quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, Rutte zei net op tv dat hij graag de degens gekruist had met Bos. Dat zal wel ja, naast Cohen steekt hij helemaal af als een jochie.
PM? Ik ken je naam al!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*is trots*!! Dank jullie wel!
Het is vast alleen intern in Porto bekend, maar ik vind het toch erg gaaf! En een mede-student waarvan ik (op academisch gebied he!) erg onder de indruk was staat er ook in
![]()
Ik zou bijna een link hier plaatsen, als mn naam er niet op stond (en ik heb hem net doorgelezen en mn Engels hapert hier en daar een beetje)
![]()
Maar who cares!
Joe haz PM! Het hele tijdschrift staat in meerdere PDFs op de site, dus ik stuur je alleen de pdf van mijn essaytje!quote:
Wow erg cool!! Hoe indrukwekkend om dat even uit je mouw the schudden! Schrijfstertjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Joe haz PM! Het hele tijdschrift staat in meerdere PDFs op de site, dus ik stuur je alleen de pdf van mijn essaytje!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks, Shinyface!Ik hou van The Sandman
Neil Gaiman is sowieso gaaf!
GeeBeetje: nee ik heet niet echt Maria! Heb ooit uitgelegd dat mn nick komt van Salman Rushdie's The Ground Beneath Her Feet, waarin de tekst van een personage genaamd Maria steeds wordt weergegeven met een heleboel 'Etcetera' erinMn gebruikelijke nicks waren al in gebruik
Ja ik denk waar ken ik die naam van, maar van Coraline natuurlijk! Geniaalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks, Shinyface!Ik hou van The Sandman
Neil Gaiman is sowieso gaaf!
GeeBeetje: nee ik heet niet echt Maria! Heb ooit uitgelegd dat mn nick komt van Salman Rushdie's The Ground Beneath Her Feet, waarin de tekst van een personage genaamd Maria steeds wordt weergegeven met een heleboel 'Etcetera' erinMn gebruikelijke nicks waren al in gebruik
Jouw broertje is toch PretKroket?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:43 schreef P.F het volgende:
Hij is in verhouding sowieso gespierder dan ik maar volgens mij ook veeel dunnerGek kind!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |