Ik ben nu Good Omens aan het lezen, moest echt uitkijken in de trein dat ik niet hardop zat te grinnikenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks, Shinyface!Ik hou van The Sandman
Neil Gaiman is sowieso gaaf!
Ha, bij mij gaat er ook altijd een lampje branden als ergens "Goodbye" staat. Als het gezegd wordt niet echt, daar kijk ik teveel engelse series/films voorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mannen zijn stiekem gewoon net zo onzeker!Arme Mark! Merkt ie niks aan z'n broeken?
PF: stel eens voor om wat andere foto's van je broertje zn hoofd te makenMisschien helpt het!
GoedBij: ik heb het vermoeden dat ik nog best zou reageren als iemand me op straat Maria zou noemen![]()
Begin er nogal aan te wennen en mn eigen naam is toch stom
![]()
Shiny: jaaaa en Stardust en Small Gods enzo!
Milady: ooooh ik heb nog zoveel dat ik nog moet lezenNog een extra motivatie om gezond en dus hopelijk lang te leven--> ik moet nog zoveel boeken!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Lidl! Action heeft wel Ajax in de aanbieding.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef P.F het volgende:
Syrena, dat schoonmaakmerk w5, is dat van de lidl of de action?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:03 schreef Rituals het volgende:
Sorry dat ik weer kom zeurenZoooo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat echt ooit een keertje over hoor *knuf*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Inderdaad, ik vind de originele stukken vaak wat saaiig en hou absoluut niet van dancequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oei... ik heb echt een hékel aan dat soort hippe remixennet niet goed genoeg om goeie dance te zijn, en te verragd om nog zo mooi te zijn als het originele stuk
![]()
maar goed, smaken verschillen he?
Nietes je naam is wel leuk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
GoedBij: ik heb het vermoeden dat ik nog best zou reageren als iemand me op straat Maria zou noemen![]()
Begin er nogal aan te wennen en mn eigen naam is toch stom
![]()
Sorry dat ik weer kom zeurenOwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het geen zeuren noemen hoor! Kom hier gerust je hart luchten als het nodig is, het kan echt opluchten!
![]()
!!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
The category SEX is blocked, zegt het blokkeerding op m'n werkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Syrena het volgende:
NIET OPENEN ALS JE OP JE WERK ZIT!
http://www.guyswithiphones.com/
Sorry dat ik weer kom zeurenAch meisje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klinkt heel suf, maar huilen is goed; let it out
Na een tijdje kom je dan in zo'n half-comateuze toestand en kun je fijn gaan slapen.
VikIk moet heel hard om je lachen!
Ik was anders keisexy in mijn roze tuinbroek voor carnavalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar komt níemand mee weg. Sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu weekend."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ik ben ook in meerdere boeken tegelijk bezig, maar al heel lang.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Minikins: ik lees momenteel meerdere boeken tegelijk uit necessity, da's ook niet alles![]()
Ben bezig in:
Hanif Kureishi - the Buddha of Suburbia (binnenkort ook Something to Tell You)
Vikas Swarup - Slumdog Millionaire
Amitav Ghosh - Sea of Poppies
Michael Ondaatje - The English Patient
Zoe Wicomb - David's Story
En volgens mij vergeet ik er een paar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |