Sorry,ik klaag... Maar het bedrijf wil dingen, daarom werkgroep die dat moeten uitzoeken maar gewoon geen feedback en alles wat moet gebeuren kost toch geld, nou dan houdt het op . Dus ik heb er niet zoveel zin meer inquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zou het je niet nadoen! Lastig dat het niet lukt! Lukt het nu niet of überhaupt niet?
het deeg komt uit de vriezer, heb ik al een keer eerder gemaakt...volgens mij 500 gram volkorenmeel, zakje gist, beetje zout en zoveel water todat het een mooie bal is..(weet ik niet meer uit m'n hoofd, volgens mij is elk pizzarecept hetzelfde)...Mooi elastisch kneden..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, jij ook al?Goed dat je hem zelf maakt, de mijne komt van de pizzeria.
Wel fijn inderdaad, lekker nieuws volgen met pizza en een drankje.
-edit- Als hij lekker is wil ik het recept wel!
Dat gaat lekker bij je!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:07 schreef kwakz0r het volgende:
ik was vanochtend 101.4maar ik mag in t lijstje alleen gewichten aangeven die ik bij de dietiste op de schaal zie, van mezelf...
oh mn energie is een beetje op, weet niet of ik t red tot half negen, begin hoofdpijn te krijgen... maar ik heb nog niet genoeg gedaan... misshcien lees ik maar even een artikel of twee, dan schrijf ik wel niks maar dan kan ik daar dinsdag meteen weer mee door...
Sorry, ik klaag? Moet je mij eens horenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry,ik klaag... Maar het bedrijf wil dingen, daarom werkgroep die dat moeten uitzoeken maar gewoon geen feedback en alles wat moet gebeuren kost toch geld, nou dan houdt het op . Dus ik heb er niet zoveel zin meer in
Einde klagen hoor, moet toch slapen
Rituals, ik blijf erbij, je bent goed en sterk bezigWens je een heel FIJN weekend!
ja, heel tevreden! ik realiseerde me pas hoe tevreden sinds we deze week moeten bijhouden wanneer we "extra eten" buiten de normale voeding, en dan opschrijven welke gevoelens en gedachjten we hadden. ik realiseerde me ineens dat dat vroeger een dagelijks gevecht was, en nu echt alleen maar beperkt is tot situaties als visite/verjaardag/uit etenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:14 schreef Rituals het volgende:
Wat gaat het goed Kwak! Ben je nog steeds tevreden over de therapie?
Tof is dat hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
M'n pizza is zo goed aan het lukken. Heb de bodem zo mooi flinterdun uitgerold, en nu krijgt hij bubbels in de oven! Met een glaasje wijn erbij is m'n avond bijna goed!
hmmmm krijg er trek van. t is mooi geweest, ik ga nu lekker naar huis! weekendquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tof is dat heEn dan van die bruine plekken op de bodem, onderop
en hij smaakte ook lekker! qua eten heb ik een goed gevoel over vandaag!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tof is dat heEn dan van die bruine plekken op de bodem, onderop
het is weer vrijdag! En van jouw lijstjes word ik altijd hongerig, ik vind dat jij fijn en lekker eet, met soms een uitschieter.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch maar ruim een kop per potje
Afijn, de lijst hier:
O: griekse magere yoghurt
T: stuk banoffee pie
L: restant caesar salad: romainesla met mayo-achtige dressing, kaas, knoflookcroutons en een klein beetje pancetta
T: appel: granny smith
T: amandelen
S: rondje hardlopen, half uurtje ofzo
D: fajitas (tortilla's volkoren & zelfgemaakt)
T: wodka met zelfgemaakt appelsap, chips
Ik verbaas me altijd dat ik zo weinig commentaar krijg; mijn lijsten lopen uiteen van te mager tot veel teveel en te vet
Nee hoor. Behalve als ze een piercing hebben!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind het niet heel lelijk. Eigenlijk wel mooi. In staande toestand dan. Maar ik geloof dat ik me in een minderheidspositie bevind??
De allerslechtste: quattro formaggi.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Nynke, klinkt erg goed.
MiniR, welke pizza heb jij gegeten?
Oja, ik ging slapen, trusten lieve slankies, fijne avond
Oh jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor. Behalve als ze een piercing hebben!
Ik had in een eerste versie van het context gedeelte van m'n scriptie 3 redenen aangegeven waarom m'n scriptie zo goed is. Volgens mij was dat gewoon bullshit, maar ik had het erin gezet omdat ik vond dat er wat moest staan en ik het dan later kon veranderen. Laat ik het aan een studiegenoot lezen, vind ze dat gedeelte het beste...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat iemand mijn scriptie wil lezen en het wetenschappelijk nut is ook ver te zoeken..
Ik reageer meestal wel op Nynke. Maar alleen als men het met een i-grec uitspreekt...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat lezen jullie allemaal veel! Ik kom daar gewoon niet aan toe.Nog een reden om eens serieus met zo'n Day Zero-project te beginnen, misschien komt het er dan wel eens van.
Ik denk trouwens dat ik ook best zou reageren op Mini.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |