Uiteraard!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ach Vik en Merelik wil jullie door elkaar schudden en in je oor toeteren dat je je energie hier niet aan moet verspillen, dat je iemand verdient die geweldig is en helemaal voor je gaat omdat jij ook geweldig bent
Maar dat doe ik niet, hoorDat denk ik alleen maar
Ga jij nou maar fijn weekend vieren, troelalaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
als iemand m nog wil lezen zonder tegen me te vertellen dat ie helemaal fout is nu ik t niet meer terug kan draaien houd ik me aanbevolen voor positive reinforcement...
Wow, jij hebt even doorgepakt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
Broeha! Eerste solli is de deur uit (mailadres gekregen via de school... morgen stuur ik m nog per post er achteraan... vriendinnetje draait m voor me uit)
ik vinnut spannend maar ik vind t zelf best een goeie brief. ik zou me aannemen. de taal is nog redelijk formeel, maar de school is ook vrij kakkineus en formeel (XM kent m vast wel, t is in Gouda, gymnasium) dus ik denk dat t wel ok is.
als iemand m nog wil lezen zonder tegen me te vertellen dat ie helemaal fout is nu ik t niet meer terug kan draaien houd ik me aanbevolen voor positive reinforcement...
nee, niet favoriet, maar wél een echt leuek functie, met versterkt-Engels klassen en literatuur onderwijs...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga jij nou maar fijn weekend vieren, troelala
Dit is nog niet je favoriete school, toch? Kun je eens zien hoe de respons is, voordat je met al je charme ende onderwijskwaliteiten de school van je dromen geheel overweldigt
En nog geld bespaard ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:33 schreef P.F het volgende:
Ik ben zoooo blij met mijn foneeee! By the way.
Ik doe eindelijk weer meee
Ja! Alleen aardappels en een beetje melk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Minietje, maak je de aardappelpuree zelf? En hoewel het kcal-technisch vast wel kan: dubbel beleg?
Als ik weer serieus aan het hardlopen ga?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:00 schreef neen het volgende:
Hè maar even zo tussendoor hè. Wanneer ga ik nou echt eens normaal doen?
Heel vet!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Vanaf mijn telefoon dus niets bijgelezen, maar ik heb een sollicitatie gesprek over 2 weken in de functie van psycholoog!! Hoe vet is dat:-)
oeh, me three!! i wuntz pie em!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Minikins: ik lees momenteel meerdere boeken tegelijk uit necessity, da's ook niet alles![]()
Ben bezig in:
Hanif Kureishi - the Buddha of Suburbia (binnenkort ook Something to Tell You)
Vikas Swarup - Slumdog Millionaire
Amitav Ghosh - Sea of Poppies
Michael Ondaatje - The English Patient
Zoe Wicomb - David's Story
En volgens mij vergeet ik er een paar![]()
PMs zijn verstuurd!![]()
Salma Hayek![]()
Droomlichaam!
Jij hebt de Posbank!! Da's ook prachtig!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:23 schreef Adelante het volgende:
Ik wil ook duinwandelen, maar die hebben we hier niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |