quote:Op zondag 14 maart 2010 17:52 schreef Joysa het volgende:
Je vriend is slimmer dan jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zou dat nu toch komenheeft vast echt absoluut zeker weten niets met geslacht te maken.
Well, I can take you far away, with my mind
Ik gooi gewoon niet graag met dure woordenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:55 schreef Armoed het volgende:
[..]
Je vriend is slimmer dan jij?
Hoe zou dat nu toch komen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] heeft vast echt absoluut zeker weten niets met geslacht te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 17:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Het is ook humor voor mezelf, denk niet dat meisjes misogynie grappig vinden.Ik kan het wel waarderen, maar tot nu zie ik de garpen nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd, klaar nu.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:56 schreef Joysa het volgende:
En nu ben ik het off topic gezeur zat ! basta!
You go girl! Ook jouw mening telt!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:56 schreef Joysa het volgende:
En nu ben ik het off topic gezeur zat ! basta!
ben je gek, ik wil jou meeten ja!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
als het trouwens te vol wordt offer ik m'n plekkie wel op, 20 vrouwen wordt misschien wat te veel van het goeie
ben je gek, we bijten niet heurquote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ben ook nog iet zeker hoor..... ik weet nog steeds niet of ik wel durf namelijk...
Vooruit, dan zal ik er nog eens over nadenken... (ik ben eigenlijk gewoon heel verlegen en een schijterd..quote:
*Kijkt op*quote:Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat doen we wel op die horrormeet
Daar ben ik dus zéker niet van de partij... Ik durf niet eens naar The grudge te kijken...quote:Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat doen we wel op die horrormeet
Ah, gevonden. Die topics gaan ook veel te hard, kan niet eens een dagje offline zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ideetje van snkr, puckzzz en mij, maar dat staat hier even los van...
Damn Girl!! Je bent keigezellig!!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vooruit, dan zal ik er nog eens over nadenken... (ik ben eigenlijk gewoon heel verlegen en een schijterd..misschien moet ik me er maar gewoon overheen zetten. Maar hey, ik kan nog 1,5 maand twijfelen!)
Hey toen was ik zwak -want net uit ziekenhuis en onder drugsquote:
ohja, da's natuurlijk niet representatiefquote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey toen was ik zwak -want net uit ziekenhuis en onder drugs
Hahaha, Puckzzz is helemaal niet eng!!quote:
Je kan mee naar tilburg, maar dan moet je nog met de trein zie ik....quote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef Loqi het volgende:
Ik zit er zwaar aan te denken om mijn afspraak voor 8 mei af te zeggen om mee te kunnen![]()
Maaar, ik moet heel ver met het OV en dat lijkt me niet echt een goed idee als ik ook nog terug moet.. dus zou ik eventueel met iemand mee kunnen rijden? Brabos?
*puppy oogjes*
Ja dat kan, maar dan ben ik nog steeds afhankelijk van de laatste trein, vanuit mij is dat bijna een uur nogquote:Op maandag 15 maart 2010 11:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je kan mee naar tilburg, maar dan moet je nog met de trein zie ik....
Ja OK, Moederdag is altijd op zondag, maar het is dus wel dat weekend.quote:
Oh zo, ja dat is dat weekend!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja OK, Moederdag is altijd op zondag, maar het is dus wel dat weekend.
Hmm... dan is dat niet heel handig...quote:Op maandag 15 maart 2010 11:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan ben ik nog steeds afhankelijk van de laatste trein, vanuit mij is dat bijna een uur nog
debsterr, stormqueen en puckzzz komen volgens mij ook vanuit die richtingquote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef Loqi het volgende:
Andere brabos? Ik woon vrij dicht bij Eindhoven...
ik heb echt gééén idee..quote:Op maandag 15 maart 2010 00:18 schreef Mss het volgende:
Ik ben aan het denken om na mijn werk te komen, omdat het me toch wel erg gezellig lijkt. Ik zou er dan rond 19 uur zijn. Heeft dat nog zin?
Ik had al geroepen toch dat je mee kon rijden? Niet? Bij deze danquote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef Loqi het volgende:
Andere brabos? Ik woon vrij dicht bij Eindhoven...
dat moet je ook zelf ff doenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef Blizzie het volgende:
ik kom ook he ^^ zag mij nog niet tussen de lijst staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |