed meer...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:06:41 #292
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79076884
Ik heb zin om te snacken. Maar we hebben alleen ongezonde troep. en light yoghurtijs.. Maar ik heb zin in hartig.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:10:26 #293
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79077050
quote:

[..]

Afijn, de lijst hier:

het is weer vrijdag! En van jouw lijstjes word ik altijd hongerig, ik vind dat jij fijn en lekker eet, met soms een uitschieter.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:16:13 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79077316
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:10 schreef conleche het volgende:
Nee hoor. Behalve als ze een piercing hebben!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:22:50 #295
17811 Mini_rulez
pi_79077605
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Nynke, klinkt erg goed.

MiniR, welke pizza heb jij gegeten?

Oja, ik ging slapen, trusten lieve slankies, fijne avond
De allerslechtste: quattro formaggi. De rest van de avond eet ik alleen nog fruit!

Oh jij bent natuurlijk al weg. Slaap lekker! Sterkte met zoveel vroeg opstaan, brrr.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:23:33 #296
175447 ColdFeet
pi_79077630
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:16 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Oh ja
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:25:14 #297
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79077707
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik had in een eerste versie van het context gedeelte van m'n scriptie 3 redenen aangegeven waarom m'n scriptie zo goed is. Volgens mij was dat gewoon bullshit, maar ik had het erin gezet omdat ik vond dat er wat moest staan en ik het dan later kon veranderen. Laat ik het aan een studiegenoot lezen, vind ze dat gedeelte het beste...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:30:34 #298
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79077965
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat lezen jullie allemaal veel! Ik kom daar gewoon niet aan toe. Nog een reden om eens serieus met zo'n Day Zero-project te beginnen, misschien komt het er dan wel eens van.

Ik denk trouwens dat ik ook best zou reageren op Mini.
Ik reageer meestal wel op Nynke. Maar alleen als men het met een i-grec uitspreekt...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:36:24 #299
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79078238
Sterkte Uniekhoorn!

En Kwak, ik vind je een bikkel. De UB ging gelukkig om zes uur dicht, en toen ging ik naar huis.

Oh, en nu ben ik bijgelezen!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:47:03 #300
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79078691
Lijstje; oeps!

vrijdag 12 maart:
Ontbijt: 2 wasa vezelrijk crackers met een laagje boter en plusminus een eetlepel kruimelkaas. 1 kop koffie.
Tussendoor: 1 potje thee en een appeltje.
Lunch: 1,5 maisboterham met een beetje pindakaas. 1 geroosterde volkorenboterham met gek.ei.
Tussendoor: 1 kop thee.
Avondeten: 1 minuutlapje, 200 gr. Gekookte aardappelen en plusminus 200 gram doperwtjes.
Tussendoor: 1 brinky, 1 kop thee. 2 bolletjes light yoghurt ijs van linessa met een minitoefje slagroomlight.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingSpeel mee met Lucky Day en win!Boek je safari bij Beekse Bergen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:50:12 #301
3185 Adelante
To let it go now
pi_79078844
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:16 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Prins Albert... Auw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')