Damn right:)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Degene die er voor gezorgd heeft dat de anorexia-look als sexy bekend staat moet echt een keer van een keukentrapje vallen![]()
Zo zonde
Nog 5 jaar dan lijken ze helemaal op elkaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Dacht bij Megan Fox eerst dat het Katie Price was![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Die spillenpootjes van Nadine zijn geen gezicht nee
ieuwquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef Kings het volgende:
Nadine Coyle van Girls Aloud
[ afbeelding ]
Die vent naast haar doet me denken aan Damien uit Mean Girls.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan
Toch knap hoe zij van graatmager weer zo snel terug is naar een plofkop...
Semtex. Op naar de 50000.quote:
Wel een beetje sneu dat zij dan wel de naam 2 Unlimited mogen gebruiken en ray en anita niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:02 schreef female81 het volgende:
(Meer een gevalletje van: 'ex-celebs onflatteus op de kiek'.)
De travestieten op onderstaande foto zijn in werkelijkheid Romy & Marion van versie 2 van 2 Unlimited. Die na de comeback van versie 1 óók weer terug willen in de spotlights.
[ afbeelding ]
Ho wacht ff..travestieten? Dat is een grap he.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:02 schreef female81 het volgende:
De travestieten op onderstaande foto zijn in werkelijkheid Romy & Marion van versie 2 van 2 Unlimited. Die na de comeback van versie 1 óók weer terug willen in de spotlights.
[ afbeelding ]
Wat een grafkop heeft die blonde gekregen, en die vond ik altijd zo knap zo'n 10 jaar geleden.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:02 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn dus eigenlijk geen travestieten maar zo zien ze er wel uit dus. Snep joe?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ho wacht ff..travestieten? Dat is een grap he.![]()
Zeker weten? Het lijken echt net kerels met make-upquote:Op zondag 14 maart 2010 14:44 schreef karoltje het volgende:
[..]
Het zijn dus eigenlijk geen travestieten maar zo zien ze er wel uit dus. Snep joe?
Zeker weten.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Zeker weten? Het lijken echt net kerels met make-up
Enge hand ook!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Die spillenpootjes van Nadine zijn geen gezicht nee
Watdehel? Zou ze nou echt in de spiegel kijken en denken; damn, wat ik zie ik er sexy uit met dit kapselquote:
Vergeleken met een poos terug ziet ze er verdomd goed uit.quote:
Ja, ik hoopte al dat je dat gewoon bedoelde.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:44 schreef karoltje het volgende:
[..]
Het zijn dus eigenlijk geen travestieten maar zo zien ze er wel uit dus. Snep joe?
Tja, ik vind het een vrouw die er in de mooiste jurken nog vreselijk uitziet. Sorry.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is Gabourey Sidibe, die debuteerde in de film 'Precious' en daarvoor diverse nominaties in de wacht sleepte.
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat striae op de schouders mogelijk was
Kom maar door met die hamburgersquote:Op maandag 15 maart 2010 18:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is Gabourey Sidibe, die debuteerde in de film 'Precious' en daarvoor diverse nominaties in de wacht sleepte.
[ afbeelding ]
OMG!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |