Damn, wat heeft zij toch een lelijk figuur. Zijzelf schijnt er anders over te denken, gezien het feit dat ze al haar 'aandachtspuntjes' benadrukt door het dragen van deze broek.quote:Op maandag 5 april 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Micha Barton.
quote:Op maandag 5 april 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Micha Barton.
Omg, het lijkt wel een dooie caviaquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:00 schreef kvd het volgende:
Dat deze er nog niet staat....Nicolas Cage met zijn nieuwe kapsel
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef Jurk het volgende:
Het haar van Nicholas Cage is voor een filmrol geblondeerd. Niet dat het nu mooi staat ofzo, maar het is in ieder geval geen eigen idee.
dat was mij ook wel bekend, maarja, heeft hij dan niet van een petje ofzo gehoord, dit is gewoon geen gezicht. Of gewoon een beetje kammen, het niet er zo niet echt netjes uit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef Jurk het volgende:
Het haar van Nicholas Cage is voor een filmrol geblondeerd. Niet dat het nu mooi staat ofzo, maar het is in ieder geval geen eigen idee.
Lang haar bij kalende mannen is uberhaupt geen pan natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:10 schreef kvd het volgende:
[..]
dat was mij ook wel bekend, maarja, heeft hij dan niet van een petje ofzo gehoord, dit is gewoon geen gezicht. Of gewoon een beetje kammen, het niet er zo niet echt netjes uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |