Da's ook mijn ervaring inderdaad.. Als eenmaal het hek van de dam is, is er geen houden meer aan, 'want dan is die dag toch al verziekt'quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mweh, ik zit weer aan de chocolaik kreeg wat mee van mn moeders verjaardag, en dat moet natuurlijk allemaal weer meteen op
NIET snoepen is gewoon het beste, dan heb je er ook niet zoveel trek in
kijk, ik ben allang blij dat je tussendoortjes eet, maar als je nou gewoon wat meer normale dingen zoals brood eet op de normale momenten, dan krijg je tenminste meer voedingsstoffen naar binnen dan door pringles of een banaantje...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tvp met lijstjes!
Eindresultaat gister:
O: minibanaan
T: appel
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1x pasta
T: minibanaan2
T: handje Pringles
D: flink bord spinazielasagne
Vandaag:
O: 2 boterhammen sandwichspread
T: koffieleutje
L: 500 gr roeryoghurt met muesli-achtig iets
T: banaantje
D: uit eten: pizza
T: wijn2
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn baas wil morgen met me spreken over mijn contract..ik heb al een tijdje het gevoel dat hij me weg wilt hebben. Maar ik heb een nul-uren contract dus hij kan me zo ontslaan. Hmmm...
Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kijk, ik ben allang blij dat je tussendoortjes eet, maar als je nou gewoon wat meer normale dingen zoals brood eet op de normale momenten, dan krijg je tenminste meer voedingsstoffen naar binnen dan door pringles of een banaantje...
gisteren had je alleen een minibanaantjke als ontbijt he, geen boterhammenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waar.
Je zat gisteren wel vrij hoog in de suikers (veel fruit, zoet broodbeleg), ik weet er niet zo heel veel van maar die pieken en dalen lijken me niet ideaal voor je stofwisseling.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waar.
Nee zeker niet ergquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je zat gisteren wel vrij hoog in de suikers (veel fruit, zoet broodbeleg), ik weet er niet zo heel veel van maar die pieken en dalen lijken me niet ideaal voor je stofwisseling.
Je doet nu ontbijt óf lunch, maar je kunt ook bij ontbijt én lunch volkorenbrood (langzame kh's) eten. Vind je 1 snee brood als T ook te zwaar? Dan kun je misschien die yoghurt die je vandaag als lunch eet verspreiden over 2 T's en als lunch boterhammen eten?
Ik bemoei me er maar even ongevraagd mee trouwens, je moet het echt zeggen als je daar niet op zit te wachten!
Commercieel gedoe is het, ik zeg het jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind Cohen een prima vent. (Bos ook trouwens.) Ik heb Cohen geschilderd en in de galerie hangen. Misschien dat nu iemand hem kopen wil!! *(Niet dat ik het zo'n mooie man vind, maar was in het kader van een expositie over Amsterdam en ik wilde eens wat anders dan een stadsgezicht.
)
*Niks mis met opportunities zien, daar waar ze zich voordoen.......![]()
Reiskosten of reiskostenvergoeding?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
En mijn reiskosten zijn binnenEindelijk.
Terwijl je die nu dus letterlijk hebt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind Cohen een prima vent. (Bos ook trouwens.) Ik heb Cohen geschilderd en in de galerie hangen. Misschien dat nu iemand hem kopen wil!! *(Niet dat ik het zo'n mooie man vind, maar was in het kader van een expositie over Amsterdam en ik wilde eens wat anders dan een stadsgezicht.
)
*Niks mis met opportunities zien, daar waar ze zich voordoen.......![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Commercieel gedoe is het, ik zeg het je
Scherp!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Terwijl je die nu dus letterlijk hebt.
Als je dat brood dan wel als T eet komt het op hetzelfde neer ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee zeker niet erg. Maar dat komt toch op hetzelfde neer als ik dat zou doen, yoghurt verdelen en dan L met brood of brood als T en yoghurt als L? Ik heb ook geen brood bij me nu, dus het kan niet eens, maar even hypothetisch? Ik vind dat teveel
.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga liever een paar jaar eerder dood dan dat ik moet leven met die bijwerkingen van de pil.
QFTquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga liever een paar jaar eerder dood dan dat ik moet leven met die bijwerkingen van de pil.
Nope! Milde roeryoghurt van Almhof.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je dat brood dan wel als T eet komt het op hetzelfde neer ja.Zoals Kwak ook zegt, één snee brood met beleg vind ik juist een prima hoeveelheid voor een T, en wat meer momenten met vezels op een dag kan ook geen kwaad. Als je stofwisseling goed werkt kunnen die extra kcals niet zoveel kwaad.
Is het magere yoghurt trouwens?
Dat kan best enkele jaren durenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
We hebben het er dan maar even niet over dat ik nu langzaam doodbloed..
Ach schatteke. Al begonnen aan de Pleegzuster Bloedwijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, in dat geval vind ik je lijstje van vandaag best mooi.quote:
Pizza heerscht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ah, in dat geval vind ik je lijstje van vandaag best mooi.Zelfs de pizza, dat moet gewoon af en toe.
Hmmmmmm ik denk dat ik mn lunch ook al wel weetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef Syrena het volgende:
Ik weet wat ik straks ga eten![]()
http://www.nu.nl/gezondheid/2202335/dagelijks-ei-gezond.html
Nog steeds??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Clipbot installeren? (via de market)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:40 schreef P.F het volgende:
De OP kopiëren lukt wel alleen het plakken nog niet. ... SYRENA?
Ieuw!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach schatteke. Al begonnen aan de Pleegzuster Bloedwijn?
Jup, nog steeds, maar ik merk dat het nu m'n reguliere maandstonde (wat een prachtig woord) is. Hopelijk is het hierna voorbij! Who am I kidding...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Nog steeds??
Net nu ik weer aan het twijfelen ben om toch die gynefix te doen, want ik heb, as we speak, weer één van mijn hormonale kutbuien. Het is bijna lachwekkend hoe zwartgallig ik dan alles zie.
Heeft er iemand eigenlijk een gewoon spiraaltje? Mini, was jij dat niet?? Zo ja, hoe bevalt dat?
Stom hè, dat je lichaam daar zo sterk op reageertquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Alleen heb ik nu ook zin in pizza.
Qua pukkels mis ik de hormonen wel trouwens.Hoewel het nu wel extra erg is vanwege de halve week friet en geen groente vorige week.
Wat CF gisteren zei, zelfs m'n paper cuts zijn dik en rood en ik heb voor het eerst in jaren weer een aft.
Vitamine-offensief dan maar.
Een wéék? Ik vreet zo'n beker yoghurt van 500 ml altijd gewoon in 1x leegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:41 schreef Syrena het volgende:
Die milde roeryoghurt is echt lekker trouwensDie neem ik nu ook altijd. 1 beker krijg ik mooi leeg in een week en hij is best lang houdbaar.
O ik zit al de hele ochtend op mijn fone, werkt prima!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Clipbot installeren? (via de market)
Ik vind fokken op m'n telefoon uitermate k*t, dus ik doe het echt zelden. Zit altijd ontzettend te pielen met het klikken op dingen.
Nothing is private!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Je had nog zooooo beloofd die foto's privé te houden!!
Da's toch maar ruim een kop per potjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Kimpossible het volgende:
Ik zit nu aan een appel en een potje thee. (zo'n kop-schotel met potjegeval, handig! Hoef ik niet heen en weer te karren de hele tijd en toch genoeg drinken!)
Ik eet het als toetje, met hagelslag erdoorheen en zoetstofquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een wéék? Ik vreet zo'n beker yoghurt van 500 ml altijd gewoon in 1x leeg![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Syrena het volgende:
NIET OPENEN ALS JE OP JE WERK ZIT!
http://www.guyswithiphones.com/
Yep, dat was ik! Tja, ik heb er eigenlijk niet zoveel last van gehad, als je er net zo op reageert als ik kan ik het alleen maar aanraden. Spoiler vanwege gory details:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Nog steeds??
Net nu ik weer aan het twijfelen ben om toch die gynefix te doen, want ik heb, as we speak, weer één van mijn hormonale kutbuien. Het is bijna lachwekkend hoe zwartgallig ik dan alles zie.
Heeft er iemand eigenlijk een gewoon spiraaltje? Mini, was jij dat niet?? Zo ja, hoe bevalt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat geldt voor mij ook hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stom hè, dat je lichaam daar zo sterk op reageertNou ja, ik denk dan altijd maar (tegen mezelf hoor, niet tegen jou): dat zal je leren
Ik weet gewoon dat vet eten slecht voor me is, chips is ook instant buikpijn, maar soms kan ik het gewoon niet laten.
Ik heb wel het idee dat het erger is geworden sinds ik over het algemeen gezonder ben gaan eten. Toen ik nog bijna dagelijks vette troep at had ik er lang niet zoveel last van!Are you pondering what I'm pondering?
Dan nogquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik eet het als toetje, met hagelslag erdoorheen en zoetstof
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat er meer duffe foto's van hoofden op zouden staan dan van eh andere lichaamsdelen. OMGquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Syrena!!!!!!!!
![]()
![]()
Ik klikte natuurlijk direct
Jij hebt vaak zoveel verschillende dingen erin staan dat het moeilijk wordt om in te schatten hoeveel het nou eigenlijk is! Net als Uniekhoorn, je denkt dat het heel wat is maar qua kcals valt het misschien nog best mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd dat ik zo weinig commentaar krijg; mijn lijsten lopen uiteen van te mager tot veel teveel en te vet
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch maar ruim een kop per potje
Afijn, de lijst hier:
O: griekse magere yoghurt
T: stuk banoffee pie
L: restant caesar salad: romainesla met mayo-achtige dressing, kaas, knoflookcroutons en een klein beetje pancetta
T: appel: granny smith
T: amandelen
S: rondje hardlopen, half uurtje ofzo
D: fajitas (tortilla's volkoren & zelfgemaakt)
T: wodka met zelfgemaakt appelsap, chips
Ik verbaas me altijd dat ik zo weinig commentaar krijg; mijn lijsten lopen uiteen van te mager tot veel teveel en te vet
Op een of andere manier denken sommige mannen echt dat dat het meest fotogenieke deel van hun lijf isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat er meer duffe foto's van hoofden op zouden staan dan van eh andere lichaamsdelen. OMG
Vooral close-up, zodat alle perspectief en context wegvallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op een of andere manier denken sommige mannen echt dat dat het meest fotogenieke deel van hun lijf is
CUTE!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
NietIk haal er drie koppen uit! Ik heb deze! *blij is
Ja, zo'n keiserieuze snuit en dan staan ze daar in hun blote leuterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op een of andere manier denken sommige mannen echt dat dat het meest fotogenieke deel van hun lijf is
Ik denk zelf dat ik vooral neig naar te vet eten. Weliswaar braaf gezonde vetten, maar toch; de olijfolie gaat hier wel erg hardquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Jij hebt vaak zoveel verschillende dingen erop staan dat het moeilijk wordt om in te schatten hoeveel het nou eigenlijk is! Net als Uniekhoorn, je denkt dat het heel wat is maar qua kcals valt het misschien nog best mee.
Heb je die tortilla's nou zelf gemaakt? Hoe doe je dat?
Jamaar je lijstjes zijn zo poëtisch!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch maar ruim een kop per potje
Afijn, de lijst hier:
O: griekse magere yoghurt
T: stuk banoffee pie
L: restant caesar salad: romainesla met mayo-achtige dressing, kaas, knoflookcroutons en een klein beetje pancetta
T: appel: granny smith
T: amandelen
S: rondje hardlopen, half uurtje ofzo
D: fajitas (tortilla's volkoren & zelfgemaakt)
T: wodka met zelfgemaakt appelsap, chips
Of óbviously langer gephotoshoptquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vooral close-up, zodat alle perspectief en context wegvallen.
Goh, ik had er nooit zo bij stilgestaan dat je dat ook zelf kunt maken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik vooral neig naar te vet eten. Weliswaar braaf gezonde vetten, maar toch; de olijfolie gaat hier wel erg hard
Tortilla's, ja, ik zoek nog wat naar het perfecte recept, maar ik heb na alle enthousiaste verhalen in CUL ook maar besloten om het zelf te proberen en de eerste pogingen waren echt heel aardig. Die dingen zijn hier in Vlaanderen mega-duur en zitten dan ook nog eens in een te grote verpakking waarvan we meestal de helft weggooien.
Vanavond proberen: paar handjes volkorenmeel, handje maismeel, eetlepel maizena ofzo. Wat zout, wat olie erdoor wrijven en dan warm water erbij en kneden maardeeg laten rusten, flinterdunne tortilla's rollen en bakken in hete, droge koekenpan.
Want als hij maar groot genoeg is kan geen enkele vrouw natuurlijk weerstand beiden, ongeacht wat voor kerel er verder aan vast zit!quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had een hele leuke theepot waar ik volledig tevreden mee was, maar toen kregen we van mijn schoonmoeder een zelfbeschilderde () en nu voel ik me schuldig als ik mijn oude gebruik.
Toch best leuk, dat Twitter.Ik ben er toch maar eens mee begonnen omdat je op tv steeds hoort dat politici daar commentaar geven enzo.
Precies! Dat dat deel eigenlijk zo'n beetje het minst visueel aantrekkelijke van de heer in kwestie is, tja... dat is dan wel een beetje jammer voor zequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Want als hij maar groot genoeg is kan geen enkele vrouw natuurlijk weerstand beiden, ongeacht wat voor kerel er verder aan vast zit!
Ok, behalve Viking dan.
Ik heb een iPhonequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, zo'n keiserieuze snuit en dan staan ze daar in hun blote leuter![]()
De eerste de beste kerel die tegen mij zegt: "Ik heb een iPhone" ga ik echt ontzettend hard uitlachen
Kan me niet voorstellen dat lesbi's vice versa vergelijkbaar hebben eigenlijk... Ook nou niet bepaald het meest fotogenieke gedeeltequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:07 schreef Syrena het volgende:
Ja maar het is grotendeels een site voor heameau's en die gaan daar vol voor
joehoe mini, wat is je twitter? dan kunnen we tweeten! ik ben fwoukjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik had een hele leuke theepot waar ik volledig tevreden mee was, maar toen kregen we van mijn schoonmoeder een zelfbeschilderde () en nu voel ik me schuldig als ik mijn oude gebruik.
Toch best leuk, dat Twitter.Ik ben er toch maar eens mee begonnen omdat je op tv steeds hoort dat politici daar commentaar geven enzo.
Ik volg ook gewoon bekende mensen, ik heb zelf nog niet echt de behoefte om iets te delen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Zo ben ik 'in de nacht van de val' Oeh, ik zie de geschiedenisboeken van mijn toekomstige kroost al voor me: 'Hoofdstuk 4: De nacht van de val'gaan twitteren. Bevalt me tot dusver best goed, eigenlijk. Hoewel de toegevoegde waarde van mijn eigen tweets erg ver te zoeken is..
pijkje, maar ik ben pas net begonnen hoor! Ik weet nog niet zo goed hoe het werkt maar ik ga je wel even opzoeken!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
joehoe mini, wat is je twitter? dan kunnen we tweeten! ik ben fwoukje
Bahaha ik dacht eerst: wuh, schaamhaarkapselideetjes?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef Syrena het volgende:
Het is niet dat ik een aversie tegen piem0ls heb, maar meer dat ze er zo doodserieus bij staan: "Kijk eens wat ik heb!"Hij is even lang als mijn iPhone
![]()
Ik doe wel leuke kapselideetjes op (die zijn er bijna evenveel als piemelpics).
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bahaha ik dacht eerst: wuh, schaamhaarkapselideetjes?![]()
Ik vind het wel een fascinerend ding eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind het niet heel lelijk. Eigenlijk wel mooi. In staande toestand dan. Maar ik geloof dat ik me in een minderheidspositie bevind??
Haha ja ik ook wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fascinerend ding eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |