quote:Op maandag 5 april 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Micha Barton.
Omg, het lijkt wel een dooie caviaquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:00 schreef kvd het volgende:
Dat deze er nog niet staat....Nicolas Cage met zijn nieuwe kapsel
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef Jurk het volgende:
Het haar van Nicholas Cage is voor een filmrol geblondeerd. Niet dat het nu mooi staat ofzo, maar het is in ieder geval geen eigen idee.
dat was mij ook wel bekend, maarja, heeft hij dan niet van een petje ofzo gehoord, dit is gewoon geen gezicht. Of gewoon een beetje kammen, het niet er zo niet echt netjes uit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef Jurk het volgende:
Het haar van Nicholas Cage is voor een filmrol geblondeerd. Niet dat het nu mooi staat ofzo, maar het is in ieder geval geen eigen idee.
Lang haar bij kalende mannen is uberhaupt geen pan natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:10 schreef kvd het volgende:
[..]
dat was mij ook wel bekend, maarja, heeft hij dan niet van een petje ofzo gehoord, dit is gewoon geen gezicht. Of gewoon een beetje kammen, het niet er zo niet echt netjes uit.
Wat een poten heeft die, daar zit helemaal geen vorm in, gaat gewoon rechtdoor naar benedenquote:
En het maar raar vinden dat extra dun extra oud maaktquote:
Dat noemen ze cankles heb ik gehoordquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat een poten heeft die, daar zit helemaal geen vorm in, gaat gewoon rechtdoor naar beneden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 05:39 schreef female81 het volgende:
WTF spookt Christina de persoon links van haar toch met haar zijn haar uit?
(O ja, voor wie het zich afvraagt: de persoon links van haar is van het mannelijk geslacht.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat ze nog leeft hierquote:Op zondag 11 april 2010 15:12 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Bekende Duitse actrice..
Echt een celeb ja XD
De naam is ?quote:Op zondag 11 april 2010 15:12 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Bekende Duitse actrice..
Echt een celeb ja XD
Daar is ie al jaren -succesvol- mee bezig.quote:Op maandag 12 april 2010 13:14 schreef rena het volgende:
Jared Leto maakt zichzelf expres lelijk
[ afbeelding ]
Wie is dit?quote:
Volgens mij moet dat Wentworth Miller voorstellen. Hij speelde de hoofdrol in Prison Break.quote:
Ik vind Lieke altijd zó overrated! Dan weer best gekleed, beste haar.. allerlei awards.quote:Op maandag 12 april 2010 10:08 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
de driehoek neus van lieke
Ze is zeker niet lelijk, maar verderquote:Op 23 oktober 2009 won Van Lexmond de Televizier Talent Award. Zij versloeg Eva Jinek en Valerio Zeno in de verkiezing. Nog geen week later, op 29 oktober 2009, won Lieke de Beau Monde Style Award.
Jeez, wat is er met hem gebeurd?quote:
Misschien is het voor een filmrol?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jeez, wat is er met hem gebeurd?Volgt 'ie een K-Fat dieet ofzo?
Dat heb ik ook, snap niet wat mensen in haar zien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind Lieke altijd zó overrated! Dan weer best gekleed, beste haar.. allerlei awards.
[..]
Ze is zeker niet lelijk, maar verder![]()
(ze zal best sympathiek zijn hoor)
nooit geweten dat ie al zo kalend was, zeker constant met de fohn in de weer geweest of zoquote:
Hij is niet zozeer kalend, hier heeft hij het gewoon heel kort geschoren. Die inhammen heeft ie altijd al gehad, ook als zijn haar langer is.quote:Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef Samson het volgende:
[..]
nooit geweten dat ie al zo kalend was, zeker constant met de fohn in de weer geweest of zo
Michael leek veel op latoyaquote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef Maraca het volgende:
Is die van Latoya niet nep? en dan met name de bril en hoed
Nee, nee nee nee neequote:
wat is hier mis mee?quote:Op maandag 5 april 2010 17:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Micha Barton.
Same herequote:Op maandag 19 april 2010 08:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En ik dacht nog: die heeft weinig rimpels voor haar leeftijd.
Misschien mankeert me dan iets aan mn ogen, maar ik zie toch echt een kalend hoofd met een stukje vooraan middenin waar ook nog iets zit, dat is toch wel ff meer dan een paar inhammetjesquote:
Dat ze haar pampers nog aan heeft.quote:
Je bedoelt dat er een klein sexy randje onder haar onderbroekje vandaan komt?quote:
Ze staat er wel mooi op. Dat ze er tegenwoordig zo uitziet, is te danken aan haar chirurg.quote:
Ik vind haar d'r niet echt mooi opstaan, maja.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze staat er wel mooi op. Dat ze er tegenwoordig zo uitziet, is te danken aan haar chirurg.
Sarcasme..quote:Op donderdag 22 april 2010 08:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind haar d'r niet echt mooi opstaan, maja.Waarschijnlijk door de ingrepen, idd.
En ze heeft het natuurlijk grotendeels aan zichzelf te danken, want ze had het niet hoeven doen.
Oh fopje, ik verwachtte dan een 7.gif PI, maar care ook,quote:
quote:
Lindsay Lohan? Seriously?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Probeert die nou op haar man te lijken ofzo? Helemaal misvormt.
Geef mij Nicky Hilton of Lindsay Lohan maar.![]()
Ja, die zou ik vandaag zo trouwen als ik de mogelijkheid had.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:31 schreef rena het volgende:
[..]
Lindsay Lohan? Seriously?
[ afbeelding ]
Geen Paris meer?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, die zou ik vandaag zo trouwen als ik de mogelijkheid had.![]()
Wat een droomvrouw zeg.
quote:
Die duwt al jaren haar neus vol.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar aan de foto's van Lindsey te zien die de laatste tijd voorbij komen lijkt het of ze aan de drugs zit. Tja, als je dat geil vindt...
Die mondquote:
Dat is juist cool!quote:Op maandag 12 april 2010 13:14 schreef rena het volgende:
Jared Leto maakt zichzelf expres lelijk
[ afbeelding ]
denk dat ze geen tussenschot meer heeftquote:
die heeft vast ook wat operaties gehad denk ik? ze ziet er ineens anders uit.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:01 schreef SEMTEX het volgende:
Leah Rimini
[ afbeelding ]
(en dudes, post eens wat minder gezwam en meer plaatjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |