quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Mirjam het volgende:
ach god
ik had eenb hele OP in elkaar, en toen drukte ik op een verkeerd knopje en was alles weg, vandaar
10/15 minuten lopen, eerder 10 dan 15. valt mee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]sorry
tvp uit nieuwsgierigheid, 1 mei gaat sowieso niet maar 8 mei is eventueel een optie, maar dan wil ik wel meerijden met iemand of met wat mede Brabo's met OV? Hoe ver is het station bij jou vandaan Mir?
jammerquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef Skaai het volgende:
Ik kan allebei de zaterdagen niet, helaasch.
mja, ik snap nu ook niet what I was thinkingquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:08 schreef buzzwheedle het volgende:
@ mirjam, en dan was je bang dat je alleen zou moeten lakken
ik kom je wel halen, mag je op me rug en dan hoef je niet te lopenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:33 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb opzich ook interesse, maar denk dat ik liever met een eventuele brabo-meet meedoe, vind het zo ver reizen..
Toch tvp
Haha dat wordt grappig! ik ben namelijk 1.80quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik kom je wel halen, mag je op me rug en dan hoef je niet te lopenmaar je moet dan niet te lang zijn, anders heeft het geen nut
in dat geval slaan we dat idee overquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:01 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha dat wordt grappig! ik ben namelijk 1.80
maar wel lief van je!
Dat kan!! Maar jij woont in Eindhoven... of niet? Volgens mij is Tilburg->Eindhoven->Leiden een beetje om... maar als er meer van die kant mee willen rijden, wil ik wel een stukje omrijden...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Indien mogelijk rijd ik graag met een medebrabo mee
Ik woon ook in die richtingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan!! Maar jij woont in Eindhoven... of niet? Volgens mij is Tilburg->Eindhoven->Leiden een beetje om... maar als er meer van die kant mee willen rijden, wil ik wel een stukje omrijden...
Ik zou ook wel meewillenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
SQ misschien kunnen we met zijn drietjes gaan dan? Debbs rijd, en jij en ik?
Geen probleem, die heb ik wel! Ik heb er iig 3quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:52 schreef Mirjam het volgende:
hihi, meer animo dan ik gedacht had
als er echt zoveel meisjes komen, moet ik wel een aantal van jullie die met de auto komen, vragen krukjes ofzo mee te nemen, ik heb dan echt niet genoeg zitplek
Kunnen daar ook 10 mensen aan lakken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb zo'n tafel die je groter kunt maken, kunnen er zo 10 aanzitten
Ja ik! Maar ik kan nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef miss--moana het volgende:
Ik zou het ook wel fijn vinden om samen met iemand te reizen, ik kom vanuit Lelystad/Almere.
Komen er meer mensen uit deze omgeving?
Ik denk dat het dan makkelijker is om met Puckzzz en Debsterr te gaan, is anders wel heul om voor jouquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan!! Maar jij woont in Eindhoven... of niet? Volgens mij is Tilburg->Eindhoven->Leiden een beetje om... maar als er meer van die kant mee willen rijden, wil ik wel een stukje omrijden...
Ik kan prima met mijn royaal gevulde derriere op de grond zitten, zacht genoegquote:
Ik ook, en anders neem ik wel een kussen meequote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan makkelijker is om met Puckzzz en Debsterr te gaan, is anders wel heul om voor jou
[..]
Ik kan prima met mijn royaal gevulde derriere op de grond zitten, zacht genoeg
17 mensen omgwtfbbqquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:11 schreef Mirjam het volgende:
als ik het zo zie, neig ik meer naar 8 mei voor de meet
heb je een tuin?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, ik ben eerlijk, dat had ik niet verwacht
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
uiteraard
met een chagerijnige buurman, zal leuk worden met 17 meisjes, hihi
oeh, dat zou ik leuk vindenquote:Op zondag 14 maart 2010 13:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Heeeel misschien. Het is wel een eind vanuit Groningen. Maar mocht ik kunnen en komen dan kom ik wrs via Almere dus dan zou ik iemand daar op kunnen pikken.
Ik rijd wel dan, geen probleem!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan makkelijker is om met Puckzzz en Debsterr te gaan, is anders wel heul om voor jou
[..]
Ik kan prima met mijn royaal gevulde derriere op de grond zitten, zacht genoeg
Woohoo. Snel beslissen danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:11 schreef Mirjam het volgende:
als ik het zo zie, neig ik meer naar 8 mei voor de meet
Je gaat weer weg met 20 gelakte nagels, hequote:
En met minstens 2 meisjes waarschijnlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 17:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je gaat weer weg met 20 gelakte nagels, he.
*Checkt fotoboek*quote:Op zondag 14 maart 2010 17:33 schreef Armoed het volgende:
[..]
En met minstens 2 meisjes waarschijnlijk
is niet nodigquote:jij komt mijn huis niet in
Een topic met alleen maar vrouwmenschen, iemand moet er toch voor de humor zorgen of niet?quote:
Ik mis de humor even, maar doe je bestquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 17:44 schreef Armoed het volgende:
[..]
Een topic met alleen maar vrouwmenschen, iemand moet er toch voor de humor zorgen of niet? [afbeelding]
Het is ook humor voor mezelf, denk niet dat meisjes misogynie grappig vinden.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik mis de humor even, maar doe je best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Het is ook humor voor mezelf, denk niet dat meisjes misogynie grappig vinden.Misandrie daarentegen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Je googelde misogynie, kwam op de wiki en zag in de eerste regel dat dure woord staan?quote:
Nee hoor, daar ben ik te lui voorquote:Op zondag 14 maart 2010 17:49 schreef Armoed het volgende:
[..]
Je googelde misogynie, kwam op de wiki en zag in de eerste regel dat dure woord staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:52 schreef Joysa het volgende:
Je vriend is slimmer dan jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zou dat nu toch komenheeft vast echt absoluut zeker weten niets met geslacht te maken.
Well, I can take you far away, with my mind
Ik gooi gewoon niet graag met dure woordenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:55 schreef Armoed het volgende:
[..]
Je vriend is slimmer dan jij?
Hoe zou dat nu toch komen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] heeft vast echt absoluut zeker weten niets met geslacht te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 17:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Het is ook humor voor mezelf, denk niet dat meisjes misogynie grappig vinden.Ik kan het wel waarderen, maar tot nu zie ik de garpen nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd, klaar nu.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:56 schreef Joysa het volgende:
En nu ben ik het off topic gezeur zat ! basta!
You go girl! Ook jouw mening telt!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:56 schreef Joysa het volgende:
En nu ben ik het off topic gezeur zat ! basta!
ben je gek, ik wil jou meeten ja!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
als het trouwens te vol wordt offer ik m'n plekkie wel op, 20 vrouwen wordt misschien wat te veel van het goeie
ben je gek, we bijten niet heurquote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ben ook nog iet zeker hoor..... ik weet nog steeds niet of ik wel durf namelijk...
Vooruit, dan zal ik er nog eens over nadenken... (ik ben eigenlijk gewoon heel verlegen en een schijterd..quote:
*Kijkt op*quote:Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat doen we wel op die horrormeet
Daar ben ik dus zéker niet van de partij... Ik durf niet eens naar The grudge te kijken...quote:Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat doen we wel op die horrormeet
Ah, gevonden. Die topics gaan ook veel te hard, kan niet eens een dagje offline zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ideetje van snkr, puckzzz en mij, maar dat staat hier even los van...
Damn Girl!! Je bent keigezellig!!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vooruit, dan zal ik er nog eens over nadenken... (ik ben eigenlijk gewoon heel verlegen en een schijterd..misschien moet ik me er maar gewoon overheen zetten. Maar hey, ik kan nog 1,5 maand twijfelen!)
Hey toen was ik zwak -want net uit ziekenhuis en onder drugsquote:
ohja, da's natuurlijk niet representatiefquote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey toen was ik zwak -want net uit ziekenhuis en onder drugs
Hahaha, Puckzzz is helemaal niet eng!!quote:
Je kan mee naar tilburg, maar dan moet je nog met de trein zie ik....quote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef Loqi het volgende:
Ik zit er zwaar aan te denken om mijn afspraak voor 8 mei af te zeggen om mee te kunnen![]()
Maaar, ik moet heel ver met het OV en dat lijkt me niet echt een goed idee als ik ook nog terug moet.. dus zou ik eventueel met iemand mee kunnen rijden? Brabos?
*puppy oogjes*
Ja dat kan, maar dan ben ik nog steeds afhankelijk van de laatste trein, vanuit mij is dat bijna een uur nogquote:Op maandag 15 maart 2010 11:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je kan mee naar tilburg, maar dan moet je nog met de trein zie ik....
Ja OK, Moederdag is altijd op zondag, maar het is dus wel dat weekend.quote:
Oh zo, ja dat is dat weekend!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja OK, Moederdag is altijd op zondag, maar het is dus wel dat weekend.
Hmm... dan is dat niet heel handig...quote:Op maandag 15 maart 2010 11:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan ben ik nog steeds afhankelijk van de laatste trein, vanuit mij is dat bijna een uur nog
debsterr, stormqueen en puckzzz komen volgens mij ook vanuit die richtingquote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef Loqi het volgende:
Andere brabos? Ik woon vrij dicht bij Eindhoven...
ik heb echt gééén idee..quote:Op maandag 15 maart 2010 00:18 schreef Mss het volgende:
Ik ben aan het denken om na mijn werk te komen, omdat het me toch wel erg gezellig lijkt. Ik zou er dan rond 19 uur zijn. Heeft dat nog zin?
Ik had al geroepen toch dat je mee kon rijden? Niet? Bij deze danquote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef Loqi het volgende:
Andere brabos? Ik woon vrij dicht bij Eindhoven...
dat moet je ook zelf ff doenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef Blizzie het volgende:
ik kom ook he ^^ zag mij nog niet tussen de lijst staan
volgens mij wordt dat wel een gezellig ritje zoquote:Op maandag 15 maart 2010 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had al geroepen toch dat je mee kon rijden? Niet? Bij deze dan.
Totdat jullie doodsangsten uitstaan vanwege (het gebrek aan) mijn rijkunstenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij wordt dat wel een gezellig ritje zo
*klik*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Totdat jullie doodsangsten uitstaan vanwege (het gebrek aan) mijn rijkunsten. Er staat nog een mooie foto in m'n fotoboek die het bewijst.
I haz insuranzquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Totdat jullie doodsangsten uitstaan vanwege (het gebrek aan) mijn rijkunsten. Er staat nog een mooie foto in m'n fotoboek die het bewijst.
kon er niet zo veel aan doen hoor, verder rijd ik heel goedquote:
Ja, hoiquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:11 schreef Puckzzz het volgende:
Mij maak je niet bang, ik ken het verhaal
Plus dat ik ingebouwde airbags heb
Ja hoor, het is een erg ruime kofferbak zelfsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:00 schreef Puckzzz het volgende:
Is je kofferbak wel groot genoeg voor al onze stash Debs?
ik neem aan dat mensen nog thuis moeten kunnen eten, dus 13:00 ofzo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:27 schreef Mirjam het volgende:
euhm, qua tijd, sja, wat is handig?
stel eens wat voor?
Wat mij betreft in de middag!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem aan dat mensen nog thuis moeten kunnen eten, dus 13:00 ofzo?
of heeft 's avonds de voorkeur?
Ja ik vind overdag ook fijner hoor, persoonlijk. En als je vroeg in de middag doet kan je ook nog redelijk op tijd naar huis ivm avondetenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat mij betreft in de middag!
dan is voor mij de kans het grootst dat ik kan
ik zou sowieso tussen ... en ... doen, als er 20 man tegelijk binnen stampen word je gekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:35 schreef Mirjam het volgende:
welnee, s'middags lijkt me idd perfect.
uurtje of 12, 1
misschien beter 1 voor de mensen die van ver komen?
tot hoelaat het duurt, zien we dan toch wel?
als ik tussendoor maar de gelegenheid krijg om af en toe even te rusten(ja, dat moet helaas)
hmm, goed idee, ik kan niet zo veel doen nl.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou sowieso tussen ... en ... doen, als er 20 man tegelijk binnen stampen word je gek
En misschien vind je het handig om een co-host te vragen, die er ook wat eerder is en je kan helpen met koffie zetten etc?
ik was idd sowieso van plan het een beetje american-style te doen, dus om aan iedereen wat vragen wat mee te nemen, al is het maar een fles cola ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik woon in Vlaardingen, is niet zo heul ver van Leiden, dus ik kan evt. wel eerder komen? Als dat nodig is...No problemo dan!
Misschien ook een leuk idee om een soort high-tea te doen? Dus dat we ook allemaal wat lekkers meenemen enzo?
Noteer mij maar voor ketjapballetjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik was idd sowieso van plan het een beetje american-style te doen, dus om aan iedereen wat vragen wat mee te nemen, al is het maar een fles cola ofzo![]()
enne, *noteert*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Is dat west-nederlands voor worstenbrood?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:50 schreef Diconnected het volgende:
Oeh ik kan wel pigs in a blanket maken
desnoods hou ik die op schootquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
Pfffffffff...zou er nog wel een krat bier in de kofferbak passen?
Nou zoiets. Gewoon knakworstjes in deeg, maar ik noem ze altijd zoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat west-nederlands voor worstenbrood?
[..]
desnoods hou ik die op schoot
Oh dan is het meer Pig Roadkill in a Blanket?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou zoiets. Gewoon knakworstjes in deeg, maar ik noem ze altijd zo
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dan is het meer Pig Roadkill in a Blanket?
JK!!
Nu heb ik honger en ga dus ff een worstebroodje warm maken
*noteert diconnected voor cupcakes, cake, taart en boterkoeken*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]!
Oeh Brabantse worstenbroodjes
Oja, ik kan ook hele lekkere cupcakes makenen cake, taarten, boterkoeken
Je vergeet de roadkill in een jasjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*noteert diconnected voor cupcakes, cake, taart en boterkoeken*
Ik zie mezelf al in de trein zitten met al dat etenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*noteert diconnected voor cupcakes, cake, taart en boterkoeken*
Ja lol ik ga me er nu ook nog niet druk over maken :pquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
is goed, maar daar ga ik me rond 1 mei wel een keer over buigen
Lamsvleesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mooizo!
Ik wil best wel mijn befaamde lams(gehakt)balletjes in bladerdeeg maken, maar die moet ik wel kunnen afbakken in een oven, plus dat mijn ervaring is dat niet iedereen zo dol is op lamsvlees als ik
En je kunt etenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lamsvlees![]()
![]()
i wantz
En ik kan niet koken, niet drinken (want ik rijd) maar wel dingen kopen.
jawel, voor ieder wat wils toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En je kunt eten
Ik wil op zich wel muffins bakken, maar die zijn best machtig en als Puckzzz gehaktballetjes maakt is dat niet zo handig denk ik*brainstormen gaat*
dan delen we toch!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze zijn wel groot heWil het best doen hoor
Lekkerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mooizo!
Ik wil best wel mijn befaamde lams(gehakt)balletjes in bladerdeeg maken, maar die moet ik wel kunnen afbakken in een oven, plus dat mijn ervaring is dat niet iedereen zo dol is op lamsvlees als ik
Het zijn chocolademuffinsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan delen we toch!
Maak je ze roze?
Dat klinkt al heerlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het zijn chocolademuffinsDaar ben ik het best in
Met chunky chocolat pieces
Zal ik er roze glazuur overheen doen?
OMGquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
jaaaa en prinsessensprinklesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihihihihih jaaaaaa muffinsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En je kunt eten
Ik wil op zich wel muffins bakken, maar die zijn best machtig en als Puckzzz gehaktballetjes maakt is dat niet zo handig denk ik*brainstormen gaat*
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ik heb nu al zin in die muffinsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ik lig altijd op de grond, ik vind het leuk als mensen over me struikelenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik kan denk ik wel beiden, ik vind het niet erg om op de grond te lakken.
neem mee, neem mee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef Kleintje19 het volgende:
ik neem wijn een naaldhakken mee, ik wil iedereen recht zien lopen na 12 glazen wijnoh en tegelijk lakken! HA!
ik neem ook wel wat te bunkeren mee, kan ook beide meenemen, u roep, ik neem mee
![]()
[..]
ik lig altijd op de grond, ik vind het leuk als mensen over me struikelen
heb jij naaldhakken in mijn schoenmaat danquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef Kleintje19 het volgende:
ik neem wijn een naaldhakken mee, ik wil iedereen recht zien lopen na 12 glazen wijnoh en tegelijk lakken! HA!
ik neem ook wel wat te bunkeren mee, kan ook beide meenemen, u roep, ik neem mee
![]()
[..]
36quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neem mee, neem mee.
Welke schoenmaat heb je? 34?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat we beter gewoon 1 grote baal kippevoer kunnen halen, wat een kippehok gaat dat worden zeg
Dan ruilen wij toch schoenen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
How cuteje hebt 5/6 maten kleiner dan ik
.
mij maakt het niets uit, ik heb alleen géén idee tot hoelaat we doorgaan zeg maarquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:40 schreef Mss het volgende:
Zouden jullie het leuk vinden als ik rond een uur of 19 nog zou aanschuiven?
Tja, dat lopen op naaldhakken na veel wijn wordt hier zomers veel getest, maar helaas, ben ik BOB dus ik houd het bij nagels lakken zonder de wijn. En denk gewoon meer comfort shoes, want lakken doe ik niet met hakken aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
[..]
Ik kan niet eens op kleine hakjes lopen, ook niet als ik nuchter benquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:14 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Tja, dat lopen op naaldhakken na veel wijn wordt hier zomers veel getest, maar helaas, ben ik BOB dus ik houd het bij nagels lakken zonder de wijn. En denk gewoon meer comfort shoes, want lakken doe ik niet met hakken aan![]()
Verder houd ik me denk ik maar aan het meenemen van iets te drinken of evt iets van toast of chips ofzo.
Hoe is het trouwens de bedoeling met stashes? Neemt iedereen stash mee(of een deel ervan)
Ik heb niet heel veel speciaals ofzo in mn stash.. Zou niet weten wat ik mee moet nemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef Mirjam het volgende:
ik drink ook geen alcohol hoor.
ik neem mijn hele stash mee.![]()
![]()
doen jullie trouwens potjes merken, of moeten we gewoon ff voorzichtig zijn, en attent blijven welk lakje bij welke stash hoort?
laatste lijkt me het handigst denk ik?
Die van mij zijn zoiezo gestickerd en genummerd (oeps, klinkt ook wel bizar eigenlijk)quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef Mirjam het volgende:
ik drink ook geen alcohol hoor.
ik neem mijn hele stash mee.![]()
![]()
doen jullie trouwens potjes merken, of moeten we gewoon ff voorzichtig zijn, en attent blijven welk lakje bij welke stash hoort?
laatste lijkt me het handigst denk ik?
ik heb net hello kitty sneakers gekocht maat 35quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
How cuteje hebt 5/6 maten kleiner dan ik
.
ik heb laminaat dus ben daar niet rouwig omquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb net hello kitty sneakers gekocht maat 35ik heb zo'n vermoeden dat ik de enige ben met zo'n klein pootje
![]()
ik laat de naaldhakken wel thuis
ik loop nooit met hakken binnen in een ander huisquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb laminaat dus ben daar niet rouwig om
naar de wc gaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
SQ en ik hadden een leuk idee voor wat activiteiten tijdens deze meet.
Wat dachten jullie van een 'hindernisbaan' op hakken MET natte lak en wie dan haar lak het minst heeft beschadigd wint.
Denk dus aan:
Sinaasappel pellen
Blikje openmaken
Jasje/vest aantrekken
euhhhhhhhhhh..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
*Regelt vast veterloze schoenen*quote:
Mir heeft vast nog wel een reservegympiequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*Regelt vast veterloze schoenen*
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
En de winnaar krijgt al Nune's OPI's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of te grote mannengympen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*Regelt vast veterloze schoenen*
Da's ook wel amusant over een hindernisbaanquote:
Vervelen jullie je somsquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
Wat dachten jullie van een 'hindernisbaan' op hakken MET natte lak en wie dan haar lak het minst heeft beschadigd wint.
Denk dus aan:
Sinaasappel pellen
Blikje openmaken
Jasje/vest aantrekken
euhhhhhhhhhh..........
Mooi weer...tuin...wijntje...quote:
Ohnee, helemaal niet! Maar het is wel lollig!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef Mirjam het volgende:
wtf, denken jullie dat het saai gaat worden ja?![]()
QFT!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohnee, helemaal niet! Maar het is wel lollig!
ahahaha geniaalquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
Denk dus aan:
Sinaasappel pellen
Blikje openmaken
Jasje/vest aantrekken
euhhhhhhhhhh..........
magquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:57 schreef miss--moana het volgende:
is het misschien handig om er gelijk bij te zetten wat je mee neemt?
watquote:
Ik word hier meteen al gediscrimidingest!quote:
heul niet, ik zeg geen onvertogen woord jaquote:Op zondag 4 april 2010 14:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik word hier meteen al gediscrimidingest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Kom je ook?quote:
Dat is wel heel tempting!quote:Op zondag 4 april 2010 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kom je ook?![]()
mag je ook meedoen aan de hindernisbaan met hoge hakken en natte lak
quote:Op zondag 4 april 2010 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kom je ook?![]()
mag je ook meedoen aan de hindernisbaan met hoge hakken en natte lak
De ouderwetse "schoenendoos" of een lege beautycase vullen? koffer? Hoeveel wil je meenemen?quote:Op zondag 4 april 2010 18:39 schreef Lindytje het volgende:
Nu alleen het volgende punt... Hoe ga ik mijn stash nou handig naar Leiden slepen?? Iemand een briljant idee??
Nee, ik gooi niet mijn helmer in de auto, dat ding is niet te tillen
Nou, ik wilde eigenlijk zo ongeveer alles wel meenemen...quote:Op zondag 4 april 2010 20:24 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
De ouderwetse "schoenendoos" of een lege beautycase vullen? koffer? Hoeveel wil je meenemen?
Maar van sommige lakjes weet je bijvoorbeeld dat ongeveer iedereen ze heeft.. Gaat iedereen die dan meenemen?quote:Op maandag 5 april 2010 11:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik wilde eigenlijk zo ongeveer alles wel meenemen...
Maar schoenendozen, daar zou ik een eind mee moeten kunnen komen ja!! Of een boodschappenkratje, bedenk ik me ineens...
Uhm.... ja!quote:Op maandag 5 april 2010 12:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar van sommige lakjes weet je bijvoorbeeld dat ongeveer iedereen ze heeft.. Gaat iedereen die dan meenemen?
Gewoon omdat het kan!quote:
[Meet] Show hier je nagels meet, 8 mei.quote:
in het centrum.quote:Op maandag 5 april 2010 14:02 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb net gekeken, met openbaar vervoer duurt het flink langer dan met de auto. nu heb ik ook geen idee waar we moeten zijn in Leiden?
Wel slimmer en steviger. (in te delen met schoenendozenquote:Op maandag 5 april 2010 11:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik wilde eigenlijk zo ongeveer alles wel meenemen...
Maar schoenendozen, daar zou ik een eind mee moeten kunnen komen ja!! Of een boodschappenkratje, bedenk ik me ineens...
Lijkt mij prima hoor!quote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef Mirjam het volgende:
ohja, qua tijden zat ik te denken aan aankomst tussen half 1 en half 2.
of is dat te laat?
ja hoorquote:Op maandag 5 april 2010 19:07 schreef buzzwheedle het volgende:
Als ik in leiden ben parkeer ik em mestal bij de molen, is dat aan te lopen?
Voor de liefhebbers, Amnaba en ik vertrekken vanaf aalsmeer. We kunnen eventueel nog 2 dames meenemen. uithoorn is aan te rijden, maar we kunnen ook wel iemand op schiphol of hoofddorp oppikken.
houd er rekening mee dat ik al 100 kilo weeg, geen idee hoe breed de andere dames zijnquote:Op maandag 5 april 2010 19:59 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit trouwens toch te twijfelen of ik niet met de trein zal gaan... dan kan ik zuupen.....![]()
Debsterr, hoe groot is jouw auto? Kunnen daar 5 mensen in, incl jou?
Oei.... ik ben denk ik ongeveer even breed.... (wat hebben we toch een overeenkomstenquote:Op maandag 5 april 2010 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
houd er rekening mee dat ik al 100 kilo weeg, geen idee hoe breed de andere dames zijn
Debster heeft een oud golfje, niet te ruim dus
Naja, misschien kan het wel, als puckz en loqi gewoon een normaal formaat hebbenquote:Op maandag 5 april 2010 20:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oei.... ik ben denk ik ongeveer even breed.... (wat hebben we toch een overeenkomsten)
Nou ja, dan tel ik wel 30 euro neer voor de trein
Puckzzz in elk geval wel, Loqi zou ik niet weten!! (normaal formaat he)quote:Op maandag 5 april 2010 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, misschien kan het wel, als puckz en loqi gewoon een normaal formaat hebben
of een imperiaal eropDebsterr, kom er es in
Uithoorn meldt zichquote:Op maandag 5 april 2010 19:07 schreef buzzwheedle het volgende:
Als ik in leiden ben parkeer ik em mestal bij de molen, is dat aan te lopen?
Voor de liefhebbers, Amnaba en ik vertrekken vanaf aalsmeer. We kunnen eventueel nog 2 dames meenemen. uithoorn is aan te rijden, maar we kunnen ook wel iemand op schiphol of hoofddorp oppikken.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Puckzzz in elk geval wel, Loqi zou ik niet weten!! (normaal formaat he)
Maar met de trein is anders ook geen probleem hoor
ik ga wel met de trein maar niet uit de richting noord-holland. ik ga vanuit lelystadquote:Op maandag 5 april 2010 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet niet of er nog iemand uit de richting Noord-Holland komt? Ik ga met de trein
moederdag is de dag erna toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:05 schreef princess-a het volgende:
Willen jullie iets voor mij (en vast wel wat anderen) doen? Van élke stap die er gezet wordt foto's maken? Die komt binnen.. die loopt erachter.. daar gaan ze zitten.. eerste fles wijn open etc
Had er zo graag bij willen zien maar vrijnemen op Moederdag is bij ons zo ongeveer vragen om ontslag
jaa klopt, maar de dag ervoor wordt dus echt héél veel parfum verkochtquote:
Oeh jij kan aan samples komen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
jaa klopt, maar de dag ervoor wordt dus echt héél veel parfum verkochtdoor mij, that is
Ja hoor, het is dan wel een oud Golfje, maar er past best wat inquote:Op maandag 5 april 2010 19:59 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit trouwens toch te twijfelen of ik niet met de trein zal gaan... dan kan ik zuupen.....![]()
Debsterr, hoe groot is jouw auto? Kunnen daar 5 mensen in, incl jou?
Zou ik mee mogen rijden vanaf eindhoven?? Dan ga ik tot daar met de treinquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hoor, het is dan wel een oud Golfje, maar er past best wat in.
Ooooh dat valt weer mee! Ik had alleen dingen gelezen over cola light enzo.quote:
Dat mag jijquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zou ik mee mogen rijden vanaf eindhoven?? Dan ga ik tot daar met de trein
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat mag jij. Loqi komt vanuit Helliemond dus denk dat we jullie dan oppikken op het station!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:20 schreef Debsterr het volgende:
Zit ik straks met 4 zatte wijven op de terugweg.. kotsen is eruit!
quote:Op maandag 5 april 2010 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet niet of er nog iemand uit de richting Noord-Holland komt? Ik ga met de trein
áls ik kan komen (denk het wel, maar heb mezelf nog niet op de definitieve lijst gezet) kom ik of vanuit Amsterdam of vanuit Den Haag.quote:Op maandag 5 april 2010 23:47 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga vanuit Schiedam/Rotterdam naar Leiden, dus wie gaat er vanaf die richting? Of gaat er langs?
Ik kom uit Alkmaar, dus ik ga sowieso over Haarlem, niet over A'dam.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
áls ik kan komen (denk het wel, maar heb mezelf nog niet op de definitieve lijst gezet) kom ik of vanuit Amsterdam of vanuit Den Haag.
Sowieso met de trein![]()
En jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |