quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Mirjam het volgende:
ach god
ik had eenb hele OP in elkaar, en toen drukte ik op een verkeerd knopje en was alles weg, vandaar
10/15 minuten lopen, eerder 10 dan 15. valt mee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]sorry
tvp uit nieuwsgierigheid, 1 mei gaat sowieso niet maar 8 mei is eventueel een optie, maar dan wil ik wel meerijden met iemand of met wat mede Brabo's met OV? Hoe ver is het station bij jou vandaan Mir?
jammerquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef Skaai het volgende:
Ik kan allebei de zaterdagen niet, helaasch.
mja, ik snap nu ook niet what I was thinkingquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:08 schreef buzzwheedle het volgende:
@ mirjam, en dan was je bang dat je alleen zou moeten lakken
ik kom je wel halen, mag je op me rug en dan hoef je niet te lopenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:33 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb opzich ook interesse, maar denk dat ik liever met een eventuele brabo-meet meedoe, vind het zo ver reizen..
Toch tvp
Haha dat wordt grappig! ik ben namelijk 1.80quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik kom je wel halen, mag je op me rug en dan hoef je niet te lopenmaar je moet dan niet te lang zijn, anders heeft het geen nut
in dat geval slaan we dat idee overquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:01 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha dat wordt grappig! ik ben namelijk 1.80
maar wel lief van je!
Dat kan!! Maar jij woont in Eindhoven... of niet? Volgens mij is Tilburg->Eindhoven->Leiden een beetje om... maar als er meer van die kant mee willen rijden, wil ik wel een stukje omrijden...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Indien mogelijk rijd ik graag met een medebrabo mee
Ik woon ook in die richtingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan!! Maar jij woont in Eindhoven... of niet? Volgens mij is Tilburg->Eindhoven->Leiden een beetje om... maar als er meer van die kant mee willen rijden, wil ik wel een stukje omrijden...
Ik zou ook wel meewillenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
SQ misschien kunnen we met zijn drietjes gaan dan? Debbs rijd, en jij en ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |