Dat ze haar pampers nog aan heeft.quote:
Je bedoelt dat er een klein sexy randje onder haar onderbroekje vandaan komt?quote:
Ze staat er wel mooi op. Dat ze er tegenwoordig zo uitziet, is te danken aan haar chirurg.quote:
Ik vind haar d'r niet echt mooi opstaan, maja.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze staat er wel mooi op. Dat ze er tegenwoordig zo uitziet, is te danken aan haar chirurg.
Sarcasme..quote:Op donderdag 22 april 2010 08:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind haar d'r niet echt mooi opstaan, maja.Waarschijnlijk door de ingrepen, idd.
En ze heeft het natuurlijk grotendeels aan zichzelf te danken, want ze had het niet hoeven doen.
Oh fopje, ik verwachtte dan een 7.gif PI, maar care ook,quote:
quote:
Lindsay Lohan? Seriously?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Probeert die nou op haar man te lijken ofzo? Helemaal misvormt.
Geef mij Nicky Hilton of Lindsay Lohan maar.![]()
Ja, die zou ik vandaag zo trouwen als ik de mogelijkheid had.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:31 schreef rena het volgende:
[..]
Lindsay Lohan? Seriously?
[ afbeelding ]
Geen Paris meer?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, die zou ik vandaag zo trouwen als ik de mogelijkheid had.![]()
Wat een droomvrouw zeg.
quote:
Die duwt al jaren haar neus vol.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar aan de foto's van Lindsey te zien die de laatste tijd voorbij komen lijkt het of ze aan de drugs zit. Tja, als je dat geil vindt...
Die mondquote:
Dat is juist cool!quote:Op maandag 12 april 2010 13:14 schreef rena het volgende:
Jared Leto maakt zichzelf expres lelijk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |