Ik denk dat het dan makkelijker is om met Puckzzz en Debsterr te gaan, is anders wel heul om voor jouquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan!! Maar jij woont in Eindhoven... of niet? Volgens mij is Tilburg->Eindhoven->Leiden een beetje om... maar als er meer van die kant mee willen rijden, wil ik wel een stukje omrijden...
Ik kan prima met mijn royaal gevulde derriere op de grond zitten, zacht genoegquote:
Ik ook, en anders neem ik wel een kussen meequote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan makkelijker is om met Puckzzz en Debsterr te gaan, is anders wel heul om voor jou
[..]
Ik kan prima met mijn royaal gevulde derriere op de grond zitten, zacht genoeg
17 mensen omgwtfbbqquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:11 schreef Mirjam het volgende:
als ik het zo zie, neig ik meer naar 8 mei voor de meet
heb je een tuin?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, ik ben eerlijk, dat had ik niet verwacht
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
uiteraard
met een chagerijnige buurman, zal leuk worden met 17 meisjes, hihi
oeh, dat zou ik leuk vindenquote:Op zondag 14 maart 2010 13:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Heeeel misschien. Het is wel een eind vanuit Groningen. Maar mocht ik kunnen en komen dan kom ik wrs via Almere dus dan zou ik iemand daar op kunnen pikken.
Ik rijd wel dan, geen probleem!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan makkelijker is om met Puckzzz en Debsterr te gaan, is anders wel heul om voor jou
[..]
Ik kan prima met mijn royaal gevulde derriere op de grond zitten, zacht genoeg
Woohoo. Snel beslissen danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:11 schreef Mirjam het volgende:
als ik het zo zie, neig ik meer naar 8 mei voor de meet
Je gaat weer weg met 20 gelakte nagels, hequote:
En met minstens 2 meisjes waarschijnlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 17:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je gaat weer weg met 20 gelakte nagels, he.
*Checkt fotoboek*quote:Op zondag 14 maart 2010 17:33 schreef Armoed het volgende:
[..]
En met minstens 2 meisjes waarschijnlijk
is niet nodigquote:jij komt mijn huis niet in
Een topic met alleen maar vrouwmenschen, iemand moet er toch voor de humor zorgen of niet?quote:
Ik mis de humor even, maar doe je bestquote:Op zondag 14 maart 2010 @ 17:44 schreef Armoed het volgende:
[..]
Een topic met alleen maar vrouwmenschen, iemand moet er toch voor de humor zorgen of niet? [afbeelding]
Het is ook humor voor mezelf, denk niet dat meisjes misogynie grappig vinden.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik mis de humor even, maar doe je best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Het is ook humor voor mezelf, denk niet dat meisjes misogynie grappig vinden.Misandrie daarentegen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Je googelde misogynie, kwam op de wiki en zag in de eerste regel dat dure woord staan?quote:
Nee hoor, daar ben ik te lui voorquote:Op zondag 14 maart 2010 17:49 schreef Armoed het volgende:
[..]
Je googelde misogynie, kwam op de wiki en zag in de eerste regel dat dure woord staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:52 schreef Joysa het volgende:
Je vriend is slimmer dan jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zou dat nu toch komenheeft vast echt absoluut zeker weten niets met geslacht te maken.
Well, I can take you far away, with my mind
Ik gooi gewoon niet graag met dure woordenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:55 schreef Armoed het volgende:
[..]
Je vriend is slimmer dan jij?
Hoe zou dat nu toch komen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] heeft vast echt absoluut zeker weten niets met geslacht te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 17:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Het is ook humor voor mezelf, denk niet dat meisjes misogynie grappig vinden.Ik kan het wel waarderen, maar tot nu zie ik de garpen nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd, klaar nu.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:56 schreef Joysa het volgende:
En nu ben ik het off topic gezeur zat ! basta!
You go girl! Ook jouw mening telt!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:56 schreef Joysa het volgende:
En nu ben ik het off topic gezeur zat ! basta!
ben je gek, ik wil jou meeten ja!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
als het trouwens te vol wordt offer ik m'n plekkie wel op, 20 vrouwen wordt misschien wat te veel van het goeie
ben je gek, we bijten niet heurquote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ben ook nog iet zeker hoor..... ik weet nog steeds niet of ik wel durf namelijk...
Vooruit, dan zal ik er nog eens over nadenken... (ik ben eigenlijk gewoon heel verlegen en een schijterd..quote:
*Kijkt op*quote:Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat doen we wel op die horrormeet
Daar ben ik dus zéker niet van de partij... Ik durf niet eens naar The grudge te kijken...quote:Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat doen we wel op die horrormeet
Ah, gevonden. Die topics gaan ook veel te hard, kan niet eens een dagje offline zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ideetje van snkr, puckzzz en mij, maar dat staat hier even los van...
Damn Girl!! Je bent keigezellig!!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vooruit, dan zal ik er nog eens over nadenken... (ik ben eigenlijk gewoon heel verlegen en een schijterd..misschien moet ik me er maar gewoon overheen zetten. Maar hey, ik kan nog 1,5 maand twijfelen!)
Hey toen was ik zwak -want net uit ziekenhuis en onder drugsquote:
ohja, da's natuurlijk niet representatiefquote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey toen was ik zwak -want net uit ziekenhuis en onder drugs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |