Da's ook mijn ervaring inderdaad.. Als eenmaal het hek van de dam is, is er geen houden meer aan, 'want dan is die dag toch al verziekt'quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mweh, ik zit weer aan de chocolaik kreeg wat mee van mn moeders verjaardag, en dat moet natuurlijk allemaal weer meteen op
NIET snoepen is gewoon het beste, dan heb je er ook niet zoveel trek in
kijk, ik ben allang blij dat je tussendoortjes eet, maar als je nou gewoon wat meer normale dingen zoals brood eet op de normale momenten, dan krijg je tenminste meer voedingsstoffen naar binnen dan door pringles of een banaantje...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tvp met lijstjes!
Eindresultaat gister:
O: minibanaan
T: appel
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1x pasta
T: minibanaan2
T: handje Pringles
D: flink bord spinazielasagne
Vandaag:
O: 2 boterhammen sandwichspread
T: koffieleutje
L: 500 gr roeryoghurt met muesli-achtig iets
T: banaantje
D: uit eten: pizza
T: wijn2
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn baas wil morgen met me spreken over mijn contract..ik heb al een tijdje het gevoel dat hij me weg wilt hebben. Maar ik heb een nul-uren contract dus hij kan me zo ontslaan. Hmmm...
Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kijk, ik ben allang blij dat je tussendoortjes eet, maar als je nou gewoon wat meer normale dingen zoals brood eet op de normale momenten, dan krijg je tenminste meer voedingsstoffen naar binnen dan door pringles of een banaantje...
gisteren had je alleen een minibanaantjke als ontbijt he, geen boterhammenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waar.
Je zat gisteren wel vrij hoog in de suikers (veel fruit, zoet broodbeleg), ik weet er niet zo heel veel van maar die pieken en dalen lijken me niet ideaal voor je stofwisseling.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waar.
Nee zeker niet ergquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je zat gisteren wel vrij hoog in de suikers (veel fruit, zoet broodbeleg), ik weet er niet zo heel veel van maar die pieken en dalen lijken me niet ideaal voor je stofwisseling.
Je doet nu ontbijt óf lunch, maar je kunt ook bij ontbijt én lunch volkorenbrood (langzame kh's) eten. Vind je 1 snee brood als T ook te zwaar? Dan kun je misschien die yoghurt die je vandaag als lunch eet verspreiden over 2 T's en als lunch boterhammen eten?
Ik bemoei me er maar even ongevraagd mee trouwens, je moet het echt zeggen als je daar niet op zit te wachten!
Commercieel gedoe is het, ik zeg het jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind Cohen een prima vent. (Bos ook trouwens.) Ik heb Cohen geschilderd en in de galerie hangen. Misschien dat nu iemand hem kopen wil!! *(Niet dat ik het zo'n mooie man vind, maar was in het kader van een expositie over Amsterdam en ik wilde eens wat anders dan een stadsgezicht.
)
*Niks mis met opportunities zien, daar waar ze zich voordoen.......![]()
Reiskosten of reiskostenvergoeding?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
En mijn reiskosten zijn binnenEindelijk.
Terwijl je die nu dus letterlijk hebt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind Cohen een prima vent. (Bos ook trouwens.) Ik heb Cohen geschilderd en in de galerie hangen. Misschien dat nu iemand hem kopen wil!! *(Niet dat ik het zo'n mooie man vind, maar was in het kader van een expositie over Amsterdam en ik wilde eens wat anders dan een stadsgezicht.
)
*Niks mis met opportunities zien, daar waar ze zich voordoen.......![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Commercieel gedoe is het, ik zeg het je
Scherp!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Terwijl je die nu dus letterlijk hebt.
Als je dat brood dan wel als T eet komt het op hetzelfde neer ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee zeker niet erg. Maar dat komt toch op hetzelfde neer als ik dat zou doen, yoghurt verdelen en dan L met brood of brood als T en yoghurt als L? Ik heb ook geen brood bij me nu, dus het kan niet eens, maar even hypothetisch? Ik vind dat teveel
.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga liever een paar jaar eerder dood dan dat ik moet leven met die bijwerkingen van de pil.
QFTquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga liever een paar jaar eerder dood dan dat ik moet leven met die bijwerkingen van de pil.
Nope! Milde roeryoghurt van Almhof.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je dat brood dan wel als T eet komt het op hetzelfde neer ja.Zoals Kwak ook zegt, één snee brood met beleg vind ik juist een prima hoeveelheid voor een T, en wat meer momenten met vezels op een dag kan ook geen kwaad. Als je stofwisseling goed werkt kunnen die extra kcals niet zoveel kwaad.
Is het magere yoghurt trouwens?
Dat kan best enkele jaren durenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben het er dan maar even niet over dat ik nu langzaam doodbloed..
Ach schatteke. Al begonnen aan de Pleegzuster Bloedwijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, in dat geval vind ik je lijstje van vandaag best mooi.quote:
Pizza heerscht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ah, in dat geval vind ik je lijstje van vandaag best mooi.Zelfs de pizza, dat moet gewoon af en toe.
Hmmmmmm ik denk dat ik mn lunch ook al wel weetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef Syrena het volgende:
Ik weet wat ik straks ga eten![]()
http://www.nu.nl/gezondheid/2202335/dagelijks-ei-gezond.html
Nog steeds??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Clipbot installeren? (via de market)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef P.F het volgende:
De OP kopiëren lukt wel alleen het plakken nog niet. ... SYRENA?
Ieuw!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach schatteke. Al begonnen aan de Pleegzuster Bloedwijn?
Jup, nog steeds, maar ik merk dat het nu m'n reguliere maandstonde (wat een prachtig woord) is. Hopelijk is het hierna voorbij! Who am I kidding...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Nog steeds??
Net nu ik weer aan het twijfelen ben om toch die gynefix te doen, want ik heb, as we speak, weer één van mijn hormonale kutbuien. Het is bijna lachwekkend hoe zwartgallig ik dan alles zie.
Heeft er iemand eigenlijk een gewoon spiraaltje? Mini, was jij dat niet?? Zo ja, hoe bevalt dat?
Stom hè, dat je lichaam daar zo sterk op reageertquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Alleen heb ik nu ook zin in pizza.
Qua pukkels mis ik de hormonen wel trouwens.Hoewel het nu wel extra erg is vanwege de halve week friet en geen groente vorige week.
Wat CF gisteren zei, zelfs m'n paper cuts zijn dik en rood en ik heb voor het eerst in jaren weer een aft.
Vitamine-offensief dan maar.
Een wéék? Ik vreet zo'n beker yoghurt van 500 ml altijd gewoon in 1x leegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:41 schreef Syrena het volgende:
Die milde roeryoghurt is echt lekker trouwensDie neem ik nu ook altijd. 1 beker krijg ik mooi leeg in een week en hij is best lang houdbaar.
O ik zit al de hele ochtend op mijn fone, werkt prima!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Clipbot installeren? (via de market)
Ik vind fokken op m'n telefoon uitermate k*t, dus ik doe het echt zelden. Zit altijd ontzettend te pielen met het klikken op dingen.
Nothing is private!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Je had nog zooooo beloofd die foto's privé te houden!!
Da's toch maar ruim een kop per potjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Kimpossible het volgende:
Ik zit nu aan een appel en een potje thee. (zo'n kop-schotel met potjegeval, handig! Hoef ik niet heen en weer te karren de hele tijd en toch genoeg drinken!)
Ik eet het als toetje, met hagelslag erdoorheen en zoetstofquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een wéék? Ik vreet zo'n beker yoghurt van 500 ml altijd gewoon in 1x leeg![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Syrena het volgende:
NIET OPENEN ALS JE OP JE WERK ZIT!
http://www.guyswithiphones.com/
Yep, dat was ik! Tja, ik heb er eigenlijk niet zoveel last van gehad, als je er net zo op reageert als ik kan ik het alleen maar aanraden. Spoiler vanwege gory details:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Nog steeds??
Net nu ik weer aan het twijfelen ben om toch die gynefix te doen, want ik heb, as we speak, weer één van mijn hormonale kutbuien. Het is bijna lachwekkend hoe zwartgallig ik dan alles zie.
Heeft er iemand eigenlijk een gewoon spiraaltje? Mini, was jij dat niet?? Zo ja, hoe bevalt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat geldt voor mij ook hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stom hè, dat je lichaam daar zo sterk op reageertNou ja, ik denk dan altijd maar (tegen mezelf hoor, niet tegen jou): dat zal je leren
Ik weet gewoon dat vet eten slecht voor me is, chips is ook instant buikpijn, maar soms kan ik het gewoon niet laten.
Ik heb wel het idee dat het erger is geworden sinds ik over het algemeen gezonder ben gaan eten. Toen ik nog bijna dagelijks vette troep at had ik er lang niet zoveel last van!Are you pondering what I'm pondering?
Dan nogquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik eet het als toetje, met hagelslag erdoorheen en zoetstof
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat er meer duffe foto's van hoofden op zouden staan dan van eh andere lichaamsdelen. OMGquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Syrena!!!!!!!!
![]()
![]()
Ik klikte natuurlijk direct
Jij hebt vaak zoveel verschillende dingen erin staan dat het moeilijk wordt om in te schatten hoeveel het nou eigenlijk is! Net als Uniekhoorn, je denkt dat het heel wat is maar qua kcals valt het misschien nog best mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd dat ik zo weinig commentaar krijg; mijn lijsten lopen uiteen van te mager tot veel teveel en te vet
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch maar ruim een kop per potje
Afijn, de lijst hier:
O: griekse magere yoghurt
T: stuk banoffee pie
L: restant caesar salad: romainesla met mayo-achtige dressing, kaas, knoflookcroutons en een klein beetje pancetta
T: appel: granny smith
T: amandelen
S: rondje hardlopen, half uurtje ofzo
D: fajitas (tortilla's volkoren & zelfgemaakt)
T: wodka met zelfgemaakt appelsap, chips
Ik verbaas me altijd dat ik zo weinig commentaar krijg; mijn lijsten lopen uiteen van te mager tot veel teveel en te vet
Op een of andere manier denken sommige mannen echt dat dat het meest fotogenieke deel van hun lijf isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat er meer duffe foto's van hoofden op zouden staan dan van eh andere lichaamsdelen. OMG
Vooral close-up, zodat alle perspectief en context wegvallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op een of andere manier denken sommige mannen echt dat dat het meest fotogenieke deel van hun lijf is
CUTE!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
NietIk haal er drie koppen uit! Ik heb deze! *blij is
Ja, zo'n keiserieuze snuit en dan staan ze daar in hun blote leuterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op een of andere manier denken sommige mannen echt dat dat het meest fotogenieke deel van hun lijf is
Ik denk zelf dat ik vooral neig naar te vet eten. Weliswaar braaf gezonde vetten, maar toch; de olijfolie gaat hier wel erg hardquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Jij hebt vaak zoveel verschillende dingen erop staan dat het moeilijk wordt om in te schatten hoeveel het nou eigenlijk is! Net als Uniekhoorn, je denkt dat het heel wat is maar qua kcals valt het misschien nog best mee.
Heb je die tortilla's nou zelf gemaakt? Hoe doe je dat?
Jamaar je lijstjes zijn zo poëtisch!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Afijn, de lijst hier:
L: restant caesar salad: romainesla met mayo-achtige dressing, kaas, knoflookcroutons en een klein beetje pancetta
Of óbviously langer gephotoshoptquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vooral close-up, zodat alle perspectief en context wegvallen.
Goh, ik had er nooit zo bij stilgestaan dat je dat ook zelf kunt maken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik vooral neig naar te vet eten. Weliswaar braaf gezonde vetten, maar toch; de olijfolie gaat hier wel erg hard
Tortilla's, ja, ik zoek nog wat naar het perfecte recept, maar ik heb na alle enthousiaste verhalen in CUL ook maar besloten om het zelf te proberen en de eerste pogingen waren echt heel aardig. Die dingen zijn hier in Vlaanderen mega-duur en zitten dan ook nog eens in een te grote verpakking waarvan we meestal de helft weggooien.
Vanavond proberen: paar handjes volkorenmeel, handje maismeel, eetlepel maizena ofzo. Wat zout, wat olie erdoor wrijven en dan warm water erbij en kneden maardeeg laten rusten, flinterdunne tortilla's rollen en bakken in hete, droge koekenpan.
Want als hij maar groot genoeg is kan geen enkele vrouw natuurlijk weerstand beiden, ongeacht wat voor kerel er verder aan vast zit!quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had een hele leuke theepot waar ik volledig tevreden mee was, maar toen kregen we van mijn schoonmoeder een zelfbeschilderde () en nu voel ik me schuldig als ik mijn oude gebruik.
Toch best leuk, dat Twitter.Ik ben er toch maar eens mee begonnen omdat je op tv steeds hoort dat politici daar commentaar geven enzo.
Precies! Dat dat deel eigenlijk zo'n beetje het minst visueel aantrekkelijke van de heer in kwestie is, tja... dat is dan wel een beetje jammer voor zequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Want als hij maar groot genoeg is kan geen enkele vrouw natuurlijk weerstand beiden, ongeacht wat voor kerel er verder aan vast zit!
Ok, behalve Viking dan.
Ik heb een iPhonequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, zo'n keiserieuze snuit en dan staan ze daar in hun blote leuter![]()
De eerste de beste kerel die tegen mij zegt: "Ik heb een iPhone" ga ik echt ontzettend hard uitlachen
Kan me niet voorstellen dat lesbi's vice versa vergelijkbaar hebben eigenlijk... Ook nou niet bepaald het meest fotogenieke gedeeltequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:07 schreef Syrena het volgende:
Ja maar het is grotendeels een site voor heameau's en die gaan daar vol voor
joehoe mini, wat is je twitter? dan kunnen we tweeten! ik ben fwoukjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had een hele leuke theepot waar ik volledig tevreden mee was, maar toen kregen we van mijn schoonmoeder een zelfbeschilderde () en nu voel ik me schuldig als ik mijn oude gebruik.
Toch best leuk, dat Twitter.Ik ben er toch maar eens mee begonnen omdat je op tv steeds hoort dat politici daar commentaar geven enzo.
Ik volg ook gewoon bekende mensen, ik heb zelf nog niet echt de behoefte om iets te delen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zo ben ik 'in de nacht van de val' Oeh, ik zie de geschiedenisboeken van mijn toekomstige kroost al voor me: 'Hoofdstuk 4: De nacht van de val'gaan twitteren. Bevalt me tot dusver best goed, eigenlijk. Hoewel de toegevoegde waarde van mijn eigen tweets erg ver te zoeken is..
pijkje, maar ik ben pas net begonnen hoor! Ik weet nog niet zo goed hoe het werkt maar ik ga je wel even opzoeken!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
joehoe mini, wat is je twitter? dan kunnen we tweeten! ik ben fwoukje
Bahaha ik dacht eerst: wuh, schaamhaarkapselideetjes?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef Syrena het volgende:
Het is niet dat ik een aversie tegen piem0ls heb, maar meer dat ze er zo doodserieus bij staan: "Kijk eens wat ik heb!"Hij is even lang als mijn iPhone
![]()
Ik doe wel leuke kapselideetjes op (die zijn er bijna evenveel als piemelpics).
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bahaha ik dacht eerst: wuh, schaamhaarkapselideetjes?![]()
Ik vind het wel een fascinerend ding eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind het niet heel lelijk. Eigenlijk wel mooi. In staande toestand dan. Maar ik geloof dat ik me in een minderheidspositie bevind??
Haha ja ik ook wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fascinerend ding eigenlijk.
pijkje, ik follow jou al.quote:
Wat wil jij nou eigenlijk doen na je promotietraject? Lesgeven, begrijp ik? Op een middelbare school als zij-instromer oid?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef kwakz0r het volgende:
jeuj viking wat fijn!
ik ben nog steeds met mn Cv bezig (was 1 belangrijke lesgeefbaan vergeten, duh!) en ik moet vandaag nog 1 sollicitatie de deur uit doen. wha!!
en heel hard aan mn hoofdstuk werken...
Indeed!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed zo, Vik! Ik vind het superknap dat je dat al in een half jaar onder de knie hebt, juist! Ik denk niet dat het mij ooit zou lukken..
Ik kreeg vanochtend trouwens nog een 'niets dan lof voor je zorgvuldige schrijfstijl'..
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-poging-overval.html
Ik zie dit dan echt helemaal voor me he
quote:De uitbater van winkel was niet onder de indruk
Ahhhhhwquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-poging-overval.html
Ik zie dit dan echt helemaal voor me he
Risotto!! Goed plan, heb ik ook best trek in!! Doe er gewoon allemaal groenten door die ik nog heb liggen en heb ook nog parmezaanse kaas.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Vik en DaD![]()
Lijstje:
O: kwark met bosvruchtenjam
T: 2 krentenbollen (ze lagen naast me en ineens had ik er 2 op)
L: geroosterde boterham met gekookt eitje en mosterdmayo
T: cappuccino
T: de planning is véél thee, ik drink écht te weinig!
D: ik overweeg risotto te maken, met peer en gorgonzolaen salade erbij
jup! en de vacatures beginnen nu gepubliceerd te worden - eerste deadlines voor reactie na dit weekend, en ik vind t doodspannend, want er zitten hele leuke vacatures in de regio bij... dus die wil ik niet verpesten, maar ik heb nog nooit een echte sollicitatie gehad, nou ja, voor mn aioplek wel... maar tochquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat wil jij nou eigenlijk doen na je promotietraject? Lesgeven, begrijp ik? Op een middelbare school als zij-instromer oid?
Ik had trouwens bij de Taart van mn tante echt gruwelijk lekkere carrotcake!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Risotto!! Goed plan, heb ik ook best trek in!! Doe er gewoon allemaal groenten door die ik nog heb liggen en heb ook nog parmezaanse kaas.
Nou als je een AiOplek binnen kan slepen zit het denk ik wel snor hoor!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jup! en de vacatures beginnen nu gepubliceerd te worden - eerste deadlines voor reactie na dit weekend, en ik vind t doodspannend, want er zitten hele leuke vacatures in de regio bij... dus die wil ik niet verpesten, maar ik heb nog nooit een echte sollicitatie gehad, nou ja, voor mn aioplek wel... maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klaagklaag
Wat moet je doen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
Lady, yikes![]()
Oh jongens. Ik heb net mijn werkkleding gepast. Een tuinbroek
Daar komt níemand mee weg. Sterkte.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
Lady, yikes![]()
Oh jongens. Ik heb net mijn werkkleding gepast. Een tuinbroek
ik krijg van iedereen ander advies: bespreken wat mn fucnties precies inhielden in mn DV omdat ik geen bevoegdheid heb en dus mn ervaring specifgiek moet maken/juist niet doen en heel kort houden want mn Cv is te langquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou als je een AiOplek binnen kan slepen zit het denk ik wel snor hoor!Succes met brieven schrijven enzo, als je terugvoeder wilt kun je me PMen!
Disclaimer: niet dat ik de Master of Sollicitaties ben, maar ik schijn iig wel taalgevoel te hebben ofzeu
![]()
'Werken onder gevaarlijke omstandigheden'. En dan helpt het blijkbaar als je een tuinbroek draagt. Akelig muizig grijsblauw, ook nogquote:
En een middenweg?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik krijg van iedereen ander advies: bespreken wat mn fucnties precies inhielden in mn DV omdat ik geen bevoegdheid heb en dus mn ervaring specifgiek moet maken/juist niet doen en heel kort houden want mn Cv is te langik kan er wel van janken
wel als ik alles weeeeer helemaal omgooi...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En een middenweg?Dat je bijv. kort noemt wat voor werk je hebt gedaan in een chronologisch overzicht (zodat je kunt laten zien dat er geen / nauwelijks gaten in je CV zitten) en dan apart een stuk over je capaciteiten / relevante cursussen en daarin uitweiden over je ervaringen als docente, wat de lezer dan weer kan linken aan het overzicht?
Ik brainstorm maar hoor! Weet niet of dit een gangbare optie is.
Done-da-dondon-done! En mn vorige bericht had ik nog ge-edit (regeltje toegevoegd)!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wel als ik alles weeeeer helemaal omgooi...
kun je me je emailadrs pm'en, dan kan ik m je sturen...
Joh, uiteindelijk maakt het echt niet zoveel uit, je CVquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik krijg van iedereen ander advies: bespreken wat mn fucnties precies inhielden in mn DV omdat ik geen bevoegdheid heb en dus mn ervaring specifgiek moet maken/juist niet doen en heel kort houden want mn Cv is te langik kan er wel van janken
Nog niets gegetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:13 schreef Rituals het volgende:
Ik heb wandelschoenen gekocht! Klasse A/B van het merk Hanwag voor 160 euro. Daarnaast ook even wandelsokken gekocht. Ik heb een stuk huid van m'n pink afgetrokken door het aantrekken van al die veters van die wandelschoenen. Auw!
Ik heb nog niets gegeten vandaag. Ik had ineens zin in gedroogde abrikozen (heb ik al héél lang niet gegeten), dus heb ik die maar gekocht. Ze waren wel een beetje duur voor mijn budget, maar goed.
Was bij mij een pagina of 6 op een scriptie van 120 ofzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe lang is volgens jullie ongeveer een inleiding voor een scriptie?
Ik heb even gekeken en ik zat op 5quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit nu op één kantje en heb eigenlijk alles wel al verteld, geloof ik.. Wat zeg je dan allemaal Maria, in drie kantjes?
.
Mandarijnen zijn in deze tijd ook echt niet meer lekker. En die bonus prijs vond ik nogal duurquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:24 schreef P.F het volgende:
gadver, ik heb gister een netje mandarijnen in de bonus gekocht en ze smaken echt vergaan
daarom koop ik nooit fruit!!!
Ja, ik denk niet dat iemand mijn scriptie wil lezen en het wetenschappelijk nut is ook ver te zoeken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en ik zat op 5En ik ben eigenlijk altijd heel kort van stof. De hele scriptie is ook vrij bondig.
Je moet in je inleiding aangeven waarom de lezer jouw scriptie gelezen wil hebbenHet wetenschappelijk nut ervan, inleiding in de stof, de terminologie... etc.
Kijk, dat dacht ik ook, maar ik zal even een mail van mijn vriendje opzoeken dat ie me toen stuurde. Dat hielp echtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat iemand mijn scriptie wil lezen en het wetenschappelijk nut is ook ver te zoeken..
Liefdesverdrietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nog niets gegetenHoe doe je het?
Heb niet echt zin om naar huis te gaan, al kan ik dan natuurlijk wel een rondje rennen. Zo'n bummer dat ik niet gewoon m'n cijfer kreegNu moet ik heel het weekend denken wat het zal worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je er wel een goed gevoel over?Your body. Your soul. Your rituals.
Opzoeken op da internets! Ik ben alleen kwijt wat de site was.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:29 schreef P.F het volgende:
O gavder. Ik haat fruit. Ik hou alleen van aardbeien. Hoe moet ik nu weten wat ik wanneer kan eten?
Ehh..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit nu op één kantje en heb eigenlijk alles wel al verteld, geloof ik.. Wat zeg je dan allemaal Maria, in drie kantjes?
.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Liefdesverdriet.
Oh ja, maar je was naar buiten, dus dan zou ik niet niets kunnen eten... Maar sowieso ben ik in zulke situaties meer van het keiharde vreten dan van van lucht leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je er wel een goed gevoel over?
Goed of slecht gevoel erover is moeilijk, er gaan dramaverhalen over de beoordelaar en ik heb niet met 'm meegelopen dus hij kent me helemaal niet!! Daarom eigenlijk slecht gevoel![]()
Ja je hebt ook wel gelijk, ik ben al sinds 07.15 uur wakkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ja, maar je was naar buiten, dus dan zou ik niet niets kunnen eten... Maar sowieso ben ik in zulke situaties meer van het keiharde vreten dan van van lucht leven.
Goed of slecht gevoel erover is moeilijk, er gaan dramaverhalen over de beoordelaar en ik heb niet met 'm meegelopen dus hij kent me helemaal niet!! Daarom eigenlijk slecht gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na dat '3 maand' moest ik wel even slikken, ik ben bijna 3 JAAR bezig geweest
Ja, nou inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Rituals het volgende:
LadyBlack en Goodbye, inderdaad. Het heerst een beetje in dit topic volgens mij.
Aanvulling: ik moest ook alle voorgaande studies over mijn onderwerp behandelen in de inleiding. In het kort melden wat zij hebben onderzocht en hoe. Daarna aangeven wat mijn onderzoek hieraan toevoegt / waarin het anders is (moest ik op het laatste moment nog toevoegen van mijn begeleiders. Man, wat had ik daar de ziekte over in).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:37 schreef Phaidra het volgende:
Mijn inleiding was 5,5 kantjes. Regelafstand 1,5. Ik moest behoorlijk wat terminologie en theorie uitleggen in mijn inleiding. wil je een linkje? mijn scriptie staat online, al weet ik niet zeker of niet-vu-studenten die ook kunnen inzien...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
DaD:Aww, wat lief dat 'ie dat tegen je zei. Mijn vriend heeft werkelijk waar geen idee waar ik mee bezig ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik til ook inderdaad wel eens wat te zwaar aan dat wetenschappelijke nut, denk ik. Ik ben de eerste die dit gedicht analyseert, of er uberhaupt aandacht aan schenkt. Nu is het geen poëzie van de bovenste plank, maar daar ligt ook niet de nadruk. Eigenlijk analyseer ik eerder een genre, en het gebruik daarvan in het voor wat cultuur betreft vrij geïsoleerde Groningen. Dat is misschien al heel wat.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, wat lief dat 'ie dat tegen je zei. Mijn vriend heeft werkelijk waar geen idee waar ik mee bezig ben..
En ik til ook inderdaad wel eens wat te zwaar aan dat wetenschappelijke nut, denk ik. Ik ben de eerste die dit gedicht analyseert, of er uberhaupt aandacht aan schenkt. Nu is het geen poëzie van de bovenste plank, maar daar ligt ook niet de nadruk. Eigenlijk analyseer ik eerder een genre, en het gebruik daarvan in het voor wat cultuur betreft vrij geïsoleerde Groningen. Dat is misschien al heel wat.
Hoho, in de zeventiende eeuw hè!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]subtiel ben je
Maar inderdaad, je moet geen wereldschokkende ontdekking willen doen. Je hebt maar beperkte tijd en mogelijkheden om iets te onderzoeken, dus daar moet je het dan ook op aanpassenDus neem het advies van mijn vriend ter harte en zie het als 'maar een scriptie'
Wbt die inleiding zou ik mn docent even mailen of opzoeken, kijken wat die ervan zegt. Of briljante medestudenten, dat vond ik ook vaak fijn
Wow, dat is echt geweldig!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
AAAAAAAH!!!
Ik dacht dat mn publication in het digitale tijdschrift van de opleiding Engels van de universiteit van Porto niet meer zou gebeuren, maar nu zocht ik op mn eigen naam op google (op zoek naar iets anders) en vond ik hem ineens!!!!
Publicatieeee!De lay-out is hier en daar wat verneukt (waarschijnlijk vanuit mijn wordfile zo gekopieerd
) maar toch, publicaaaaatieeee!!
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, Rutte zei net op tv dat hij graag de degens gekruist had met Bos. Dat zal wel ja, naast Cohen steekt hij helemaal af als een jochie.
PM? Ik ken je naam al!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is trots*!! Dank jullie wel!
Het is vast alleen intern in Porto bekend, maar ik vind het toch erg gaaf! En een mede-student waarvan ik (op academisch gebied he!) erg onder de indruk was staat er ook in
![]()
Ik zou bijna een link hier plaatsen, als mn naam er niet op stond (en ik heb hem net doorgelezen en mn Engels hapert hier en daar een beetje)
![]()
Maar who cares!
Joe haz PM! Het hele tijdschrift staat in meerdere PDFs op de site, dus ik stuur je alleen de pdf van mijn essaytje!quote:
Wow erg cool!! Hoe indrukwekkend om dat even uit je mouw the schudden! Schrijfstertjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Joe haz PM! Het hele tijdschrift staat in meerdere PDFs op de site, dus ik stuur je alleen de pdf van mijn essaytje!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks, Shinyface!Ik hou van The Sandman
Neil Gaiman is sowieso gaaf!
GeeBeetje: nee ik heet niet echt Maria! Heb ooit uitgelegd dat mn nick komt van Salman Rushdie's The Ground Beneath Her Feet, waarin de tekst van een personage genaamd Maria steeds wordt weergegeven met een heleboel 'Etcetera' erinMn gebruikelijke nicks waren al in gebruik
Ja ik denk waar ken ik die naam van, maar van Coraline natuurlijk! Geniaalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBeetje: nee ik heet niet echt Maria! Heb ooit uitgelegd dat mn nick komt van Salman Rushdie's The Ground Beneath Her Feet, waarin de tekst van een personage genaamd Maria steeds wordt weergegeven met een heleboel 'Etcetera' erinMn gebruikelijke nicks waren al in gebruik
Jouw broertje is toch PretKroket?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:43 schreef P.F het volgende:
Hij is in verhouding sowieso gespierder dan ik maar volgens mij ook veeel dunnerGek kind!
Ik ben nu Good Omens aan het lezen, moest echt uitkijken in de trein dat ik niet hardop zat te grinnikenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ha, bij mij gaat er ook altijd een lampje branden als ergens "Goodbye" staat. Als het gezegd wordt niet echt, daar kijk ik teveel engelse series/films voorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mannen zijn stiekem gewoon net zo onzeker!Arme Mark! Merkt ie niks aan z'n broeken?
PF: stel eens voor om wat andere foto's van je broertje zn hoofd te makenMisschien helpt het!
GoedBij: ik heb het vermoeden dat ik nog best zou reageren als iemand me op straat Maria zou noemen![]()
Begin er nogal aan te wennen en mn eigen naam is toch stom
![]()
Shiny: jaaaa en Stardust en Small Gods enzo!
Milady: ooooh ik heb nog zoveel dat ik nog moet lezenNog een extra motivatie om gezond en dus hopelijk lang te leven--> ik moet nog zoveel boeken!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Lidl! Action heeft wel Ajax in de aanbieding.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef P.F het volgende:
Syrena, dat schoonmaakmerk w5, is dat van de lidl of de action?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:03 schreef Rituals het volgende:
Sorry dat ik weer kom zeurenZoooo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat echt ooit een keertje over hoor *knuf*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Inderdaad, ik vind de originele stukken vaak wat saaiig en hou absoluut niet van dancequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oei... ik heb echt een hékel aan dat soort hippe remixennet niet goed genoeg om goeie dance te zijn, en te verragd om nog zo mooi te zijn als het originele stuk
![]()
maar goed, smaken verschillen he?
Nietes je naam is wel leuk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
GoedBij: ik heb het vermoeden dat ik nog best zou reageren als iemand me op straat Maria zou noemen![]()
Begin er nogal aan te wennen en mn eigen naam is toch stom
![]()
Sorry dat ik weer kom zeurenOwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het geen zeuren noemen hoor! Kom hier gerust je hart luchten als het nodig is, het kan echt opluchten!
![]()
!!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
The category SEX is blocked, zegt het blokkeerding op m'n werkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Syrena het volgende:
NIET OPENEN ALS JE OP JE WERK ZIT!
http://www.guyswithiphones.com/
Sorry dat ik weer kom zeurenAch meisje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klinkt heel suf, maar huilen is goed; let it out
Na een tijdje kom je dan in zo'n half-comateuze toestand en kun je fijn gaan slapen.
VikIk moet heel hard om je lachen!
Ik was anders keisexy in mijn roze tuinbroek voor carnavalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar komt níemand mee weg. Sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu weekend."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ik ben ook in meerdere boeken tegelijk bezig, maar al heel lang.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Minikins: ik lees momenteel meerdere boeken tegelijk uit necessity, da's ook niet alles![]()
Ben bezig in:
Hanif Kureishi - the Buddha of Suburbia (binnenkort ook Something to Tell You)
Vikas Swarup - Slumdog Millionaire
Amitav Ghosh - Sea of Poppies
Michael Ondaatje - The English Patient
Zoe Wicomb - David's Story
En volgens mij vergeet ik er een paar![]()
Uiteraard!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ach Vik en Merelik wil jullie door elkaar schudden en in je oor toeteren dat je je energie hier niet aan moet verspillen, dat je iemand verdient die geweldig is en helemaal voor je gaat omdat jij ook geweldig bent
Maar dat doe ik niet, hoorDat denk ik alleen maar
Ga jij nou maar fijn weekend vieren, troelalaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
als iemand m nog wil lezen zonder tegen me te vertellen dat ie helemaal fout is nu ik t niet meer terug kan draaien houd ik me aanbevolen voor positive reinforcement...
Wow, jij hebt even doorgepakt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
Broeha! Eerste solli is de deur uit (mailadres gekregen via de school... morgen stuur ik m nog per post er achteraan... vriendinnetje draait m voor me uit)
ik vinnut spannend maar ik vind t zelf best een goeie brief. ik zou me aannemen. de taal is nog redelijk formeel, maar de school is ook vrij kakkineus en formeel (XM kent m vast wel, t is in Gouda, gymnasium) dus ik denk dat t wel ok is.
als iemand m nog wil lezen zonder tegen me te vertellen dat ie helemaal fout is nu ik t niet meer terug kan draaien houd ik me aanbevolen voor positive reinforcement...
nee, niet favoriet, maar wél een echt leuek functie, met versterkt-Engels klassen en literatuur onderwijs...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga jij nou maar fijn weekend vieren, troelala
Dit is nog niet je favoriete school, toch? Kun je eens zien hoe de respons is, voordat je met al je charme ende onderwijskwaliteiten de school van je dromen geheel overweldigt
En nog geld bespaard ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:33 schreef P.F het volgende:
Ik ben zoooo blij met mijn foneeee! By the way.
Ik doe eindelijk weer meee
Ja! Alleen aardappels en een beetje melk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Minietje, maak je de aardappelpuree zelf? En hoewel het kcal-technisch vast wel kan: dubbel beleg?
Als ik weer serieus aan het hardlopen ga?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:00 schreef neen het volgende:
Hè maar even zo tussendoor hè. Wanneer ga ik nou echt eens normaal doen?
Heel vet!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Vanaf mijn telefoon dus niets bijgelezen, maar ik heb een sollicitatie gesprek over 2 weken in de functie van psycholoog!! Hoe vet is dat:-)
oeh, me three!! i wuntz pie em!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Minikins: ik lees momenteel meerdere boeken tegelijk uit necessity, da's ook niet alles![]()
Ben bezig in:
Hanif Kureishi - the Buddha of Suburbia (binnenkort ook Something to Tell You)
Vikas Swarup - Slumdog Millionaire
Amitav Ghosh - Sea of Poppies
Michael Ondaatje - The English Patient
Zoe Wicomb - David's Story
En volgens mij vergeet ik er een paar![]()
PMs zijn verstuurd!![]()
Salma Hayek![]()
Droomlichaam!
Jij hebt de Posbank!! Da's ook prachtig!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:23 schreef Adelante het volgende:
Ik wil ook duinwandelen, maar die hebben we hier niet
Ja dat!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt de Posbank!! Da's ook prachtig!!
Eens, maar ik hen een tijdje aan de kust gewoond en dat had ook wel watquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt de Posbank!! Da's ook prachtig!!
Of aan de andere kant: de Rijnstrangen en Het Bergherbosquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja dat!
En ook nog Sonsbeekpark en Park Klarenbeek.![]()
En het Rozendaalse veld en zand.
Dat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
oh en nog veel knuffels voor viking en merel en rituals
Mijn ouders wonen aan de rand van Bergherbos (AKA Montferland) dus daar kom ik weleens.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of aan de andere kant: de Rijnstrangen en Het Bergherbos
Geen reden om te klagen dus!
Dus de nieuwe weegschaal viel ook tegen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:46 schreef Viking84 het volgende:
Mark komt hier miss posten!.
Onder de naam fat_bastard ofzo (suggestie van hem zelf)
Ja de nieuwe weegschaal viel ook tegen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dus de nieuwe weegschaal viel ook tegen?Grapje Mark! (wil 'm niet meteen wegjagen...)
Wat goed. Als ik echt wil snaaien en er is niks in huis, dan bak ik koekjes van oliebollenmix met custardpoeder. (verrassend lekker).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef Syrena het volgende:
Ik snaai veel minder als ik thuis ben en weet dat er niks te snaaien is.
Is niet nodig hoor, het gaat best welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ach Vik en Merelik wil jullie door elkaar schudden en in je oor toeteren dat je je energie hier niet aan moet verspillen, dat je iemand verdient die geweldig is en helemaal voor je gaat omdat jij ook geweldig bent
Maar dat doe ik niet, hoorDat denk ik alleen maar
Ik zou het je niet nadoen! Lastig dat het niet lukt! Lukt het nu niet of überhaupt niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet nog 5 dagen 4.45 uur op en ik had al zo'n kutdag op het werk, was zo chagrijnig... Wil sommige dingen zo graag wat ook moet voor het bedrijf maar ik krijg het niet voor elkaar.. frustrerend.
Nee hoor, ik denk dat ik effectief misschien net een kilo ben aangekomen. Met vanmorgen een hatelijke uitschieterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Rituals, wat goed van jou, geen drank maar wandelen! Dat is echt super van je!
CF, is het zo erg? Volgens mij zitten we allemaal te wachten op beter weer zodat we buiten weer meer kunnen doen.
M'n pizza is zo goed aan het lukken. Heb de bodem zo mooi flinterdun uitgerold, en nu krijgt hij bubbels in de oven! Met een glaasje wijn erbij is m'n avond bijna goed!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh jee, mijn avondeten verandert in een pizza.XM, jouw schuld!
Goh, jij ook al?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
M'n pizza is zo goed aan het lukken. Heb de bodem zo mooi flinterdun uitgerold, en nu krijgt hij bubbels in de oven! Met een glaasje wijn erbij is m'n avond bijna goed!
Sorry,ik klaag... Maar het bedrijf wil dingen, daarom werkgroep die dat moeten uitzoeken maar gewoon geen feedback en alles wat moet gebeuren kost toch geld, nou dan houdt het op . Dus ik heb er niet zoveel zin meer inquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zou het je niet nadoen! Lastig dat het niet lukt! Lukt het nu niet of überhaupt niet?
het deeg komt uit de vriezer, heb ik al een keer eerder gemaakt...volgens mij 500 gram volkorenmeel, zakje gist, beetje zout en zoveel water todat het een mooie bal is..(weet ik niet meer uit m'n hoofd, volgens mij is elk pizzarecept hetzelfde)...Mooi elastisch kneden..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, jij ook al?Goed dat je hem zelf maakt, de mijne komt van de pizzeria.
Wel fijn inderdaad, lekker nieuws volgen met pizza en een drankje.
-edit- Als hij lekker is wil ik het recept wel!
Dat gaat lekker bij je!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:07 schreef kwakz0r het volgende:
ik was vanochtend 101.4maar ik mag in t lijstje alleen gewichten aangeven die ik bij de dietiste op de schaal zie, van mezelf...
oh mn energie is een beetje op, weet niet of ik t red tot half negen, begin hoofdpijn te krijgen... maar ik heb nog niet genoeg gedaan... misshcien lees ik maar even een artikel of twee, dan schrijf ik wel niks maar dan kan ik daar dinsdag meteen weer mee door...
Sorry, ik klaag? Moet je mij eens horenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry,ik klaag... Maar het bedrijf wil dingen, daarom werkgroep die dat moeten uitzoeken maar gewoon geen feedback en alles wat moet gebeuren kost toch geld, nou dan houdt het op . Dus ik heb er niet zoveel zin meer in
Einde klagen hoor, moet toch slapen
Rituals, ik blijf erbij, je bent goed en sterk bezigWens je een heel FIJN weekend!
ja, heel tevreden! ik realiseerde me pas hoe tevreden sinds we deze week moeten bijhouden wanneer we "extra eten" buiten de normale voeding, en dan opschrijven welke gevoelens en gedachjten we hadden. ik realiseerde me ineens dat dat vroeger een dagelijks gevecht was, en nu echt alleen maar beperkt is tot situaties als visite/verjaardag/uit etenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:14 schreef Rituals het volgende:
Wat gaat het goed Kwak! Ben je nog steeds tevreden over de therapie?
Tof is dat hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
M'n pizza is zo goed aan het lukken. Heb de bodem zo mooi flinterdun uitgerold, en nu krijgt hij bubbels in de oven! Met een glaasje wijn erbij is m'n avond bijna goed!
hmmmm krijg er trek van. t is mooi geweest, ik ga nu lekker naar huis! weekendquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tof is dat heEn dan van die bruine plekken op de bodem, onderop
en hij smaakte ook lekker! qua eten heb ik een goed gevoel over vandaag!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tof is dat heEn dan van die bruine plekken op de bodem, onderop
het is weer vrijdag! En van jouw lijstjes word ik altijd hongerig, ik vind dat jij fijn en lekker eet, met soms een uitschieter.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Afijn, de lijst hier:
Nee hoor. Behalve als ze een piercing hebben!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind het niet heel lelijk. Eigenlijk wel mooi. In staande toestand dan. Maar ik geloof dat ik me in een minderheidspositie bevind??
De allerslechtste: quattro formaggi.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Nynke, klinkt erg goed.
MiniR, welke pizza heb jij gegeten?
Oja, ik ging slapen, trusten lieve slankies, fijne avond
Oh jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor. Behalve als ze een piercing hebben!
Ik had in een eerste versie van het context gedeelte van m'n scriptie 3 redenen aangegeven waarom m'n scriptie zo goed is. Volgens mij was dat gewoon bullshit, maar ik had het erin gezet omdat ik vond dat er wat moest staan en ik het dan later kon veranderen. Laat ik het aan een studiegenoot lezen, vind ze dat gedeelte het beste...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat iemand mijn scriptie wil lezen en het wetenschappelijk nut is ook ver te zoeken..
Ik reageer meestal wel op Nynke. Maar alleen als men het met een i-grec uitspreekt...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat lezen jullie allemaal veel! Ik kom daar gewoon niet aan toe.Nog een reden om eens serieus met zo'n Day Zero-project te beginnen, misschien komt het er dan wel eens van.
Ik denk trouwens dat ik ook best zou reageren op Mini.
Prins Albert... Auwquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor. Behalve als ze een piercing hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |