Ehh..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit nu op één kantje en heb eigenlijk alles wel al verteld, geloof ik.. Wat zeg je dan allemaal Maria, in drie kantjes?
.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Liefdesverdriet.
Oh ja, maar je was naar buiten, dus dan zou ik niet niets kunnen eten... Maar sowieso ben ik in zulke situaties meer van het keiharde vreten dan van van lucht leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je er wel een goed gevoel over?
Goed of slecht gevoel erover is moeilijk, er gaan dramaverhalen over de beoordelaar en ik heb niet met 'm meegelopen dus hij kent me helemaal niet!! Daarom eigenlijk slecht gevoel![]()
Ja je hebt ook wel gelijk, ik ben al sinds 07.15 uur wakkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ja, maar je was naar buiten, dus dan zou ik niet niets kunnen eten... Maar sowieso ben ik in zulke situaties meer van het keiharde vreten dan van van lucht leven.
Goed of slecht gevoel erover is moeilijk, er gaan dramaverhalen over de beoordelaar en ik heb niet met 'm meegelopen dus hij kent me helemaal niet!! Daarom eigenlijk slecht gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na dat '3 maand' moest ik wel even slikken, ik ben bijna 3 JAAR bezig geweest
Ja, nou inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Rituals het volgende:
LadyBlack en Goodbye, inderdaad. Het heerst een beetje in dit topic volgens mij.
Aanvulling: ik moest ook alle voorgaande studies over mijn onderwerp behandelen in de inleiding. In het kort melden wat zij hebben onderzocht en hoe. Daarna aangeven wat mijn onderzoek hieraan toevoegt / waarin het anders is (moest ik op het laatste moment nog toevoegen van mijn begeleiders. Man, wat had ik daar de ziekte over in).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:37 schreef Phaidra het volgende:
Mijn inleiding was 5,5 kantjes. Regelafstand 1,5. Ik moest behoorlijk wat terminologie en theorie uitleggen in mijn inleiding. wil je een linkje? mijn scriptie staat online, al weet ik niet zeker of niet-vu-studenten die ook kunnen inzien...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
DaD:Aww, wat lief dat 'ie dat tegen je zei. Mijn vriend heeft werkelijk waar geen idee waar ik mee bezig ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik til ook inderdaad wel eens wat te zwaar aan dat wetenschappelijke nut, denk ik. Ik ben de eerste die dit gedicht analyseert, of er uberhaupt aandacht aan schenkt. Nu is het geen poëzie van de bovenste plank, maar daar ligt ook niet de nadruk. Eigenlijk analyseer ik eerder een genre, en het gebruik daarvan in het voor wat cultuur betreft vrij geïsoleerde Groningen. Dat is misschien al heel wat.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, wat lief dat 'ie dat tegen je zei. Mijn vriend heeft werkelijk waar geen idee waar ik mee bezig ben..
En ik til ook inderdaad wel eens wat te zwaar aan dat wetenschappelijke nut, denk ik. Ik ben de eerste die dit gedicht analyseert, of er uberhaupt aandacht aan schenkt. Nu is het geen poëzie van de bovenste plank, maar daar ligt ook niet de nadruk. Eigenlijk analyseer ik eerder een genre, en het gebruik daarvan in het voor wat cultuur betreft vrij geïsoleerde Groningen. Dat is misschien al heel wat.
Hoho, in de zeventiende eeuw hè!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]subtiel ben je
Maar inderdaad, je moet geen wereldschokkende ontdekking willen doen. Je hebt maar beperkte tijd en mogelijkheden om iets te onderzoeken, dus daar moet je het dan ook op aanpassenDus neem het advies van mijn vriend ter harte en zie het als 'maar een scriptie'
Wbt die inleiding zou ik mn docent even mailen of opzoeken, kijken wat die ervan zegt. Of briljante medestudenten, dat vond ik ook vaak fijn
Wow, dat is echt geweldig!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
AAAAAAAH!!!
Ik dacht dat mn publication in het digitale tijdschrift van de opleiding Engels van de universiteit van Porto niet meer zou gebeuren, maar nu zocht ik op mn eigen naam op google (op zoek naar iets anders) en vond ik hem ineens!!!!
Publicatieeee!De lay-out is hier en daar wat verneukt (waarschijnlijk vanuit mijn wordfile zo gekopieerd
) maar toch, publicaaaaatieeee!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |