Daar komt níemand mee weg. Sterkte.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
Lady, yikes![]()
Oh jongens. Ik heb net mijn werkkleding gepast. Een tuinbroek
ik krijg van iedereen ander advies: bespreken wat mn fucnties precies inhielden in mn DV omdat ik geen bevoegdheid heb en dus mn ervaring specifgiek moet maken/juist niet doen en heel kort houden want mn Cv is te langquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou als je een AiOplek binnen kan slepen zit het denk ik wel snor hoor!Succes met brieven schrijven enzo, als je terugvoeder wilt kun je me PMen!
Disclaimer: niet dat ik de Master of Sollicitaties ben, maar ik schijn iig wel taalgevoel te hebben ofzeu
![]()
'Werken onder gevaarlijke omstandigheden'. En dan helpt het blijkbaar als je een tuinbroek draagt. Akelig muizig grijsblauw, ook nogquote:
En een middenweg?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik krijg van iedereen ander advies: bespreken wat mn fucnties precies inhielden in mn DV omdat ik geen bevoegdheid heb en dus mn ervaring specifgiek moet maken/juist niet doen en heel kort houden want mn Cv is te langik kan er wel van janken
wel als ik alles weeeeer helemaal omgooi...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En een middenweg?Dat je bijv. kort noemt wat voor werk je hebt gedaan in een chronologisch overzicht (zodat je kunt laten zien dat er geen / nauwelijks gaten in je CV zitten) en dan apart een stuk over je capaciteiten / relevante cursussen en daarin uitweiden over je ervaringen als docente, wat de lezer dan weer kan linken aan het overzicht?
Ik brainstorm maar hoor! Weet niet of dit een gangbare optie is.
Done-da-dondon-done! En mn vorige bericht had ik nog ge-edit (regeltje toegevoegd)!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wel als ik alles weeeeer helemaal omgooi...
kun je me je emailadrs pm'en, dan kan ik m je sturen...
Joh, uiteindelijk maakt het echt niet zoveel uit, je CVquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik krijg van iedereen ander advies: bespreken wat mn fucnties precies inhielden in mn DV omdat ik geen bevoegdheid heb en dus mn ervaring specifgiek moet maken/juist niet doen en heel kort houden want mn Cv is te langik kan er wel van janken
Nog niets gegetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:13 schreef Rituals het volgende:
Ik heb wandelschoenen gekocht! Klasse A/B van het merk Hanwag voor 160 euro. Daarnaast ook even wandelsokken gekocht. Ik heb een stuk huid van m'n pink afgetrokken door het aantrekken van al die veters van die wandelschoenen. Auw!
Ik heb nog niets gegeten vandaag. Ik had ineens zin in gedroogde abrikozen (heb ik al héél lang niet gegeten), dus heb ik die maar gekocht. Ze waren wel een beetje duur voor mijn budget, maar goed.
Was bij mij een pagina of 6 op een scriptie van 120 ofzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe lang is volgens jullie ongeveer een inleiding voor een scriptie?
Ik heb even gekeken en ik zat op 5quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit nu op één kantje en heb eigenlijk alles wel al verteld, geloof ik.. Wat zeg je dan allemaal Maria, in drie kantjes?
.
Mandarijnen zijn in deze tijd ook echt niet meer lekker. En die bonus prijs vond ik nogal duurquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:24 schreef P.F het volgende:
gadver, ik heb gister een netje mandarijnen in de bonus gekocht en ze smaken echt vergaan
daarom koop ik nooit fruit!!!
Ja, ik denk niet dat iemand mijn scriptie wil lezen en het wetenschappelijk nut is ook ver te zoeken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en ik zat op 5En ik ben eigenlijk altijd heel kort van stof. De hele scriptie is ook vrij bondig.
Je moet in je inleiding aangeven waarom de lezer jouw scriptie gelezen wil hebbenHet wetenschappelijk nut ervan, inleiding in de stof, de terminologie... etc.
Kijk, dat dacht ik ook, maar ik zal even een mail van mijn vriendje opzoeken dat ie me toen stuurde. Dat hielp echtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat iemand mijn scriptie wil lezen en het wetenschappelijk nut is ook ver te zoeken..
Liefdesverdrietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nog niets gegetenHoe doe je het?
Heb niet echt zin om naar huis te gaan, al kan ik dan natuurlijk wel een rondje rennen. Zo'n bummer dat ik niet gewoon m'n cijfer kreegNu moet ik heel het weekend denken wat het zal worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je er wel een goed gevoel over?Your body. Your soul. Your rituals.
Opzoeken op da internets! Ik ben alleen kwijt wat de site was.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:29 schreef P.F het volgende:
O gavder. Ik haat fruit. Ik hou alleen van aardbeien. Hoe moet ik nu weten wat ik wanneer kan eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |