*noteert diconnected voor cupcakes, cake, taart en boterkoeken*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]!
Oeh Brabantse worstenbroodjes
Oja, ik kan ook hele lekkere cupcakes makenen cake, taarten, boterkoeken
Je vergeet de roadkill in een jasjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*noteert diconnected voor cupcakes, cake, taart en boterkoeken*
Ik zie mezelf al in de trein zitten met al dat etenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*noteert diconnected voor cupcakes, cake, taart en boterkoeken*
Ja lol ik ga me er nu ook nog niet druk over maken :pquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
is goed, maar daar ga ik me rond 1 mei wel een keer over buigen
Lamsvleesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mooizo!
Ik wil best wel mijn befaamde lams(gehakt)balletjes in bladerdeeg maken, maar die moet ik wel kunnen afbakken in een oven, plus dat mijn ervaring is dat niet iedereen zo dol is op lamsvlees als ik
En je kunt etenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lamsvlees![]()
![]()
i wantz
En ik kan niet koken, niet drinken (want ik rijd) maar wel dingen kopen.
jawel, voor ieder wat wils toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En je kunt eten
Ik wil op zich wel muffins bakken, maar die zijn best machtig en als Puckzzz gehaktballetjes maakt is dat niet zo handig denk ik*brainstormen gaat*
dan delen we toch!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze zijn wel groot heWil het best doen hoor
Lekkerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mooizo!
Ik wil best wel mijn befaamde lams(gehakt)balletjes in bladerdeeg maken, maar die moet ik wel kunnen afbakken in een oven, plus dat mijn ervaring is dat niet iedereen zo dol is op lamsvlees als ik
Het zijn chocolademuffinsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan delen we toch!
Maak je ze roze?
Dat klinkt al heerlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het zijn chocolademuffinsDaar ben ik het best in
Met chunky chocolat pieces
Zal ik er roze glazuur overheen doen?
OMGquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
jaaaa en prinsessensprinklesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihihihihih jaaaaaa muffinsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En je kunt eten
Ik wil op zich wel muffins bakken, maar die zijn best machtig en als Puckzzz gehaktballetjes maakt is dat niet zo handig denk ik*brainstormen gaat*
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ik heb nu al zin in die muffinsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ik lig altijd op de grond, ik vind het leuk als mensen over me struikelenquote:Op zondag 14 maart 2010 17:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik kan denk ik wel beiden, ik vind het niet erg om op de grond te lakken.
neem mee, neem mee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef Kleintje19 het volgende:
ik neem wijn een naaldhakken mee, ik wil iedereen recht zien lopen na 12 glazen wijnoh en tegelijk lakken! HA!
ik neem ook wel wat te bunkeren mee, kan ook beide meenemen, u roep, ik neem mee
![]()
[..]
ik lig altijd op de grond, ik vind het leuk als mensen over me struikelen
heb jij naaldhakken in mijn schoenmaat danquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef Kleintje19 het volgende:
ik neem wijn een naaldhakken mee, ik wil iedereen recht zien lopen na 12 glazen wijnoh en tegelijk lakken! HA!
ik neem ook wel wat te bunkeren mee, kan ook beide meenemen, u roep, ik neem mee
![]()
[..]
36quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neem mee, neem mee.
Welke schoenmaat heb je? 34?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat we beter gewoon 1 grote baal kippevoer kunnen halen, wat een kippehok gaat dat worden zeg
Dan ruilen wij toch schoenen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
How cuteje hebt 5/6 maten kleiner dan ik
.
mij maakt het niets uit, ik heb alleen géén idee tot hoelaat we doorgaan zeg maarquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:40 schreef Mss het volgende:
Zouden jullie het leuk vinden als ik rond een uur of 19 nog zou aanschuiven?
Tja, dat lopen op naaldhakken na veel wijn wordt hier zomers veel getest, maar helaas, ben ik BOB dus ik houd het bij nagels lakken zonder de wijn. En denk gewoon meer comfort shoes, want lakken doe ik niet met hakken aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
[..]
Ik kan niet eens op kleine hakjes lopen, ook niet als ik nuchter benquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:14 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Tja, dat lopen op naaldhakken na veel wijn wordt hier zomers veel getest, maar helaas, ben ik BOB dus ik houd het bij nagels lakken zonder de wijn. En denk gewoon meer comfort shoes, want lakken doe ik niet met hakken aan![]()
Verder houd ik me denk ik maar aan het meenemen van iets te drinken of evt iets van toast of chips ofzo.
Hoe is het trouwens de bedoeling met stashes? Neemt iedereen stash mee(of een deel ervan)
Ik heb niet heel veel speciaals ofzo in mn stash.. Zou niet weten wat ik mee moet nemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef Mirjam het volgende:
ik drink ook geen alcohol hoor.
ik neem mijn hele stash mee.![]()
![]()
doen jullie trouwens potjes merken, of moeten we gewoon ff voorzichtig zijn, en attent blijven welk lakje bij welke stash hoort?
laatste lijkt me het handigst denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |