Tja, dat lopen op naaldhakken na veel wijn wordt hier zomers veel getest, maar helaas, ben ik BOB dus ik houd het bij nagels lakken zonder de wijn. En denk gewoon meer comfort shoes, want lakken doe ik niet met hakken aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef Kleintje19 het volgende:
ik neem wijn een naaldhakken mee, ik wil iedereen recht zien lopen na 12 glazen wijnoh en tegelijk lakken! HA!
ik neem ook wel wat te bunkeren mee, kan ook beide meenemen, u roep, ik neem mee
![]()
[..]
ik lig altijd op de grond, ik vind het leuk als mensen over me struikelen
Ik kan niet eens op kleine hakjes lopen, ook niet als ik nuchter benquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:14 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Tja, dat lopen op naaldhakken na veel wijn wordt hier zomers veel getest, maar helaas, ben ik BOB dus ik houd het bij nagels lakken zonder de wijn. En denk gewoon meer comfort shoes, want lakken doe ik niet met hakken aan![]()
Verder houd ik me denk ik maar aan het meenemen van iets te drinken of evt iets van toast of chips ofzo.
Hoe is het trouwens de bedoeling met stashes? Neemt iedereen stash mee(of een deel ervan)
Ik heb niet heel veel speciaals ofzo in mn stash.. Zou niet weten wat ik mee moet nemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef Mirjam het volgende:
ik drink ook geen alcohol hoor.
ik neem mijn hele stash mee.![]()
![]()
doen jullie trouwens potjes merken, of moeten we gewoon ff voorzichtig zijn, en attent blijven welk lakje bij welke stash hoort?
laatste lijkt me het handigst denk ik?
Die van mij zijn zoiezo gestickerd en genummerd (oeps, klinkt ook wel bizar eigenlijk)quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef Mirjam het volgende:
ik drink ook geen alcohol hoor.
ik neem mijn hele stash mee.![]()
![]()
doen jullie trouwens potjes merken, of moeten we gewoon ff voorzichtig zijn, en attent blijven welk lakje bij welke stash hoort?
laatste lijkt me het handigst denk ik?
ik heb net hello kitty sneakers gekocht maat 35quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
How cuteje hebt 5/6 maten kleiner dan ik
.
ik heb laminaat dus ben daar niet rouwig omquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb net hello kitty sneakers gekocht maat 35ik heb zo'n vermoeden dat ik de enige ben met zo'n klein pootje
![]()
ik laat de naaldhakken wel thuis
ik loop nooit met hakken binnen in een ander huisquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb laminaat dus ben daar niet rouwig om
naar de wc gaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
SQ en ik hadden een leuk idee voor wat activiteiten tijdens deze meet.
Wat dachten jullie van een 'hindernisbaan' op hakken MET natte lak en wie dan haar lak het minst heeft beschadigd wint.
Denk dus aan:
Sinaasappel pellen
Blikje openmaken
Jasje/vest aantrekken
euhhhhhhhhhh..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
*Regelt vast veterloze schoenen*quote:
Mir heeft vast nog wel een reservegympiequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*Regelt vast veterloze schoenen*
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
En de winnaar krijgt al Nune's OPI's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of te grote mannengympen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*Regelt vast veterloze schoenen*
Da's ook wel amusant over een hindernisbaanquote:
Vervelen jullie je somsquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
SQ en ik hadden een leuk idee voor wat activiteiten tijdens deze meet.
Wat dachten jullie van een 'hindernisbaan' op hakken MET natte lak en wie dan haar lak het minst heeft beschadigd wint.
Denk dus aan:
Sinaasappel pellen
Blikje openmaken
Jasje/vest aantrekken
euhhhhhhhhhh..........
Mooi weer...tuin...wijntje...quote:
Ohnee, helemaal niet! Maar het is wel lollig!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef Mirjam het volgende:
wtf, denken jullie dat het saai gaat worden ja?![]()
QFT!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohnee, helemaal niet! Maar het is wel lollig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |