Damn right:)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Degene die er voor gezorgd heeft dat de anorexia-look als sexy bekend staat moet echt een keer van een keukentrapje vallen![]()
Zo zonde
Nog 5 jaar dan lijken ze helemaal op elkaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Dacht bij Megan Fox eerst dat het Katie Price was![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Die spillenpootjes van Nadine zijn geen gezicht nee
ieuwquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef Kings het volgende:
Nadine Coyle van Girls Aloud
[ afbeelding ]
Die vent naast haar doet me denken aan Damien uit Mean Girls.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan
Toch knap hoe zij van graatmager weer zo snel terug is naar een plofkop...
Semtex. Op naar de 50000.quote:
Wel een beetje sneu dat zij dan wel de naam 2 Unlimited mogen gebruiken en ray en anita niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:02 schreef female81 het volgende:
(Meer een gevalletje van: 'ex-celebs onflatteus op de kiek'.)
De travestieten op onderstaande foto zijn in werkelijkheid Romy & Marion van versie 2 van 2 Unlimited. Die na de comeback van versie 1 óók weer terug willen in de spotlights.
[ afbeelding ]
Ho wacht ff..travestieten? Dat is een grap he.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:02 schreef female81 het volgende:
De travestieten op onderstaande foto zijn in werkelijkheid Romy & Marion van versie 2 van 2 Unlimited. Die na de comeback van versie 1 óók weer terug willen in de spotlights.
[ afbeelding ]
Wat een grafkop heeft die blonde gekregen, en die vond ik altijd zo knap zo'n 10 jaar geleden.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:02 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn dus eigenlijk geen travestieten maar zo zien ze er wel uit dus. Snep joe?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ho wacht ff..travestieten? Dat is een grap he.![]()
Zeker weten? Het lijken echt net kerels met make-upquote:Op zondag 14 maart 2010 14:44 schreef karoltje het volgende:
[..]
Het zijn dus eigenlijk geen travestieten maar zo zien ze er wel uit dus. Snep joe?
Zeker weten.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Zeker weten? Het lijken echt net kerels met make-up
Enge hand ook!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Die spillenpootjes van Nadine zijn geen gezicht nee
Watdehel? Zou ze nou echt in de spiegel kijken en denken; damn, wat ik zie ik er sexy uit met dit kapselquote:
Vergeleken met een poos terug ziet ze er verdomd goed uit.quote:
Ja, ik hoopte al dat je dat gewoon bedoelde.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:44 schreef karoltje het volgende:
[..]
Het zijn dus eigenlijk geen travestieten maar zo zien ze er wel uit dus. Snep joe?
Tja, ik vind het een vrouw die er in de mooiste jurken nog vreselijk uitziet. Sorry.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is Gabourey Sidibe, die debuteerde in de film 'Precious' en daarvoor diverse nominaties in de wacht sleepte.
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat striae op de schouders mogelijk was
Kom maar door met die hamburgersquote:Op maandag 15 maart 2010 18:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is Gabourey Sidibe, die debuteerde in de film 'Precious' en daarvoor diverse nominaties in de wacht sleepte.
[ afbeelding ]
OMG!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god dan doe je toch geen jurk met blote schouders aan!?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan wel weer het extreme uiterste wat dat betreft.. Geef haar een paar jaar en ze krijgt een hartaanvalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 05:46 schreef female81 het volgende:
Bij haar kan je je afvragen of er uberhaupt wel iets bestaan waarin ze er goed uit ziet.
Als je er een positieve draai aan wilt geven, kan je zeggen dat het leuk is dat er eens iemand opduikt die niet aan het standaard schoonheidsideaal voldoet.
En zonder haar gewicht zou ze nooit in deze film hebben kunnen spelen, en dus een Oscar nominatie hebben kunnen binnenslepen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:39 schreef female81 het volgende:
Ze doet me denken aan die enge verhalen uit Amerikanen over McDonald's/Burger King/enzovoort-verslaafden die vanwege hun gewicht niet meer de deur uit kunnen, en uit huis getakeld moeten worden.
Zij kan dan nog wel gewoon de deur uit, maar toch.
Maar het zou ook zomaar een ziekte kunnen zijn. Dat weet je niet. En dan kan je het haar niet kwalijk nemen.
Gezeik? We zeggen nergens dat ze lelijk is toch? Maar het is wel vreselijk ongezond om zoveel overgewicht te hebben. En die laatste zin klinkt behoorlijk gefrustreerd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een gezeik. Ik vind haar een welkome afwisseling op die sterretjes die hun dure designerjurk alleen maar onzettend nepperdenep mooi zitten te wezen.
Voor mij is deze afwisseling toch echt wat minder welkomquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een gezeik. Ik vind haar een welkome afwisseling op die sterretjes die hun dure designerjurk alleen maar onzettend nepperdenep mooi zitten te wezen.
Vind ik ook wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Afgezien van het feit dat ze natuurlijk gewoon ongezond dik is en dus striae op d'r schouders heeft, vind ik dit trouwens wél een mooie foto van Gabourey Sidibe! Heb veeeel slechtere van haar gezien, en hier staat ze best classy op, met zo'n halve draai en mooi wavey haar enzo! Plus ze heeft best een leuk gezicht.
Jeee, hij lijkt wel platgeslagen, 2D ofzo, wat een raar hoofd!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat het er bij staat, maar ik had hem echt niet herkend als Val Kilmer.
Hij zag er ooit zo uit:
[ afbeelding ]
Technisch gezien hoort dit hier niet, maar omdat dit toch voor een groot deel een Gaga-topic is:quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Gejat uit het Gaga-topic:
[ afbeelding ]
Heeft ze nou bloed op haar rechterarm? Dat plastic snijdt er cker in..![]()
en hier is ze zeker zeven kilo zwaarder dan in de Telephone-clipquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Gejat uit het Gaga-topic:
[ afbeelding ]
Heeft ze nou bloed op haar rechterarm? Dat plastic snijdt er cker in..![]()
Je kan zeggen wat je wil, nep of niet, het ziet er niet slecht uit hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:36 schreef kvd het volgende:
[..]
en zo te zien is het dat ook
[ afbeelding ]
Meer foto's
hierrrrrrrrrrr
ik heb het wat anders opgevat, ik dacht dat er werd bedoeld dat die benen er zo nep uitzagen, dat de foto's zouden zijn bewerkt. Had even het dubbele van 'nep' niet in de gaten (beetje ziek, dan krijg je dat)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, nep of niet, het ziet er niet slecht uit hoor
Wat zielig eigenlijk dat er mensen zijn die dit photoshoppen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef SEMTEX het volgende:
arme Heidi....
[ afbeelding ]
Iedere vrouw heeft cellulitis, het is alleen zo sneu dat ze net tonnen heeft uitgegeven aan plastische chirurgie
Dat ziet er al véél beter uit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:36 schreef kvd het volgende:
[..]
en zo te zien is het dat ook
[ afbeelding ]
Meer foto's
hierrrrrrrrrrr
Wat is JT eng geworden.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:38 schreef rena het volgende:
Niet megaonflatteus, wel grappig.
[ afbeelding ]
Justin Timberlake. Die mensen links
Ik JA! ook!quote:
Jij houd wel van overdrijven, ok, hij ziet er wat moe uit, maar aftakelend.....quote:Op zondag 21 maart 2010 14:52 schreef Kings het volgende:
Een aftakelende Tom Cruise...
[ afbeelding ]
wtf, Remlof!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:38 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, goeie fotoquote:Op zondag 21 maart 2010 11:38 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ze waarschijnlijk niet lekker zitten, als je hier ziet hoe vaak ze geen bh draagtquote:Op zondag 21 maart 2010 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou het maakt me niet zo veel uit dat ze naar de grond kijken hoor..maar trek dan een knappe bh aan ofzo
Het is alleen zo jammer dat ze dat voor elke Linda die per maand uitkomt wil verbergen.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef Felixa het volgende:
Ik vind er niks onflatteus aan, ze ziet er prachtig uit voor haar leeftijd.
Ziet er toch gewoon goed uit?quote:
Bij haar valt dat echt nog heel erg mee hoor, vind ik. Ze ziet er wat flets uit, maar dat is ook omdat ze in haar gezicht geflitst wordquote:Op maandag 22 maart 2010 16:37 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben ik een keer heel erg van geschrokken. Ik dacht echt dat zij zo mooi was, ik dacht echt dat zij er altijd uit zag zoals in Dh. En niet dus.
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:55 schreef rena het volgende:
Simon Cowell in een heel gepassioneerde zoen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ze hangen niet meer zo op 6 uur, dat dan weer wel.
quote:
quote:
OMG. Dit is wel een soort van dieptepunt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan
Toch knap hoe zij van graatmager weer zo snel terug is naar een plofkop...
Als ze een zwarte pruik op doet lijkt ze precies op Ozzyquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:03 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly Osbourne ziet er uit als een bejaarde.
Nu je het zegt iddquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ze een zwarte pruik op doet lijkt ze precies op Ozzy
Oh but there's morequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
OMG. Dit is wel een soort van dieptepunt.
Wat een lelijke kleurlenzen trouwensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh but there's more
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me held, hij heeft de rol van Jim nooit helemaal los kunnen latenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat het er bij staat, maar ik had hem echt niet herkend als Val Kilmer.
Hij zag er ooit zo uit:
[ afbeelding ]
oow my god, die lenzen, dat voorhoofd en die lippen....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh but there's more
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die dvd van Mean Girls, een film daterend uit 2004 en dus éigenlijk niet eens ont-zet-tend oud.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
oow my god, die lenzen, dat voorhoofd en die lippen....![]()
Het jonge en frisse is er al jaren vanaf.
Ongelooflijk he, en ken je dr nog van "the parent trap"? Het lijkt wel een compleet ander persoon geworden, idd doodzonde zoietsquote:Op zondag 28 maart 2010 06:29 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik heb die dvd van Mean Girls, een film daterend uit 2004 en dus éigenlijk niet eens ont-zet-tend oud.
Als je die erin stopt, kort na deze foto's te hebben gezien, ga je spontaan huilen.
(Het ergste is misschien nog wel dat de neergang al direct na die film begon. Misschien kon ze het succes niet aan?)
Wat een lekker ding zeg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:30 schreef kvd het volgende:
LiLo heeft (weer eens) te diep in het glaasje gekeken en zag daardoor de grond van dichtbij
[ afbeelding ]
Really?quote:
Gelukkig heeft zij nog humor.quote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaahahahahah...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lindsay Lohan heeft haar snuifpoeder in haar hakken verstopt. Haar neus zat al vol.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lindsay Lohan heeft haar snuifpoeder in haar hakken verstopt. Haar neus zat al vol.
[ afbeelding ]
Het poeder ligt nu ook al op de grondquote:
Vind het bankstel achter haar een stuk mooierquote:Op maandag 29 maart 2010 16:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Het poeder ligt nu ook al op de grond:
[ afbeelding ]
Maar wat loopt iedereen nou te zeiken?
Bloedmooie vrouw, toch?
Erg mooi inderdaad. Zou ik haar zo op doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vind het bankstel achter haar een stuk mooier
Als ze 40 was dan zag ze er nog aardig uit ja, maar ze is begin 20. Heb zelden zo'n huid op een begin twintiger gezien. Bovendien, zelfs als ze 40 was: die verlopen look is gewoon niet charmant. Ze is viezig.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:00 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bloedmooie vrouw, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meen je dat echt? Ik vind er echt niks aan. Ik vond haar vroeger, torn ze rood haar had en ern beetje mollig was wel prachtig, maar ik vind haar nu zo uitgezakt en idd een beetje vies, en zo oud. Volgens mij ruikt ze ook naar drank. Gewoon niet zo'n frisse verschijning.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:00 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bloedmooie vrouw, toch?
Ja meen ik echt.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:00 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Meen je dat echt? Ik vind er echt niks aan. Ik vond haar vroeger, torn ze rood haar had en ern beetje mollig was wel prachtig, maar ik vind haar nu zo uitgezakt en idd een beetje vies, en zo oud. Volgens mij ruikt ze ook naar drank. Gewoon niet zo'n frisse verschijning.
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof hij haar string uit de bilnaad haalt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
De manier ook waarop zijn hand op haar kont zit
Sweet Jesus probeert die dr anaal te verwennen ofzo?quote:
String? Hij is opzoek naar dr endeldarmquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsof hij haar string uit de bilnaad haalt.
Ik lach me altijd suf om het commentaar op Just Jaredquote:
quote:Thumb up Thumb down +19
JARED, PLEASE STOP IT. NOT AGAIN. WHEN IS THIS CLASSLESS, TRASHY WOMAN IS GOING TO ACCEPT THAT SHE IS NOT A MOVIE STAR. A D-LISTER IS TO ABOVE THIS CRAPPY PERSON. &&&&&&&&& OH, JARED, PLEASE MAKE A NEW THREAD, WHERE GERALD IS PUTTING HIS FINGER(s) UP HER ASS. WE HAVE NOT SEEN SUCH TRASH, SPECIALLY FROM A WOMAN THAT”S 41 YEARS OLD. &&&&& PEOPLE, PEOPLE &&&& SHE DID NOT EVEN FLINCH. .ANY DECENT WOMAN WOULD’VE SLAPPED GERALD RIGHT THERE IN FRONT OF THE PAPS.
quote:Thumb up Thumb down +19
That outfit is wrong on so many levels I don’t know where to start. The dress is just ugly. UGLY. There are no words to adequately describe that catastrophe she is wearing. It would look hellacious on any woman on any age, but on a woman over 40 it is excruciating. Valentino must have been on crack when he designed that mess.
.
The shoes do not go with that dress. She needs a Jimmy Choo sandal or something like that with that dress. The shoes just make the dress look even worse than it already does.
.
And for Christ’s sake, change that damn boring hairstyle. Put it up, cut it short, shave it off, but CHANGE IT!!!!!!!!
quote:Thumb up Thumb down +17
BOY, OH, BOY , THE PRODUCERS OF THIS STUPID MOVIE ARE SPENDING MORE MONEY ON PROMOTION, THAN THE ACTUAL FILMING. PEOPLE THE MOVIE IS A DUD, ALL THIS PROMOTION DOES NOT HELP. &&&&&&&&&&&&&POOR, POOR GERALD, I ‘LL BET THAT HE IS KICKING HIMSELF FOR ACCEPTING TO WORK WITH THIS LOSER. &&&&&&&&&&&&
PLEASE , PLEASE, STOP COMPARING THIS TALENTLESS BIMBO, TO OUR AMERICAN SWEETHEART , SANDRA BULLOCK. DO NOT MAKE ME LAUGH, BECAUSE THAT IS WHAT MOST OF THE PEOPLE ARE DOING TO THIS STUPID FINGER UP HER AS* WOMAN.
quote:Thumb up Thumb down -15
Hidden due to a low comment rating Click here to see.
@Lurker:
Haters need to start acting their age, they think they are above everything and they are NOT.
quote:Thumb up Thumb down -15
Hidden due to a low comment rating Click here to see.
HOTNESS!!!
more and more
beautiful every time i see her
more Jen!!!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:40 schreef rena het volgende:
We kunnen wel een topic over haar openen:
[ afbeelding ]
quote:
Drugs....quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:21 schreef Samson het volgende:
Waar is het toch misgegaan...
[ afbeelding ]
WTF Christina! Ik dacht even dat het Marilyn Manson wasquote:
ff reageren op een oudje...quote:Op zondag 21 maart 2010 11:38 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Die van Latoya, charmant zo'n strakgetrokken smoel met dan zo'n oud rimpelnekje eronder...quote:Op maandag 5 april 2010 12:30 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
George Lopez
[ afbeelding ]
peter Andre
[ afbeelding ]
![]()
latoya
Bwahahahahaha! That's so true!quote:Op maandag 5 april 2010 12:41 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ze doet me altijd denken aan Yzma uit The Emperor's New Groove: [ afbeelding ]
echt 1 van de meest hilarische gezichtsuitdrukkingen van deze hele reeksquote:Op maandag 5 april 2010 13:04 schreef Moja het volgende:
Hoe krijgt lindsay het voor elkaar om zo te kijken? Probeer dat maar eens met een nuchter hoofd na te doen
Damn, wat heeft zij toch een lelijk figuur. Zijzelf schijnt er anders over te denken, gezien het feit dat ze al haar 'aandachtspuntjes' benadrukt door het dragen van deze broek.quote:Op maandag 5 april 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Micha Barton.
quote:Op maandag 5 april 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Micha Barton.
Omg, het lijkt wel een dooie caviaquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:00 schreef kvd het volgende:
Dat deze er nog niet staat....Nicolas Cage met zijn nieuwe kapsel
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef Jurk het volgende:
Het haar van Nicholas Cage is voor een filmrol geblondeerd. Niet dat het nu mooi staat ofzo, maar het is in ieder geval geen eigen idee.
dat was mij ook wel bekend, maarja, heeft hij dan niet van een petje ofzo gehoord, dit is gewoon geen gezicht. Of gewoon een beetje kammen, het niet er zo niet echt netjes uit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef Jurk het volgende:
Het haar van Nicholas Cage is voor een filmrol geblondeerd. Niet dat het nu mooi staat ofzo, maar het is in ieder geval geen eigen idee.
Lang haar bij kalende mannen is uberhaupt geen pan natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:10 schreef kvd het volgende:
[..]
dat was mij ook wel bekend, maarja, heeft hij dan niet van een petje ofzo gehoord, dit is gewoon geen gezicht. Of gewoon een beetje kammen, het niet er zo niet echt netjes uit.
Wat een poten heeft die, daar zit helemaal geen vorm in, gaat gewoon rechtdoor naar benedenquote:
En het maar raar vinden dat extra dun extra oud maaktquote:
Dat noemen ze cankles heb ik gehoordquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat een poten heeft die, daar zit helemaal geen vorm in, gaat gewoon rechtdoor naar beneden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 05:39 schreef female81 het volgende:
WTF spookt Christina de persoon links van haar toch met haar zijn haar uit?
(O ja, voor wie het zich afvraagt: de persoon links van haar is van het mannelijk geslacht.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat ze nog leeft hierquote:Op zondag 11 april 2010 15:12 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Bekende Duitse actrice..
Echt een celeb ja XD
De naam is ?quote:Op zondag 11 april 2010 15:12 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Bekende Duitse actrice..
Echt een celeb ja XD
Daar is ie al jaren -succesvol- mee bezig.quote:Op maandag 12 april 2010 13:14 schreef rena het volgende:
Jared Leto maakt zichzelf expres lelijk
[ afbeelding ]
Wie is dit?quote:
Volgens mij moet dat Wentworth Miller voorstellen. Hij speelde de hoofdrol in Prison Break.quote:
Ik vind Lieke altijd zó overrated! Dan weer best gekleed, beste haar.. allerlei awards.quote:Op maandag 12 april 2010 10:08 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
de driehoek neus van lieke
Ze is zeker niet lelijk, maar verderquote:Op 23 oktober 2009 won Van Lexmond de Televizier Talent Award. Zij versloeg Eva Jinek en Valerio Zeno in de verkiezing. Nog geen week later, op 29 oktober 2009, won Lieke de Beau Monde Style Award.
Jeez, wat is er met hem gebeurd?quote:
Misschien is het voor een filmrol?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jeez, wat is er met hem gebeurd?Volgt 'ie een K-Fat dieet ofzo?
Dat heb ik ook, snap niet wat mensen in haar zien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind Lieke altijd zó overrated! Dan weer best gekleed, beste haar.. allerlei awards.
[..]
Ze is zeker niet lelijk, maar verder![]()
(ze zal best sympathiek zijn hoor)
nooit geweten dat ie al zo kalend was, zeker constant met de fohn in de weer geweest of zoquote:
Hij is niet zozeer kalend, hier heeft hij het gewoon heel kort geschoren. Die inhammen heeft ie altijd al gehad, ook als zijn haar langer is.quote:Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef Samson het volgende:
[..]
nooit geweten dat ie al zo kalend was, zeker constant met de fohn in de weer geweest of zo
Michael leek veel op latoyaquote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef Maraca het volgende:
Is die van Latoya niet nep? en dan met name de bril en hoed
Nee, nee nee nee neequote:
wat is hier mis mee?quote:Op maandag 5 april 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Micha Barton.
Same herequote:Op maandag 19 april 2010 08:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En ik dacht nog: die heeft weinig rimpels voor haar leeftijd.
Misschien mankeert me dan iets aan mn ogen, maar ik zie toch echt een kalend hoofd met een stukje vooraan middenin waar ook nog iets zit, dat is toch wel ff meer dan een paar inhammetjesquote:
Dat ze haar pampers nog aan heeft.quote:
Je bedoelt dat er een klein sexy randje onder haar onderbroekje vandaan komt?quote:
Ze staat er wel mooi op. Dat ze er tegenwoordig zo uitziet, is te danken aan haar chirurg.quote:
Ik vind haar d'r niet echt mooi opstaan, maja.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze staat er wel mooi op. Dat ze er tegenwoordig zo uitziet, is te danken aan haar chirurg.
Sarcasme..quote:Op donderdag 22 april 2010 08:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind haar d'r niet echt mooi opstaan, maja.Waarschijnlijk door de ingrepen, idd.
En ze heeft het natuurlijk grotendeels aan zichzelf te danken, want ze had het niet hoeven doen.
Oh fopje, ik verwachtte dan een 7.gif PI, maar care ook,quote:
quote:
Lindsay Lohan? Seriously?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Probeert die nou op haar man te lijken ofzo? Helemaal misvormt.
Geef mij Nicky Hilton of Lindsay Lohan maar.![]()
Ja, die zou ik vandaag zo trouwen als ik de mogelijkheid had.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:31 schreef rena het volgende:
[..]
Lindsay Lohan? Seriously?
[ afbeelding ]
Geen Paris meer?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, die zou ik vandaag zo trouwen als ik de mogelijkheid had.![]()
Wat een droomvrouw zeg.
quote:
Die duwt al jaren haar neus vol.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar aan de foto's van Lindsey te zien die de laatste tijd voorbij komen lijkt het of ze aan de drugs zit. Tja, als je dat geil vindt...
Die mondquote:
Dat is juist cool!quote:Op maandag 12 april 2010 13:14 schreef rena het volgende:
Jared Leto maakt zichzelf expres lelijk
[ afbeelding ]
denk dat ze geen tussenschot meer heeftquote:
die heeft vast ook wat operaties gehad denk ik? ze ziet er ineens anders uit.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:01 schreef SEMTEX het volgende:
Leah Rimini
[ afbeelding ]
(en dudes, post eens wat minder gezwam en meer plaatjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |