Vind ze waarschijnlijk niet lekker zitten, als je hier ziet hoe vaak ze geen bh draagtquote:Op zondag 21 maart 2010 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou het maakt me niet zo veel uit dat ze naar de grond kijken hoor..maar trek dan een knappe bh aan ofzo
Het is alleen zo jammer dat ze dat voor elke Linda die per maand uitkomt wil verbergen.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef Felixa het volgende:
Ik vind er niks onflatteus aan, ze ziet er prachtig uit voor haar leeftijd.
Ziet er toch gewoon goed uit?quote:
Bij haar valt dat echt nog heel erg mee hoor, vind ik. Ze ziet er wat flets uit, maar dat is ook omdat ze in haar gezicht geflitst wordquote:Op maandag 22 maart 2010 16:37 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben ik een keer heel erg van geschrokken. Ik dacht echt dat zij zo mooi was, ik dacht echt dat zij er altijd uit zag zoals in Dh. En niet dus.
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:55 schreef rena het volgende:
Simon Cowell in een heel gepassioneerde zoen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ze hangen niet meer zo op 6 uur, dat dan weer wel.
quote:
quote:
OMG. Dit is wel een soort van dieptepunt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan
Toch knap hoe zij van graatmager weer zo snel terug is naar een plofkop...
Als ze een zwarte pruik op doet lijkt ze precies op Ozzyquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:03 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly Osbourne ziet er uit als een bejaarde.
Nu je het zegt iddquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ze een zwarte pruik op doet lijkt ze precies op Ozzy
Oh but there's morequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
OMG. Dit is wel een soort van dieptepunt.
Wat een lelijke kleurlenzen trouwensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh but there's more
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me held, hij heeft de rol van Jim nooit helemaal los kunnen latenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat het er bij staat, maar ik had hem echt niet herkend als Val Kilmer.
Hij zag er ooit zo uit:
[ afbeelding ]
oow my god, die lenzen, dat voorhoofd en die lippen....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh but there's more
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die dvd van Mean Girls, een film daterend uit 2004 en dus éigenlijk niet eens ont-zet-tend oud.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
oow my god, die lenzen, dat voorhoofd en die lippen....![]()
Het jonge en frisse is er al jaren vanaf.
Ongelooflijk he, en ken je dr nog van "the parent trap"? Het lijkt wel een compleet ander persoon geworden, idd doodzonde zoietsquote:Op zondag 28 maart 2010 06:29 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik heb die dvd van Mean Girls, een film daterend uit 2004 en dus éigenlijk niet eens ont-zet-tend oud.
Als je die erin stopt, kort na deze foto's te hebben gezien, ga je spontaan huilen.
(Het ergste is misschien nog wel dat de neergang al direct na die film begon. Misschien kon ze het succes niet aan?)
Wat een lekker ding zeg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:30 schreef kvd het volgende:
LiLo heeft (weer eens) te diep in het glaasje gekeken en zag daardoor de grond van dichtbij
[ afbeelding ]
Really?quote:
Gelukkig heeft zij nog humor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |