Ik vind Lieke altijd zó overrated! Dan weer best gekleed, beste haar.. allerlei awards.quote:Op maandag 12 april 2010 10:08 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
de driehoek neus van lieke
Ze is zeker niet lelijk, maar verderquote:Op 23 oktober 2009 won Van Lexmond de Televizier Talent Award. Zij versloeg Eva Jinek en Valerio Zeno in de verkiezing. Nog geen week later, op 29 oktober 2009, won Lieke de Beau Monde Style Award.
Jeez, wat is er met hem gebeurd?quote:
Misschien is het voor een filmrol?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jeez, wat is er met hem gebeurd?Volgt 'ie een K-Fat dieet ofzo?
Dat heb ik ook, snap niet wat mensen in haar zien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind Lieke altijd zó overrated! Dan weer best gekleed, beste haar.. allerlei awards.
[..]
Ze is zeker niet lelijk, maar verder![]()
(ze zal best sympathiek zijn hoor)
nooit geweten dat ie al zo kalend was, zeker constant met de fohn in de weer geweest of zoquote:
Hij is niet zozeer kalend, hier heeft hij het gewoon heel kort geschoren. Die inhammen heeft ie altijd al gehad, ook als zijn haar langer is.quote:Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef Samson het volgende:
[..]
nooit geweten dat ie al zo kalend was, zeker constant met de fohn in de weer geweest of zo
Michael leek veel op latoyaquote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef Maraca het volgende:
Is die van Latoya niet nep? en dan met name de bril en hoed
Nee, nee nee nee neequote:
wat is hier mis mee?quote:Op maandag 5 april 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Micha Barton.
Same herequote:Op maandag 19 april 2010 08:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En ik dacht nog: die heeft weinig rimpels voor haar leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |