Ik mis de humor even, maar doe je bestquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 17:44 schreef Armoed het volgende:
[..]
Een topic met alleen maar vrouwmenschen, iemand moet er toch voor de humor zorgen of niet? [afbeelding]
Het is ook humor voor mezelf, denk niet dat meisjes misogynie grappig vinden.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik mis de humor even, maar doe je best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Het is ook humor voor mezelf, denk niet dat meisjes misogynie grappig vinden.Misandrie daarentegen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Je googelde misogynie, kwam op de wiki en zag in de eerste regel dat dure woord staan?quote:
Nee hoor, daar ben ik te lui voorquote:Op zondag 14 maart 2010 17:49 schreef Armoed het volgende:
[..]
Je googelde misogynie, kwam op de wiki en zag in de eerste regel dat dure woord staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:52 schreef Joysa het volgende:
Je vriend is slimmer dan jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zou dat nu toch komenheeft vast echt absoluut zeker weten niets met geslacht te maken.
Well, I can take you far away, with my mind
Ik gooi gewoon niet graag met dure woordenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:55 schreef Armoed het volgende:
[..]
Je vriend is slimmer dan jij?
Hoe zou dat nu toch komen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] heeft vast echt absoluut zeker weten niets met geslacht te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 17:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Het is ook humor voor mezelf, denk niet dat meisjes misogynie grappig vinden.Ik kan het wel waarderen, maar tot nu zie ik de garpen nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd, klaar nu.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:56 schreef Joysa het volgende:
En nu ben ik het off topic gezeur zat ! basta!
You go girl! Ook jouw mening telt!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:56 schreef Joysa het volgende:
En nu ben ik het off topic gezeur zat ! basta!
ben je gek, ik wil jou meeten ja!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
als het trouwens te vol wordt offer ik m'n plekkie wel op, 20 vrouwen wordt misschien wat te veel van het goeie
ben je gek, we bijten niet heurquote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ben ook nog iet zeker hoor..... ik weet nog steeds niet of ik wel durf namelijk...
Vooruit, dan zal ik er nog eens over nadenken... (ik ben eigenlijk gewoon heel verlegen en een schijterd..quote:
*Kijkt op*quote:Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat doen we wel op die horrormeet
Daar ben ik dus zéker niet van de partij... Ik durf niet eens naar The grudge te kijken...quote:Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat doen we wel op die horrormeet
Ah, gevonden. Die topics gaan ook veel te hard, kan niet eens een dagje offline zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ideetje van snkr, puckzzz en mij, maar dat staat hier even los van...
Damn Girl!! Je bent keigezellig!!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vooruit, dan zal ik er nog eens over nadenken... (ik ben eigenlijk gewoon heel verlegen en een schijterd..misschien moet ik me er maar gewoon overheen zetten. Maar hey, ik kan nog 1,5 maand twijfelen!)
Hey toen was ik zwak -want net uit ziekenhuis en onder drugsquote:
ohja, da's natuurlijk niet representatiefquote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey toen was ik zwak -want net uit ziekenhuis en onder drugs
Hahaha, Puckzzz is helemaal niet eng!!quote:
Je kan mee naar tilburg, maar dan moet je nog met de trein zie ik....quote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef Loqi het volgende:
Ik zit er zwaar aan te denken om mijn afspraak voor 8 mei af te zeggen om mee te kunnen![]()
Maaar, ik moet heel ver met het OV en dat lijkt me niet echt een goed idee als ik ook nog terug moet.. dus zou ik eventueel met iemand mee kunnen rijden? Brabos?
*puppy oogjes*
Ja dat kan, maar dan ben ik nog steeds afhankelijk van de laatste trein, vanuit mij is dat bijna een uur nogquote:Op maandag 15 maart 2010 11:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je kan mee naar tilburg, maar dan moet je nog met de trein zie ik....
Ja OK, Moederdag is altijd op zondag, maar het is dus wel dat weekend.quote:
Oh zo, ja dat is dat weekend!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja OK, Moederdag is altijd op zondag, maar het is dus wel dat weekend.
Hmm... dan is dat niet heel handig...quote:Op maandag 15 maart 2010 11:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan ben ik nog steeds afhankelijk van de laatste trein, vanuit mij is dat bijna een uur nog
debsterr, stormqueen en puckzzz komen volgens mij ook vanuit die richtingquote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef Loqi het volgende:
Andere brabos? Ik woon vrij dicht bij Eindhoven...
ik heb echt gééén idee..quote:Op maandag 15 maart 2010 00:18 schreef Mss het volgende:
Ik ben aan het denken om na mijn werk te komen, omdat het me toch wel erg gezellig lijkt. Ik zou er dan rond 19 uur zijn. Heeft dat nog zin?
Ik had al geroepen toch dat je mee kon rijden? Niet? Bij deze danquote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef Loqi het volgende:
Andere brabos? Ik woon vrij dicht bij Eindhoven...
dat moet je ook zelf ff doenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef Blizzie het volgende:
ik kom ook he ^^ zag mij nog niet tussen de lijst staan
volgens mij wordt dat wel een gezellig ritje zoquote:Op maandag 15 maart 2010 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had al geroepen toch dat je mee kon rijden? Niet? Bij deze dan.
Totdat jullie doodsangsten uitstaan vanwege (het gebrek aan) mijn rijkunstenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij wordt dat wel een gezellig ritje zo
*klik*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Totdat jullie doodsangsten uitstaan vanwege (het gebrek aan) mijn rijkunsten. Er staat nog een mooie foto in m'n fotoboek die het bewijst.
I haz insuranzquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Totdat jullie doodsangsten uitstaan vanwege (het gebrek aan) mijn rijkunsten. Er staat nog een mooie foto in m'n fotoboek die het bewijst.
kon er niet zo veel aan doen hoor, verder rijd ik heel goedquote:
Ja, hoiquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:11 schreef Puckzzz het volgende:
Mij maak je niet bang, ik ken het verhaal
Plus dat ik ingebouwde airbags heb
Ja hoor, het is een erg ruime kofferbak zelfsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:00 schreef Puckzzz het volgende:
Is je kofferbak wel groot genoeg voor al onze stash Debs?
ik neem aan dat mensen nog thuis moeten kunnen eten, dus 13:00 ofzo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:27 schreef Mirjam het volgende:
euhm, qua tijd, sja, wat is handig?
stel eens wat voor?
Wat mij betreft in de middag!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem aan dat mensen nog thuis moeten kunnen eten, dus 13:00 ofzo?
of heeft 's avonds de voorkeur?
Ja ik vind overdag ook fijner hoor, persoonlijk. En als je vroeg in de middag doet kan je ook nog redelijk op tijd naar huis ivm avondetenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat mij betreft in de middag!
dan is voor mij de kans het grootst dat ik kan
ik zou sowieso tussen ... en ... doen, als er 20 man tegelijk binnen stampen word je gekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:35 schreef Mirjam het volgende:
welnee, s'middags lijkt me idd perfect.
uurtje of 12, 1
misschien beter 1 voor de mensen die van ver komen?
tot hoelaat het duurt, zien we dan toch wel?
als ik tussendoor maar de gelegenheid krijg om af en toe even te rusten(ja, dat moet helaas)
hmm, goed idee, ik kan niet zo veel doen nl.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou sowieso tussen ... en ... doen, als er 20 man tegelijk binnen stampen word je gek
En misschien vind je het handig om een co-host te vragen, die er ook wat eerder is en je kan helpen met koffie zetten etc?
ik was idd sowieso van plan het een beetje american-style te doen, dus om aan iedereen wat vragen wat mee te nemen, al is het maar een fles cola ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik woon in Vlaardingen, is niet zo heul ver van Leiden, dus ik kan evt. wel eerder komen? Als dat nodig is...No problemo dan!
Misschien ook een leuk idee om een soort high-tea te doen? Dus dat we ook allemaal wat lekkers meenemen enzo?
Noteer mij maar voor ketjapballetjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik was idd sowieso van plan het een beetje american-style te doen, dus om aan iedereen wat vragen wat mee te nemen, al is het maar een fles cola ofzo![]()
enne, *noteert*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Is dat west-nederlands voor worstenbrood?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:50 schreef Diconnected het volgende:
Oeh ik kan wel pigs in a blanket maken
desnoods hou ik die op schootquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
Pfffffffff...zou er nog wel een krat bier in de kofferbak passen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |