abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79054349
Het vorige deel: Slank #977: met minder loze koolhydraten en meer vitaminen!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door Adelante op 12-03-2010 12:43:49 ]
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:03:59 #2
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79054436
TVP..

sorry èh.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_79054471
Tvp en tijd voor lunch. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79054561
Ook TVP. Moet zo overalls gaan passen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:07:37 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79054588
Mweh, ik zit weer aan de chocola ik kreeg wat mee van mn moeders verjaardag, en dat moet natuurlijk allemaal weer meteen op

NIET snoepen is gewoon het beste, dan heb je er ook niet zoveel trek in
pi_79054610
Tvp
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:09:40 #7
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79054672
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mweh, ik zit weer aan de chocola ik kreeg wat mee van mn moeders verjaardag, en dat moet natuurlijk allemaal weer meteen op

NIET snoepen is gewoon het beste, dan heb je er ook niet zoveel trek in
Da's ook mijn ervaring inderdaad.. Als eenmaal het hek van de dam is, is er geen houden meer aan, 'want dan is die dag toch al verziekt'

Ik schuif zo maar een appel naar binnen, lunchen doe ik straks met vriendlief als ie uit zn werk komt..

Vanavond andijviestamppot!
pi_79054785
Mijn baas wil morgen met me spreken over mijn contract..ik heb al een tijdje het gevoel dat hij me weg wilt hebben. Maar ik heb een nul-uren contract dus hij kan me zo ontslaan. Hmmm...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:14:02 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79054816
Tvp met lijstjes!

Eindresultaat gister:
O: minibanaan
T: appel
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1x pasta
T: minibanaan2
T: handje Pringles
D: flink bord spinazielasagne

Vandaag:
O: 2 boterhammen sandwichspread
T: koffieleutje
L: 500 gr roeryoghurt met muesli-achtig iets
T: banaantje
D: uit eten: pizza
T: wijn2
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:16:33 #10
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79054922
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tvp met lijstjes!

Eindresultaat gister:
O: minibanaan
T: appel
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1x pasta
T: minibanaan2
T: handje Pringles
D: flink bord spinazielasagne

Vandaag:
O: 2 boterhammen sandwichspread
T: koffieleutje
L: 500 gr roeryoghurt met muesli-achtig iets
T: banaantje
D: uit eten: pizza
T: wijn2
kijk, ik ben allang blij dat je tussendoortjes eet, maar als je nou gewoon wat meer normale dingen zoals brood eet op de normale momenten, dan krijg je tenminste meer voedingsstoffen naar binnen dan door pringles of een banaantje...
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:16:37 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79054929
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn baas wil morgen met me spreken over mijn contract..ik heb al een tijdje het gevoel dat hij me weg wilt hebben. Maar ik heb een nul-uren contract dus hij kan me zo ontslaan. Hmmm...
da's geen tof gevoel om zo'n gesprek mee in te gaan

Mijn schoonzus is ook voor de zoveelste keer werkeloos nu uitzendkracht, dus die vliegt overal als eerste uit
pi_79054979
Ik vind Cohen een prima vent. (Bos ook trouwens.) Ik heb Cohen geschilderd en in de galerie hangen. Misschien dat nu iemand hem kopen wil!! * (Niet dat ik het zo'n mooie man vind, maar was in het kader van een expositie over Amsterdam en ik wilde eens wat anders dan een stadsgezicht. )

*Niks mis met opportunities zien, daar waar ze zich voordoen.......
pi_79055043
We gaan wel hard richting de 1000 zo!
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:19:46 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055088
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

kijk, ik ben allang blij dat je tussendoortjes eet, maar als je nou gewoon wat meer normale dingen zoals brood eet op de normale momenten, dan krijg je tenminste meer voedingsstoffen naar binnen dan door pringles of een banaantje...
Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waar .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:24:57 #15
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79055294
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waar .
gisteren had je alleen een minibanaantjke als ontbijt he, geen boterhammen

brood als T is heel geschikt. of yoghurt met muesli ofzo. 1 boterham met beleg is trouwens rond de 100-150 kcal, de meeste tussendoortjes zijn zwaarder en er zit minder nuttigs in (dat je het te zwaar vindt voelen betekent niet dat het zwaar is)...
Kwak
pi_79055298
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je zat gisteren wel vrij hoog in de suikers (veel fruit, zoet broodbeleg), ik weet er niet zo heel veel van maar die pieken en dalen lijken me niet ideaal voor je stofwisseling.
Je doet nu ontbijt óf lunch, maar je kunt ook bij ontbijt én lunch volkorenbrood (langzame kh's) eten. Vind je 1 snee brood als T ook te zwaar? Dan kun je misschien die yoghurt die je vandaag als lunch eet verspreiden over 2 T's en als lunch boterhammen eten?
-edit- Oh, muesli, da's natuurlijk net zoiets als brood.

Ik bemoei me er maar even ongevraagd mee trouwens , je moet het echt zeggen als je daar niet op zit te wachten!
pi_79055301
Hai! Ik heb mijn administratie en afwas gedaan en 1 was opgehangen en 1 in de machine zitten en ik zie nu dat ik nieuws heb gemist

En mijn reiskosten zijn binnen Eindelijk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:27:08 #18
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79055384
ohja, administratie moet ook nog...belasting...

kom er net ahcter dat 1 sollicitatiedeadline al maandag is... ik hoop dat ik m ook kan emailen want met de post wordt wel heel krap nu... verdorie!
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:27:36 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055410
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je zat gisteren wel vrij hoog in de suikers (veel fruit, zoet broodbeleg), ik weet er niet zo heel veel van maar die pieken en dalen lijken me niet ideaal voor je stofwisseling.
Je doet nu ontbijt óf lunch, maar je kunt ook bij ontbijt én lunch volkorenbrood (langzame kh's) eten. Vind je 1 snee brood als T ook te zwaar? Dan kun je misschien die yoghurt die je vandaag als lunch eet verspreiden over 2 T's en als lunch boterhammen eten?

Ik bemoei me er maar even ongevraagd mee trouwens , je moet het echt zeggen als je daar niet op zit te wachten!
Nee zeker niet erg . Maar dat komt toch op hetzelfde neer als ik dat zou doen, yoghurt verdelen en dan L met brood of brood als T en yoghurt als L? Ik heb ook geen brood bij me nu, dus het kan niet eens, maar even hypothetisch? Ik vind dat teveel .

Nog goed nieuws voor de pillensliksters hier:

http://www.nu.nl/gezondhe(...)ogelijk-langer-.html

Ik als pilloze zeg vast vaarwel
pi_79055469
Ik ga liever een paar jaar eerder dood dan dat ik moet leven met die bijwerkingen van de pil.
pi_79055476
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind Cohen een prima vent. (Bos ook trouwens.) Ik heb Cohen geschilderd en in de galerie hangen. Misschien dat nu iemand hem kopen wil!! * (Niet dat ik het zo'n mooie man vind, maar was in het kader van een expositie over Amsterdam en ik wilde eens wat anders dan een stadsgezicht. )

Commercieel gedoe is het, ik zeg het je
pi_79055484
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
En mijn reiskosten zijn binnen Eindelijk.
Reiskosten of reiskostenvergoeding?
pi_79055528
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef conleche het volgende:

Terwijl je die nu dus letterlijk hebt.
pi_79055561
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Commercieel gedoe is het, ik zeg het je
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Terwijl je die nu dus letterlijk hebt.
Scherp!!
pi_79055598
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee zeker niet erg . Maar dat komt toch op hetzelfde neer als ik dat zou doen, yoghurt verdelen en dan L met brood of brood als T en yoghurt als L? Ik heb ook geen brood bij me nu, dus het kan niet eens, maar even hypothetisch? Ik vind dat teveel .

Als je dat brood dan wel als T eet komt het op hetzelfde neer ja. Zoals Kwak ook zegt, één snee brood met beleg vind ik juist een prima hoeveelheid voor een T, en wat meer momenten met vezels op een dag kan ook geen kwaad. Als je stofwisseling goed werkt kunnen die extra kcals niet zoveel kwaad.
Is het magere yoghurt trouwens?

Aparte woordkeus van Bos trouwens, dat zijn dochter begon te juichen toen hij zei "dat papa geen werk meer had", dat betekent bij veel mensen toch iets anders tijdens zo'n crisis.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:33:42 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055659
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga liever een paar jaar eerder dood dan dat ik moet leven met die bijwerkingen van de pil.
Ik ook
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:33:43 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79055661
Ik kwam er gisteren achter dat ik toch wel belasting moet betalen over afgelopen jaar; ik mag iets van 500 euro op gaan hoesten Ik zag het juist weer wat zonniger in, dat ik er uiteindelijk niet zo heel slecht voorstond als ik een tijdje geleden dacht.....
pi_79055702
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
QFT
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:34:45 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055709
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als je dat brood dan wel als T eet komt het op hetzelfde neer ja. Zoals Kwak ook zegt, één snee brood met beleg vind ik juist een prima hoeveelheid voor een T, en wat meer momenten met vezels op een dag kan ook geen kwaad. Als je stofwisseling goed werkt kunnen die extra kcals niet zoveel kwaad.
Is het magere yoghurt trouwens?
Nope! Milde roeryoghurt van Almhof.
pi_79055726
Oh, en ik mis de pil ook niet. Ik heb het gevoel dat ik in een roes zat met dat ding, dan leef je ook niet echt.
pi_79055780
We hebben het er dan maar even niet over dat ik nu langzaam doodbloed. .
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:36:51 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055808
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat kan best enkele jaren duren
pi_79055851
quote:
Ach schatteke. Al begonnen aan de Pleegzuster Bloedwijn?
pi_79055863
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nope! Milde roeryoghurt van Almhof.
Ah, in dat geval vind ik je lijstje van vandaag best mooi. Zelfs de pizza, dat moet gewoon af en toe.
pi_79055926
Ik heb geen last van negatieve bijwerkingen! Ik dacht van wel (libidoverlies) maar dat lag aan de relatie en niet aan de pil Mijn huid is nu pukkelvrij en zonder niet. En de sjaggerijnigheid die ik af en toe heb zit niet op een vast moment in de cyclus, dus da's ook van mij en niet van de pil
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:39:47 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055946
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ah, in dat geval vind ik je lijstje van vandaag best mooi. Zelfs de pizza, dat moet gewoon af en toe.
Pizza heerscht.
pi_79055968
pi_79055972
De OP kopiëren lukt wel alleen het plakken nog niet. ... SYRENA?
pi_79055994
Die milde roeryoghurt is echt lekker trouwens Die neem ik nu ook altijd. 1 beker krijg ik mooi leeg in een week en hij is best lang houdbaar.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:41:22 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79056004
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef Syrena het volgende:
Ik weet wat ik straks ga eten
http://www.nu.nl/gezondheid/2202335/dagelijks-ei-gezond.html
Hmmmmmm ik denk dat ik mn lunch ook al wel weet
pi_79056008
Alleen heb ik nu ook zin in pizza.

Qua pukkels mis ik de hormonen wel trouwens. Hoewel het nu wel extra erg is vanwege de halve week friet en geen groente vorige week. Wat CF gisteren zei, zelfs m'n paper cuts zijn dik en rood en ik heb voor het eerst in jaren weer een aft. Vitamine-offensief dan maar.
pi_79056041
quote:
Nog steeds??

Net nu ik weer aan het twijfelen ben om toch die gynefix te doen, want ik heb, as we speak, weer één van mijn hormonale kutbuien. Het is bijna lachwekkend hoe zwartgallig ik dan alles zie.

Heeft er iemand eigenlijk een gewoon spiraaltje? Mini, was jij dat niet?? Zo ja, hoe bevalt dat?
pi_79056052
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef P.F het volgende:
De OP kopiëren lukt wel alleen het plakken nog niet. ... SYRENA?
Clipbot installeren? (via de market)
Ik vind fokken op m'n telefoon uitermate k*t, dus ik doe het echt zelden. Zit altijd ontzettend te pielen met het klikken op dingen.
pi_79056055
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach schatteke. Al begonnen aan de Pleegzuster Bloedwijn?
Ieuw!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:44:05 #45
3185 Adelante
To let it go now
pi_79056114
Ik denk ik zet de OP er even in.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79056131
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Nog steeds??

Net nu ik weer aan het twijfelen ben om toch die gynefix te doen, want ik heb, as we speak, weer één van mijn hormonale kutbuien. Het is bijna lachwekkend hoe zwartgallig ik dan alles zie.

Heeft er iemand eigenlijk een gewoon spiraaltje? Mini, was jij dat niet?? Zo ja, hoe bevalt dat?
Jup, nog steeds, maar ik merk dat het nu m'n reguliere maandstonde (wat een prachtig woord) is. Hopelijk is het hierna voorbij! Who am I kidding...
pi_79056134
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Alleen heb ik nu ook zin in pizza.

Qua pukkels mis ik de hormonen wel trouwens. Hoewel het nu wel extra erg is vanwege de halve week friet en geen groente vorige week. Wat CF gisteren zei, zelfs m'n paper cuts zijn dik en rood en ik heb voor het eerst in jaren weer een aft. Vitamine-offensief dan maar.
Stom hè, dat je lichaam daar zo sterk op reageert Nou ja, ik denk dan altijd maar (tegen mezelf hoor, niet tegen jou): dat zal je leren
pi_79056136
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef Adelante het volgende:
Is dat plaatje ook van jou?
pi_79056158
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef Adelante het volgende:
Je had nog zooooo beloofd die foto's privé te houden!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:45:22 #50
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79056163
Hier ook maar een gekookt eitje op een volkoren boterham als lunch straks, haha!

Ik zit nu aan een appel en een potje thee. (zo'n kop-schotel met potjegeval, handig! Hoef ik niet heen en weer te karren de hele tijd en toch genoeg drinken!)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:46:21 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79056201
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:41 schreef Syrena het volgende:
Die milde roeryoghurt is echt lekker trouwens Die neem ik nu ook altijd. 1 beker krijg ik mooi leeg in een week en hij is best lang houdbaar.
Een wéék? Ik vreet zo'n beker yoghurt van 500 ml altijd gewoon in 1x leeg
pi_79056224
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Clipbot installeren? (via de market)
Ik vind fokken op m'n telefoon uitermate k*t, dus ik doe het echt zelden. Zit altijd ontzettend te pielen met het klikken op dingen.
O ik zit al de hele ochtend op mijn fone, werkt prima!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:48:41 #53
3185 Adelante
To let it go now
pi_79056309
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Je had nog zooooo beloofd die foto's privé te houden!!
Nothing is private!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79056337
Mag dat plaatje uit de OP? Zo kan ik echt niet meer in het topic kijken in de UB. .
pi_79056352
NIET OPENEN ALS JE OP JE WERK ZIT!

http://www.guyswithiphones.com/

pi_79056353
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Kimpossible het volgende:
Ik zit nu aan een appel en een potje thee. (zo'n kop-schotel met potjegeval, handig! Hoef ik niet heen en weer te karren de hele tijd en toch genoeg drinken!)
Da's toch maar ruim een kop per potje

Afijn, de lijst hier:
O: griekse magere yoghurt
T: stuk banoffee pie
L: restant caesar salad: romainesla met mayo-achtige dressing, kaas, knoflookcroutons en een klein beetje pancetta
T: appel: granny smith
T: amandelen
S: rondje hardlopen, half uurtje ofzo
D: fajitas (tortilla's volkoren & zelfgemaakt)
T: wodka met zelfgemaakt appelsap, chips

Ik verbaas me altijd dat ik zo weinig commentaar krijg; mijn lijsten lopen uiteen van te mager tot veel teveel en te vet
pi_79056394
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Een wéék? Ik vreet zo'n beker yoghurt van 500 ml altijd gewoon in 1x leeg
Ik eet het als toetje, met hagelslag erdoorheen en zoetstof
pi_79056397
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Syrena het volgende:
NIET OPENEN ALS JE OP JE WERK ZIT!

http://www.guyswithiphones.com/

Syrena!!!!!!!!
Ik klikte natuurlijk direct
pi_79056411
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Nog steeds??

Yep, dat was ik! Tja, ik heb er eigenlijk niet zoveel last van gehad, als je er net zo op reageert als ik kan ik het alleen maar aanraden. Spoiler vanwege gory details:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Stom hè, dat je lichaam daar zo sterk op reageert Nou ja, ik denk dan altijd maar (tegen mezelf hoor, niet tegen jou): dat zal je leren
Dat geldt voor mij ook hoor. Ik weet gewoon dat vet eten slecht voor me is, chips is ook instant buikpijn, maar soms kan ik het gewoon niet laten.
Ik heb wel het idee dat het erger is geworden sinds ik over het algemeen gezonder ben gaan eten. Toen ik nog bijna dagelijks vette troep at had ik er lang niet zoveel last van!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:51:56 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79056436
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik eet het als toetje, met hagelslag erdoorheen en zoetstof
Dan nog

Maar ik ben ook echt een zuivelmonster . Ik ben dol op vla/kwarkjes en yoghurt.
pi_79056520
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Syrena!!!!!!!!
Ik klikte natuurlijk direct
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat er meer duffe foto's van hoofden op zouden staan dan van eh andere lichaamsdelen. OMG
pi_79056564
DaD: nu we alweer op pagina 2 zitten kun je toch weer veilig klikken?
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik verbaas me altijd dat ik zo weinig commentaar krijg; mijn lijsten lopen uiteen van te mager tot veel teveel en te vet
Jij hebt vaak zoveel verschillende dingen erin staan dat het moeilijk wordt om in te schatten hoeveel het nou eigenlijk is! Net als Uniekhoorn, je denkt dat het heel wat is maar qua kcals valt het misschien nog best mee.

Heb je die tortilla's nou zelf gemaakt? Hoe doe je dat?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:55:20 #63
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79056579
quote:

[..]

Afijn, de lijst hier:
L: restant caesar salad: romainesla met mayo-achtige dressing, kaas, knoflookcroutons en een klein beetje pancetta

Niet Ik haal er drie koppen uit! Ik heb deze! *blij is
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:55:36 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79056590
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd ook dat er meer duffe foto's van hoofden op zouden staan dan van eh andere lichaamsdelen. OMG
Op een of andere manier denken sommige mannen echt dat dat het meest fotogenieke deel van hun lijf is
pi_79056677
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Op een of andere manier denken sommige mannen echt dat dat het meest fotogenieke deel van hun lijf is
Vooral close-up, zodat alle perspectief en context wegvallen.

Wat een schattig theepotje Kimpossible.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:57:36 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79056679
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Niet Ik haal er drie koppen uit! Ik heb deze! *blij is
CUTE!!

Helaas heb ik sinds ik samenwoon 3 theepotten en drink ik eigenlijk nauwelijks thee
pi_79056688
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, zo'n keiserieuze snuit en dan staan ze daar in hun blote leuter
De eerste de beste kerel die tegen mij zegt: "Ik heb een iPhone " ga ik echt ontzettend hard uitlachen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:58:58 #68
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79056741
Ik was het heen en weer lopen naar waterkoker en terug zo zat dat ik deze maar besteld heb haha. Drink nog altijd veel thee, de ene dag meer dan de andere.. Soms drink ik gewoon maar 2 gewone kopjes, soms zuip ik drie keer die pot leeg..:)
pi_79056785
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Jij hebt vaak zoveel verschillende dingen erop staan dat het moeilijk wordt om in te schatten hoeveel het nou eigenlijk is! Net als Uniekhoorn, je denkt dat het heel wat is maar qua kcals valt het misschien nog best mee.

Heb je die tortilla's nou zelf gemaakt? Hoe doe je dat?
Ik denk zelf dat ik vooral neig naar te vet eten. Weliswaar braaf gezonde vetten, maar toch; de olijfolie gaat hier wel erg hard

Tortilla's, ja, ik zoek nog wat naar het perfecte recept, maar ik heb na alle enthousiaste verhalen in CUL ook maar besloten om het zelf te proberen en de eerste pogingen waren echt heel aardig. Die dingen zijn hier in Vlaanderen mega-duur en zitten dan ook nog eens in een te grote verpakking waarvan we meestal de helft weggooien.
Vanavond proberen: paar handjes volkorenmeel, handje maismeel, eetlepel maizena ofzo. Wat zout, wat olie erdoor wrijven en dan warm water erbij en kneden maar deeg laten rusten, flinterdunne tortilla's rollen en bakken in hete, droge koekenpan.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:00:06 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79056790
quote:

[..]

Afijn, de lijst hier:

Jamaar je lijstjes zijn zo poëtisch!!

Doei ochtendritme Wakker gebeld door een vriend en heel gezellig met hem geblaat En nu moet ik nog ontbijten

Koesjes voor de koesjes-needy!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79056819
Ik had een hele leuke theepot waar ik volledig tevreden mee was, maar toen kregen we van mijn schoonmoeder een zelfbeschilderde ( ) en nu voel ik me schuldig als ik mijn oude gebruik.

Toch best leuk, dat Twitter. Ik ben er toch maar eens mee begonnen omdat je op tv steeds hoort dat politici daar commentaar geven enzo.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:00:38 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79056824
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vooral close-up, zodat alle perspectief en context wegvallen.
Of óbviously langer gephotoshopt
pi_79056976
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat ik vooral neig naar te vet eten. Weliswaar braaf gezonde vetten, maar toch; de olijfolie gaat hier wel erg hard

Tortilla's, ja, ik zoek nog wat naar het perfecte recept, maar ik heb na alle enthousiaste verhalen in CUL ook maar besloten om het zelf te proberen en de eerste pogingen waren echt heel aardig. Die dingen zijn hier in Vlaanderen mega-duur en zitten dan ook nog eens in een te grote verpakking waarvan we meestal de helft weggooien.
Vanavond proberen: paar handjes volkorenmeel, handje maismeel, eetlepel maizena ofzo. Wat zout, wat olie erdoor wrijven en dan warm water erbij en kneden maar deeg laten rusten, flinterdunne tortilla's rollen en bakken in hete, droge koekenpan.
Goh, ik had er nooit zo bij stilgestaan dat je dat ook zelf kunt maken. Toch eens proberen!
Which reminds me, ik moet ook altijd nog eens zelf rotiplaten maken.
pi_79057019
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Of óbviously langer gephotoshopt
Want als hij maar groot genoeg is kan geen enkele vrouw natuurlijk weerstand beiden, ongeacht wat voor kerel er verder aan vast zit!
Ok, behalve Viking dan.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:05:35 #75
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79057056
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had een hele leuke theepot waar ik volledig tevreden mee was, maar toen kregen we van mijn schoonmoeder een zelfbeschilderde ( ) en nu voel ik me schuldig als ik mijn oude gebruik.

Toch best leuk, dat Twitter. Ik ben er toch maar eens mee begonnen omdat je op tv steeds hoort dat politici daar commentaar geven enzo.

Zo ben ik 'in de nacht van de val' Oeh, ik zie de geschiedenisboeken van mijn toekomstige kroost al voor me: 'Hoofdstuk 4: De nacht van de val' gaan twitteren. Bevalt me tot dusver best goed, eigenlijk. Hoewel de toegevoegde waarde van mijn eigen tweets erg ver te zoeken is..
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:06:13 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79057083
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Want als hij maar groot genoeg is kan geen enkele vrouw natuurlijk weerstand beiden, ongeacht wat voor kerel er verder aan vast zit!
Ok, behalve Viking dan.
Precies! Dat dat deel eigenlijk zo'n beetje het minst visueel aantrekkelijke van de heer in kwestie is, tja... dat is dan wel een beetje jammer voor ze .
pi_79057131
Ja maar het is grotendeels een site voor heameau's en die gaan daar vol voor
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:09:03 #78
3185 Adelante
To let it go now
pi_79057208
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, zo'n keiserieuze snuit en dan staan ze daar in hun blote leuter
De eerste de beste kerel die tegen mij zegt: "Ik heb een iPhone " ga ik echt ontzettend hard uitlachen
Ik heb een iPhone
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:09:48 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79057232
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:07 schreef Syrena het volgende:
Ja maar het is grotendeels een site voor heameau's en die gaan daar vol voor
Kan me niet voorstellen dat lesbi's vice versa vergelijkbaar hebben eigenlijk... Ook nou niet bepaald het meest fotogenieke gedeelte .
pi_79057262
Ik vind het niet heel lelijk. Eigenlijk wel mooi. In staande toestand dan. Maar ik geloof dat ik me in een minderheidspositie bevind??
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:12:49 #81
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79057342
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:

joehoe mini, wat is je twitter? dan kunnen we tweeten! ik ben fwoukje
Kwak
pi_79057346
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Zo ben ik 'in de nacht van de val' Oeh, ik zie de geschiedenisboeken van mijn toekomstige kroost al voor me: 'Hoofdstuk 4: De nacht van de val' gaan twitteren. Bevalt me tot dusver best goed, eigenlijk. Hoewel de toegevoegde waarde van mijn eigen tweets erg ver te zoeken is..
Ik volg ook gewoon bekende mensen, ik heb zelf nog niet echt de behoefte om iets te delen.

Co: ik vind het ook niet lelijk, maar dan wel met de rest van het lichaam erbij.
pi_79057412
Het is niet dat ik een aversie tegen piem0ls heb, maar meer dat ze er zo doodserieus bij staan: "Kijk eens wat ik heb!" Hij is even lang als mijn iPhone

Ik doe wel leuke kapselideetjes op (die zijn er bijna evenveel als piemelpics).
pi_79057421
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

joehoe mini, wat is je twitter? dan kunnen we tweeten! ik ben fwoukje
pijkje, maar ik ben pas net begonnen hoor! Ik weet nog niet zo goed hoe het werkt maar ik ga je wel even opzoeken!
pi_79057443
Mini, goede tip van die meerdere pagina's. Ik bekijk topics altijd op één pagina maar ik heb nu even 25 posts p/pag ingesteld. En ik val precies bij het goede onderwerp binnen zie ik. .
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:15:32 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79057455
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef Syrena het volgende:
Het is niet dat ik een aversie tegen piem0ls heb, maar meer dat ze er zo doodserieus bij staan: "Kijk eens wat ik heb!" Hij is even lang als mijn iPhone

Ik doe wel leuke kapselideetjes op (die zijn er bijna evenveel als piemelpics).
Bahaha ik dacht eerst: wuh, schaamhaarkapselideetjes?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:16:01 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79057470
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bahaha ik dacht eerst: wuh, schaamhaarkapselideetjes?
Ik ook hoor
pi_79057501
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind het niet heel lelijk. Eigenlijk wel mooi. In staande toestand dan. Maar ik geloof dat ik me in een minderheidspositie bevind??
Ik vind het wel een fascinerend ding eigenlijk.
pi_79057736
Syrena, SOS!
pi_79058466
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik vind het wel een fascinerend ding eigenlijk.
Haha ja ik ook wel.

Ik heb echt moeten lachen om die site. Vooral om die gast met zijn foon naast z'n piem0l, als vergelijking ofzo? Epic fail
pi_79058564
Je hebt toch ook een iPhone app dat je naar random mensen over de hele wereld foto's kan sturen? Weet iemand hoe die heet? Heb wel zin om te lachen.
pi_79058633
Mini ik volg je nu ook!
pi_79058662
4 op een rij!
pi_79058715
Jullie zijn mijn eerste followers.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:44:34 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79058739
TVP.

Ben nog op school, maar ik wil even , want het ging fantastisch! Idd spijkers met koppen geslagen: ik ging controleren of de leerlingen die er vorige week uit waren gestuurd al een verklaring hadden ingeleverd en al straf hadden gehad en toen bleek dat één leerling die er vorige week uit was gestuurd had de verklaring had vervalst. Valse handtekening van mij eronder. Toen is ze uit de klas gehaald, mentor erbij, forse preek gehad, boos, huilen etc. Ik besloot dat ik de les aan die klas 5 minuten eerder zou stoppen zodat ik even met deze twee leerlingen kon praten. Toen dit meisje binnenkwam, deed ze heel boos, dus ik zei: "Als je zo boos blijft doen, dan kun je meteen weer vertrekken." "Ik doe toch helemaal niks!". "Je snapt best wat ik bedoel." Toen nog een keer: hup aan het werk! Pennen pakken! En toen was het klaar! Ze deden goed mee. Ook in de mediatheek, waar ze aaaaaaltijd op Hyves en YouTube enzo gaan hebben ze goed gewerkt. Ik heb niet één keer hoeven waarschuwen! . Het mooie was dat een vaste docent tegen mij zei: "Wat ben jij streng! Ze doen bij mij nooit wat!" Nou bij mij normaal ook niet dus . Maar goed, studiewijzers uitgedeeld, ze hebben een handtekening gezet, dus ze komen er niet onderuit. En zelfs met de grootste probleemleerling ging het goed vandaag. Leuk gesprekje gehad over wat onze favoriete films waren. Ja Ik zie het helemaal goed komen.
Nu ik LiO ben en zelf verantwoordelijk ben voor mijn lessen, wil ik echt dat ze goed meedoen. En dat helpt dus . Nu moet ik even uitzoeken waar een andere leerling vanochtend was, dus ajuus , ik lees en reageer later wel bij .
Niet meer actief op Fok!
pi_79058843
Jee juffrouw Vik, wat goed!!
pi_79058864
ik wil ook!
ik ben pfjee
pi_79059040
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:46 schreef P.F het volgende:
ik wil ook!
ik ben pfjee
Done!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:52:08 #99
236335 neen
schone schijn
pi_79059134
Tvp

Ik moet opruimen maar ik heb geen zin.
het lijkt niet wat het is
pi_79059272
Ik moet studeren maar ik loop vast, ik zie het niet meer !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')