abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:47:02 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79066937
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks, Shinyface! Ik hou van The Sandman Neil Gaiman is sowieso gaaf!
Ik ben nu Good Omens aan het lezen, moest echt uitkijken in de trein dat ik niet hardop zat te grinniken
pi_79066977
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:46 schreef P.F het volgende:
Ja klopt!
Komt ie hier niet posten? Gezellig nog een man erbij
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:48:22 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79066994
Mannen zijn stiekem gewoon net zo onzeker! Arme Mark! Merkt ie niks aan z'n broeken?
PF: stel eens voor om wat andere foto's van je broertje zn hoofd te maken Misschien helpt het!

GoedBij: ik heb het vermoeden dat ik nog best zou reageren als iemand me op straat Maria zou noemen Begin er nogal aan te wennen en mn eigen naam is toch stom

Shiny: jaaaa en Stardust en Small Gods enzo!
Milady: ooooh ik heb nog zoveel dat ik nog moet lezen Nog een extra motivatie om gezond en dus hopelijk lang te leven--> ik moet nog zoveel boeken!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79067101
Wat lezen jullie allemaal veel! Ik kom daar gewoon niet aan toe. Nog een reden om eens serieus met zo'n Day Zero-project te beginnen, misschien komt het er dan wel eens van.

Ik denk trouwens dat ik ook best zou reageren op Mini.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:53:28 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79067180
Maria

Over mijn Lijk... dat is het enige programma waar ik zo van onder de indruk ben...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79067292
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mannen zijn stiekem gewoon net zo onzeker! Arme Mark! Merkt ie niks aan z'n broeken?
PF: stel eens voor om wat andere foto's van je broertje zn hoofd te maken Misschien helpt het!

GoedBij: ik heb het vermoeden dat ik nog best zou reageren als iemand me op straat Maria zou noemen Begin er nogal aan te wennen en mn eigen naam is toch stom

Shiny: jaaaa en Stardust en Small Gods enzo!
Milady: ooooh ik heb nog zoveel dat ik nog moet lezen Nog een extra motivatie om gezond en dus hopelijk lang te leven--> ik moet nog zoveel boeken!
Ha, bij mij gaat er ook altijd een lampje branden als ergens "Goodbye" staat. Als het gezegd wordt niet echt, daar kijk ik teveel engelse series/films voor Nu ben ik wel heel nieuwsgierig hoe je echt heet, dat begrijp je
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:56:59 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79067330
Haske goed, Maria! . Ik ben ook wel benieuwd, dus mag ik ook een linkje naar je artikel? .

O, ik heb trouwens een nieuwe begeleider vanuit de opleiding die ik nog niet ken. Met een Spaanse of Portugese achternaam (dat laatste, denk ik). Nu stel ik me daar een soort Salma Hayek bij voor . Zul je zien dat het een onaantrekkelijk oud wijf is .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:03:29 #208
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79067562
Sorry dat ik weer kom zeuren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79067566
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef P.F het volgende:
Syrena, dat schoonmaakmerk w5, is dat van de lidl of de action?
Lidl! Action heeft wel Ajax in de aanbieding.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79067599
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:03 schreef Rituals het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoooo herkenbaar Het gaat echt ooit een keertje over hoor *knuf*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79067647
Thuis. Mn buik voelt nog stom. Het rennen ga ik dus -o zo slecht- uitstellen tot morgen, dan ben ik hopelijk ook minder teleurgesteld over mn gebrek aan cijfer.

Waarschijnlijk lijstje
O: dubbele boterham met pindakaas
L: cupasoup, dubbele boterham kaas, dubbele rundvlees
T: appel, mandarijn

Rituals echt, het gaat over! Maar het duurt even.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:06:03 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79067665
Minikins: ik lees momenteel meerdere boeken tegelijk uit necessity, da's ook niet alles
Ben bezig in:
Hanif Kureishi - the Buddha of Suburbia (binnenkort ook Something to Tell You)
Vikas Swarup - Slumdog Millionaire
Amitav Ghosh - Sea of Poppies
Michael Ondaatje - The English Patient
Zoe Wicomb - David's Story
En volgens mij vergeet ik er een paar

PMs zijn verstuurd!

Salma Hayek Droomlichaam!
pi_79067793
Rituals

Wat goed Viking! Voor de leerlingen waarschijnlijk ook veel prettiger als er een werksfeer in de klas hangt.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oei... ik heb echt een hékel aan dat soort hippe remixen net niet goed genoeg om goeie dance te zijn, en te verragd om nog zo mooi te zijn als het originele stuk

maar goed, smaken verschillen he?
Inderdaad, ik vind de originele stukken vaak wat saaiig en hou absoluut niet van dance .
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nietes je naam is wel leuk!

Ik zou trouwens ook gewoon reageren als iemand Chico zegt. Er stond vandaag op een bananendoos in de AH ook Chico en ik riep al bijna 'hey dat is mijn naam'
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:11:20 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79067898
quote:
SPOILER
Owww Ik zou het geen zeuren noemen hoor! Kom hier gerust je hart luchten als het nodig is, het kan echt opluchten!

!!
pi_79067958
Ik vind jouw naam ook leuk Marie!

Mensen hebben bij mijn naam meestal het geweldige originele idee om het liedje te gaan zingen. "Aisha, Aisha ecoutez moi."

En mijn username komt van een Daft Punk liedje.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:12:57 #216
331 Merel
Be here now.
pi_79067966
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Syrena het volgende:
NIET OPENEN ALS JE OP JE WERK ZIT!

http://www.guyswithiphones.com/

The category SEX is blocked, zegt het blokkeerding op m'n werk

En dit is tevens een TVP, want verder ben ik nog niet gekomen met lezen, jullie gaan snel!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_79068003
Rituals, dat mag hier hoor!
pi_79068030
Aaah rituals wat rot voor je! Ik weet ook niet wat ik voor je kan doen!!!!!
pi_79068079
quote:
SPOILER
Ach meisje toch Het klinkt heel suf, maar huilen is goed; let it out Na een tijdje kom je dan in zo'n half-comateuze toestand en kun je fijn gaan slapen.

Vik Ik moet heel hard om je lachen!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:18:51 #220
331 Merel
Be here now.
pi_79068199
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Daar komt níemand mee weg. Sterkte.
Ik was anders keisexy in mijn roze tuinbroek voor carnaval
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:24:41 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79068399
voor Rituals.

Ik heb deze week zelf ook al twee huilbuien gehad vanwege een niet nader te noemen persoon en ik stort me gewoon op school, want daar vergeet ik alle buitenschoolse zaken. Het is ook wel makkelijk: je gewoon op je werk storten, dan hoef je er verder ook niet over na te denken.

Mark is inderdaad aangekomen en hij baalt als een stekker. Er moet 10 kilo af. Zal ik hem vragen of hij mee komt posten hier? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:26:26 #222
331 Merel
Be here now.
pi_79068472
En een voor Rituals. En als iemand het medicijn voor liefdesverdriet heeft hoor ik het ook graag.
SPOILER
Zo, en nu weekend.
pi_79068595
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Minikins: ik lees momenteel meerdere boeken tegelijk uit necessity, da's ook niet alles
Ben bezig in:
Hanif Kureishi - the Buddha of Suburbia (binnenkort ook Something to Tell You)
Vikas Swarup - Slumdog Millionaire
Amitav Ghosh - Sea of Poppies
Michael Ondaatje - The English Patient
Zoe Wicomb - David's Story
En volgens mij vergeet ik er een paar
Ik ben ook in meerdere boeken tegelijk bezig, maar al heel lang. Maar 1 roman trouwens, The Liar van Stephen Fry.

Rituals: *stuurt zonnestraal*
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:32:04 #224
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79068653
Broeha! Eerste solli is de deur uit (mailadres gekregen via de school... morgen stuur ik m nog per post er achteraan... vriendinnetje draait m voor me uit)

ik vinnut spannend maar ik vind t zelf best een goeie brief. ik zou me aannemen. de taal is nog redelijk formeel, maar de school is ook vrij kakkineus en formeel (XM kent m vast wel, t is in Gouda, gymnasium) dus ik denk dat t wel ok is.

als iemand m nog wil lezen zonder tegen me te vertellen dat ie helemaal fout is nu ik t niet meer terug kan draaien houd ik me aanbevolen voor positive reinforcement...
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:32:14 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79068658
Merel, that's the spirit! Weekend is fijn!

Stephen Fry

Mark hier laten posten? Misschien geen slecht idee, hij zocht toch een vriendin? Hier allemaal vrouwmenschen op een hoopje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')